Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

צריך המלצה לשני טלפונים, אחד לי ואחד לאשתי.

השימושים שלי הם וואטסאפ אינטרנט ושל אשתי פייסבוק וואטסאפ ומצלמה

 

חשבתי לקנות

Nexus 5X, התקציב למכשיר אחד - 1500 שח





אשמח לשמוע את דעתכם

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
פורסם

שלום חברים ,

המתנתי עד אתמול בשביל לראות מה התחדש במכשירים החדשים שמוצגים עכשיו בתערוכת הסלולר השנתית בברצלונה.

ועכשיו לאחר שהם נחשפו לציבור הרכב אני רוצה לבחור את המכשיר הבא שלי .

 

בחמש שנים האחרונות עם גלקסי S2 שעובד פיקס ותכלס אין סיבה ממשית להחליף אבל הגיע הזמן .

עדיפות למצלמה טובה , תמיכה ועדכונית שוטפים איכות וחוזק מכשיר ( לאור השמועות שחלק מהמכשירים מתכופפים )

 

אשמח לדעתכם , ובבקשה לא להציע מכשירים סינים כ " יודעים לעשות את העבודה "

 

נא להתייחס רק ל 3 המכשירים הללו .בשימוש יומי ממוצע של וויז , פייס, ווטסאפ, גלישה, מצלמה

 

תודה רבה

פורסם

אם S2 עושה את העבודה, למה לא לקנות את אחד ממכשירי הדור הקודם (G4, S6) בהנחה משמעותית?

גם ככה החידושים לא באמת משמעותיים ולא מצדיקים הפרש של 30-40% במחיר.

 

לדוגמה ההבדלים בין G4 ל-G5:

1. תמיכה ב-LTE בתקן Cat9 לעומת תקן Cat6 (ובעברית מהירות הורדה גבוהה יותר 450 לעומת 300) - גם ככה לא רלבנטי לארץ.

2. לG5 מסך מעט קטן יותר 5.3" לעומת 5.5" (כאשר מבחינת ממדים הם אותו הדבר בערך)

3. Gorilla Glass 4 לעומת Gorilla Glass 3, עוד שטות.

4. מעבד חזק יותר ומעבד גרפי חזק יותר

5. 4GB RAM לעומת 3GB RAM

6. תומך ב-Quick Charge 3 לעומת Quick Charge 2

 

האם רשימת ההבדלים הנ"ל באמת שווה תוספת של 1,000 ש"ח ואפילו יותר?

פורסם

בנוסף ל g5 אופציה לתוספות כמו ה cam plus,שידרוג הסאונד,סוללה נשלפת,וסמסונג מה מחדש? כלום.

תוסיף לזה גם את המצלמת 360,משקפי vr ולlg באמת יש מכשיר מעניין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כל מה שתקנה יהיה שיפור עצום על מה שיש לך.

אני לא מוצא טעם לקנות ספינת דגל חדשה, אם s2 סיפק אותך עד עכשיו.

נקסוס זה מצוין,אם אתה לא מאלה שעושים שימוש בכל מיני תוספים שהחברות מוסיפות למערכת ההפעלה,ורוצה מכשיר שמגיע בסיסי ועובד מהר.

 

אישית הסלולרי שלי הוא כלי עבודה וניהול של לו"ז. כל מיני פיצ'רים מגניבים, בשבילי זה רק פתח לתקלות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
צריך המלצה לשני טלפונים, אחד לי ואחד לאשתי.

השימושים שלי הם וואטסאפ אינטרנט ושל אשתי פייסבוק וואטסאפ ומצלמה

 

חשבתי לקנות

Nexus 5X, התקציב למכשיר אחד - 1500 שח





אשמח לשמוע את דעתכם

 

תודה

 

ישנן הרבה המלצות כמה דפים אחורה על מכשירים סינם טובים שמחירם נע בין 150$-250$ עם מפרט זהה ואפיו טוב יותר מהx5.

תבדוק אם יש משהו שנראה לך.

פורסם

נו מה אתם חושבים על הטלפונים החדשים?

 

לדעתי בעוד שסמסונג עשו צעד מתבקש ופשוט המשיכו את הקו של המכשיר המצליח שלהם משנה שעברה,

 

Lg יצרו טלפון מעניין, אבל מכוער פצצות.

 

אני בטוח שהוא יהיה טלפון טוב באופן יחסי(אחרי ה g4 לטלפונים שלהם אני לא מתקרב יותר) אבל להיט מכירות הוא לא יהיה.

פורסם

סמסונג S7 Edge נראה פלאפון מרשים -במיוחד שהם שיפרו את הסוללה 3600 מול 3000

וחריץ לכרטיס זיכרון. עמיד למים ועוד. הבעיה היחידה מבחינתי זה המחיר. (תמיד מחכה אחרי השקה)

פורסם

לדעתי הגלקסי משמעם אין שום דבר חדש,עיצוב דומה מאוד,יותר כוח וזהו בערך,LG עשו משהו ממש חדש עם הסוללה הנשלפת שאפשר להחליף בכול מיני מודלים של מצלמה,מי שאוהב מוסיקה יש את תוסף שאמור לשפר את האיכות,עיצוב לדעתי לפחות בתמונות ניראה טוב,רק חבל שהמסך נהיה קטן יותר,אצלי זה פוסל אותו על סף,מאוד חבל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ללא ספק G5 מכשיר הכי מעניין בשוק כרגע. גימור איכותי,גודל נכון (לא ענק,נוח לאחיזה) מצלמה כפולת עדשות משיכת סוללה בשליפה,יחידת DAC לשמיעת מוזיקה באיכות גבוה. ללא ספק צעד ענק עשו LG.

 

אני בינתיים יושב על הגדר וצופה על המתרחש. מילא אני לא רוכש מכשירי סלולר בהשקה

לכן יש לי זמן לבדוק בזמן אמת -לא על פי תמונות/כתבות וכד'. כן אני יודע שהגיע הזמן להחליף את S4 שלי. (די צריך להתפנק מידי פעם)

פורסם (נערך)

שידור חי מההשקה של XIAOMI MI5:

https://www.youtube.com/watch?v=_5xSfaMbLdc

 

חדשות מOPPO:

*לראשונה בסמארטפון - מייצב אופטי בחיישן עצמו (להבדיל מהעדשה היום):

בכתבה ניתן ליקרוא שהוא משפר המון ביחס לפיתרונות הקיימים היום, בעיקר בצריכת מתח נמוכה פי 50 שמונע חימום העדשות שיכולות ליגרום לעיוות, שיפור בזמן תגובה ובדיוק- בקיצור זה באמת יביא לשיפור מצויין בצילום :-) .

* שיפור של הטכנולוגיית הטעינה המהירה שלהם VOOC - טעינה מלאה של סוללת 2500MAH ב15 דקות בלבד!

 

להבדיל מטכנולוגייות אחרות שממש מאמצות את הסוללה בשביל להטעין מהר וגורמות לעלייה רבה בטמפ'- רק הפיתרון של OPPO לא מאמץ את הסוללה והטמפ' כמעט ולא מישתנה:

 

http://www.gsmarena.com/oppo_mwc_2016-review-1390.php

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לדעתי סמסונג טובים בכפולות של 2 ,המוצלחים היו ה S2 ה S4 וה S6 כל השאר לא הביא לשינוי מהותי.

הS7 לדעתי אכזבה פשוט רענון של ה S6 מעבד חדיש ומצלמה אין בו אפילו 0.USB V 3 זיהוי לחיצה כמו אצל אפל, היו דיבורים על זיהוי רשתית. ה IP68 גימיק נראה מישהו ממש אחריות לאחר שהמכשיר שלו שחה בנחל.

לעומת זאת ה G5 נראה מרשים ביותר ממש חידוש בכל האספקטים לעומת ה G5.

אני כבר על הגדר חודשים עם טלפון מעפן לאחר שהS4 נפח את נשמתי לאלוהי הסלולאר נמחק לו ה IMEI.

×
×
  • תוכן חדש...