Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רואה סיבה שהמצלמה של ה- 5X תהיה פחות טובה מאשר ה- G4. זו אותה מצלמה של ה- 6P אשר זכתה לשבחים.

חיישן טביעת אצבע, נורא נוח במקום קוד/תבנית בכניסה, שומר סיסמאות וכו'.

פורסם
איזה ביזיון התחילו למכור את ה S7 רק שנת אחריות אחת מה למה .

מכשיר ב 3500 שח רק 12 חודשי אחריות יבואן רשמי.

תכלס גם ככה האחריות בארץ זה לא משהו להתגאות בו.

 

אז מי היבואן של סמסונג? סאני תקשורת עדיין ?

 

באתר של KSP יש למכירה כבר את ה SGS7 וכתוב אחריות רשמית שנתיים ע"י סקיילקס

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

 

ראיתם איזה מחירים מטורפים ל S7

 

מה מטורף? כמו באירופה

 

ותמיד בהתחלה זה יקר אחושילינג,מי שסבלני מחכה על הגדר כמה חודשים \ חצי שנה,וקונה ללא מע"מ ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

זה מה שאני עושה תמיד. כל הסלולרי שלי ושל הילדים הם מהעיר הדרומית ביותר.

 

מטורף? בוודאי, גם בשאר העולם. הבעיה שכולם הולכים באותה מגמה. אם משלמים? למה לא לדרוש.

אפילו LG התחיל להפציץ מחירים. גם ה P6 לא זול ביחס למה שהוא היה אמור להיות בהתחלה. (דיברו על מכשירים טובים "במחירים שווים לכל נפש" נאדה גורנישט)

פורסם

הפתרון לזה נעוץ בכך שיותר ויותר אנשים יקנו מכשירים עם כיתוב made in China

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ה P6 לא זול ביחס למה שהוא היה אמור להיות בהתחלה.

 

תם עידן ה"נקסוס חומרה מפוצצת במחירים מצחיקים". כיום גם הנקסוסים הם מכשירי פרימיום לכל עניין ודבר, סוג של אייפון if you will, רק באנדרואידית.

פורסם

ללא ספק.

תמחור של 800$ בהשקה העולמית ל - G5 ב-31 במרץ רק מחזקת את זה.

 

אבל הדרק הזה נראה יפה...הרגו אותנו.

 

 

002.png

342695.jpg

פורסם

אחרי כמה חודשים של שימוש אצל חבר בעבודה והחלפת הרום הסיני לרום הרישמי של cyanogenmod הוא די מרוצה.

זהזמנתי לאישתי את ה zuk z1.

עושה רושם של מכשיר אמין וטוב.(נמאס לה כבר מהאייפון)

בשביל פייסבוק, ווצאפ ויוטיוב זה overkill בשבילה.

מקווה מאןד בשבילי שיעבור בשלום המעבר לאנדרואיד.

_________________________________

פורסם

השאלה - למה לרכוש מכשיר שאמנם יצא לשוק לפני חצי שנה, אבל הטכנולוגיה שלו מלפני שנתיים. באותו מחיר יכולת לרכוש מכשירים עם צ'יפסט יותר מתקדם כמו SD650 או SD808

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...