Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 17.11.2025 בשעה 09:15, ניקו פ. כתב:

זהו, 

סה"כ אחלה טלפון. אין לי למה כל כך להשוות. המתחרה הישיר שלו זה הגלקסי שגם נמכר במחיר דומה.

עבורי הוא כמעט כל מה שאני צריך בטלפון. הלוואי והיה אחד זהה, אבל טיפה עוד יותר קטן וקליל ובכלל הייתי בעננים. 

 

יש כזה: גלקסי S25.

קטן יותר, דק יותר, קל יותר (פער של 42 גרם פחות זה ה-מ-ו-ן ושתחזיק אותו אתה תבין בדיוק על מה אני מדבר).

 

מבחינתי, הפיקסל איבד את היתרון האדיר שהיה לו בעבר - VFM.

נכון שהפיקסל עדיין נשאר עם מצלמה מצויינת ומערכת נקיה, אבל זה לא שאצל המתחרים המצלמה פח. הפערים מצטמצמים כל הזמן ואנחנו עדים לזה שבמכשירי דגל של אפל וסמסונג - אין באמת שינויים משמעותיים בחומרה של המצלמות אפילו בדור האחרון ביחס לקודמו - כדוגמא: iphone 16 מול iphone 17 או S24 מול S25 (כנראה שזה תלוי גם למה אתה קורה "אדיר" אבל ללא ספק גם לאפל וגם לסמסונג בשנים האחרונות יש מצלמות טובות). משקיעים יותר בעיבוד תמונה, זה נכון, אבל אלו דברים שיכולים להשתנות גם ברמת עדכוני תוכנה.

 

לא מצאתי את היתרון, לפחות עבורנו, בלשים על הפיקסל 2700 שח כאשר באותו המחיר בדיוק יש את ה S25 - ולמען האמת לרוב האנשים עדיין ה S25 יתן יותר VFM.

 

תתחדש ;-) 

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ניסיתי את הגלקסי (יש לאחותי) ופחות התחברתי. גם כאמור שונא את מערכת ההפעלה, וגם אין הבדל מהותי במשקל/גודל ביחס לפיקסל (לפחות עבורי). 

אבל, אני בהחלט מסכים של-99 אחוזים מהאנשים הגלקסי תהיה בחירה "נכונה" יותר. אני לא אחד מהם :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עדיף להשקיע עוד 300 שקל ולקחת את הפלוס, כל השטויות האלה של טלפון דק, מתברר כמשהו שאף אחד לא ביקש, אתה בכל מקרה לא נהנה מהדקות הזו ברגע שאתה שם מגן. אבל אתה סובל מהבטריה הלא מספקת ולאור העובדה שמחליפים טלפון פעם ב 3 עד 5 שנים בממוצע, ואנחנו יודעים שיש ירידה בקיבולת הסוללה, מומלץ לוותר,  בתור טלפון הוא אחלה, הסנסור הראשי שלו זה הסנסור של האולטרה עם 200 פיקסל. הוא מצלם טוב יותר מ פלוס. הוא נוח ביד. אני הייתי משקיע עוד קצת ולוקח את האולטרה. בטריה הכי טובה מצלמות הכי מתקדמות. 

  • אהבתי 1
פורסם

^^

מצוין,חלאס עם מכשירים בעובי נייר שמתקפלים\נשברים כמו אוריגמי.

מצטרף להמלצה על הפלוס,שווה את התוספת.

ניקו,אין לך מה "לשנוא" את המ"ה של חראסונג :) כל יצרן והשטויות שלו,בסוף מתמקדים ביתרונות ובחסרונות

גם לשיאומי ואפל וגוגל יש מערכות פיזדץ,אפשר לציין חסרונות מפה לירח אם תשאל משתמשים...בסופו של יום אתה מתמקד במה שטוב..

אם באמת בא לך לשנוא משהו,אז שזה יהיה העובדה שגם אפל וגם סמסונג הודו בפה מלא שהעדכונים שלהם מאטות בכוונה את המכשירים,בשביל שיימאס יותר מהר ותרוץ להחליף...

(מצד שני ככה זה יצרן\עסק,חי בשביל להרוויח,לא ארגון תרומות)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 11 שעות, ניקו פ. כתב:

ניסיתי את הגלקסי (יש לאחותי) ופחות התחברתי. גם כאמור שונא את מערכת ההפעלה, וגם אין הבדל מהותי במשקל/גודל ביחס לפיקסל (לפחות עבורי). 

 

זה מאוד אינדיבידואלי.
מבחינת מערכת הפעלה - למשתמש הממוצע, או לפחות אצלנו, המעבר מהפיקסל לסמסונג היה מאוד קל ואפילו מוצלח. הפיקסל בקטעים האלו מרגיש ערום (מידי) וחלק מהמשתמשים דווקא אוהבים ורגילים למערכת של סמסונג.

בעניין המשקל: בתור אחד שלא ממש שם לב לדברים האלו, הטלפון הקודם שלי שקל רק (כמעט) 27 גרם יותר מה-S25, ודווקא המשקל היה הדבר הראשון ששמתי לב אליו כשאחזתי אותו.

בין הפיקסל 10 ל S25 יש פער של 42 גרם (בעברית: הוא שוקל 25% יותר מה-S25). בפועל ה S25 גם מרגיש הרבה יותר קל בכיס ביחס לטלפון הקודם שלי.  אם זה לא הבדל מהותי בשבילך, דיינו.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 34 דקות, ezuf כתב:

שגם אפל וגם סמסונג הודו בפה מלא שהעדכונים שלהם מאטות בכוונה את המכשירים,בשביל שיימאס יותר מהר ותרוץ להחליף...

 

זה לא נכון.

 

אפל הודתה שהיא מאיטה את היכולת של המעבד תחת עומס כדי לשמר זמן סוללה במכשירים ישנים. זו החלטה מאוד נבונה, כי עדיף שהטלפון יהיה איטי בשברירי שנייה מאשר לאבד זמן סוללה. זו בחירה שרוב המשתמשים אמור להיות מבסוט ממנה.

אבל עשו קמפיין פייק, ומה שנשאר זה מה שכתוב למעלה...

לפני 13 דקות, איציק נ. כתב:

בחינת מערכת הפעלה - למשתמש הממוצע, או לפחות אצלנו, המעבר מהפיקסל לסמסונג היה מאוד קל ואפילו מוצלח. הפיקסל בקטעים האלו מרגיש ערום (מידי) וחלק מהמשתמשים דווקא אוהבים ורגילים למערכת של סמסונג.

 

רב המשתמשים לא משתמשים בשום כלי מתקדם, לא מקסטמים את הממשק או נכנסים לתפריטי ה-Settings להגדיר הכל, לא יוצרים רוטינות, רק חיים עם אייקונים מפוזרים אקראית על ה-Home Screen. בתנאי השימוש האלו, ההבדלים בין מערכות ההפעלה מינוריים, ורבים מהם אפשר לקסטם כך שלא יהיו.

אבל העיקר כל מיני אנשים, כמו הזוגה, קונים רק פרו (או סמסונג או טיזי) כי "אחיטוב" או "אחידידותי".

לפני 16 דקות, איציק נ. כתב:

בין הפיקסל 10 ל S25 יש פער של 42 גרם (בעברית: הוא שוקל 25% יותר מה-S25). בפועל ה S25 גם מרגיש הרבה יותר קל בכיס ביחס לטלפון הקודם שלי.  אם זה לא הבדל מהותי בשבילך, דיינו.

 

מבחינת משקל, מתגעגע ל-3a.

פלסטיק רולז!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, falou כתב:

3a

Amen brother 

הפיקסל 7 פרו כולו זכוכית עם מסך מקומר, מאוד נחמד אבל מאוד שביר. 

הלוואי ולפיקסל (ולשאר המתחרות) היתה אפשרות לקנות את הflagship עם גב פלסטיק ומסך שטוח 🫠

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שמעו, ההבדלים בין הדורות של הסמארטפונים נהיו כול כך בדיחה, שזה נהיה אומנות איך שהחברות ענק עדיין מצליחות לשכנע אנשים לקנות את הדברים האלה. 

 

בזמנו כשקניתי גלקסי S24 לאישתי במקום ה-S21 שהיה לה, כבר אז השיפור היה ניראה לי מאוד מינורי. 

 

אבל עכשיו חבר שאינו סופר טכנולוג התחדש באייפון 17 לעומת אייפון 15, ופאקינג אין שום הבדל.

אפילו גולת הכותרת של ה-120 הרץ לעומת 60 הרץ שכול גייקי הטכנולוגיה מאוננים על זה, עד שלא אמרתי לו שזה 120 הרץ, הוא לם שם לב בכלל. וגם אני לקחתי את הטלפון שלו ובקושי שמתי לב(או שדמיינתי ששמתי לב)  בהשוואה ישירה לאייפון 12 שלי. אז או ש-60 הרץ באייפון עובד די טוב, או ש-120 הרץ במסך האדפטיבי של האייפון זה לא באמת 120 הרץ.

 

בקיצור, הוא מרגיש שהוא קנה את אותו טלפון. אולי עם סוללה טובה יותר, אבל זה לא שלקודם הייתה סוללה רעה. 

 

 

פורסם
לפני 21 דקות, davemustaine87 כתב:

אבל עכשיו חבר שאינו סופר טכנולוג התחדש באייפון 17 לעומת אייפון 15, ופאקינג אין שום הבדל

 

דווקא במקרה של ה-17 יש הבדל, שהפך את הפרו ללא כדאי לרב האנשים. 

 

העלו את האחסון הבסיסי ל-256.

 

לגבי הרצים, כשאתה מתרגל ואז זה עבור לנמוך, מרגישים. כשמתחיל אצלי בפיקסל מצב חיסכון הרענון יורד מ-90 ל-60,סה מורגש.

חשוב... זה לא. 

 

מהירות הטעינה כפולה. 

 

יש את כפתור ה-אקשן, שלמי שכן טורח לקנפג מכשיר לשימוש אישי, זה מאוד עוזר

 

מצלמות הסלפי והרחבה שודרגו מהותית. 

 

האייפון 15 לא יוכל להריץ פתרונות AI כשאלו ייצאו לבסוף לאפל ברמה של שימושיות שיש באנדרואיד

 

אבל כן, מי שהוא משתמש הדיוט ורק זורק אייקונים ומשתמש בשלוש אפליקציות ביומיום, אין הבדלים. אבל משתמש כזה גם מבזבז כספו כשקונה אייפון או כל מכשיר דגל (להוציא זה שאין מכשירי ביניים קטנים). משתמש כזה, אם קנה אייפון, אין לו שום סיבה להחליף תוך שנתיים.

_____________________

 

 

דרך אגב, הזוגה קיבלה 17 מהעבודה. יש לה 14 פרו. במקומה, הייתי לוקח את החדש, ולו רק כדי לא להתקע עוד עם שקע לייטנינג, אבל היא רוצה שלוש מצלמות ו-פרו.

 

היא טכנולוגית לא רעה, אבל משתמשת בטלפון כמו אחרון ההדיוטות. 0 התאמה וסדר. 

אז למה "רק פרו"

כי ככה.

 

הלאמתי את ה-17 וכשיהיה לי כוח/זמן אני אהגר, בעיקר בגלל שהוא קצת יותר קטן מהפיקסל שלי.

נראה אם אצליח לקסטם את השימושיות בג'מיני לרמה שאהיה מרוצה ממנו מספיק...

אה, כן... ואם ה-swiftKey תעבוד טוב. כי זה דיל ברייקר. 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם ההעדפה שלה הייתה מושכלת, אפשר היה לטעון את זה.

למעשה, אין לה מושג מה ההבדלים. היא רוצה פרו כי "פרו".

העובדה היא שכ-80% מהמכשירים שנמכרים הם "פרו".

זה אומר שהשוק לא קונה מושכל.

 

וכמו שכתבתי, למשתמש שרק זורק אייקונים על מסך הבית ולא מקנפג כלום, אייפון SE זה יותר ממספיק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 5.1.2026 בשעה 08:38, falou כתב:

אם ההעדפה שלה הייתה מושכלת, אפשר היה לטעון את זה.

למעשה, אין לה מושג מה ההבדלים. היא רוצה פרו כי "פרו".

העובדה היא שכ-80% מהמכשירים שנמכרים הם "פרו".

זה אומר שהשוק לא קונה מושכל.

 

וכמו שכתבתי, למשתמש שרק זורק אייקונים על מסך הבית ולא מקנפג כלום, אייפון SE זה יותר ממספיק.

נראה לי שזה עניין של מצלמה. באמת המכירות נוטות יותר לפרו?

פורסם
לפני 12 דקות, mrmiki1234 כתב:

נראה לי שזה עניין של מצלמה. באמת המכירות נוטות יותר לפרו?

 

אני יודע שהעניין הוא הדיוטות נטו...

 

לא דייקתי, הנה נתונים יותר מפורטים.

 

https://9to5mac.com/2025/04/23/iphone-16-pro-is-the-surprise-loser-in-apples-recent-sales/

 

עדיין אחוז המכירות של המכשירים היקרים מול הזולים יותר (כולל דגמי שנה קודמת), די מפתיע.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...