Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 33 דקות, Derish כתב:

 

על פניו גו מובייל (למשל) מייבא וגם נותן שירות, אבל אחרי קצת חפירה באתר שלהם אני מבין שזה מצריך את הבאת המכשיר לסניף ושליחתו משם למעבדה בראשל"צ, בעוד שאת הסמסונג כנראה אפשר יהיה לתקן בכל מעבדה מקומית. מעניין איך זה עובד עם הסינים למיניהם מבחינת ידע וגישה לחלפים. 

 

 

נכון לגבי גו מובייל. 

אני קונה את הפיקסל מחנות ליד הבית, אז אין לי בעיה. 

לגבי הסינים, תלוי כמה פופולרי. לכן, סמסונג

לפני 31 דקות, Tom_22 כתב:

נכון, ב אינטרנט יש. 

יתקנו לך דרך הצ'אט או בפקס

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא פיקסל וזהו, באמת כמה פעמים אפשר לכתוב את זה... בארץ מה שהולך זה סמסונג, מתאימים את הדרישות למציאות ולא להיפך.

 

אף אחד לא "צריך" טעינה אלחוטית והדגמים העדכניים של טלפונים נהנים מסוללה טובה מבעבר. 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

עברתי השבוע מגלקסי S8+ ל-+S25, כן כן, החזקתי עם ה-S8 המצויין 6 שנים +

 

הבעיה... הקפיצה גדולה מדי... הטלפון נהיה עם כל כך הרבה אופציות, אני כבר שלושה ימים מנסה להבין

מה עושה מה, מאות הגדרות שונות, לכל התראה לכל הרשאה, לכל אפליקציה... בקיצור כבר מתגעגע ל-S8

אבל אני בטוח שאחרי שבוע שבועיים אתרגל להכל.

הטלפון בגדול מדהים! 

עריכה אחרונה על ידי boli19
  • מצחיק 1
פורסם

דריש,תוריד אותה מהטעינה האלחוטית

אם לא הולך אז תקנה סוללה קטנה,יש היום בגודל כרטיס אשראי עם כבל מובנה,פותר כל בעיה

גם כל הזמן יש דילים לזה ושילוח מהיר מעלי,תצטרף לסתם ערוץ בטלגרם ותראה

חוצמזה ברוב המכשירים גם בשימוש אגרסיבי (שיחות,צילום,התכתבויות,גלישה) הסוללה חזקה מספיק להחזיק חצי יום+,זה לא אייפון 12 עם סוללת 2 אמפר שבאמת נגמרת מהר ב"טחינה"

 

מצטרף להמלצה על הS24 FE שכתבו,יש כזה לאמא שלי והיא מטעינה פעם ביום,עובד תענוג

אם היה רשמי לפיקסל לך על זה,אבל אין,אז רד מזה בבקשה,חסר לך בעיות וטרטורים ???

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

קניתי לפני כחודש פיקסל 10. 

קודם כל אומר שלגבי תיקונים כל נקודה של פרטנר בקניונים מתקנות, כך נאמר לי במכירה (וזה גם מי שנותנת אחריות אצל חלק מהמוכרים). 

 

מאז הגלקסי הרבה הרבה אחורה זה הפלאגשיפ הראשון שלי. 

אז כל ענייני מעבד ומהירות לא מדברים אליי. באמת אוברקיל בשבילי.

אבל, הטלפון באמת מאוד נוח בגודל שלו, מאוד כיף הסנכרון עם הג׳ימני והדרייב והנוטבוקlm. בעצם הג׳מיני הוא העוזר שלך כמו סירי באייפון, וזה עולם אחר בהשוואה לכל מה שהיה לי. 

אני כמעט ולא צריך להקליד, לחפש, לדפדף. הכל במרחק בקשה מילולית אחת או שתיים. 

יש עדיין דברים לא אפויים, למשל: יש תמיכה מלאה בעברית אבל עברית לא מוגדרת כשפת ברירת מחדל אפשרית של העוזר, לכן חייבים להתחיל באנגלית ואז להגיד לו בוא נדבר עברית. למי שחייב עברית, לא ממליץ. באנגלית הוא עובד מושלם וגם אם תוך כדי עוברים לעברית זה מעולה. 

המצלמות אחלה ומהוות שדרוג משמעותי. 

הכל בטלפון ניתן לקוסטומיזציה. הכל. באמת.  למשל המעברים/תפריטים: אפשר ריבוע עיגול משולש הקלאסי של אנדרואיד ואפשר פס תחתון עם גלילה מקצה המסך למעברים כמו באייפון שלקח לי בדיוק דקה להתרגל לזה וזו כעת השיטה המועדפת עליי, שכן היא הרבה יותר נוחה לשימוש ביד אחת. 

האנדרואיד נקי ואני לא צריך את ז*וני השכל של סמסונג, שלי אישית חראו (pun intended) מאוד,

אז מבחינתי אני מאוד מרוצה ואכן זה טלפון שהתאים לי כמו כפפה ליד. אני מאמין שכשזה ימות אני פשוט אנסה דגם מדור קודם (הפעם ירדתי בגלל הבעיות במסכים וההבדל במחיר שלא היה שווה לקנות פיקסל 9). 

 

אגב גם לפיקסל, כמו לשאר הטלפונים. יש מבחר ענק של מגני מסך וקייסים ברבע מחיר בעלי/אמאזון, אני מאוד מקווה שאף אחד עוד לא קונה אותם בארץ ב90 שקלים לאחד כשאותו מגן עולה 3 שקלים בעלי. 

יש גם קייסים פנסי ב-40 דולר לאחד לחובבי הז׳אנר. שמגיעים עם מגנט מובנה ששומר על יכולת הטיענה וכו וכו. 

 

חסרונות של הפיקסל עבורי: 

הוא יקר מאוד (2700 שקלים). 

הג׳ימני כעוזר אישי לא לגמרי אפוי עד הסוף. במיוחד ענייני העברית. אפשר לעבור אחרי כמה שניות לעברית אבל זה כבר הופך להיות מעצבן. 

כששמים עליו מגן הכי דק והכי קטן שיש, הוא הופך להיות קצת כבד וזה מציק. לכן חזרתי להיות כמו שאני רגיל - בלי מגן קייס. רק מדבקה על המסך. 

 

זהו, 

סה"כ אחלה טלפון. אין לי למה כל כך להשוות. המתחרה הישיר שלו זה הגלקסי שגם נמכר במחיר דומה.

עבורי הוא כמעט כל מה שאני צריך בטלפון. הלוואי והיה אחד זהה, אבל טיפה עוד יותר קטן וקליל ובכלל הייתי בעננים. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ענייני תיקונים ושירות זו נקודה קריטית לכל מכשיר..בין אם ביניים/סיני ב400שקל או דגל ב2000/3000 והלאה

 

לפיקסל אין יבואן רשמי..כל אחד מייבא כמה ומתי שבא לו

גם הרבה מעבדות מתרחקות מסיבות מובנות/חוסר חלקים (בדומה לסינים)

כל זה חסרון אחד גדול..הוא כנראה באמת מכשיר איכןתי אבל אם תתקע עם תיקון - לא נעים בלשון המעטה

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 38 דקות, ניקו פ. כתב:

קודם כל אומר שלגבי תיקונים כל נקודה של פרטנר בקניונים מתקנות, כך נאמר לי במכירה (וזה גם מי שנותנת אחריות אצל חלק מהמוכרים). 

 

 

ללא הבדל ממי קונים?

 

לפני 39 דקות, ניקו פ. כתב:

המצלמות אחלה ומהוות שדרוג משמעותי. 

 

 

המבאס זה שהמצלמה ב-9 יותר טובה.

לך תבין את גוגל...

 

לפני 40 דקות, ניקו פ. כתב:

עבורי הוא כמעט כל מה שאני צריך בטלפון. הלוואי והיה אחד זהה, אבל טיפה עוד יותר קטן וקליל ובכלל הייתי בעננים. 

 

יש 9a...

 

הזוגה עומדת לקבל אייפון 16 מהעבודה. היא לא תיקח אותו לעצמה, כי אם זה לא "פרו", אז זה לא...

 

אני שוקל לקחת אותו לעצמי, במקום הפיקסל 7, בעיקר בגלל שהוא בגודל אידיאלי.

אבל גם אני התרגלתי לג'מיני ואם כל עניין השימוש ב-Ai לא יעבוד כמו שצריך (או דברים אחרים ירגיזו)... אני אחזור לפיקסל 7.

מלבד זה שהוא קצת גדול, אין לי תלונות עליו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 30.9.2025 בשעה 15:45, דובצע כתב:

חחח

אני השתמשתי כמה פעמים במתאמים

יש מתאמים זבל שלא יעבדו בכלל או רק בהדלקת בלוטוס 

לכן הייתי קונה רק בחנות רצינית וזה יעבוד מעולה

זה היום קניתי השאלה למה אין את זה במקור

IMG_8167.jpeg

פורסם
לפני 9 שעות, ezuf כתב:

ענייני תיקונים ושירות זו נקודה קריטית לכל מכשיר..בין אם ביניים/סיני ב400שקל או דגל ב2000/3000 והלאה

 

לפיקסל אין יבואן רשמי..כל אחד מייבא כמה ומתי שבא לו

גם הרבה מעבדות מתרחקות מסיבות מובנות/חוסר חלקים (בדומה לסינים)

כל זה חסרון אחד גדול..הוא כנראה באמת מכשיר איכןתי אבל אם תתקע עם תיקון - לא נעים בלשון המעטה

תראה, אתה צודק. 

אבל מעולם לא נזקקתי לתיקון של טלפון. אז לקחתי הימור אפשר לומר. 

וגם כאמור בוא נראה אם אתקע או לא. ממה שנאמר לי כל נקודה של פרטנר מתקנת אותם. 

 

לפני 9 שעות, falou כתב:

 

ללא הבדל ממי קונים?

אין לי שמץ אבל זה מה שהנציג בחנות אמר. 

הוא אמר שאצלהם האחריות היא דרך נק' של פרטנר וגם אחרי האחריות אפשר לתקן אצלם אם צריך. האם זה נכון? ממני והלאה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 13 שעות, ניקו פ. כתב:

מילולית

עבורי יש שוס אפילו יותר אדיר מזה, והוא היכולת לבצע פעולות לגבי מה שמופיע במסך (Ask about screen), למשל ליצור זימונים בלוח שנה על בסיס תמונות בלבד (דורש חיבור לקלנדר). זה שינה את כל ההתנהלות שלי עם הלוח שנה. 

במקום להקליד ידנית (או להקריא בקול) - אני פותח את ההזמנה מהאווטספ או כל מקור אחר, מפעיל את הרובוט ומבקש ממנו ליצור זימון על בסיס התמונה. 

--

 

בנוגע לדיון, אחרי בערך שנתיים וחצי של שימוש ממוצע פלוס מינוס אני שם לב להיחלשות הסוללה בפיקסל 7 פרו. אני מוצא את עצמי מטעין לעיתים במהלך היום עבודה ולפעמים עוד באמפ קטן בערב. זה לא היה קורה בעבר. יש לציין שאני לא תמיד מטעין במהלך הלילה (כך היה לאורך כל תקופת הבעלות).

אני מקווה שהמכשיר יחזיק מעמד עוד שנה אולי קצת יותר בתקווה לעבור לפיקסל הבא 😄

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 12 שעות, ניקו פ. כתב:

תראה, אתה צודק. 

אבל מעולם לא נזקקתי לתיקון של טלפון. אז לקחתי הימור אפשר לומר. 

וגם כאמור בוא נראה אם אתקע או לא. ממה שנאמר לי כל נקודה של פרטנר מתקנת אותם. 

גם אני מייחל שלעולם לא אצטרך שום תיקון במכשיר,מסיבה פשוטה שאין\לא יכול להיות בארץ תיקון\אטימה\איכות ברמה של מפעל.

ככה שכל מכשיר שנפתח (החלפת מסך נניח,אולי עוד דברים),לעולם לא יחזור למצב הקודם לדעתי.

כשהיה לי הS9+ ונדפק המסך,החלפתי מסך ומכרתי אותו בגרושים ביד2 והתקדמתי,במקום לסחוב עוד,פשוט היתה הרגשה שיש "חצי מכשיר" (שלא לדבר על איכות חלקים,לך תדע מה מקורי ומה חליפי)

סביר שאני נשמע קיצון לרוב האנשים,אבל כזה אני :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 9 שעות, Gosser1860 כתב:

בורי יש שוס אפילו יותר אדיר מזה, והוא היכולת לבצע פעולות לגבי מה שמופיע במסך (Ask about screen), למשל ליצור זימונים בלוח שנה על בסיס תמונות בלבד (דורש חיבור לקלנדר). זה שינה את כל ההתנהלות שלי עם הלוח שנה. 

במקום להקליד ידנית (או להקריא בקול) - אני פותח את ההזמנה מהאווטספ או כל מקור אחר, מפעיל את הרובוט ומבקש ממנו ליצור זימון על בסיס התמונה. 

 

כתבתי על זה כבר, וזה באמת שימושי.

גם היכולת לשאול על כל דבר שמופיע במסך או לבקש תיקצור של סרטון ביוטיוב. 

האסיסטנט הופך להיות הממשק עם מערכת ההפעלה, על בסיס אינטיאוטיבי של מה שמראה במסך, לא על בסיס האפליקציה שמציגה. 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...