Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה. הפתעתם אותי לגבי הai. הצ׳אט ענה לי שיש כל מיני יכולות שבהם הai בא לידי ביטוי במצלמה למשל וכל מיני עריכות ופיצ׳רים. מעניין לדעת שזה עוד רחוק. 

המצלמה חשובה לה והיא מצלמת המון, אבל היא לא הולכת אקטיבית לצלם דברים, אלא םשוט מצלמת אנשים, משפחה, אירועים, נופים כשיש בטיולים וכו'. 

היא לא תיזום משהו כדי לצלם, אבל כן משתמש המון במצלמה שלה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 2 דקות, ניקו פ. כתב:

הai בא לידי ביטוי במצלמה

זה יש. למשל אפשרות לסמן חפצים או אנשים בתמונה ולהעלים אותם.

בדיוק השבוע למדתי להשתמש בזה. נחמד אבל לא דיל ברייקר מבחינתי.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

היות ומדובר בסכומים לא מבוטלים, יש פה היבט פילוסופי ולא רק טכני שכדאי לקחת בחשבון. תשאל את עצמך עד כמה הטכנולוגיה בעולם הסלולר כבר התקדמה בפרק הזמן הקצר שבין שחרורי הדגמים החדשים, ואז תחשוב אם ה-16 שווה את ההשקעה... למיטב ידיעתי, מאז ה-12 לא היו שם קפיצות משמעותיות בחומרה או בתוכנה, כך שבנסיון שלך לפנק את בת הזוג סביר יותר להניח שתפנק את בעלי המניות של אפל בעוד שהיא לא תרגיש הבדל משמעותי בחוויית השימוש. מן הסתם יהיה לה נעים שחשבת עליה, אבל האם זה לבד שווה את הסכום שעומד על הפרק, ואילו עוד דברים היית יכול לקנות לה במקום שתרומתם לחיי היומיום שלה (או שלכם) תהיה משמעותית יותר?

 

  • אהבתי 3
פורסם

לא טעות ולא שוכח. 

גם לא שומר פרטים רגישים בדפדפן, כמיטב יכלתי. גם בנייח. 

כשאני זוכר את הפרטים החשובים בעל פה זה ממש לא טרחה עבורי להשלים אותם כשאני צריך משהו ולמלא את השדות. 

 

מישהו יודע איך אני יכול להוסיף טביעת אצבע (רביעית במספר) בגלקסי S24FE? לא מצאתי את האפשרות של הוסף טביעת אצבע משום מה, הגדרתי בהתחלה 3 ואני צריך עוד אחת...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ניסיתי עכשיו ב-A55 שלי. מקבל 3 טביעות אצבע

 

אגב ״פרטים רגישים״ - גוגל וואלט יש לך? נדמה לי שהוא עובר יפה מהטלפון למחשב. כמובן שבשניהן מוגן בסיסמה או טביעת אצבע

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, ברווז כתב:

אני למשל לא באמת צריך את הנעילה הזו, והדבר הראשון שעשיתי אחרי שנעלתי היה להראות לאשתי את הדפוס לפתיחה. 

 

 

אם נוח לך שכל מי שיימצא את הטלפון שלך, יהיו לו את כל ההתכתבויות האישיות שלך (אימייל, וואזאפ... הכל. כל התקשורת שלך שהיא לא שיחות), כל התמונות שצילמת (שלך, של המשפחה), ובנוסף, הדברים שלא חשבת שיש על המכשיר שלך ויש - לבריאות.

אני לא חושב שיש אדם שמרגיש נוח שלזר יהיה גישה לכל התקשורת האישית שלו, ויוכל לייצא אותה לכל מקום, ברגע.

וגם אם לך זה מרגיש נוח, לא בטוח שכל מי שאתה מתקשר איתו גם ירגיש נוח שהשיחות האישיות שלו איתך יכולות להיות זמינות לכל מי שעלולה להיות לו גישה לסלולרי שלך.

 

בנוסף, כל מי שימצא או ייקח את המכשיר שלך, יוכל לעשות בו שימוש.

 

תפנים, זה שאתה עושה משהו לא אומר שחשבת על זה עד הסוף או שזה חכם. 

 

 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 שעות, ניקו פ. כתב:

מה למשל האייפון 16 פרו יוכל לעשות שהרגיל לא? 

 

 

למשתמש הממוצע - כלום.

 

לפני 5 שעות, ניקו פ. כתב:

הai עם יכולות טובות יותר

 

אין כזה דבר "יכולות של Ai". יש כל מיני פיצ'רים מבוססי Ai, שאולי כאן יש ושם אין (לא חושב שיש הבדלים באייפון ברמות השנות, אלא רק בין שנתונים).

מבחינת פיצ'רים ואינטגרציה של יכולות Ai כחלק מהפונקציונאליות של המכשיר, אפל דווקא בפיגור משמעותי לעומת מכשירים מבוססי אנדרואיד של גוגל וסמסונג (אולי גם אחרים)

מבחינת שימוש באפלקציית הג'פט, אין הבדל.

 

לפני 5 שעות, ניקו פ. כתב:

אגב אם לדעתכם הai של אפל בשלב זה לא/כן מצדיק את הקפיצה לאייפון 16 בהשוואה לאחרים גם אשמח לשמוע. 

 

 

בשלב זה, לא. 

מה יהיה, קשה לדעת.

 

לפני 5 שעות, ניקו פ. כתב:

נ.ב. - פרסמתי בפוסט נפרד כי חששתי שבשרשור סלולאריים ההודעה תאבד, וגם ככה יש שם כמה משתתפים בודדים שכותבים קבוע. אם זה לא במקום, מתנצל. 

 

אתה לא בן יחיד ולא בן יקיר. צורפת לעמך.

 

לפני 4 שעות, ניקו פ. כתב:

המצלמה חשובה לה והיא מצלמת המון, אבל היא לא הולכת אקטיבית לצלם דברים, אלא םשוט מצלמת אנשים, משפחה, אירועים, נופים כשיש בטיולים וכו'. 

היא לא תיזום משהו כדי לצלם, אבל כן משתמש המון במצלמה שלה. 

 

מבחינת מצלמות, יש ל-16 פרו כמה יתרונות בולטים

 

המצלמה עם הזווית הרחבה היא בעלת חיישן גדול בהרבה ומיוצב. זה משפר את הצילום באור נמוך, כנראה משמעותית (לא בדקתי)

 

לגירסאות הפרו יש אוטופוקוס מבוסס לייזר, מהיר יותר (שוב, לא בדקתי)

 

לגירסאות הפרו יש גם עדשת טלה ('זום' בפי העם)

 

______

 

האם הייתי קונה למי שמצלמת הרבה את ה-16 פרו?

 

כן.

 

 

לפני 4 שעות, פינדר כתב:

זה יש. למשל אפשרות לסמן חפצים או אנשים בתמונה ולהעלים אותם.

 

 

את זה יש גם בפוטוז של גוגל...

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעה, falou כתב:

תפנים, זה שאתה עושה משהו לא אומר שחשבת על זה עד הסוף או שזה חכם. 

בוא ננתח את זה רגע. 

מעולם לא איבדתי מכשיר טלפון. 

הוא מונח בנרתיק לחגורה, עם לולאות אבטחה כדי שהנרתיק עצמו לא יוכל לעשות "ויברח". 

אני לא נראה כמו קורבן טיפוסי, עם הגודל שלי. 

אני לא מניח את המכשיר לידי, נגיש לכל דכפין ודוכיפת, אלא משאיר אותו בנרתיק כשאני מחוץ לבית (למעט בזמן שימוש- כשהוא בידיי). 

אם אחליט לטייל בעולם במקומות מועדים לפורענות, יהיה לי מכשיר אחר, פשוט יותר, על חשבון אחר שיש לי שבו אין לי כמעט פעילות כלל (כולל ססמאות וכדומה). והוא כבר יהיה נעול בססמא, לתקופת הטיול. ולא אחת קלה, במקום הדפוס שמעבר לטביעת אצבע. 

לפי נסיוני אני פשוט לא חייב את הנעילה. 

אז כן, חשבתי על זה עד הסוף. עובדה שגם את הטלפון הקודם, זה שלפניו, ההוא שקדם לו, ועוד 2-3 מכשירים קדומים יותר, לא רק שלא נעלתי (לחלקם לא הייתה האופצייה בכלל), אלא גם לא איבדתי מעולם. 

אם זה חכם? קצת פחות. פה אנחנו מסכימים באופן מפתיע. 

כרגע אני מקפיד לנעול. בעתיד, לא יודע. אולי יימאס לי. אולי לא. לפחות הנעילה הזו חצי נוחה. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

וגם יותר מאובטח, כי נעשה שימוש במספר כרטיס ווירטואלי שרק 4 הספרות האחרונות שלו גלויות, כך שאי אפשר לדוג אותו.

 

ברווז, אני ממליץֶלך לנעול את הטלפון עםמטביעת אצבע, זה נוח ומהיר.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 שעות, Ron Poh כתב:

אתה לא רוצה להשתמש בתשלום ע”י הטלפון?

לא ממש. לא עושה לי את זה. 

לפני 14 שעות, sperial כתב:

וגם יותר מאובטח, כי נעשה שימוש במספר כרטיס ווירטואלי שרק 4 הספרות האחרונות שלו גלויות, כך שאי אפשר לדוג אותו.

מעניין. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 17 שעות, ברווז כתב:

בוא ננתח את זה רגע. 

מעולם לא איבדתי מכשיר טלפון. 

הוא מונח בנרתיק לחגורה, עם לולאות אבטחה כדי שהנרתיק עצמו לא יוכל לעשות "ויברח". 

אני לא נראה כמו קורבן טיפוסי, עם הגודל שלי. 

אני לא מניח את המכשיר לידי, נגיש לכל דכפין ודוכיפת, אלא משאיר אותו בנרתיק כשאני מחוץ לבית (למעט בזמן שימוש- כשהוא בידיי). 

אם אחליט לטייל בעולם במקומות מועדים לפורענות, יהיה לי מכשיר אחר, פשוט יותר, על חשבון אחר שיש לי שבו אין לי כמעט פעילות כלל (כולל ססמאות וכדומה). והוא כבר יהיה נעול בססמא, לתקופת הטיול. ולא אחת קלה, במקום הדפוס שמעבר לטביעת אצבע. 

לפי נסיוני אני פשוט לא חייב את הנעילה. 

אז כן, חשבתי על זה עד הסוף. עובדה שגם את הטלפון הקודם, זה שלפניו, ההוא שקדם לו, ועוד 2-3 מכשירים קדומים יותר, לא רק שלא נעלתי (לחלקם לא הייתה האופצייה בכלל), אלא גם לא איבדתי מעולם. 

אם זה חכם? קצת פחות. פה אנחנו מסכימים באופן מפתיע. 

כרגע אני מקפיד לנעול. בעתיד, לא יודע. אולי יימאס לי. אולי לא. לפחות הנעילה הזו חצי נוחה. 

 

 

אתה מזכיר לי את כל הסיבות שנותן מי שלא שם חגורת בטיחות

אני נוהג לאט.

מעולם לא עשיתי תאונה.

אני נוהג רק בין שתיים לארבע בלילה, אז אין מכוניות...

 

עוד מסבך את הכל עוד יותר, עד כדי מכשיר חליפי בחו"ל, רק כדי לא לנעול עם טביעת אצבע.

 

בוא, אין לזה שום סיבה, לקחת את הסיכון של לגמור כמו שרון פרי. 

רק תחשוב על כל ההתכתבויות שיש לך עם א', שלא נוח לך ש-ב' יידע.

ייגנבו לך טלפון בלי סיסמא, כל החיים שלך פרוסים בפני הגנב, שיכול להתחזות אליך באפס מאמץ.

 

אין תירוץ לדבר הזה.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

לא ממש. לא עושה לי את זה.

 

עד לפני כמה חודשים, גם אני דיברתי בדיוק כמוך. אבל היום אני משלם רק עם הטלפון וזה פשוט נוח בטירוף. יש לי כמה כרטיסים ואני לא צריך לזכור קודים. יצא לך פעם שהכרטיס לא עובר, במיוחד בחניונים? אז עם תשלום בטלפון זה פשוט לא קורה. כמו שאמרו, זה גם מאובטח יותר, וחוץ מזה אני יכול לתת את אחד הכרטיסים לאשתי ועדיין להמשיך להשתמש בו 😊

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...