Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אפשרות להעיר את הטלפון ע"י הקשה כפולה על המסך כך שכפתור הכיבוי נשאר מיותם כמו במכשירים של LG נוק נוק.

המכשיר תומך טעינה מהירה בשם BoostMaster. של אישתי נטען מ0-100% בשעה וחצי.

כל מי שרכש את המכשיר מאוד מרוצה.

ל ASUS יש תמיה מעולה יש פורום ייעודי עונים ממש מהר.

פורסם

זה לא משנה כי אני די סגור על סמסונג. זה רק עניין של זמן ומחיר עד שארכוש אותו.

כרגע לא מעוניין בשום פלאפון אחר. אבל עדיין על הגדר - כך שיכול להיות שינוי בהחלטה יותר בכיוון אייפון.

 

תודה בכל אופן.

 

אגב, אני לא נוהג להוציא סכומים גדולים על פלאפונים -הפעם בא לי לפנק את עצמי.

פורסם (נערך)

בוודאי שיש.

 

תראה מותר לגבר לפנק את עצמו במוצר יקר לפעמים - גם אם הוא יודע בוודאות שחוץ מלעשות שיחות

ולגלוש באינטרנט מדי פעם-הוא לא ינצל את המכשיר מעבר לזה.

עדיין מותר לו. לא?

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

ברור ידידי אני ב-תמימות דעים בדיוק כמוך. אני מחליף כל 3 או 4 שנים מכשיר.

מקווה שעד יום ראשון ה LG V 10 יגיע.

פורסם

גם אופציה, אני לא שולל את LG

קניתי בזמנו G3 לשחרור הבן והוא היה די מרוצה ממנו. למרות שהיו למכשיר כמה בעיות תקיעות לא ברורות. עכשיו זה לא רלוונטי - כי המכשיר נגנב לו בטיול שהוא עושה עכשיו בחו"ל.

 

כמו שאמרתי אני על הגדר, לא ממהר לשום מקום. מה שיש לי כרגע עובד מעולה.

פורסם

המכשיר תומך טעינה מהירה בשם BoostMaster. של אישתי נטען מ0-100% בשעה וחצי.

 

היכן הטעינה המהירה באה לידי ביטוי? זה בדיוק הזמן שלוקח לי להטעין את ה SGS6 שלי (אולי כמה דקות יותר,אבל פחות משעתיים בוודאות,מטען רגיל 1A)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ב-Mi4C אני מרגיש היטב את ההבדל בין טעינה במטען QC2.0 לטעינה במטען סטנדרטי. ה-QC2.0 טוען בערך בקצב כפול.

ד"א - גם את המכשיר הזה מעירים עם double tap.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

היום יצא לי במקרה לבדוק גם נוט 3 וגם נוט 4 - שניהם בני פחות משנה ושניהם בשימוש אנשים מבוגרים שלא קורעים אותם יותר מדי.

 

מה אגיד לכם - לא מבין מי שקונה סמסונג.

המכשירים האלה, שעל הנייר נהנים מהמפרטים הכי עוצמתיים ומרשימים בשוק, וגם תג המחיר בהתאם - הם פשוט דפוקים. אין מילה אחרת לתאר את זה.

 

לוקח להם להעלות את אפליקציית המצלמה בערך 3-4 שניות.

את הגלריה עוד יותר.

לגלוש באינטרנט זה בכלל עינוי.

אפילו לפתוח את המכשיר (כלומר, להחליק את האצבע ולגרום למערכת ההפעלה לעלות) זה מבצע שצריך לתכנן.

 

לדעתי - אם אנדרואיד, אז רק נקסוס או מכשירים עם מערכות הפעלה רזות במיוחד. הבנתי שזו של HTC וזו של מייזו/שיאומי הן גם כאלו.

עריכה אחרונה על ידי mogo
פורסם

????

הנוט 3 שלי בן שנה וחצי, פועל מצויין, הסוללה מחזיקה עדיין כמעט יומיים של שימוש כבד...הגלריה משום מה אכן לוקחת איזה 2 שניות לעלות.

אין לי שום בעיה בגלישת אינטרנט וה-S Pen זה דבר מעולה (שבעקבותיו קניתי Note Pro לשימוש פחות או יותר 100% עם העט).

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

גם הנוט 3 של הבן שלי עובד חלק ללא בעיות. סתם קנה את נוט 4 לפני כמה חודשים (הבאתי לו מאילת)

ומכרנו אותו בלי לפתוח אחרי שבוע בלבד. כי הוא הבין שאין קפיצת מדרגה רצינית בין הנוט 3 ל נוט 4

חבל שלא שמע לי לפני...

פורסם

לי היה נוט 2.

 

במשך כשנתיים היה הכל טוב ויפה, עד שבחצי שנה האחרונה (במיוחד אחרי עדכון תוכנה אחרון) המכשיר התחיל להיות איטי בצורה בלתי נסבלת, לקרוס, ולזלול סוללה.

 

אז נזכרתי, שככה גם היה לי גלקסי 2 בזמנו, אחרי עדכון לג'לי בין.

 

בנוסף, היה את הסיפור עם ציפייה לעדכון נוט 2 לאנדרוריד 5, כשמכל חור היו רמזים שאוט אוטו מתחילים להפיץ את העדכון, ופתאום סמסונג הודיעו שהם סוגרים את השאלטר.

 

ואז הבנתי, שאצל סמסונג אין מה לחפש יותר. הם היו הכי טובים זמן מה, אבל ירדו מגדולתם, להגיע זמן לעבור הלאה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...