Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, דובצע כתב:

חויה למה אנחנו מתווכחים 

?!

חויה?...

א-חויה, = אח שלי?

חויה, = חיה, יענו ברווז?

חויה, = אה... התראת משתמש אם אכתוב את זה?

 

בחייאת מה ניסית לכתוב פה :rofl:

עריכה אחרונה על ידי ברווז
  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 6 דקות, ברווז כתב:

?!

חויה?...

א-חויה, = אח שלי?

חויה, = חיה, יענו ברווז?

חויה, = אה... התראת משתמש אם אכתוב את זה?

 

בחייאת מה ניסית לכתוב פה :rofl:

זה קטע ממערכון 

IMG_7352.png

פורסם
לפני 21 שעות, hans כתב:

תשמע, אני מבין ללבך אבל צריך לבחור את המלחמות שלך...

באופן אישי, כל האוזניות הפיזיות למיניהן נשברו לי (בלי קשר למחיר 😡) הרבה לפני ש״נדרשת״ החלפת סוללה באוזניית BT ממוצעת (לא אפל). בנוגע להתרופפות - תקדיש עוד 30 דקות מחייך לחיפושים / ניסיונות ואני חותם שתמצא כאלה שגם עולות גרושים, גם נשמעות בסדר וגם לא נופלות מהאוזן. אצל כל הסיניות יש ערכת אטמים ב-3 גדלים כזה.

 

אתה שובר אוזניות ולי יש אוזניים עם צורה מוזרה... בגלל זה מוצרים שעוצבו בשביל המשתמש ה'ממוצע' מפספסים לעתים קרובות את הלקוח - כפי שברווז כתב. 

 

פורסם

שלום, 

אני מתלבט בין הפיקסל 8 ל-9. 

עד עכשיו הייתי עם שיואמי תורן ב700-800 שקל והייתי מאושר שכן השיואמי ענה על כל צרכיי והחזיקו לי שנים רבות, אבל הם גדולים ולא נוחים לתפעול ביד אחת וזה נמאס עליי. 

אשתי קנתה לי סמסונג a משהו (שגם גדול לי מדי) והוא פח אשפה. כעת גם לא נטען עם חצי מהמטענים ועל זה אני מברך, שכן זו הזדמנות להחליף. 

לא רוצה טלפון פלאגשיפ יקר, ואז נשארתי עם הפיקסלים. 

לחברים שיש - שבחים אינסופיים. אוקיי שכנעו. 

עכשיו מתלבט בין ה-9 ל-8. 

האםן ההפרש במחיר שווה לי? 

שימוש נוח ביד אחת, מסונכרן עם ג׳מיני וצ׳אט (אני משתמש המון). מדי פעם יוטיוב, קריאה של חומר מקצועי (קצרה), מייל ו-וואצפ. 

הכל אצלי בדרייב אז נפח לא מאוד קריטי. 

אני הולך בלי כיסוי ויש לי ידיים שמאליות. זה שילוב נפלא לטלפון אבל איט איז וואט איט איז. 

Esim ושימוש בvolte יכול להיות בונוס. זה הדרישות פחות או יותר. 

 

בארץ הפיקסל 8 עולה 1500. בעלי אקספרס 1000 ואם ייתפס אז מן הסתם המחיר יעלה. 

בארץ הפיקסל 9 עולה 2500 ובעלי 1800 ואם ייתפס אז כמעט כמו בארץ. 

 

השאלה היא אילו סיבות יש בכל זאת כן להשקיע 1000 שקלים יותר עבור צרכיי הצנועים? 

תמיכה? פיצ׳רים חשובים? 

משהו שאני לא חושב עליו? 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

כמה הערות:

 

1. ״סמסונג A משהו״ זה כוללני מאוד. אין דין A0x כדין A3x ובודאי A5x. אצלי במשפחה (כולל אותי) כרגע 4 מכשירי A5x (לא כולל מכשירי עבר) ומרוצים מהם (וגם היינו מרוצים מהדורות הקודמים). החסרון מבחינתך הוא הגודל שאינך אוהב.

 

2. בעליאקספרס אין ״אם ייתפס״. עליאקספרס מדווחים למכס ברגע שהמוצר נשלח, תדרש לשלם מיסים.

 

3. eSIM הוא בדרך כלל תכונה של ספינות דגל. החל מ-A55 סמסונג הכניסה אותו גם למכשיר ביניים (אם כי המוביל שלה בקבוצה זו). VOLTE תכונה שגרתית כבר די הרבה שנים, דומני שנדרשת מבחינת משרד התקשורת לקראת סגירת רשתות 2G ו-3G בעוד 3 חודשים. כדאי לוודא את המפרט.

 

בעבר נהגתי להזמין מכשירים מאמאזון/עליאקספרס/גירבסט, מזמן הפסקתי. המחירים בארץ תחרותיים, ואם תוכל לנצל שליח באילת הם אפילו עדיפים (פלוס האחריות).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 39 דקות, ניקו פ. כתב:

אני מתלבט בין הפיקסל 8 ל-9. 

 

 

אתה לא.

לפיקסל 8 בעיית ייצור ידועה במסך, שיוצרת תקלה של פס ירוק.

אתה יכול ללכת על ה-9a

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מתבלט בין S25+ ל-S25 EDGE

עד עכשיו רציתי ללכת על S25+
אבל ראיתי שהמחירים די דומים, ובגדול מעדיף מכשיר קליל יותר בכיס

השאלה על חשבון מה זה בא? (חוץ ממצלמה שראיתי שאין זום אופטי / עדשת טלפוטו)

יש מישהו שיש לו את ה-EDGE
מה ממליצים?

פורסם

אתה בטוח לגבי המחיר? כי בשיטוט ברשת האדג׳ עולה בערך שליש יותר, עם מפאט נחות (למעט המשקל).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 35 דקות, boli19 כתב:

השאלה על חשבון מה זה בא? (חוץ ממצלמה שראיתי שאין זום אופטי / עדשת טלפוטו)

 

המפרט הדקיק והקל משקל= סוללה קטנה יותר ב-20 אחוז בערך. 

 

לפני 15 דקות, sperial כתב:

אתה בטוח לגבי המחיר? כי בשיטוט ברשת האדג׳ עולה בערך שליש יותר, עם מפאט נחות (למעט המשקל).

 

ביבוא מקביל האדג' זול יותר מאשר הפלוס. אתה יכול לראות בגו מובייל למשל. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, falou כתב:

 

אתה לא.

לפיקסל 8 בעיית ייצור ידועה במסך, שיוצרת תקלה של פס ירוק.

אתה יכול ללכת על ה-9a

מעניין. תודה. 

שיתפתי את הצ׳אט בהתלבטות שלי וביקשתי ספציפית שיתייחס לאמינות ותקלות, אך הוא לא העלה את זה בפניי. עכששיו כשביקשתי חהתייחס ספציפית למה שכתבת, אז הוא אכן מאשר שיש בעיה נפוצה כזו. 

ה9a בהבדל ל 200 או 300 שקךים מהרגיל, זה לא יהיה דיל ברייקר עבורי. 

כנראה נאלץ לשלם סכום שלא רציתי לשלם על טלפון אבל לא רואה אםשרות אחרת. 

 

תודה שוב. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני שעתיים, ניקו פ. כתב:

מעניין. תודה. 

שיתפתי את הצ׳אט בהתלבטות שלי וביקשתי ספציפית שיתייחס לאמינות ותקלות, אך הוא לא העלה את זה בפניי. עכששיו כשביקשתי חהתייחס ספציפית למה שכתבת, אז הוא אכן מאשר שיש בעיה נפוצה כזו. 

ה9a בהבדל ל 200 או 300 שקךים מהרגיל, זה לא יהיה דיל ברייקר עבורי. 

כנראה נאלץ לשלם סכום שלא רציתי לשלם על טלפון אבל לא רואה אםשרות אחרת. 

 

תודה שוב. 

 

אני רואה בזאפ הבדל של כ=600....

אישית הייתי משלם, בשביל החיישן הגדול יותר למצלמות, אבל זה לא מעניין את רב האנשים. 

 

אני באותו מקום שאתה, מבחינת מחיר, אבל זה מה יש. דרך אגב, מאותה סיבה לא הייתי שוקל את ה-10. לא מצאתי בו שום יתרון מהותי על ה-9. נהפוכו 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

זה הגיוני. אולי תמיכה בעדכונים יותר שנים. 

אבל בכל מקרה צרכן מאוד תא כבד של סלולוארי אז לא כזה משנה לי, אבל אני כן אקנה אץ ה9 ולא את הa פשוט בגלל הגודל. 

אתה צודק לגבי ההבדל כ500-700 שקלים. 

אם לא בעיית באמינןות כנראה שהייתי הולך על ה8 הרגיל. 

הבעיה היא שגוגל מצורעים בארץ ועברתי בכמה וכמה רשתות ואף אחד לא מחזיק פיקסלים להתרשמות או סתם לשחק איתו רגע לראות הוא מרגיש בידיים. 

 

אגב, בעידן הדרייב והגוגל תמונות, יש סיבה לשלם אקסטרה על ה256 ג׳יגה? 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 15 שעות, boli19 כתב:

אני מתבלט בין S25+ ל-S25 EDGE

עד עכשיו רציתי ללכת על S25+
אבל ראיתי שהמחירים די דומים, ובגדול מעדיף מכשיר קליל יותר בכיס

השאלה על חשבון מה זה בא? (חוץ ממצלמה שראיתי שאין זום אופטי / עדשת טלפוטו)

יש מישהו שיש לו את ה-EDGE
מה ממליצים?

 

זה בא על חשבון גודל הסוללה. ה EDGE דקיק וקל יותר, ה + עם סוללה חזקה יותר ב"תמורה" ליותר עובי.


(סימנתי את ה "+" כיעד למכשיר הבא שלי, לכן חקרתי את ההבדלים בינהם)

לפני 4 דקות, ניקו פ. כתב:

זה הגיוני. אולי תמיכה בעדכונים יותר שנים. 

אבל בכל מקרה צרכן מאוד תא כבד של סלולוארי אז לא כזה משנה לי, אבל אני כן אקנה אץ ה9 ולא את הa פשוט בגלל הגודל. 

אתה צודק לגבי ההבדל כ500-700 שקלים. 

 

 

מה המחיר שאתה מתכנן לקנות את המכשיר ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תלוי בכמות וגודל הקבצים שאתה מחזיק. אני עם מכשיר בן שנתיים פלוס ולא מילאתי אפילו חצי מה-128 ג״ב במכשיר שלי. אבל אנינמצלם מעט ומנקה את הזיכרון לפחות פעמיים בשבוע. אחרת התוכן מתנפח במידה לאהנשלטת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...