Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא משכנע אותי.

 

עובדה שלסוני יש את דגמי compact. למשל Z5c.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

יש לי את המכשיר הכי גדול שסוני יכולה להציע וגם לו יש בעיות, אבל פחות ממכשירי אנדרואיד אחרים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

סוף סוף יש למה לשדרג, אין צורך במסכי ענק!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
כשמשפט מתחיל ב"מובן לכולם..." או לחילופין "ברור לחלוטין...", צריך מייד להיזהר מההכללה שתבוא :-P

אני ועוד עשרות מליונים, לדוגמה, אוהבים את ה-5.7 של ה-Note שלנו...

.

 

 

צודק. בגלל זה אני תמיד אומר שאישית אני מעדיף מכשירי פלאפון קטנים. נוח לאחיזה ביד/כיס.

זה בניגוד למסכים אחרים שאני מעדיף אותם הכי גדול שיתאפשר. (ממסך מחשב/סלון,מחשב נייד 17,LCD בחדר וכד')

 

הבעיה שאני מעדיף מכשירים קטנים אבל לא 4 אינץ' שזה באמת קטן.

פורסם

אני כבר כמה ימים עם ה LGV10 בקצרה אחלה מכשיר ,

 

המכשיר הוא ענק מסך 5.7 אינצ רזולוציה של 2K מעבד SD 808 עם 4GB של RAM.

 

יש עוד מסך קטן בגודל 2.1 לכל מיני נוטיפיקציות די שימושי אין נורת התראה יש מסך.

 

חיישן טביעת אצבע עובד די בסדר .

 

ננו סים עם אפשרות להרחבת זיכרון.

 

סוללה נשלפת 3000 MAH נותנת עבודה לא נגמרת מהר בשימוש כבד.

 

למכשיר יש DAC ייעודי לשיפור הסאונד בחיבור אוזניות. יש רדיו FM תענוג. IR לשלט רחוק.

 

לדעתי המצלמה הטובה ביותר שיש כיום בשוק הסלולרי מצלם 4K ב 30 FPS נראה מעולה.

הילוך איטי עד 240FPS .

 

2 מצלמות קדמיות לסלפוש אחת עדשה צרה השניה עדשה רחבה.

 

אם יש שאלות שוט.

 

IMG.jpg

פורסם

אייל מזה הרמקולים המעפנים שיש לך מאחור?

 

אגב, הבן שלח לנו מהודו קרטון מלא בגדים/שרשראות לשאנטי כזה. אולי שישלח לי

קרטון עם כמה גאדג'טים מעניינים בתוך קופסת הפתעה...מעניין מה המחירים שם.

פורסם

זה לא הרמקול זה POD השליטה ,הרמקולים של המחשב Z5500 ממש ישנים אבל נותנים עבודה אל דאגה הם מחוברים ל DAC .

מה לך ו-לשאנטי?

פורסם

פשוט דאגתי לרגע שהסנדלר הולך יחף - עכשיו אני רגוע.

 

לי אין שום דבר נגד שאנטי גם לא בעד. הבן שלח מכל הלב את החבילה

מה נגיד לו? לא תודה. (לא נחמד מצידי)

 

בקיצור אין שום דבר להביא משם, חוץ בבגדים/תכשיטים שגם בצחוק לא הייתי לובש/עונד אותם.

פורסם

יש בטח שיש מה להביא.

שיביא לך מים קדושים מהגנגס סגולה לחיים ארוכים.

לך עם שרוול לעבודה בלי תחתונים איה כיף .

פורסם
יש המלצה למכשיר 5" חדש?

כרגע חושב על ה oneplus X אבל יש עוד אופציות מעניינות?

 

יש הרבה.

זה תלוי בהעדפות

 

נקודות בולטות במכשיר:

 

אנדרואיד כמעט נקי (עניין של העדפה אישית, אבל בשבילי מערכת ההפעלה זה ההבדל הבולט בין מכשירים, אלא אם אתה מהמתקינים לבד)

דק (לי חשוב, כי הסלולרי אצלי בג'ינס).

מסך AMOLED לטוב ולרע (עניין של טעם בעיקר, אבל הבהירות מצויינת, למרות שאני פחות מחבב מסכים עם ניגודיות מוגזמת).

3GB RAM - משאיר זיכרון פנוי ודילוג מהיר בין אפליקציות, כי הן נשארות פתוחות.

כרטיס הרחבה/SIM שני - למי שרלוונטי.

נראה ומרגיש כמו מיליון דולר (למי שחשוב).

שימוש בכפתורי מגע פיסיים מפנה קצת מקום על המסך.

יש רדיו FM.

 

הגליץ' היחיד שמצאתי, אם מפנים את שורת החיפוש של גוגל ממסך ה-home, אי אפשר לפתוח את מגירת האפליקציות. באג.

 

חוצמיזה, הכל עובד קצת יותר מהר וחלק מה-G2 שהיה לי (שגם נפל פעמיים, שלוש... אז לך תדע).

 

אני לא משחק משחקים שדורשים מעבד והשימוש שלי הוא בעיקר מסרים, יומן, שיחות, Waze, אפליקציות ניווט בזמן רכיבה וכו'.

 

בסה"כ אני לא חושב על המכשיר ותפקודו במשך היום, אז הוא טוב...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

falou חייב לומר,ההסבר שלך גורם לי להרבה הרהורים לגבי הבחירה שלי.

כי השימושים שלי ממש זהים לשלך.

תודה

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...