Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קיבלתי שירות טוב מ C-DATA גם בהחלפת אייפד וגם בהחלפת 6פלוס עם בעיית הפוקוס במצלמה

מתקשרים לשירות, מתאמים, אוספים ומחזירים אחרי מספר ימים. אגב בשביל מכשיר חלופי אתה צריך להגיע אליהם...

 

עם איידיגיטל אין לי נסיון

פורסם

זה נשמע חריג(לטובה) ממה שאני מכיר אצל נותני שירות בישראל...

 

יש מצב שאפל שידועה בתור נותנת שירות מעולה(בארה"ב) "מכריחה" את היבואנים האלה יתת שירות טוב יותר?

פורסם

חלק מהרישיון של C-Data לייבוא רשמי של מוצרי אפל זה סטנדרט שירות מסוים שבו נקבע (בין היתר) זמן מקסימלי לתיקון באחריות, מכשיר שלא מתוקן בזמן פשוט מוחלף.

 

זה נניח גם משהו שלא שמעתי אצל אף אחד מהמתחרים

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא רוצה להגיד סתם, לא יודע

 

בכללי כל ההתנהלות של iDigital מאוד מוזרה לי, בין אם זה המשפט שבו הם (ו-Apple) טענו שהם לא יבואן רשמי, זה שהם משתמשים/השתמשו באורנג' כדי לייבא את המכשירים שלהם או זה שעד לאחרונה הם כלל לא הופיעו בתור מפיץ/נותן שירות באתר העולמי

 

אם אני הייתי מחפש לקנות היום אייפון (ואני לא, שונא אותם, אבל זה כבר עניין אחר) אז הייתי מוודא שהוא מגיע מ C-Data, שזה הכי "אבא ואמא" ולא חבורה של בני דודים שדופקים מבטים מוזרים בראש השנה כנו איידיגיטל.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הם כבר לא קונים מפרטנר אלא מאפל ישירות ומבחינת מעמד מול אפל, הוא זהה לזה של C-DATA (אם כבר, המעמד של iDigital רם יותר כי הם מחויבים לכבד אחריות על מכשירים שנקנו בחו"ל).

 

ההעדפה שלי היא ל-iDigital גם כי הם מתמחים רק באפל ויש להם יותר נסיון עבר איתם, גם כי הם משתמשים במעבדה משלהם ולא של צד שלישי (DCS אצל C-DATA) וגם כי הם מוכרים ישירות לצרכן כך שאני לא יכול ליפול בין הכסאות (שקיפות בין הלקוח לבין הסוחר).

:idea:
פורסם

אני לא יודע אם המעבדה של iDigital "שווה" יותר מהמעבדה של DCS או ההפך, אני בכלל משתדל להימנע מתיקונים ברמת חומרה, ברגע שמכשיר מתקלקל\נשבר קונה חדש וזהו.

(שום מכשיר לא חוזר לעצמו אחרי פתיחה, במיוחד כאלה שמרכיבים אותם בהדבקה כמו מכשירי הדגל של סוני)

 

מבחינת מחירים בפעם האחרונה שבדקתי אפשר לקנות מכשירים של סי-דאטה במחיר נמוך מאיידיגיטל, באזור נתניה זכור לי "א&א מחשבים" בתור משווק יחסית זול.

 

בכל אופן כל אחד והשיקולים שלו, מה שתחליט, אין לי מניות לא פה ולא שם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בדינמיקה סלולר (חברת בת של סלקום) לא הצליחו לפתור את התקלה והציעו לבסוף מכשיר מדגם אחר מכיוון שהדגם שלי כבר לא משווק, אלא שהמכשיר שהוצע היה דרמטית נחות יותר משלי. בקיצור, ישראבלוף.

 

איזה מכשיר הציעו?

למה אתה שותק להם?

 

הם חייבים לך תיקון מלא באחריות או את הכסף בחזרה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האמן לי שניסיתי. ניסיתי בנועם, ניסיתי באסרטיביות וניסיתי גם בצעקות. לא עזר כלום. הם סיווגו את המכשיר שלי בקטגוריה של מכשירים נחותים בהרבה ממנו, ללא שום סיבה מתקבלת על הדעת.

 

זו לא הפעם הראשונה שהם התנערו ממתן שירות - כך הם עשו לי כשהייתי לקוח שלהם בסלולרי. מיותר לציין שלעולם לא ארכוש מהם דבר.

:idea:
פורסם

קטגוריה מוכתבת קודם כל ע"י מחיר. הם לא יכולים לסווג מכשיר ששולם עליו X, בקטגוריה של מכשירים בשווי 1/2X

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אין לי גישה לאוף טופיק אבל אני מאמין שזה למען ייראו וייראו ובאמת אנשים כאן יראו.

 

LG4 נודע כפלאפון מעולה. אני הייתי מרוצה ממנו לא מעט חודשים, מצלמה טובה.

יש לו כל מיני באגים וסוללה שנשחטת מהר אבל הבאג הידוע לשמצה שהורס את הטלפון LG הסתירו טוב מאוד.

הפלאפון בלי שום התראה מוקדמת יכול להיכבות, להיכנס ללופים ולמות, ככה סתם.

 

אני עם המזל שלי זה קרה לי אתמול. לא יודע איך, הפכתי את כל הבית והמחשב והפלאפון והצלחתי בכוחות האחרונים של הפלאפון לגבות דברים חשובים למחשב. היום לקחתי אותו למעבדה ואני אהיה בלי פלאפון לשבועיים לפחות.

 

באסה, לפני פסח ולפני דברים חשובים.

 

בקיצור, ממליץ לכל מי שיש LG G4 לוודא שיש אחריות כי החלפת לוח אם עולה מאוד יקר.

 

כל הדברים אמורים להימחק גם מן הסתם.

 

LG , הפסדת אותי בתור לקוח של סמארטפון.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

זו תקלה ידועה ונפוצה ונדונה באריכות בשרשור הייעוץ לסלולר בפורום.

 

נ.ב. פלאפון זו חברת סלולר. למכשיר קוראים סלולרי או נייד או סמארטפון או סתם טלפון או... משהו אחר. זה קצת מבלבל שאתה מתייחס למכשיר בשם "פלאפון"

 

נ.ב.נ. מי לא עובד עם גיבוי תמידי של התכנים על המכשיר לענן?! מה אנחנו, בניינטיז?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סליחה, פשוט אני עצבני ומבואס כי בפלאפון שלי יש המון דברים ואנחנו לקראת החג ואני עובד בעבודה גם שצריך פלאפון (מזל שיש דיבורית).

 

אף פעם לא התייחסתי לגיבוי כי לא באמת ידעתי לגבות על ענן וכו'. זה לא האישו, הצלחתי לגבות מה שצריך למחשב.

 

הקטע שיש בעיה חמורה שקורית סתם ככה וחבל לי שאנשים ייפלו בדבר הזה.

אין קשר ליבואן רשמי או לא. זה קשור לחברה עצמה LG.

 

מקווה שב5 לא יקרה.

 

ושוב, סליחה שפתחתי כאן, אין גישה לפורום טופיק.:-)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^^בדיוק התחלתי לכתוב ש "פלאפון" היא חברה סלולרית.

 

ה- G3 שלי לפעמים נכבה וצריך להוציא את הסוללה ולהחזיר כי אחרת הוא לא נדלק שוב. פעם אחת לא קמתי לעבודה בגלל זה.

גם אצלו זו בעיה ידועה.

 

בדיוק היום נסעתי עם חבר לקנות לו G5. נחמד...

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

×
×
  • תוכן חדש...