Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכם,

 

שמתי עין על מכשירי הפוקו (F7 שיצא ממש השבוע, פרו ואולטרה)

על הכוונת, F7 פרו, הייתי השבוע בחנות של שיאומי לראות את הטלפון ולהרגיש אותו פיזית, נראה מעולה ומרגיש ממש טוב ואיכותי.

כמובן שמשחק של דקה לא מגלה את הבאגים והדברים הלא טובים.

 

למישהו יש נסיון בלהזמין מכשיר בסביבות 1500 ש"ח מאתר כמו אליאקספרס?

רוב הסיכויים שייתפס במכס?

אם כן, מה יהיו העלויות הנוספות?

 

עריכה: לגבי העלויות אם נתפס במכס, קיבלתי תשובות לכאן ולכאן, אם מישהו עבר את זה ויכול לשתף.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Accent Coupe

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

לפני הרבה שנים הזמנתי טלפון מאתר סיני (דומני gearbest), לפי המלצה בפורום הזה. המכשיר הגיע והחליק במכס, אבל כעבור כמה חודשים קיבל עדכון סיני שניתק אותו מ-google services ומעשית השבית אותו למשח למעלה מחצי שנה עד שהגיעהעדכון בין לאומי. קניתי מכשיר אחר, ואחרי העדכון הנוסף הוא שימש את אחד הבנים.

 

עם תמחור טלפונים בארץ היום לא הייתי מתעסק עם יבוא אלא קונה בארץ (ומעדיף יבואן רשמי), מה גם שהיום עליאקספרס מדווחים למכס על כל חבילה, כך שלמעשה מובטח שיידרש ממך לשלפ לפחות מע״מ ולקוות שחברת השילוח לא תדרוש את חלקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא מכיר את ה-A36 באופן ספציפי אבל, סדרת ה-A3x של סמסונג היא בסדר גמור.

יש לנו A33 ו-A35, לשני בנים במשפחה והם מספקים לגמרי לשניהם.

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)
בתאריך 26.6.2025 בשעה 22:10, Accent Coupe כתב:

היי לכם,

 

שמתי עין על מכשירי הפוקו (F7 שיצא ממש השבוע, פרו ואולטרה)

על הכוונת, F7 פרו, הייתי השבוע בחנות של שיאומי לראות את הטלפון ולהרגיש אותו פיזית, נראה מעולה ומרגיש ממש טוב ואיכותי.

כמובן שמשחק של דקה לא מגלה את הבאגים והדברים הלא טובים.

 

למישהו יש נסיון בלהזמין מכשיר בסביבות 1500 ש"ח מאתר כמו אליאקספרס?

רוב הסיכויים שייתפס במכס?

אם כן, מה יהיו העלויות הנוספות?

 

עריכה: לגבי העלויות אם נתפס במכס, קיבלתי תשובות לכאן ולכאן, אם מישהו עבר את זה ויכול לשתף.

 

למה להזמין מאליאקספרס שהמחיר בארץ הוא כמעט אותו מחיר?

 

אני קניתי את שלי מmobileland בהרצליה, קיבלתי מהם גם שירות טוב כשהחליפו לי סמסונג שלא הייתי מרוצה ממנו במכשיר אחר (פוקו)

 

לי יש X6 PRO מכשיר מצויין, לבת הזוג שלי יש F3 בערך בן 4 שעדיין עובד ופועל כמו חדש.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

לא בדיוק אותו מחיר.

בארץ המחיר של הפרו הוא 2700 ש"ח.

באליאקספרס המחיר הוא 1550, תוסיף 18 אחוז מעמ - הגענו ל1829, נגיד עוד עמילות מכס של דואר ישראל עוד 100 ש"ח בערך - 1929.

יש פה הפרש רציני.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Accent Coupe כתב:

לא בדיוק אותו מחיר.

בארץ המחיר של הפרו הוא 2700 ש"ח.

באליאקספרס המחיר הוא 1550, תוסיף 18 אחוז מעמ - הגענו ל1829, נגיד עוד עמילות מכס של דואר ישראל עוד 100 ש"ח בערך - 1929.

יש פה הפרש רציני.

 

לא יודע מי אמר לך שהוא עולה 2700 שקל בארץ, המחיר באמת פחות מאליאקספרס.

 

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1240775&srsltid=afmboorrzwnbtuin6omnyqsrdm3-cfxzlhvhlpa3twkrmkixb8xr48cs

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם
לפני שעתיים, Gavrik כתב:

 

לא יודע מי אמר לך שהוא עולה 2700 שקל בארץ, המחיר באמת פחות מאליאקספרס.

 

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1240775&srsltid=afmboorrzwnbtuin6omnyqsrdm3-cfxzlhvhlpa3twkrmkixb8xr48cs

 

אתה מבלבל בין שני דגמים שונים X7 PRO ו-F7 PRO. סדרת הX היא סדרת הביניים של POCO, מעל לסדרות ה-C וה-M ומתחת לסדרת ה-F. 

פורסם
בתאריך 26.6.2025 בשעה 11:04, falou כתב:

אני גם ממליץ, על הדרך, להשתמש בשלט בטלוויזיה, לעשות קניות באינטרנט ככל הניתן ולעבור מעגלה עם סוסה לרכב ממונע. איכות החיים שלך תעלה.

כל אחד ואופי ואופן השימוש שלו. 

אני למשל לא באמת צריך את הנעילה הזו, והדבר הראשון שעשיתי אחרי שנעלתי היה להראות לאשתי את הדפוס לפתיחה. 

מאחר ויש לי מחשב נייח, שאני רגיל מאד לעבוד איתו, ולא נוח לי להשתמש בטלפון- אני לא שומר על המכשיר דברים רגישים. מה שמבטל עוד יותר את הצורך שלי בנעילה. 

אם אתה דוגר על סודות מדינה וצריך לנעול את הטלפון שלך, תפאדל. אם לא, תפאדל גם כן. 

אבל תפנים שלא כל מה שמתאים ועובד עבורך, מתאים ועובד גם לאחרים.

 

ובנימה אישית, הנעילה מתחילה לעצבן אותי. לא אוהב את זה. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הטעות שלך היא שאתה שוכח שחשבונות כמו גוגל מסנכרנים את כל המכשירים, כלומר קובץ שכתבת במחשב יהיה נגיש דרך הטלפון.

 

אם אינך שומר סודות מדינה או סתם סודות עסקיים הרי שלתת את הסיסמה לאישה או לילדים שאתה סומך עליהם זו לא בעיה (אלא אם הם לא יכולים לסמוך עליך :mm_sad: ).

 

במכשירים מודרניים פתיחת הנעילה באמצעות טביעת אצבע נוחה מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

היי,

המון זמן מאז שקניתי לאשתי משהו שווה. באמת מסכנה, והיא תמיד קונה לי מתנות. מגיע לה פינוק. 

 

אני לא מבין כלום באייפונים או סלולאריים.

רוצה לקנות לה אייפון 16 או פרו או רגיל. 

ברמה היבשה ובאמצעות צ׳אט ג׳יפיטי, ברור לי שהביצועים קצת יותר טובים, הai עם יכולות טובות יותר. המצלמה והמעבד גם. בסדר. 

אבל מה זה אומר פרקטית/מעשית? 

מה למשל האייפון 16 פרו יוכל לעשות שהרגיל לא? 

מה הוא יעשה מהר יותר? כמה מהר יותר? 

 

מרגיש לי שאין לה צורך בגרסת הפרו (היא תמיד קונה את הרגילים, כרגע עם 13 או 14 לדעתי), אבל מנגד ההפרש לא אסטרונומי (קנייה באילת) והיא כן משתמשת לא מעט בai במסגרת הפורמלית שלו (יש מנוי פרימיום בג'יפיטי) - בעיקר חיפוש מידע, הגהה, תרגומים וכו'.

 

היא עצמה שוקלת לקנות לעצמה 15 כי הוא זול יותר, אבל היא לא יודעת שאני אקנה לה 16 והיא לא מודעת לדעתי לapple intelligence ולכן אני רוצה לרכוש לה אותו, ובינתיים שכנעתי אותה שתמתין. 

אגב אם לדעתכם הai של אפל בשלב זה לא/כן מצדיק את הקפיצה לאייפון 16 בהשוואה לאחרים גם אשמח לשמוע. 

 

תודה. 

 

נ.ב. - פרסמתי בפוסט נפרד כי חששתי שבשרשור סלולאריים ההודעה תאבד, וגם ככה יש שם כמה משתתפים בודדים שכותבים קבוע. אם זה לא במקום, מתנצל. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יש לי 16 פרו מקס. עברתי אליו מה12 פרו מקס ולמען האמת, כמעט שאין הבדל מורגש. הai של אפל הוא כרגע רק הבטחה לעתיד. הם נכשלו להכניס את זה לשימוש נכון להיום.

ההבדל המשמעותי היחיד מבחינתי הוא המצלמה. וזה גם רוב ההבדל בין ה16 הרגיל לפרו. אם אשתך אוהבת לצלם וחשוב לה יכולות צילום ותוספת של עדשה, הייתי שוקל ללכת על הפרו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

ההבדל העיקריים והמוחשים( יחסית, כי ההבדלים סה"כ הם קטנים) זה שהפרו מצלם טוב יותר, והוא בעל מסך 120 הרץ שבא לידי ביטוי בעבודה חלקה יותר. 

 

בקשר למצלמה, זה כבר תלוי בה, עד כמה היא מצלמת/רוצה לצלם. אני מניח שאם היא עכשיו עם טלפון ישן יחסית, אז כניראה צילום סלולרי פחות מועדף בשבילה. 

ובקשר למסך 120 הרץ, זה כבר תלוי. יש אנשים שמבחינתם זה דיל ברייקר ו-MUST, ויש כאלה שלא מבינים על מה המהומה, ויכבו את זה אם זה יחסוך להם 5 אחוז סוללה. 

 

שים לב שלפרו יש גם חסרונות מלבד המחיר- הוא גדול וכבד יותר. זה לא הכי משמעותי, אבל עדיין זה קיים. 

×
×
  • תוכן חדש...