Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יכול להמליץ על מאיפה לקנות, אבל יכול להעיד שההחלפה היא די פשוטה.

 

מחפש המלצה לסמארטפון חזק עם מסך 5.7-6 אינצ'.

פורסם

Motorola moto x style ( pure addition ).

לא רשמת באיזה סכום...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני צריך להחליף את הסוללה בנקסוס 5 שלי. מישהו קנה סוללה, גם איביי כמובן אופציה, ויכול להמליץ?

http://mdyo.co.il/a.aspx?a=%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%94-%D7%AA%D7%95%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%9C%D7%A0%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%A1-5

קניה בארץ, ומנסיוני השירות שלהם מצוין, גם במקרה של בעיה.

פורסם
http://mdyo.co.il/a.aspx?a=%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%94-%D7%AA%D7%95%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%9C%D7%A0%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%A1-5

קניה בארץ, ומנסיוני השירות שלהם מצוין, גם במקרה של בעיה.

 

האם יש הבדל בין סוללה סינית שכזו לבין סוללה "מקורית"? לא שאני יכול לדעת אם באיביי זה מקורי, אבל בכל זאת.

פורסם

מקורית זה לא. רוב הסיכויים אם תזמין "מקורי" באיביי תקבל את אותו הדבר אבל עם מדבקה אחרת

 

אם אתה רוצה באמת מקורי תכניס את המכשיר למעבדה של רונלייט, אם אני לא טועה זה משהו כמו ₪250 להחליף סוללה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
נ. ב. לזוגתי S5 בן כשנתיים פלוס. כבר הרבה זמן שהוא מקרטע, איטי, המסך מהבהב בבהירות נמוכה וחיי הסוללה בקנטים.

השימוש שלה עוד יותר צנוע משלי.

 

אני הולך מעכשיו על סוסי עבודה עם חומרה ותיקה ומוכחת עם מינימום טריקים, שטיקים ושינויים לממשק.

 

גם לא משדרג מערכת הפעלה, אלא לאחר שעבר זמן ונצבר ניסיון.

 

אגב, יצא לי היום לשחק עם גלקסי 5 של מישהי מהעבודה. אני עכשיו מבין בדיוק למה אתה מתכוון...

לא מאמין איך המכשיר הזה זהה לחלוטין למכשיר שלי ועובד כול כך גרוע. פעם ראשונה שאני רואה כאלה פערים בין מכשירים זהים לגמרי.

 

ללא ספק סמסונג זה לא למשתמשים פשוטים

פורסם

http://tech.walla.co.il/item/2948253

 

דירוג הסלולרים הכי אמינים והפחות.

Oneplus מכבב לטובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מי שמתעניין קצת במכשירים סינים, לא החיקויים אלא חברות בשם עצמם, הזמנתי מספר מכשירים חלקם כבר בשימוש ו2 נוספים בהזמנה מוקדמת.

נתחיל בהזמנה מוקדמת:

נפלתי על הנחה קורצת מתחת למכס לHOMTOM HT3 PRO, הגירסה עם 2 גיגה ראם ו16 זיכרון פנימי. אמור להיות מכשיר מהיר, יחד עם לוליפופ נחכה ונראה.

מכשיר נוסף הוא הREDMI 3 PRO החדש, 3 גיגה זיכרון, מסך 5 אינץ, סוללה 4100 וכל טוב, ישלח רק בסוף אפריל, אז יש עוד זמן.

 

בנוגע למכשירים שפועלים:

ULEFONE BE TOUCH 3 - בתור התחלה תיפקד היטב, לאט לאט התחיל לקרטע עד שבלי קשר נפל לי במקרה וחלק מהטץ' לא פועל. ככה שזהו זה. בנוסף, התחילה להתפרק המסגרת נראה שאיכות הבניה לא מיטבית.

 

Redmi note 2, אחלה אחלה אחלה של מכשיר, פשוט אחלה, מהיר, איכות בניה מעולה, מערכת מדהימה.. מומלץ.

Doogee x5 הרגיל, מכשיר טוב, מרגיש קצת זול אבל פועל נהדר בשימוש רגיל ביותר ולא תחת עומסים.

Doogee dg280 מכשיר פשוט, איכות בניה סבירה, אחרי חצי שנה בעיה בטאץ' - תוקנה בעלות 7 וחצי דולר.

אחרי 3 חודשים שקע טעינה לא עבד, הלחמה בסך 20 שח. אחרי חודש שוב פעם,כרגע במגירה עד התיקון הבא.

 

מבטיח לדווח בבואם של שאר המכשירים.

פורסם (נערך)

מחיר ה-Mi4C ירד בעליאקספס ל-$204, כלומר כ-800 ש"ח. לא רע בשביל מכשיר ברמה זו.

אני משתמש בו כ-3 חודשים ואחרי שביצעתי מה שהומלץ לי כאן לפני שבוע-שבועיים גם בעית ההתראות פחות או יותר נפתרה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היה לי אחד במשך חצי שנה, הוחלף בשעון דופק ייעודי.

בתור רעיון הוא חביב לחלוטין. הבעיה היא חוסר דיוק.

עם צעדים הוא עוד מסתדר. בריצות הוא היה מחסיר לי חצי קילומטר באופן קבוע, ובניטור השינה הוא בכלל לא היה בכיוון.

נושא ההתראות על שיחות והודעות גאוני. הייתי משאיר את המכשיר על השולחן, מסתובב במשרד וחוזר בזמן כדי לענות לשיחות.

גם השעון המעורר הרוטט מאוד נוח, למרות שאני יישן לבד.

בסופו של דבר הסרתי אותו כי הוא חסר תועלת לחלוטין למי שרוכב על אופניים, ואין לי מקום ביד גם לו וגם לשעון דופק.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...