Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לבן שלי היה, הפסיק לפעול אחרי חודשיים, כנראה בגלל פריקה עמוקה של הסוללה.

כעת משתמש בשעון ייעודי (Suunto M5) שקניתי תמורת 80 אירו.

אני משתמש בשעוני פולאר מזה כ-9-10 שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא בדיוק סמארטפון אבל מחפש שעון חכם ש:

- נראה טוב (עדיפות לעגול)

- תומך בקבלת הודעות והתראות (לא חייב לענות)

- תומך בשליטה על המוזיקה במכשיר (לא זוכר איך קוראים לפרוטוקול)

- תומך בעברית (!) כולל יישור מימין לשמאל

- הכי חשוב: זול! כמה זול? עד 200 ש"ח (אולי קצת יותר).

 

יש חיה כזאת (גם אם היא סינית?)

פורסם

לא ב200 ש"ח. באיזור ה500 ש"ח תוכל למצוא את המוטו 360 משומש. מעליו הLG Urbane והסמסונג gear s2, באיזור ה800-1200 ש"ח למשומש/חדש יד2.

וגם לhuawei יש חדש והוא גם היקר מכולם.

 

ב200 ש"ח תוכל אולי למצוא שעונים חכמים ישנים, מהדור המרובע, משומשים.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

ואיך השעונים של סוני?

SW2/SW3?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נראה לי שאלך על ה-pebble, ספציפית ה-STEEL (לא TIME). התחברתי יותר לעיצוב שלו והבנתי שיש גם תמיכה בעברית (לא רשמית אבל עובדת). הסיבה העיקרית שאני לא הולך על שעון מבוסס WEAR (מלבד המחיר) היא חיי הסוללה. לא בא לי לטעון את השעון כל יום. כנראה שאצטרך למתוח קצת את התקציב אבל נראה שזה השעון היחיד שמתקרב לענות על כל הדרישות.

פורסם

נראה שכל עניין המסארט וואטצ' לא מצליח להניע.

לא יודע אם זה בגלל הסוללה החלשה או בגלל הרעיון של למה ללבוש משהו צריך להיות מסונכרן לסמארטפון שגם ככה נמצא בכיס.

פורסם

אני חושבת שזה תופס בעיקר אצל אנשים שעונדים שעון ביומיום ממילא, ושמחוברים לטלפון שלהם ברמת כלי עבודה (כלומר לא למשחקים ומצלמה).

השעון חוסך התעסקות והוצאה מרובה של הטלפון מהתיק/כיס, ומאפשר לסנן הצצות בטלפון עם כל צפצוף כשלא מדובר במשהו חשוב (הטלפון יכול להיות על שקט בכלל בצורה הזו).

 

אותי אישית הרעיון מדליק, אבל די ברור לי שלא יתפוס כי אני לא מסתדרת לאורך זמן עם שעון על היד, וביום יום אני בד"כ בסביבת עבודה שולחנית שמאפשרת לי הנחה של הטלפון במקום גלוי וקרוב.

אבל האנשים שאני מכירה שזה תפס אצלם חזק הם מהסוג שתיארתי בתחילת ההודעה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

השעונים האלה מסורבלים - לא כל אחד רוצה משקולת על שורש כף היד.

השעונים מצריכים טעינה סדירה - גם כך אנחנו במרדף אחרי השקע הפנוי.

והעיקר - מסך קטן, שהופך את הסמארטווטש לכלי לא שימושי לכל אחד מעל גיל 40-45, הגיל שבו הזרוע הופכת קצרה מדי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא מניע?!

http://www.cnet.com/news/smartwatches-now-more-popular-than-swiss-watches-thanks-largely-to-apple/

 

screen-shot-2016-02-22-at-1-08-16-pm.png?w=635

 

לגבי הגודל של השעון, ישנם שעונים גדולים כמו המוטו 360 - 46מ"מ שיותר גדולים מרוב השעונים הרגילים בשוק

אפשר לשים כל watch face שאתה רוצה עם מספרים ענקיים שכל מבוגר יראה בלי שום בעיה...

פורסם
אני חושבת שזה תופס בעיקר אצל אנשים שעונדים שעון ביומיום ממילא, ושמחוברים לטלפון שלהם ברמת כלי עבודה (כלומר לא למשחקים ומצלמה).

השעון חוסך התעסקות והוצאה מרובה של הטלפון מהתיק/כיס, ומאפשר לסנן הצצות בטלפון עם כל צפצוף כשלא מדובר במשהו חשוב (הטלפון יכול להיות על שקט בכלל בצורה הזו).

 

אותי אישית הרעיון מדליק, אבל די ברור לי שלא יתפוס כי אני לא מסתדרת לאורך זמן עם שעון על היד, וביום יום אני בד"כ בסביבת עבודה שולחנית שמאפשרת לי הנחה של הטלפון במקום גלוי וקרוב.

אבל האנשים שאני מכירה שזה תפס אצלם חזק הם מהסוג שתיארתי בתחילת ההודעה.

 

אני עונד שעון ביום יום.

לענות לשיחה, לקרוא הודעות סמס, ואטסאפ ולענות למייל אני עדיין אעדיף את המכשיר, גם ככה הוא רוב הזמן ביד שלנו.

הסינכרון בעזרת BT גומר תסוללה לשניהם כאשר אנחנו גם ככה מחוברים למקור מתח כמו אינפוזיה.

פורסם

Oneplus one חזר מתיקון בארה"ב.

אם הייתי גר בארה"ב כל הסיפור היה לוקח חודש אבל לקח חודשיים

מסכי 5.5 באמת מעצבנים בגודל אבל אני לא חייב משקפיים בשביל לקרוא

אייל

×
×
  • תוכן חדש...