Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל האייפונים מהדורות האחרונים (לפחות 4 דורות אחורה) יש IP68 שמקנה להם עמידות מעולה לאבק ועמידות לטבילה במים עד לעומק של 2-6 מטר למשך 30 דקות.

במבחן המציאות קשה לדעת אם הטלפון ישרוד. קשה לדעת אם נפילה קטנה שלו גרמה לפגיעה באטימות, קשה לדעת בן כמה המכשיר (ייתכן וככל שמתיישן - פוטנציאל האטימות הגבוהה נפגע) וכו. קשה לדעת האם המכשיר יחזיק כמה ימים טבול במים שהם לא 6 מטר אלא 1-2 מטר. הכל בגדר כמעט תיאורטי לחלוטין.

 

אני יכול להעיד שפעם נפל לי מהכיס S21+ שעבר תיקון (מסך וסוללה) בים המלח. 

לא יודע לומר כמה זמן הוא היה בקרקעית הים, אם זה היה 10 דקות או 30 דקות, לא זוכר.

הטלפון יצא עובד מהמים. כן התחילו לחדור מים לשקע הטעינה ולחרב את התצוגה, עד שבנקודה מסויימת הפסיק לעבוד.

 

פתחתי את הטלפון והוא היה יבש לגמרי. הסקתי שכנראה השקע טעינה נפגע. הזמנתי אחד חדש יחד עם כבל שטוח מקשר והטלפון חזר לעבוד. לא סמכתי עליו וזרקתי אותו במגירה.

 

טלפונים סלולאריים מודרניים עם מעבדים איכותיים וחזקים + מערכת ניהול אנרגיה איכותית, יכולים להחזיק במצב STAND-BY כ-שבוע. לטענת גוגל, אייפון יכול להחזיק בממוצע 70 שעות. מניסיוני עם S25, טלפון חדש שנדלק ועבר הגדרות בסיסיות והגיע למסך הבית, יכול לעמוד ללא תזוזה שבוע (וגם יותר).

 

כל הנתונים האלו מושפעים גם מאיכות הקליטה הסלולארית - ככל שהיא טובה (ים, שטח פתוח ---> אמורה להיות מעולה) המכשיר יצרוך פחות אנרגיה.

 

כרגע יש 2 עובדות שמעט קשה לחבר בינהן:
א. טלפון שעומד במים מיום ראשון אחה"צ ועד לשישי בבוקר (כ 4.5 ימים) ועדיין נדלק (ז"א יש סוללה, גם אם מעט, וגם שרד במים כ"כ הרבה זמן) .
ב. כל הגורמים הרלוונטיים אישרו שזה אכן הטלפון שלה.

מה שבטוח זה שאם האייפון החזיק כ"כ הרבה ימים מתחת למים ועדיין עובד - אחלה חומר לפרסומת הבאה של APPLE.

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

המשמעות של התקן ip68 היא "הטלפון עדיין עובד במאה אחוז אחרי טבילה של חצי שעה בעומק מטר" - משום שמשך הבדיקה לפי התקן הוא... חצי שעה ועומק המיכל הוא... מטר.

 

באופן מעשי מכשיר שעמיד בתקן זה יכול או אפילו אמור לחיות כמה ימים במים בלחץ סביר (עומק 1 מטר). אפל היו מהראשונים שחשבו על התאמת המכשירים לתקנים האלה ויש להם ניסיון טוב באטימה עוד מימי אייפון 8... אז עד כמה שהסיפור הזה פשוט עולה על כל דימיון, זה אכן הטלפון האמיתי.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

התקן עוסק במים מזוקקים. כאן מדובר במי מלח, שהם הרבה יותר "אגרסיביים", כך שלא ניתן להסיק שהתקן מבטיח משהו.

 

האם זה אפשרי?

לא יודע. עדיין יכול להיות שזה תרגיל חקירה... (זה נכתב אל על מנת לדון בחקירה אלא להסביר למה יכול להיות שמה שמדווח בתקשורת לגבי האותנטיות של המכשיר אינו אמת בהכרח).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

נכון, אנחנו מדברים פה על אינדיקציות בלבד... אגב התקן גם תקף רק למכשיר חדש בלי שריטה/סדק, ואין לנו יכולת לדעת (גם) את זה. 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני מקווה שאתם לא מתכננים לקנות אייפון בגלל העמידות שלו בטביעה בים עקב המקרה, ברור לי שזה חרטא, לדעתי, או שזרקו מכשיר "דומה" ונקי מחומר שרוצים להסתיר- כדי להשתיק את הציבור, או שזרקו אותו כמה דקות לפני המציאה שלו. אייפון זה תמיד מומלץ, אבל לא מסיבות כאלה 😊

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אני רוצה לקנות מכשיר חדש, גלקסי S25
יש אתרים שמציעים יבואן רשמי: סאני, פלאפון, סלקום, דינמיקה, פרטנר, והוט מובייל

אני יודע שכולם נחשבים יבואנים רשמיים, אני יודע שהמכשיר הוא מקורי, יתמוך בהקלטת שיחות, ESIM, NFC
הכל בסדר.

 

השאלה היא מה בעצם ההבדלים?

ראיתי למשל שהוט מובייל כיבואן רשמי נותנים 3 שנות אחריות (חלקים מקוריים רק בשנה ראשונה)
פלאפון נותנת **אחריות לכל החיים** אבל גם כאן זה מוגדר כנראה לחלקים מקוריים רק בשנה ראשונה
סאני נחשבת ליבואן *הרשמי* הכי מוכר, אבל בגדול כולם כנראה אותו דבר?

מישהו יכול לעשות סדר?
להגיד איך השירות למשל של סאני כשצריך תיקון במסגרת אחריות?
איך השירות של הוט במסגרת תיקון כשצריך אחריות?
איך האחרים?

 

מה הכי מומלץ?

פורסם
לפני 11 שעות, guy.a כתב:

הכי מומלץ, זה היבואן הרשמי הזול ביותר. לדעתי, כדאי לחכות ל S26 שיוצא עוד מעט, וימכר במחירים דומים

במחירים דומים?
לא בטוח, לפחות עוד 500-700 שקל, לפחות בחודשיים הראשונים.

חוץ מזה, ה-S26 יגיע עם מעבד exynos, לפי ניסיון העבר, יכול להיות שגם המעבד הזה יתחמם יותר ויאכל יותר סוללה.

ה-26 מגיע עם snapdragon, שנחשב טוב יותר.

השיקול הוא לא הדגם, אלא מאיפה לקנות, ומי היבואן הרשמי שנותן את האחריות הכי טובה - שלא נצטרך

אבל אם נצטרך - אז לא להגיע למעבדה שעושה טובה (למרות שהיא יבואן רשמי)

אלא נותנת שירות כמו שצריך.

פורסם (נערך)

האחריות לטלפון זה כמו אחריות לרכב, היא לא מסכה תאונות. רוב הנזקים של טלפון, הם תאונות, נופל, נשבר, נרטב. לכל אלה אין אחריות. אני לא מכיר טלפון של יצרן שהתקלקל בתקופת האחריות, באמת באשמת היצרן. זה כמעט לא קיים. אם הילד טס לטיול גדול. אז בכלל הסיכוי שהטלפון יקבל מכה הופך לגבוה יותר. אם אתה מחפש אחריות נגד שברים וכו. כדאי לך ללכת לחנות כמו גו מובייל, שמציעה, אחריות שלה הכוללת שברים וכו. 

עריכה אחרונה על ידי guy.a
פורסם

דווקא יצא לי לראות מכשיר שלא נכנס לטעינה/לא שומעים ברמקול ותוקן במסגרת האחריות.

לפני 2 דקות, guy.a כתב:

אני לא מכיר טלפון של יצרן שהתקלקל בתקופת האחריות, באמת באשמת היצרן.

 

פורסם

הטלפון מפסיק להטען בד"כ בגלל לכלוך, הם ניקו לך שקע טעינה, כל חנות רחוב הייתה עושה את זה בשבילך בחמש דק'. ולא היית צריך להיפרד מהטלפון לשבוע. שוב, מקרים ספציפיים יכולים להתרחש, אבל ברוב המקרים, אחריות בטלפון לא שווה יותר מדי, כי הטלפון עשוי טוב, ואם נגרם לו נזק, רוב המקרים זה בגלל אשמת המשתמש

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, guy.a כתב:

האחריות לטלפון זה כמו אחריות לרכב, היא לא מסכה תאונות. רוב הנזקים של טלפון, הם תאונות, נופל, נשבר, נרטב. לכל אלה אין אחריות. אני לא מכיר טלפון של יצרן שהתקלקל בתקופת האחריות, באמת באשמת היצרן. זה כמעט לא קיים. אם הילד טס לטיול גדול. אז בכלל הסיכוי שהטלפון יקבל מכה הופך לגבוה יותר. אם אתה מחפש אחריות נגד שברים וכו. כדאי לך ללכת לחנות כמו גו מובייל, שמציעה, אחריות שלה הכוללת שברים וכו. 

זה נכון, אבל לא בכל המקרים.

אח שלי קנה גלקסי S23 בזמנו, יבואן רשמי.

אחרי חצי שנה הופיע פס ירוק לאורך המסך. הוא פנה אליהם, החליפו לו מסך במסגרת האחריות.

לפעמים יש תקלות בייצור שהאחריות כן מכסה.

 

עריכה אחרונה על ידי boli19
×
×
  • תוכן חדש...