Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
למה הנקסוס 5X דפוק? אומנם אין לי אותו הרבה זמן, בערך שבועיים, אבל אני מאוד מרוצה ממנו. בחרתי בו כיוון שה 6P גדול לי מדי.

 

בעיות של תקיעות (בייחוד במצלמה), איטיות (התחממות של המעבד), וחוסר תאימות לתוכנות מסויימות, שוב, מאיטות את המכשיר.

 

http://www.androidcentral.com/nexus-5x-three-months

 

אני כמוך, לא רוצה מכשיר גדול, אבל נראה שכל הדור הנוכחי של המעבדים החזקים והחזקים מינוס מפסיקים לתפקד כמו שצריך בגלל בעיות קירור. זה מדווח בכל המכשירים, מה-X5, דרך ה-Xiaomi Mi4c, וגם ה-G4 עם תקלה משביתה.

 

אני לא צריך להריץ משחקים, אני לא רוצה מסך גדול ואני לא צריך כל מיני פיצ'רים (גם מועילים). אני רוצה מולטי-טאסקינג מהיר ולא להתלבט אם להתקין את האפליקציה של פייסבוק או לא (חלק מהתקשורת שלי זה מסנג'ר של פייסבוק), לחשוב מתי נקיתי cache וכו'.

ואני לא מוציא יותר מאלפיים למכשיר.

 

כנראה שאקנה OnePlus X (לפחות המסך טוב), ומקסימום אחליף למכשיר אידיאלי כשייצא...

ה-G2, מאז שפצפצתי לו את המסך, לא עובד טוב (יחזור לחנות כי המסך לא תקין לגמרי, אבל גם לא מתחבר ל-PC, לא קולט טוב GPS, והאוזניות במונו....).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני עדיין על הגדר לפחות הרשימה שלי הצטמצמה ל-4 מכשירים.

LG V 10 .

MI5.

נקסוס 6P.

וה-LG G 5.

ביום ראשון ראיתי את ה V10 ו-ואוו איזה מכשיר מרגיש פרימיום בכל רמ"ח רכיביו. סוללה נשלפת ,אפשרות להרחבת זיכרון ,מסך 5.7 ברזולוציה של 2K .

מעבד טיפה חלש SD808 , לדעתי המצלמה הטובה ביותר שאפשר למצוא בסלולארי. יש לו עוד מסך משני בגודל של 2.3 לכל ההתראות מסך שנשאר דולק כל הזמן.

4GB של זיכרון. DAC של 32BIT לחיבור אוזניות.

מאז שראיתי אותו אני מתחיל לפזול לכיון שלו.

פורסם
רק אחרי שהתחלתי לשחק איתו גיליתי שהוא מתאים רק למכשירי גאלקסי .

לפני שגיליתי שלא ניתן לחבר אותו למכשיר שלי מסוג אסוס .הגעתי למצב שבשעון רשום שיש להוריד תחילה את האפליקציה של GEAR MANAGER בנייד

 

הGEAR מתאים לכל מכשיר אנדרואיד 4.3 ומעלה

צריך להוריד את האפליקציה, כמו שאמרת

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.android.app.watchmanager&hl=en

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לגבי ה-Mi4c - אני סוגר עכשיו 48 ימי פעולה רצופה והמכשיר לא מתלונן. החסרונות שמניתי בשרשור הייעודי לא השתנו, (ולא דווחו על ידי משתמשים אחרים בפורום), אבל אין שום איטיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בעיות של תקיעות (בייחוד במצלמה), איטיות (התחממות של המעבד), וחוסר תאימות לתוכנות מסויימות, שוב, מאיטות את המכשיר.

אני כמוך, לא רוצה מכשיר גדול, אבל נראה שכל הדור הנוכחי של המעבדים החזקים והחזקים מינוס מפסיקים לתפקד כמו שצריך בגלל בעיות קירור. זה מדווח בכל המכשירים, מה-X5, דרך ה-Xiaomi Mi4c, וגם ה-G4 עם תקלה משביתה.

אתה צודק. לי ברור שהמכשיר הבא שאני אקנה יהיה תוצרת אפל.

 

לאחר שנתיים וחצי עם נקסוס 4 ובזמנו אייפון 3GS וגם אייפון 4 הבנתי שאין תחליף טוב ל-IOS.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
בעיות של תקיעות (בייחוד במצלמה), איטיות (התחממות של המעבד), וחוסר תאימות לתוכנות מסויימות, שוב, מאיטות את המכשיר.

 

http://www.androidcentral.com/nexus-5x-three-months

 

אני כמוך, לא רוצה מכשיר גדול, אבל נראה שכל הדור הנוכחי של המעבדים החזקים והחזקים מינוס מפסיקים לתפקד כמו שצריך בגלל בעיות קירור. זה מדווח בכל המכשירים, מה-X5, דרך ה-Xiaomi Mi4c, וגם ה-G4 עם תקלה משביתה.

 

אני לא צריך להריץ משחקים, אני לא רוצה מסך גדול ואני לא צריך כל מיני פיצ'רים (גם מועילים). אני רוצה מולטי-טאסקינג מהיר ולא להתלבט אם להתקין את האפליקציה של פייסבוק או לא (חלק מהתקשורת שלי זה מסנג'ר של פייסבוק), לחשוב מתי נקיתי cache וכו'.

ואני לא מוציא יותר מאלפיים למכשיר.

 

כנראה שאקנה OnePlus X (לפחות המסך טוב), ומקסימום אחליף למכשיר אידיאלי כשייצא...

ה-G2, מאז שפצפצתי לו את המסך, לא עובד טוב (יחזור לחנות כי המסך לא תקין לגמרי, אבל גם לא מתחבר ל-PC, לא קולט טוב GPS, והאוזניות במונו....).

 

+1,

 

גם אני לא מבין את הנהירה של השוק למסכי 2K ל5 אינץ' ומעבדים משוגעים שרק הופכים לגופי חימום ובעיות היתחממות וכו'.

יש לי מכשיר 1080P מבוסס סנאפ' 801 מוחלש(2.3GHZ) ואני ממש לא סובל אותו כי הוא רותח(מה שמצד אחד טוב כי הקירור עובד והביצועים לא ניפגעים) אבל בחייאת, זה פשוט מעצבן, אני מיתגעגע למדיהטק ורוב הסיכויים שהמכשיר הבא יהיה מבוסס עליהם, אולי לא פיסגת הביצועים אבל מספקים את הסחורה בלי להמיס את הכיס.

 

עריכה: עם ב2K עסקינן- אז מי שהיו הראשונים עם מסך 2K, הם כעת גם הראשונים עם מכשיר בעל 6GB זיכרון :-) קבלו במחיאות כפיים את VIVO :-)

http://www.gizchina.com/2016/03/01/vivo-xplay-5-launched-with-6gb-ram-and-snapdragon-820/

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני לא חושב ש-2K במסכי 5.5" זה דבר מיותר. זה 400PPI לעומת 500PPI. לטעמי האישי, הרבה יותר נעים לקרוא טקסט ולגלוש עם מסך בעל 500PPI.

פורסם

5.5 ומעלה אני מסכים, אבל ב5 זה ביזבוז סוללה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אני לא חושב ש-2K במסכי 5.5" זה דבר מיותר. זה 400PPI לעומת 500PPI. לטעמי האישי, הרבה יותר נעים לקרוא טקסט ולגלוש עם מסך בעל 500PPI.

 

אתה באמת מצליח להבדיל בין 400ppi ל-500? אני בספק

פורסם

זה אותו ויכוח שהיה בעבר במעבר ל-FHD. הקפיצה מ- 350PPI לאיזור ה-470PPI. ההבדל ברזולוציה בין מכשיר 4.5" 720p לבין מכשיר 1080 על 4.7 היה שמים וארץ. לדבר בטלפון ולשלוח הודעה בוואטסאפ - ההבדל לא דרמטי. כאשר מתחילים לגלוש, ורוצים להכניס כמה שיותר טקסט למסך, ההבדל דרמטי מאוד. הגלישה לא נעימה על מכשירים עם 350PPI.

 

בהתאמה, גם איזור ה- 400PPI לטעמי נמוך מדי. יש הבדל מוחשי לטעמי בין טקסט / גלישה על ה- M8 שלי לבין ה- LG G3 של אבי. המכשיר שלו פשוט הרבה יותר חד ונעים.

 

מעבר להתרשמות האישית שלי, יש גם לא מעט ביקורות שמזהות את יתרונות הרזולוציה הגבוהה בקריאת מסמכים וגלישה, כל מה שקשור בטקסט.

 

http://www.pocket-lint.com/news/129009-lg-g3-vs-samsung-galaxy-s5-what-s-the-difference-after-using-each-for-months

http://www.phonearena.com/news/Quad-HD-vs-1080p-vs-720p-comparison-heres-whats-the-difference_id55697

פורסם

עקב מבצע שראיתי על גלקסי s6 באיביי:

 

מה עדיף- גלקסי s7 ב650 דולר (כשיושק), כלומר כ2600 ש"ח.

 

או, לרכוש במבצע גלקסי s6 ב400 דולר- שזה יוצא כ1600 ש"ח.

הגלקסי s6 מגיע ללא אחריות, ומדובר בדגם הבינ"ל הזהה לזה שנמכר בארץ.

 

ככל הנראה יירכשו 2 מכשירים. ייתכן ושניהם מדגם זהה וייתכן שכל אחד מהם מדגם שונה (נניח s6+s7).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אתה לא לוקח בחשבון אופציה שהמכשירים ייתפסו ע"י המכס?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...