Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בשמחה. אפליקציה בשם Boldbeast recorder. יש גרסה חינמית שאיתה אפשר לבדוק שזה מקליט היטב. על ה- M8 זה עובד מצויין בלי רוט בשיטת ההקלטה שהוא בחר אוטומטית בהתקנה. יש כמה שיטות שאפשר לעבור ביניהן, למיטב הבנתי רוב הטלפונים יעבדו עם אחת משיטות ההקלטה, ואם לא, המפתח די משתף פעולה ומוסיף מכשירים לפי בקשה - לפי דיווחים של אחרים.

לא זוכר כמה עולה השדרוג לגרסה המלאה אחרי הניסיון - זה In App.

פורסם

נמסיס - תתחדש!

אני כנראה מזמין מחר בבוקר או היום בלילה (אני אוהב לעשות קניות באמצע הלילה כשאני חוזר שיכור מהפאב)

 

מה זה ההקלטה שאתם מדברים עליה?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
הבוקר הגיע Mi4C מעליאקספרס:

http://www.aliexpress.com/snapshot/7522235110.html?orderId=74235265135493

חוץ מערכת הטלפון (שכוללת טלפון 3/32 ג"ב, סיכה לפתיחת מגירת סים, מטען QC2.0 וכבל USB type-C) הגיעו בחבילה (הארוזה בבתוך צינורות אויר דחוס) גם מתאם מתקע אמריקאי לשקע אירופי, מתאם מ-microUSB ל-type-C, נרתיק סיליקון, מגן מסך בסיסי וערכת מתאמים לכרטיסי סים בגדלים שונים, כולל סיכת מגירת סים נוספת. כל זה ב-$204 (חיוב בישראכרט פחות מ-800 ש"ח כולל עמלת המרה). המשלוח ארך 3 שבועות מדואר סינגפור.

 

המכשיר מגיע עם Android 5.1.1 וגרסת MIUI 7.55 (המכשיר שלי, שנרכש לפני כ-5 חודשים, עם 7.0).

 

הקישור לא תקין.

איך הMI4S? מעדיף אותו בגלל ה64GB זכרון.

פורסם
שלום לכולם,

 

אחרי חודשיים של סבל עם טלפון חלופי בשקל 90, אני יכול להזמין סופסוף את הHTC 10!!

 

שאלות:

1. מצאתי אותו באמזון גרמניה, יש שם כמה חנויות שמוכרות, אמזון עצמם הכי זולים (699 יורו במקום 740 להבא בתור) אבל הם עדין לא שולחים

http://www.amazon.de/HTC-Smartphone-Display-Ultrapixel-Android-carbon-grau/dp/B01E610DEQ?ie=UTF8&psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_sfl_title_1&smid=A3JWKAKR8XB7XF#productPromotions

איך אני יודע מתי הם יתחילו לשלוח? אני לא מוצא "צור קשר" בקשר למוצר

 

2. כדאי לקנות מאמזון גרמניה? הגעתי לשלב של חישוב הסכום הסופי של הקניה ויצא שהמכס המוערך שלהם די זהה למס הגרמני ככה שיוצא לי 730 יורו המכשיר כולל מכס ומשלוח של 4 ימים (3150 ש"ח)

בשביל הקטע נכנסתי לאמזון ארה"ב ואותה חבילה יצאה לי 860$ למכשיר (מחנות עם ביקורות טובות) ו- !!220$!! משלוח ו"handling". ביחד יוצא יותר מ-1000 ש"ח יותר מהגרמנים.

 

3. איך אני מוודא שהגרמני זה מכשיר פתוח וחופשי?

 

 

תודה לעוזרים :)

 

לא עדיף לחכות קצת ולקנות באותו המחיר באילת עם אחריות?

פורסם

לא מכיר אותו. עקרונית מדובר ב-Mi4C שעוצב מחדש (גב זכוכית), עם קורא טביעת אצבע, ויכולת לקבל microSD במקום הסים השני. מבחינת זכרון מובנה יש גרסאות עם 2/16GB ויש עם 3/64GB. מדובר בתוספת של כ-$100 לעומת ה-Mi4C עם 2/16GB ו-3/32GB בהתאמה.

אופציה נוספת היא ה-Redmi Note 3 Pro (שים לב - גרסת Pro שונה מהותית מהגרסה הקודמת - מעבד אחר) - שמגיעה עם 2/16GB או 3/32GB ויתרונו בכך שמקבל כרטיס microSD (שוב, במקום הסים השני), ועולה רק מעט יותר מה-Mi4C בעל זכרון מקביל. מעבד ה-SD650 נחשב, מבחינת ביצועים מקביל או טיפה מעל ה-SD808 של ה-Mi4C/S, אם כי אולי קצת יותר בזבזן אנרגיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אפרופו סמרטפונים:

 

מישהו מכיר את הגלקסי J5 שהושק לפני כמעט שנה ?

 

למה אני שואל -> השבוע החזרתי לחיים את ה S2+ שלי לאחר שבפאבלט CUBE51 נשבר המסך (יש סימני מכה, לא ברור איך זה קרה אגב).

...ואז נזכרתי למה אהבתי את הסמסונג הזה כל כך: מצלמה פצצה (!) עם פוקוס אוטומטי סופר-מהיר + פלאש בן-זונה שמוציא תמונות מעולות גם בחושך (מה שבמייזו הוא בלתי אפשרי) וכמובן GPS מדוייק ומהיר - שאלו הם דברים שב M1 note הם מעט בעיתיים.

 

את ה J5 החזקתי לכמה דקות לפני שבועיים ושיחקתי בו. נראה שהוא עובד יפה ומתאים מבחינת מהירות לשימושים שלי.

אני אנסה להשיג אותו שוב ולבדוק מה הוא שווה.

 

בכל מקרה לא ראיתי שמישהו הזכיר את ה J5 כאן בשירשור - לכן אם למישהו יש פיסת מידע, אשמח לשמוע.

(טווח המחירים ב ZAP: בין 725 ל 1400 שח, תלוי במיקום (אילת או יתר הארץ) ובחנות).

 

*** אני לא מומחה לצילום, אך להבנתי השטחית - מה שהופך את הצילום ב S2+ למשהו שכבר אין בשום דור אחריו - אפילו ב S5 - הוא בעיקר קוטר פתיחת צמצם קטן ביחס לגודל העדשה, דבר שהוא פחות מקובל היום (כמה שיותר קטנה = יותר טוב, זה ממה שהבנתי). אומנם בטלפונים החדשים גודל העדשה טיפה יותר גדול (לא תמיד) אבל פתיחת הצמצם גדולה יותר, מה שנותן פחות חדות לתמונה (?).

 

נ.ב.

יצאה גרסה חדשה של המכשיר שטרם הגיעה לארץ: השינויים העיקריים: זיכרון RAM של 2GB במקום 1.5GB בגרסה הנמכרת כרגע, ועוד שינוי במצלמת סלפי (המצלמה הקדמית הרגילה נשארה כמו שהיא, והיא זהה גם ל J7 הגדול יותר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק - קוטר פתיחת הצמצם יחסית לקוטר העדשה קובע את עומק השדה ואת זמן החשיפה. צמצם פתוח מקצר את החשיפה ומקטין את עומק השדה, צמצם סגור מגדיל את זמן החשיפה הדרוש ומעמיק את השדה. לכן בצילום צריך לדעת להתאים את כל המשתנים: אורך מוקד, מפתח צמצם וזמן החשיפה כדי לקבל את התמונה המבוקשת. במצלמות זה ניתן לביצוע באופן יחסית נוח, אבל בטלפון סלולרי בדרך כלל תוכנת הצילום לא מאפשרת זאת, ואם אתה מתקין תוכנה המאפשרת את השליטה (וזה לא אפשרי בכל מכשיר) תפעולה דרך המסך מסורבל מאד ולכן בדרך כלל משתמשים בחשיפה אוטומטית.

מעבר לכך יש חסרונות גדולים לשימוש בטלפון כמצלמה - עדשה קטנה, חיישן קטן ואחיזה לא יציבה בשתי ידיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איציק, סידרת הJ של סמסונג זו סידרה שמכוונת לשוק הביניים. אני רכשתי לעצמי לפני מס' ימים את הJ7, ההבדל בינו לבין הJ5 הוא בגודל המסך (5.5" לעומת 5"), במעבד, ובקיבולת הסוללה.

 

אם תחליט לקנות דווקא מאחת החנויות היותר זולות, תוודא שבחבילה יש מטען וסוללה מקוריים של סמסונג (ישנן חנויות שמוציאות את האביזרים ובמקומן מכניסים סוללה ומטען סיניים ובכך מוזילים את המכשיר למחיר נמוך מאוד).

 

עברתי אליו אחרי שהייתי עם מכשיר סיני פשוט שעלה לי בארץ בזמנו 1000 שקל (uniden prime 500). ההבדל ביניהם עצום. הgps בסיני היה מזייף, כמובן שבסמסונג הוא רץ חלק. המסך והמצלמה לא ניתנים בכלל להשוואה.

 

פה יש ביקורת על ה-7:

http://www.tgspot.co.il/samsung-galaxy-j7-review/

 

ופה ההבדלים בין ה-5 ל-7:

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7185&idPhone2=7184

פורסם
לא מכיר אותו. עקרונית מדובר ב-Mi4C שעוצב מחדש (גב זכוכית), עם קורא טביעת אצבע, ויכולת לקבל microSD במקום הסים השני. מבחינת זכרון מובנה יש גרסאות עם 2/16GB ויש עם 3/64GB. מדובר בתוספת של כ-$100 לעומת ה-Mi4C עם 2/16GB ו-3/32GB בהתאמה.

אופציה נוספת היא ה-Redmi Note 3 Pro (שים לב - גרסת Pro שונה מהותית מהגרסה הקודמת - מעבד אחר) - שמגיעה עם 2/16GB או 3/32GB ויתרונו בכך שמקבל כרטיס microSD (שוב, במקום הסים השני), ועולה רק מעט יותר מה-Mi4C בעל זכרון מקביל. מעבד ה-SD650 נחשב, מבחינת ביצועים מקביל או טיפה מעל ה-SD808 של ה-Mi4C/S, אם כי אולי קצת יותר בזבזן אנרגיה.

 

אפשר קישור לדף מכירה של MI4C. תודה.

פורסם

איציק - קשה להשוות טלפון סיני לא ממותג בן שנתיים, שאינינו יודעים איזה ערכת שבבים מותקנת בו לטלפון Mainstream מדרגת ביניים מלפני שנה כמו ה-J5, שלפחות אתה יודע מה עומד בבסיסו (SD410).

אישית הייתי נמנע משני הדגמים - בפחות כסף אתה יכול לקנות איזה שיומי או לנובו או מותג סיני מוכר אחר בדרגה שמתחת לדגל, הרבה מעל דרגת הביניים. לפי ניסיוני האישי המצומצם וממה שאני קורא פה ושם ה-VFM הרבה יותר טוב. החסרונות - זמן אספקה ממושך ולא לגמרי צפוי והעדר אחריות אמיתית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי, כאשר המחיר של סמסונג S5 או סוני z3 plus ( ביפן z4 ) בארץ מתקרב ל 1500 שקלים, אין סיבה לקנות מכשיר סיני מעל 1000 שקלים או סמסונג j5 , כאשר רוצים מצלמה טובה, מעבד חזק, סוללה חזקה ואיכות gps ללא פשרות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש מכשירים סיניים עם ערכות שבבים של קואלקום, לאלה מקלטי GPS מצויינים.

לגבי מצלמות - אני מתיחס אליהן כ"אמצעי לתעוד תאונות דרכים", בהחלט לא כלי לצילום איכותי. אז מספר המגאפיקסלים לא משמעותי (להפך, בחישנים הקטנים האלה עודף פיקסלים גורם רעש תרמי), יש משמעות לעיבוד התמונה ומשמעות מסויימת לאופטיקה.

מכל מקום, אני לא רואה סיבה לשלם יתר מ-1000-1200 ש"ח תמורת טלפון, מעדיף קניה במחיר כזה והחלפה פעם בשנתיים על פני קניה ב-4,000 ש"ח והחלפה פעם בשנתיים אוטיפה יותר. בסופו של דבר מה שמגביל את חיי המכשיר הוא הטראומה שהוא חווה במהלך חייו, עדכוני המערכת וטיב הסוללה, שנדיר שמצליחה לשמור על כוחה יותר מ-2-3 שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יודע - יש לי בעבודה חברים שמחזיקים meizu הדגם האחרון, one plus2. כולם מתלוננים על באגים ( רשת לא יציבה, לוקח הרבה זמן אחרי יציאה מהמעלית עד שקליטה חוזרת ) . הנתונים מעולים על הנייר, אבל משהו כאילו לא בשל עד הסוף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לצן ציינתי ערכות שבבים של קואלקום. ל-MTK מגוון הרבה יותר גדול של שבבים, חלקם מוצלחים למדי, חלקם מאד לא, ונושא קליטת ה-GPS מוכר כבעייתי אצל יצרן זה (אם כי יתכן שהשתפר בשנה האחרונה, אני לא לגמרי מעודכן).

יש לי בבית מכשיר אחד של מייזו (M2mini, זה שנמכר תמורת 650 ש"ח בבאג) - ולבעליו אין תלונות. אבל הוא לא נזקק לניווט כך שכנראה שה-GPS לא מהווה אצלו בעיה. הסיניים האחרים הם מוטורולה (לנובו), שיומי ועד לאחרונה גם נקסוס 4 (HTC), וכולם יציבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...