Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

1

 לא מכיר את הקודמת אבל אני חווה את המכשיר כמהיר. 

 

2

אז עברתי לידם

 

3

לא קרה לי אבל כן קרה באנדרואיד. נדיר 

 

4

לא שמתי לב לזה...

 

5

כל ניהול הווליום כושל בהשוואה לאנדרואיד. אבל לא שמתי לב שקרה לי. 

 

6

גם לא קרה לי

 

7

לא ניסיתי. 

 

בקיצור, הרב זה מחלות ילדות ולא משהו שקורה בשוטף. 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

אולי אלו בעיות ספציפיות באפליקציות שאתה משתמש בהן?

 

המקלדת נעלמה עד כה בכרום וואזאפ. משהו כמו פעם בשבוע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא נתקלתי בזה.

 הייתי מריץ חיפוש זריז, רק בשביל לבדוק אם זו בעיה נפוצה או רק אצלך.

  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אני מנחש שזה בגלל שאני משתמש ב-SwiftKey.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש מצב. השתמשתי תקופה. לא זוכר שהייתי צריך ריסטרט אבל כן היו כל מיני בעיות מעצבנות. גם מקלדת גוגל לא עבדה חלק. בסוף חזרתי למקלדת אפל.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

SwiftKey זוכרת אותי עוד מאנדרואיד.

שני הפערים המשמעותיים לטובת אנדרואיד זו ה-SwiftKey (עם כל הקיצורים שחסרים באייפון) וההתנהגות של ה-Back.

גם Gemini והאינטגרציה שלו עם מערכת ההפעלה ואפליקציות גוגל (ופיצ'ר כמו Circle to search, והיכולת הכוללת להתייחס למה שעל המסך) עוזרים משמעותית ביומיום, אבל זה אמור להשתפר עוד כמה חודשים. 

 

את האייפון קבלתי, אז סוס שמקבלים במתנה וגו', אבל אם הייתי צריך לבחור בתקציב, הייתי נשאר עם פיקסל. 

לאופן בו אני אוהב להשתמש בטלפון, עדיף. 

עדיין, יש לאייפון יתרונות משמעותיים גם. בעיקר המהירות, גודל המסך וגם איכות המסך (נהדר), זמן סוללה וזמן טעינה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 4.3.2026 בשעה 13:45, itzik123 כתב:

תודה לכולם.

 

בחנות בקישור שצרפתי זה 1,755 ואם יש לך אפשרות לקנות באילת 1,519.

וכמו שהזכירו, יש את ה-fe. תבין את ההבדלים, אולי זה יהיה לך טוב.

 

תודה!

אולי פיספסתי את הקישור... יכול שוב? 👊

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

לפני 4 ימים אישתי קיבלה את הגלקסי S26, שהוא החליף S24. 

 

המסך, הספיקר, העיצוב- זהה לחלוטין. 

המהירות - לשימושים רגילים של אפליקציות יומיומיות, לא להרצות של מבחני בנצ'מרק או משחקים במשך שעתיים, הבדל זניח עד לא קיים במהירות

סוללה - כאן את האמת ההבדל די מורגש , אבל אני לא בטוח כמה זה בגלל המכשיר או בגלל שה-S24 כבר בן שנתיים. בכול מקרה ההבדל הוא סביב ה-15-20 אחוז. 

 

להפתעתי מה ששונה, ולאו דווקא לטובה זה הצילום, האיפה התמונה לדעתכם טובה יותר? 

2.thumb.jpeg.dab39729b75a5a5f0bf6c17d3f9db6e5.jpeg

 

 

1.jpg

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם
לפני 16 שעות, davemustaine87 כתב:

להפתעתי מה ששונה, ולאו דווקא לטובה זה הצילום, האיפה התמונה לדעתכם טובה יותר? 

 

זה לא אותו אורך מוקד...

בנוסף, כל תמונה שמועלה לפורום עוברת ירידה באיכות.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

לא יודע מה זה אורך מוקד. לקחתי את שני הפלאפונים על מצב ברירת מחדל של המצלמה, וצילמתי בדיוק באותו מקום עם מיקוד לאותה נקודה. בדיוק כמו שיעשו 99.9 אחוז מהאנשים שישתמשו במצלמה סלולרית. 

 

גם אם יש ירידה באיכות, היא אחידה. זאת אומרת גם כשהעברתי את התמונות למחשב בעזרת USB, ההבדלים היו די דומים. זה לא שעכשיו אחרי העלאת התמונות לפורום אחת התמונות נשארה באותה איכות והשניה "התקלקלה". 

 

אבל מה לדעתך התמונה הטובה יותר? והאם ההבדל הוא משמעותי ? 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם
לפני 27 דקות, davemustaine87 כתב:

לא יודע מה זה אורך מוקד. לקחתי את שני הפלאפונים על מצב ברירת מחדל של המצלמה, וצילמתי בדיוק באותו מקום עם מיקוד לאותה נקודה. בדיוק כמו שיעשו 99.9 אחוז מהאנשים שישתמשו במצלמה סלולרית.

 

אורך מוקד אומר שהשתמשת באחד במצלמה עם העדשה הרחבה יותר. 

זו לא השוואה נכונה. 

בדקתי, וכברירת מחדל הסלולרי הולך למצלמה "הרגילה" (1x), אבל (1) ניתן לשנות זאת ו-(2) בצילום הראשון השתמשת במצלמה הרחבה יותר.

 

 אתה משווה שתי מצלמות שונות בשני מכשירים שונים או שחתכת (crop) את הצילום השני ו/או שהשתמשת בפורמט אורך/רוחב אחר

כך או כך, לא ניתן ללמוד הרבה מההשוואה.

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אני אכן משווה 2 צילומים ב-2 מכשירים שונים, חשבתי שזה די ברור. 

 

לקחתי את המצלמות כמו שהם על AUTO כמו שהיצרן הגדיר איך שהם יעבדו, עשיתי מיקוד על מקום ספציפי וצילמתי. לא עשיתי CROP, לא עשיתי זום. 

 

אני יכול לבדוק את זה שוב היום כשאני אגיע הבייתה, אבל בספק שאני איכשהו "דפקתי" את ההשוואה. אם היצרן בדגם מסויים יורה לעצמו ברגל ובוחר להשתמש במצלמה הפחות טובה בתור ברירת מחדל, זה כבר בעיה של היצרן, לא של המשתמש. 

 

עריכה: מסתבר באחד המכשירים מוגדר שימוש ב-16:9 בתור ברירת מחדל, ובשני  4:3. אני אחזור על הצילום עם אותו RATIO.

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם

מה אורך המוקד ומה גודל החיישן של כל מצלמה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...