Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיבוב בענייני בחירת סמארטפון


gil elbaz

פוסטים מומלצים

לבני ישראל יש בעיה קשה עם אפל - בגלל המחיר. או, יותר נכון, יחס מחיר לתמורה. אבל עדיין האייפון נמכר היטב.

כך גם בנושא המחשבים, כאש כאן יש גם אלמנט מהעבר של חוסר תמיכה מספקת בעברית, שגרם לעמישראל להמנע מרכישת מוצרי אפל מצד אחד, מצד שני נוצרה כאן תרבות של הרכבת מחשבים במפרט אישי, מה שלא קיים אצל אפל ובנגוד לחלק גדול מהעולם המערבי בו שולטים מותגים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סמסונג לא אוהבים להוציא עדכונים מנסיון של כמה שנים עם כמה מכשירים שלהם.

חברה פח,לעולם לא אקנה עוד מכשיר שלהם.

עם המוטורולה שלי במשך חצי שנה קיבלתי יותר עדכונים מאשר שקיבלתי עם 2 מכשירים של סמסונג גם ביחד.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה של בני ישראל עם אפל?

מדובר בחברה הגדולה בעולם.

אם אפל לא היו נותנים לסמסונג לייצר חלקים לאייפון 6, סמסונג היו יכולים להגיע לפשיטת רגל.

אם אפל לא היו מפזרים את הייצור בכל מדינות אסיה נראה לי מדינות היו מגיעות לפשיטת רגל.

 

זה כמו מכירות של מכוניות בארץ.

קונים פה רק חברות קטנות.

אנשים יעדיפו קיה על פורד שקיה לא מייצרת אחוז מהמכוניות שפורד מייצרת.

אתה מדבר שטויות בקצב,מאיפה הנתונים שלך בדיוק?

מאיפה להתחיל? מזה שההכנסות של סמסונג גבוהות בהרבה? או בזה שהם מעסיקים פי 5 עובדים מאשר אפל?

השווי שוק של אפל גדול משל סמסונג זה הדבר היחידי שנכון ובתכלס זה לא אומר כלום.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה של בני ישראל עם אפל?

זה התחיל מזה שאייפון עולה הרבה כסף (הרבה מאוד כסף - כמעט כמו השעון בוטרינה שלעולם לא תקנה), אז באו סמסונג עם מכשיר אנדרואיד כמעט בחצי מחיר ומשם זה הפך להיות סוג של סטנדרט. מאותה הסיבה אני מאמין שאנחנו רואים היום הרבה יותר קיה ספורטאז' מטויוטה ראב4 על הכביש, זה ממש לא אומר שקיה הגיעו לרמה של טויוטה ותכף יקפצו המתלהמים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוצר שונה שמיועד לקהל שונה.

אם אני צריך להחזיק אמצעי קשר ל-5 בני משפחה לא אוציא 20,000 ש"ח פעם ב-3 שנים על סט אייפונים. אסתפק ב-4,000-5,000 ש"ח על חמישה מכשירי ביניים.

מי שהאייפון והאפליקציות הכתובות לו משמשים ככלי עבודה - זה סיפור אחר. וד"א - מבין האנשים שהכרתי ואשר החברה סיפקה להם בעבר אייפונים עברו מזמן לאנדרואידים. כשנראה שגם מבחינת אותן חברות מחיר האייפון לא מוצדק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם... את עניין המחיר אף פעם לא הבנתי.

ה6S עולה 650 דולר , ה5SE מתחיל מ500 נראה לי או משהו בסגנון.

הגלקסי S6 , LG G5 , הHTC הנוכחי ורוב מכשירי הדגל של החברות עולים בדיוק אותו הדבר. 650 דולר.

איפה ההבדל מחיר?

 

אל תשוו מכשירים סינים זולים , אבל באותה קטגוריה?

 

אריק - שכחת עוד כמה דברים - רווחים נטו (פי 2.5 - כשאפל בעלייה , סמסונג לזכרוני בירידה).

בכ״א אי אפשר להשוות את החברות , אחת מייצרת הכל מפלאפונים ועד מקרוגלים בערך , השניה מעבירה את היצור שלה לחברות צד שלישי (כמו סמסונג בין השאר שמיצרת לא מעט רכיבים לאפל - ואכן מקור הכנסה חשוב) ומיצרת בעיקר טכנולוגיה ומחזיקה אופרציה לניהול יצור של החומרה שלהם.

 

לכן ההכנסות סה״כ של שתי החברות דיי קרובות (כאמור לסמסונג יש יתרון) , אבל הרווח שונה וכמות הכ״א אכן בסדר גודל אחר לגמרי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הקהל גם לא זקוק למכשירי הדגל. מחזיקים אותם בדיוק מאותה סיבה שמחזיקים רכב יוקרתי: להראות למי יש יותר גדול.

אם תבדוק את הצרכים האמיתיים 98% יכולים להסתפק במכשיר של $250 וגם אותו לא ינצלו. אבל למי אכפת. נזרוק עוד 2000 ש"ח בשביל הרושם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמיד בשביל הרושם. יש די הרבה חובבי גאג'טים שרצים אחרי כל חידוש. ואלה לא בהכרח בעלי רמת חיים גבוהה. יש אצלי בעבודה אחד כזה, שכיר, אב ל 7 ילדים. לדעתי, סדר עדיפויות שלו דפוק לגמרי. רכב הוא לא מחזיק כי זה יקר לתחזוקה, אבל יש לו את כל החידושים ( ריבוי מכשירים, שעונים חכמים, טאבלטים). הוא כל הזמן יושב באינטרנט - מחפש מה עוד לקנות.

אני אישית עוד לא קניתי מכשיר שעולה מעל 1500 שקלים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סדר עדיפויות שלו דפוק לגמרי.

חמש המילים האלה אומרות הכל. ומדובר במישהו שאינו חריג. כלל לא אופתע שעם ההוצאות שלו הוא מתלונן על יוקר המחיה והמינוס בבנק.

הרדיפה אחרי המכשיר "הכי טוב" מזיקה. הרכישה הנכונה היא "הכי מתאים" ומדיניות אפל אינה מאפשרת הצגת מכשיר כזה. אישית אני מתיחס אפילו למכשיר של $400 כלא זול.

שיהיה ברור - אני לא תומך ברכישת זבל - כמו ה-Jiayi F1 שכיכב כאן לפני שנה-שנתיים. מכשיר צריך לשרת את בעליו בצורה אמינה. אבל הפיכת המכשיר הסלולרי לסמל סטטוס היא בעיה. מדובר בתופעה רבת שנים - כבר לפני כ-15 שנה או יותר קראתי מאמר שתאר מחקר על התנהגות גברים צעירים בבארים (כאשר נכנסת בחורה יפה מוציאים את הסלולרי ומתחילים לשחק בו על השולחן).

לגבי היקף הפעילות של סמסונג - טוב, מדובר בקונצרן שיותר חשוב לכלכלת קוריאה הדרומית מכפי שהיתה נוקיה לפינלנד בימי השיא שלה. גם יונדאי קונצרן עצום שכזה - ואחד המקרים המשעשעים בהם נתקלתי היה ב-1994, כאשר רכשתי אקסנט, וקולגה בכיר העיר שנראה לו שמדובר בחיקוי של הונדה. אני הכרתי את השם יונדאי מהמגזינים המקצועיים של אבא שלי עוד מהתקופה שהם נכנעט לחרם הערבי, ויכולתי לגחך מתחת לשפם שאין לי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון חדש

בעקבות הזינוק במניה לאחר סגירת המסחר, אלפבית מדיחה את אפל מתואר החברה הבורסאית בעלת שווי השוק הגבוה בעולם, עם שווי שוק של יותר מ-560 מיליארד דולר, לעומת שווי השוק של אפל המסתכם ב-535 מיליארד דולר, אשר נפל בימים האחרונים בעקבות הדו"חות הכספיים המאכזבים שפירסמה ענקית מוצרי האלקטרוניקה בשבוע שעבר.

 

 

זוהי תפנית דרמטית לעומת המצב לפני 13 חודשים בלבד, אז הגיע שווי השוק של אפל ל-643 מיליארד דולר - כמעט כפליים משווי של 361 מיליארד דולר בו נסחרה באותה עת גוגל.

 

http://www.themarker.com/wallstreet/1.2837819

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חמש המילים האלה אומרות הכל. ומדובר במישהו שאינו חריג. כלל לא אופתע שעם ההוצאות שלו הוא מתלונן על יוקר המחיה והמינוס בבנק.

הרדיפה אחרי המכשיר "הכי טוב" מזיקה. הרכישה הנכונה היא "הכי מתאים" ומדיניות אפל אינה מאפשרת הצגת מכשיר כזה. אישית אני מתיחס אפילו למכשיר של $400 כלא זול.

שיהיה ברור - אני לא תומך ברכישת זבל - כמו ה-Jiayi F1 שכיכב כאן לפני שנה-שנתיים. מכשיר צריך לשרת את בעליו בצורה אמינה. אבל הפיכת המכשיר הסלולרי לסמל סטטוס היא בעיה. מדובר בתופעה רבת שנים - כבר לפני כ-15 שנה או יותר קראתי מאמר שתאר מחקר על התנהגות גברים צעירים בבארים (כאשר נכנסת בחורה יפה מוציאים את הסלולרי ומתחילים לשחק בו על השולחן).

לגבי היקף הפעילות של סמסונג - טוב, מדובר בקונצרן שיותר חשוב לכלכלת קוריאה הדרומית מכפי שהיתה נוקיה לפינלנד בימי השיא שלה. גם יונדאי קונצרן עצום שכזה - ואחד המקרים המשעשעים בהם נתקלתי היה ב-1994, כאשר רכשתי אקסנט, וקולגה בכיר העיר שנראה לו שמדובר בחיקוי של הונדה. אני הכרתי את השם יונדאי מהמגזינים המקצועיים של אבא שלי עוד מהתקופה שהם נכנעט לחרם הערבי, ויכולתי לגחך מתחת לשפם שאין לי.

 

מכשירי ביניים שעובדים יפה הם דבר שקיים רק בשנתיים האחרונות לטעמי. לפני כן גם מכשירי דגל לא היו מושלמים, כבדים ולא שורדים יותר משנה.

עכשיו זו הפעם הראשונה בה אני מחזיק מכשיר דגל בן שנתיים (HTC One M8), ושוקל האם לקנות את החדש - כי המכשיר שלי עובד באמת סבבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שמכשירי הדגל של היום הם טובים יותר, זה שקצב החידושים הגיע לרוויה. ההבדלים בין הפרימיום של היום לפרימיום של לפני שנה הוא בדברים יחסית זניחים- מסך יותר חד, מצלמה עם יותר פיקסלים, מעבד יותר חזק. בפועל אלו שינויים שכבר כמעט ולא משנים לאף אחד, וגם לא נוצר סביבם לחץ חברתי להיות "כמו כולם", אז האינטרס לשדרג קטן.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה של בני ישראל עם אפל?

מדובר בחברה הגדולה בעולם.

אם אפל לא היו נותנים לסמסונג לייצר חלקים לאייפון 6, סמסונג היו יכולים להגיע לפשיטת רגל.

אם אפל לא היו מפזרים את הייצור בכל מדינות אסיה נראה לי מדינות היו מגיעות לפשיטת רגל.

 

נכון, העובדים של סמסונג הולכים לקבץ נדבות אחרי העבודה, והילדים שלהם חופרים בפחי זבל של פוקסקון.

 

והמפעלים של אפל זה הדבר היחיד שעומד בין סין לקריסת שלטון ומלחמת אזרחים.

 

תיכף תגיד גם שלגליזציה של סמים קלים תביא לפריחה של כלכלה ושלום עולמי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכשירי ביניים שעובדים יפה הם דבר שקיים רק בשנתיים האחרונות לטעמי. לפני כן גם מכשירי דגל לא היו מושלמים, כבדים ולא שורדים יותר משנה.

עכשיו זו הפעם הראשונה בה אני מחזיק מכשיר דגל בן שנתיים (HTC One M8), ושוקל האם לקנות את החדש - כי המכשיר שלי עובד באמת סבבה.

חולק עליך. מכשירי הנקסוס (לבנים שלי היה נקסוס S, ואחד מהם עדיין משתמש בנקסוס 4, אחר החליף אותו כיון שנשבר), שעלו בסביבות $250, החזיקו יפה שנתיים פלוס. כמובן שאם אתה צריך מלצמת וידיאו ב-120FPS ורזולוציה של חצי טראפיקסל זה לא מספיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...