Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נ.ב- אני בעקרון נגד קורא טביעות בכפתור הבית, לדעתי בגב המכשיר זה נוח ויפה יותר, התאכזבתי מMI5 בנושא.

יש לי 1+2 עם חיישן טביעת אצבע בכפתור הקידמי (טוב נו זה לא באמת כפתור),

אני מוצא את עצמי המון פעמים פותח את הפלאפון כאשר הוא סתם מונח על השולחן, על ידי הנחת אצבע על החיישן.

אם החיישן היה בגב המכשיר זה לא היה אפשרי והייתי צריך להכניס סיסמה או להרים את המכשיר מהשולחן ולפתוח אותו ביד.

 

בקיצור אני ממש ההפך ממך, חושב שאין לחיישן זכות קיום בגב המכשיר.. זה לא פרקטי ולא נוח

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

ה"דמוי" כפתור הזה גאוני! מאוד אוהב אותו על פני המכאניים שיש באיפון ובגלקסי.

ממש נהנה לפתוח איתו את המכשיר במיוחד שעל המכשיר שלי חייב להיות מוגדר PIN CODE.

 

לגבי זכויות קיום של כפתורים בגב המכשיר. תהרוג אותי ואני לא את המצודדים בכפתורים האלו בG2-G4. זה הדבר ההכי לא נוח שיש, במיוחד בנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

מקבל את התיקון, כל עוד לא יהיה כפתור פיזי כמו בגלאקסי/MI5 ויהיה דמוי על גבול הניסתר בחזית אז זה מצויין בשבילי.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

איזה ביזיון התחילו למכור את ה S7 רק שנת אחריות אחת מה למה .

מכשיר ב 3500 שח רק 12 חודשי אחריות יבואן רשמי.

תכלס גם ככה האחריות בארץ זה לא משהו להתגאות בו.

פורסם

שימו לב שהמחירים לנקסוס 6P ו5X ירדו די משמעותית, ה5X נמכר כרגע באמזון בקצת פחות מ$350...

גרם לי להרהורי כפירה עזים בG4 שהזמנתי, עקרונית אני עדיין יכול לבטל את הG ולהזמין את ה5X, אבל נראה לי שאהמר על LG

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לצערי אני נתקל בהרבה מאוד אנשים(ואני בניהם), בעלי G4, שאומרים שזה המכשיר האחרון מתוצרת LG שהם יקנו אי פעם.

 

אני הייתי מתרחק מהחברה הזאת כמו מאש. בקרת איכות לא קיימת.

פורסם

שומע את זה הרבה פעמים. (נדמה לי שגם ב G3 שקניתי לבן היו בעיות)

 

חשבתי שרק המחיר הגבוה שהם דורשים (קרוב לסמסונג) זו סיבה מספיק טובה להתרחק מהם

כנראה שיש עוד סיבות.

פורסם
איזה ביזיון התחילו למכור את ה S7 רק שנת אחריות אחת מה למה .

מכשיר ב 3500 שח רק 12 חודשי אחריות יבואן רשמי.

תכלס גם ככה האחריות בארץ זה לא משהו להתגאות בו.

 

השנתיים אחריות על מכשירי סמסונג קודמים הייתה יוזמה של היבואן הרשמי בארץ, להתחרות ביבוא מקבילי ולהציע חבילה יותר אטרקטיבית.

כנראה היבואן הגיע למסקנה שגם עם שנת אחריות ומחיר מופקע הציבור הישראלי ימשיך לקנות את המכשירים שלו...

פורסם
שימו לב שהמחירים לנקסוס 6P ו5X ירדו די משמעותית, ה5X נמכר כרגע באמזון בקצת פחות מ$350...

גרם לי להרהורי כפירה עזים בG4 שהזמנתי, עקרונית אני עדיין יכול לבטל את הG ולהזמין את ה5X, אבל נראה לי שאהמר על LG

 

ל-G4 בעיית ייצור סדרתית.

בלי אחריות, אין לך כיסוי, ואתה יכול למצוא את עצמך עם ברזל.

 

כל הבעיות המדווחות של ה-5X לא מתקרבות לצרה הזו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מודע לבעיית הייצור (לוח אם שהופך את המכשיר ללבנה),

היות ואני רוכש מאמזון אני לא מודאג מבחינת אחריות, הם הוכיחו לי מס' רב של פעמים שהם מכסים הרבה מעבר למה שהם אמורים לכסות. בגלל שאופי העבודה שלי הוא כזה שמשאיר לי 'קו פתוח' עם ארה"ב, אני יכול להרשות לעצמי לסמוך על האחריות שלהם בלי שזה יפגע בי יותר מדי.

 

אז בואו נניח לצורך העניין שאין את בעיית הBRICK של LG -

האם בתור מכשיר, ה5X עדיף על הG4 ?

כל הביקורות שקראתי אמרו ש... לא. לG4 מצלמה עדיפה (חשוב לי), סוללה חיצונית (חשוב לי), גודל מסך עדיף עבורי.

ל5X מע' הפעלה נקיה, וסורק טביעות אצבע שאין לי מושג אם זה מעניין אותי או לא (לא היה לי ואף פעם לא חשקתי במיוחד בכך). הא ויש לו גם חיבור USB מהסוג החדש.

עבור ההעדפות שלי, נק' החוזקה של הG4 יותר משמעותיות מאלו של ה5X, ולכן לא ביטלתי את ההזמנה.

יש דברים שפספסתי?

 

לכן אני נוטה להמר על הG4, ובמקרה הרע ביותר להתבאס על זה שהוא הופך ללבנה, לקבל זיכוי ולקנות מכשיר חדש אחר כלשהו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...