Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
oryo אל תעשה טעות, אתה לא יכול לחזור אחורה אחרי אנדרואיד ונילה נקי, היה לך נקסוס 6, תשאר באותו הקו, מהיר, עובד חלק ומתעדכן

 

צ'מע, לבת שלי של Meizu.

מהיר, עובד חלק ולא מתעדכן.

זה לא מפריע לה...

 

הבעיה העיקרית היא שאתה מתחתן עם ממשק שדי רחוק מאנדרואיד (עדיין, כל הפונים עובדים פחות או יותר על אותה לוגיקה), אבל כמו כל ממשק, יש דברים טובים/מתאימים ויש פחות.

מה שכן בעייתי בפוטנציה זה שהממשק ותוספיו סתם מעיקים על המעבד והזיכרון.

 

עם זאת, אישית, לא הייתי לוקח סיכון והולך על ממשק שאני מכיר (כלומר, קונה מוטורולה או Oneplus או Nexus)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

הממשק של המייזו מתכתב עם זה של האייפון- אין מסך פתיחה , נכנסים ישר למסך האפליקציות וכדומה.

לאחר השדרוג הוא מרגיש יותר נוח ויותר יעיל ואוכל פחות סוללה.(יש לי MX5).

חסרונות לטעמי הם שהוא מגיע עם תוכנות מובנות של מייזו, פאקים בתרגום וסינית פה ושם.

לM2 ולנוט יש שמועות שהפליים 5 בבטא.

בכל מקרה במקרה של מייזו אני לא יודע אם יש עברית מובנית ברום הבינ"ל עקב הזיכיון של באג בארץ.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

חברים, אני מחפש סמארטפון חדש.

 

יש לי שתי דרישות:

1. מהירות ויציבות - שיהיה נטול לאגים לגמרי, שכל אפליקציה תיפתח מייד כשאני מבקש ממנה, ושכל זה יישאר ככה לפחות שנתיים-שלוש בלי עייפות החומר (הבהרה: אני לא מחפש חיית ביצועים גרפיים למשחקים וכדו׳; השימושים שלי כוללים גלישה, מיילים, וואטסאפ ווייז בעיקר).

2. זכרון - לפחות 32 ג'יגה או אפשרות לכרטיס זכרון.

 

התקציב גמיש, אבל מעדיף לא לחרוג מ-3000.

 

חשבתי בינתיים על וואן פלוס 2, נקסוס 5 או 6 או 6p, ושיאומי mi5.

האם יש עוד מכשיר שכדאי לקחת בחשבון?

 

שכרכם מעם השם

פורסם

הייתי מוריד את השיומי.

יש לי Mi4C. מהיר ויציב (פועל כבר 54 יום מאז הריסטרט האחרון, וחוץ מאשר איזה לאג בפעולה של וייז אתמול, שהסתדר בהמשך, יתכן שהבעיה בוויז ולא במכשיר) זריז מאד. החומרה של ה-Mi5 עו הרבה יותר חזקה, ואם לא יתברר שה-820 הולך בדרכי ה-810 מבחינה זו מדובר בחומרה מעולה.

הבעיה שלי היא מערכת ההפעלה ובעקר ה-notifications, ומעיון ברשת ככל הנראה מדובר בבעיה עקבית ב-MIUI.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חברים, אני מחפש סמארטפון חדש.

 

יש לי שתי דרישות:

1. מהירות ויציבות - שיהיה נטול לאגים לגמרי, שכל אפליקציה תיפתח מייד כשאני מבקש ממנה, ושכל זה יישאר ככה לפחות שנתיים-שלוש בלי עייפות החומר (הבהרה: אני לא מחפש חיית ביצועים גרפיים למשחקים וכדו׳; השימושים שלי כוללים גלישה, מיילים, וואטסאפ ווייז בעיקר).

2. זכרון - לפחות 32 ג'יגה או אפשרות לכרטיס זכרון.

 

התקציב גמיש, אבל מעדיף לא לחרוג מ-3000.

 

חשבתי בינתיים על וואן פלוס 2, נקסוס 5 או 6 או 6p, ושיאומי mi5.

האם יש עוד מכשיר שכדאי לקחת בחשבון?

 

שכרכם מעם השם

 

מהניסיון שלי מכשירים נטולי לאגים באופן כמעט מוחלט אלא מכשירי הנקסוס ואייפונים.

רק בניגוד לאייפונים, רמת ה QA של הנקסוסים לרוב לא מבריקה, ואתה עלול ליפול על מכשירי אשפה.*

 

בעל נקסוס 5 לשעבר שעבד מעולה, אבל עם רמקול מרעיש מההתחלה.

פורסם
מהניסיון שלי מכשירים נטולי לאגים באופן כמעט מוחלט אלא מכשירי הנקסוס ואייפונים.

רק בניגוד לאייפונים, רמת ה QA של הנקסוסים לרוב לא מבריקה, ואתה עלול ליפול על מכשירי אשפה.*

 

בעל נקסוס 5 לשעבר שעבד מעולה, אבל עם רמקול מרעיש מההתחלה.

 

דווקא קראתי באיזשהו מקום שהנקסוס 6 לא היה כ"כ חלק.

 

בקיצור, למי שביצועים בראש מעייניו - ההמלצה החד-משמעית היא נקסוס 6P?

פורסם

יש למישהו חוות דעת על זנפון 2? קראתי ביקורות והוא נשמע לא פחות טוב מגלקסי 6 רק בחצי מחיר

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

@ 98civic לי יש וואחד רזומה עם הזן פון 2 רכשתי כבר 4 מכשירים לזוגתי יש אחד טלפון זול ומעולה פשוט וואו של מכשיר עלה לי דרך האיטלקי לאיר החזר של כ50 אירו 1200 שח.

הוא הולך לקבל בקרוב מרשמלו אני מאמין שהם בישורת האחרונה. מקבל עדכונים לפחות 3 פעמים בחודש.

סוללה מעולה, 4GB זיכרון מעבד אינטל .עקב האכילס היחד המצלמה קצת חלשה אבל חוץ מזה מכשיר פגז VFM הכי טוב שאני מכיר .

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אני נאלץ לצערי לעשות איפוס למכשיר s6 edge בן חודש.. מה הדרך הכי יעילה לעשות גיבוי?

חשוב לי בעיקר שישמרו שיחות, תמונות וסרטונים באפליקציות מסרים (וואטסאפ, סנאפצ'ט).

יש אפשרות גיבוי מובנת בהגדרות. היא מגבה את הדברים האלה?

פורסם
הייתי מוריד את השיומי.

יש לי Mi4C. מהיר ויציב (פועל כבר 54 יום מאז הריסטרט האחרון, וחוץ מאשר איזה לאג בפעולה של וייז אתמול, שהסתדר בהמשך, יתכן שהבעיה בוויז ולא במכשיר) זריז מאד. החומרה של ה-Mi5 עו הרבה יותר חזקה, ואם לא יתברר שה-820 הולך בדרכי ה-810 מבחינה זו מדובר בחומרה מעולה.

הבעיה שלי היא מערכת ההפעלה ובעקר ה-notifications, ומעיון ברשת ככל הנראה מדובר בבעיה עקבית ב-MIUI.

 

אודה אם תפרט יותר על הבעייתיות במערכת

פורסם (נערך)

מה אתם אומרים על המייזו פרו 5, למי שבעיקר מעוניין בחוויית ממשק חלקה?

- ממה שקראתי, יש לו גם מעבד הכי חזק בשוק, גם 4 ג'יגה ראם - ובנוסף לכל זה, מסך FHD ולא QHD (יתרון מבחינתי).

 

השאלה איך מערכת ההפעלה מבחינת יציבות ולאגיות

עריכה אחרונה על ידי mogo
פורסם

ראה הודעה #3903 שלי.

אני לא משתמש כבד, בד"כ משמתמש בטאפאטק וייז גוגל מאפס דואולינגו ועוד אפליקציות לא כבדות, אני לא משחק משחקים כבדים עליו, הפלאפון מגיב היטב, יותר טוב לאחר העדכון לפליים 5.1.3.

יש לי אותו כבר כמה חודשים, נתקע בהתחלה פעם פעמיים וזהו(המע"ה עברה מאז כמה עדכונים כאשר האחרון הוא עדכון כללי שמשפר את חווית השימוש ).

פורסם
אודה אם תפרט יותר על הבעייתיות במערכת

יש עניין של הרגלים - המערכת עובדת בלי מגירת אפליקציות אלא שכל האפליקציות מופיעות על שולחן העבודה, אבל זה עניין של הרגל.

יש גם כמה עניינים של הגדרות שחסרים במערכת, שוב, דברים שולים שאני אפילו מתקשה לזכור.

אבל נתקלתי בבעיה אחת חמורה - התראות ווטסאפ ומייל שמופיעות באופן לא עקבי והרבה פעמים לא מגיעות אלא עד כניסה לאפליקציה. עם ג'ימייל הבעיה לא קיימת. בדקתי בפורומי תמיכה ומסתבר שמדובר בבעייה בסיסית ב-MIUI, וגם בגרסאות קודמות, וכנראה ששיאומי לא יכולים, או לא טורחים להשקיע, בפתרון הבעיה.

וכמובן ה"דחיפה" של אפליקציות בסינית, לך תבין מה מנסים למכור לך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אגב ממשק ללא מגירת אפליקציות,

לידיעת בעלי הoneplus2

יש למכשיר הזה 2 מערכות הפעלה "מקוריות", הoxygenOS שהגרסה הבין לאומית שמגיעה איתו, שזה בעצם אנדרואיד רגיל.

והhydrogenOS שהגירסה הסינית מגיעה איתו. ממשק ללא מגירת אפליקציות, הרבה יותר גראפי ומלוטש מהממשק האפור והמלבני של האנדרואיד הנקי.

אישית אני בוגר MIUI ומאוד מתחבר לקונספט של מחסור במגרת אפליקציות.

אני כבר יותר מחודש עם hydrogenOS וממליץ בחום. היא גם הרבה יותר חסכונית בסוללה וחיישן טביעת האצבע מגיב טוב יותר איתה.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...