Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 6.11.2025 בשעה 06:53, הרקוליטו כתב:

 

מוצרי חשמל עם מחירים לא רעים אבל ביקורות של לקוחות שאין שירות של הספק.

 

 

מה לעשות,בארץ ברוב הרשתות שירות זה בהמלצה בלבד\מי אתה בכלל,ברגע שיצאת מהחנות שכחו ממך

כל שנשאר לקוות (עם כל הצער שבדבר) שלא תצטרך אותם..(הרי הגעת אליהם כי הם זולים יותר\הכי זולים,כמו KSP ושות')

ישראליות במיטבה.

 

לגבי סערת העייפונים - רק מראה לנו כמה גם כשמקצצים במחיר עדיין הם מרוויחים וגם אנחנו,וכמה הורגלנו לקנות במחירי עושק עם השנים כי "זה מה יש"

בתאריך 5.11.2025 בשעה 09:25, פינדר כתב:

מעדכן שאם במקרה מישהו רוצה אייפון 17 ואין לו נסיעה קרובה לאילת, יש כרגע באושר עד מכשירים במחירים קצת יותר גבוהים מאילת והרבה יותר נמוכים מכל ספק שלא באילת.

רק לשים לב:

1. יבוא מקביל

2. esim בלבד

3. 256gb בלבד

אני הבנתי מאיזה מישהו בפייסוש שהסוללה בייבוא מארה"ב טובה\גדולה יותר בגרסאות שלהם.

 

בתאריך 16.10.2025 בשעה 15:03, איציק נ. כתב:

 

 

 

אל תשכח להפעיל אחריות (תפתח יוזר ב"סאני" ותוסיף את המכשיר לחשבון שלך ע"י הוספת ה IEMI הראשון של המכשיר - הוא יזהה את הפרטים לפי המספר הזה)

 

 

וואלאק,8 שנים של סמסונגים,מעולם לא הפעלתי אחריות\נרשמתי לסמסונג :O

מצד שני בפעם\פעמיים היחידים שהייתי צריך מעבדה שלהם (די גרועה מנסיוני הדל),קיבלו את המכשיר בלי בעיות ואספתי למחרת אחרי "תיקון"

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני כשעה, ezuf כתב:

שהסוללה בייבוא מארה"ב טובה\גדולה יותר בגרסאות שלהם

זו גרסת esim בלבד, בלי מגירה לסים פיזי. אז המקום שנחסך משמש להגדלת הסוללה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעתיים, ezuf כתב:

וואלאק,8 שנים של סמסונגים,מעולם לא הפעלתי אחריות\נרשמתי לסמסונג :O

מצד שני בפעם\פעמיים היחידים שהייתי צריך מעבדה שלהם (די גרועה מנסיוני הדל),קיבלו את המכשיר בלי בעיות ואספתי למחרת אחרי "תיקון"

 

אם לא יועיל, לא יזיק...

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 6 שעות, ezuf כתב:

 

לגבי סערת העייפונים - רק מראה לנו כמה גם כשמקצצים במחיר עדיין הם מרוויחים

 

ממש לא.

 

יכול להיות שהמחיר גם מחיר הפסד והמטרה היחידה היא פרסומת ולהביא אנשים לחנות.

אין בעיה לדעת כמה עולה אייפון, יש לו מחיר בחו״ל...

מחירי עושק אין בתחום המכשירים הסלולריים בכלל.

לפני 6 שעות, ezuf כתב:

אני הבנתי מאיזה מישהו בפייסוש שהסוללה בייבוא מארה"ב טובה\גדולה יותר בגרסאות שלהם.

 

 

כלומר, לא הבנת...

שמעת משהו ממישהו ואתה חושב שזה אומר משהו, אבל לא הייתי קורא לזה הבנה...😜

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

קשה לי להאמין שזה הפסד נטו,בכל זאת חתיכת עלות להביא כמה מאות (או אלפי?) מכשירים,לשחרר קונטיינר,מכס,עמייאת...

יותר סביר שיש רווח אבל שולי\בקטנה

מצד שני גם אם לא מרוויחים אבל כן מכסים עלויות,רק אולי 1 מתוך 10 שיבואו יקנה רק את הטלפון,השאר ירביצו קנית התלהבות ראשונית של דברים לבית בעוד אלפייה בערך D:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 2 דקות, ezuf כתב:

יותר סביר שיש רווח אבל שולי\בקטנה

 

 

איך אתה מודד רווח?

 

אם כל מי שקנה אייפון קנה גם שלוש קלמטינות וחסה, בממוצע, אז אתה מצרף אותן לתחשיב?

אם סה״כ תנועת הקונים ביום מכירת האייפונים עלתה ב-10% לעומת הממוצע השנתי לאותו יום, אז כל הרווח על כל קונה נוסף, זה רווח?

ואם בשעות מסויימות מפסידים על כל שעת פתיחה (תקורות + עלות עובדים גדולים מהרווח על המכירות באותן שעות), אז למה אי אפשר להפסיד על מוצר מסויים, תמורת הגדלת כמות קונים בחנות ופרסום?

 

סופרים מתמחים בלתמחר סל כולל, ועל חלק מהמוצרים לפעמים מפסידים, אפילו גולמית

(גילוי נאות: הכותב היה דירקטור ברשת מרכולים)

לפני 7 דקות, ezuf כתב:

קשה לי להאמין שזה הפסד נטו,בכל זאת חתיכת עלות להביא כמה מאות (או אלפי?) מכשירים,לשחרר

 

לא בטוח שהם עשו כלום מזה.

יכול להיות שקבלן חצוני עשה את כל זה בשבילם, אולי רק בשביל להגדיל את כמות הקנייה הראשונית שלו ולשפר את המחיר פר יחידה (סתם רעיון)

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 40 דקות, falou כתב:

אם כל מי שקנה אייפון קנה גם שלוש קלמטינות וחסה, בממוצע

יותר בכיוון יחשוב על מכונת הקפה נינג׳ה על מכונת הכביסה והייבוש וכו-יותר בקטגוריה

פורסם
לפני 3 שעות, BoazB11 כתב:

חצי אוף לנושא.

ככה פועל אייפון אחרי שבוע על קרקעית הים?!

מרשים...

Unti36tled.png

אך שאל מי ששאל בפייסבוק. שבוע שלם מחפשים אותה ואת הפלאפון ובתמונה רק שיחה אחת שלא נענתה מליפני 7 דקות 

בקיצור לא להאמין למילה אחת מהחדשות 

IMG_7941.png

פורסם
לפני כשעה, דובצע כתב:

לא להאמין למילה אחת מהחדשות 

אולי אין קליטה מתחת למים?

מ - ynet :

ציטוט

 

המסקנה הסופית במשטרה: הטלפון הנייד שאותר - של הפצ"רית

המשטרה השלימה את בדיקת הטלפון הנייד שאותר הבוקר מול חופי הרצליה, המסקנה: הוא שייך לפרקליטה הצבאית היוצאת יפעת תומר-ירושלמי. החוקרים החלו בהורדת חומרים מהמכשיר

 

 וואלה:

ציטוט

במשטרה אישרו כי מדובר בטלפון של הפצ"רית

מאקו:

ציטוט

סופית: הטלפון שנמצא בחוף הצוק שייך לפצ"רית לשעבר

וכן הלאה...

אני נוטה להאמין.

פורסם

הדיון כאן יישאר בנושא הסלולרי בלבד. 

המכשיר יכול להיות כבוי מתחת למים. כך גם יש יותר סיכוי שישרוד בלי קורוזיה. 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בכתבה מדובר על דירוג IP ותגובתה של iStore, המשווקת הרשמית של אפל בישראל, הכוללת גם את המעבדה הרשמית של אפל בארץ. כתבה עוסקת אך ורק בתחום הסלולרי, ללא קשר לפוליטיקה.

×
×
  • תוכן חדש...