BRAVO_SX
-
הודעות
484 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX
-
אתה לא מאמין כמה שאתה צודק מאתמול לאחר המחשבה על החלפת רכב אני רואה מכוניות ביד 2 ומה שהולך שם זה הזייה פשוט כולם שקרנים לגבי הידיים של הרכב מצב הרכב ומה עבר אני שוקל ברצינות למשיך להישאר עם הרכב עד שיגיע למצב שלא כלכלי או תאונה כרגע טפו טפו טפו לא הראה סימני עייפות יכול להיות בגלל שאנחנו מטפלים בו(טיפול שנתי) בגלל זה מחזיר חזרה תמורה , אפילו מבוטח במקיף(מהעבודה) טל.
-
תודה על המידע צודק לחלוטין, הוא יושב בבוסטר שעוד מעט ירד ממנו. בדקתי כבר מול ביטוח לאומי(מוגדר 188 אחוזי נכות) אבל בניידות אין לו מספיק אחוזי נכות(יש לו 40 ונדרש 60) המזכה קניית רכב מטעמם. ואם נחזור לשאלה המקורית האם מאזדה באמת עונה על הדרישות כמו הקיה מבחינת אמינות? לגבי שני המכוניות שהמלצת קרוסאובר טורבו (מעדיף רכב בלי טורבו) לגבי ויטארה אשקול כאופציה טל.
-
תודה על התגובות. אנחנו 5 נפשות במשפחה ילדים בגילאי 13,11,6 לגבי ביטוח, גם נושא שולי אצלנו כי יש החזר מלא מהעבודה הדבר היחידי שחשוב עבורנו זה נטו אמינות לא מחפשים לחסוך בדלק או בביטוח מחפשים רכב כמו הקיה שעשתה את עבדותה בנאמנות כל התקופה הזו השאלה שעולה לי תמיד. בגלל שאנחנו מחזיקים רכב להמון שנים ולא מחפשים כל הזמן לשדרג ולהחליף האם כדאי לקנות חדש במימון(יש כסף נזיל מעדיך להשאיר אותו בהשקעות) או לחפש רכב יד 2 שלא ידוע מה עבר עליו בתקציב שרשמתי מהתחלה אני לא מחפש הרפתקאות מחפש רכב שישרת אותנו בנסיעות הקצרות שאנחנו עושים אנחנו חייבים רכב כי יש לנו ילד נכה שמצריך נסיעות מרובות לבדיקות ומעקבים בבתי החולים ולכן חשוב נושא האמינות שלא יבלה במוסך מאשר בנסיעה טל.
-
מבחינת צריכת דלק. פחות חשוב עבורנו כי הנסיעות שלנו מאוד קצרות ביום יום, כ 10 ק״מ במקסימום ולכן נושא הדלק פחות קריטי ויותר חשוב נושא האמינות.
-
ערב טוב, ברשותנו קיה ריו סדאן ידנית, שנת 2013. הרכב אצלנו מ 0 ק״מ, וכיום עם כ-110,000 ק"מ. מדובר ברכב אמין מאוד, שלא ראה מוסך מלבד טיפולים שוטפים. עם זאת, אנחנו מרגישים שהוא כבר קצת מיושן ורוצים להשתדרג. בגדול, אנחנו מחפשים רכב עם אותם מאפיינים – אמין, ללא תקלות מיוחדות או מחלות ידועות, ושיוכל לשרת אותנו שנים רבות. חשבנו על מאזדה 3, והתקציב שלנו הוא כ-50–60 אלף ש"ח. אנחנו נוהגים להחזיק רכב במשך שנים רבות ולא מחליפים לעיתים קרובות, ולכן חשובה לנו בעיקר האמינות לטווח ארוך. אשמח לשמוע המלצות נוספות, במיוחד אם לדעתכם מאזדה 3 פחות מומלצת בתקציב הזה. תודה טל.
-
מישהו רכש רכב מסוכנות "בא לי קאר בע"מ" בשדרות ההסתדרות בחיפה?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של MarkoJ בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הטלפון שמופיע על השלט בבאלי קאר זה אותו טלפון של טרייד קאר ראה מה רשום על טרייד קאר https://www.gov.il/he/pages/cfta_anouncment2024- 4 תגובות
-
- 3
-
-
-
-
אפשר לעשות זאת לבד אני עשיתי זאת ברכב שלי לפי הסרטון הבא הזמנתי חיישן מאלי אקספרס התקנתי ועובד מעולה
-
ערב טוב. מחפש מערכת מקורית של קיה ריו שנים 2012-2016 טל.
-
האם האוטו חונה בחניה מקורה? בעבודה איפה חונה הרכב? קח בחשבון כמה סיטואציות ילדים עוברים רואים גג פתוח מתחילים לשבת ברכב ולעשות נזקים חתולים ציפורים מהשמש הריפוד יהרס + ידהה כל הדש בורד פתאום יש שבר ענן ויורד גשם, מה תעשה? תרוץ לרכב לסגור את הגג. ואני בטוח שיש עוד המון דברים שלא עולים לי כרגע… בתור אחד שנוהג בקבריולט לא כל כך רע לפתוח את הגג בדיוק 20 שניות ויש לך גג פתוח
-
היי, לקרוב משפחה היה את הרכב לפני מתיחת הפנים. הרכב הרגיש לא בשל וממש סיני היו לו מלא דברים שלא הצליחו לסדר יכול להיות אצלו נפל על רכב לימון מה שנקרא היו כל התקלות האפשרויות מהרגע הראשון שקיבל את הרכב לא היה אפשר להטעין והיה צריך להחליף חלק וזה גרר אותו כמה פעמים לנסוע להרצליה לנסות לפתור את הבעיה ולא הצליחו עד שלקחו אותו למוסך אפילו הסינים(מחול) הגיעו במיוחד לראות מה הבעיות ברכב שלו בשביל להבין למה יש לו המון בעיות לאחר מכן באנדרואיד אוטו שלא היה מתחבר ומתנתק כל הזמן ועוד כל מיני דברים קטנים שלא זוכר כרגע בכל אופן שדרג לאחר זמן מאוד קצר לזיקר X טל.
-
מצרף קישורים לכל ההזמנה(נמצא בשם המוצר) + צילום מחיר שעלה לי (כי יכול להיות שוני) בנוסף, הזמנתי גם ידיות למטבח, ברזים ועוד בקיצור, בית מאלי אקספרס גופי צמודי תקרה תאורה תלויה מנורות לגופים תלויים מעל מראה צמוד קיר סלון חדרים - לא מצאתי מהמוכר שאני הזמנתי ממנו אז צירפתי קישור אחר מטבח מרפסת
-
אני יכול לספר שקיבלתי מפתח לדירה לא מזמן והזמנתי מראש את כל הגופי תאורה לדירה מאלי אקספרס. חסכתי המון בגופי תאורה והם מאירים מצויין ההזמנה לכל הדירה יצא 1800 שקל הוזמן: 4 - גופי תאורה לחדרי שינה 2 - גופי תקרה צמודים קטנים לפרוזדור 3 - גופים שונים לאזור מטבח/סלון/פינת אוכל 1 - גוף לשירותים בסגנון הפינת אוכל( כמו ה 3 נופלים אבל רק 1 נופל) + מנורות 2 - גופים לחדרי מקלחת מעל המראה 1 -גוף תאורה למרפסת 1 - גוף צמוד קיר להאיר מעל כיור אם תרצו קישורים אצרף צירפתי תמונה ל 3 גופים - סלון/מטבח/פינת אוכל טל.
-
https://h-gamliel.com אני קניתי מהם פעם אחרונה ישירות מהמפעל שלהם.
-
אני גר בדירה שכורה שבעל הדירה צבע את כל הדירה בצבעים שלהם. הקירות מתלכלכים במיוחד עם ילדים. עשיתי ניקוי עם ספוג הפלא לחלק לא ראיתי הבדל אבל אם הילדים עושים נזק בקיר לא יעזור גם ניקוי כי צריך לבצע תיקון לקיר ואז חייב לצבוע את הקיר למשל אצלי אני חייב לצבוע את הדירה ורק המחשבה שצריך לקנות את הצבע שלהם מוריד לי את החשק בגלל העלות אז החלטתי לפני שאני עוזב רק אז לבצע צביעה לכל הדירה כי חבל לפני. בעל הדירה שלח לי מחול צבעים(2 פחים של ליטר) עם המשפחה שלו כי יצא יותר זול מאשר בארץ. הבית שלי צבוע כמעט כל מקטע/קיר בגוון אחר וזה עוד יותר מקשה לשמור על הקירות טל.
- 2 תגובות
-
- 1
-
-
יש מצב שהחליפו שמשה לרכב? כי זה נראה שניסו להוציא את הגומיה עם כלים לא מתאימים וכך פגעו בפח הרכב שגרם לחלודה טל.
- 5 תגובות
-
- 1
-
-
תודה רבה הדירה שלי מחיר למשתכן שיש בה המון הגבלות..... לא יכולתי לבקש דבר מהקבלן, קיבלתי את הדירה כמו המפרט שהובטח. בגדול אצלי היה הכנה לחשמל וניקוז בכל חדר אך ללא הכנה לצנרת גז. בכל אופן גם המיקומים שהציע הקבלן לא היו רלוונטים כי הזזתי אותם למקום יותר אידיאלי מבחינת התקנה ותפוקה לחדר. בנוסף, לא הסתמכתי על הצנרת של הקבלן כי אצלנו בפרוייקט היו המון בעיות, אצלי האיש מיזוג התקין צנרת חדשה מ 0 לכל המזגנים. לגבי טורנדו, אני חיפשתי שקט לגבי אחריות הם נותנים 7 שנות אחריות מלאות היה לי אפשרות לבחור אלקטרה בתוספת של 2000 שח למחיר הסופי אך עם 5 שנות אחריות דבר אחרון, לקבלן יש אינטרס שתלך איתו כי שניהם מרוויחים מהנושא הזה וכל אחד סוגר פינה לקבלן האחר אני הייתי מתייעץ עם מתקינים חיצוניים ושומע מה שיש להם להציע ולא להסתמך על הקבלן טל.
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
אני בדיוק קיבלתי מפתח לדירה שלי וגם הייתי באותה התלבטות. בסופו של דבר התקנתי מערכת של עילי לכל חדר ומיני מרכזי סלון מבטח. צירפתי את הפירוט של ההצעה, המחיר הוא 30 אלף עגול. כולל כל מה שנדרש בהתקנה אצלי זו דירת 5 חדרים פחות חדר ממה שיש לך אז צריך לעלות לך פחות בסלוט ביקשתי 4 מטר במקום 3 שחילקתי אותם ל 2 סלוטים(צירפתי תמונה) הדבר החשוב שאתה צריך לבדוק שנכנסים 4 מנועים במסתור כביסה כי זה האתגר הכי גדול מבחינתך
-
רכב שלא יניע תקופה ארוכה - מה נכון לעשות?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כנראה לא הסברתי זאת. שני הרכבים בעלי ביטוח מקיף בעלות לא זולה שכוללים גם אותי בביטוח. זאת אומרת שגם הוא יעשה נסיעה ארוכה לחול הרכבים ימשיכו להיות מטופלים במוסך מורשה בנוסף להיות מבוטחים בביטוח מקיף שממש לא זול. למשל BMW מגיעה ל 14 אלף למקיף + חובה עוד כמה דברים, יש לו חניה פרטית ל 2 מכוניות שאני יכול להחנות את הרכב שלי במקום. זאת אומרת הוצאתי רכב החנתי את שלי במקום הרכב שלקחתי. בנוסף על BMW יש דלקן פרטי שיורד מכרטיס אשראי שלו ולחשמלית יש עמדת טעינה בבית. כנראה שלא יהיה ברירה אני יעשה שבוע שבוע עם כל רכב ובזמן שלא יסע אני יחבר אותו למטען מצבר שישמור על המצבר הקיים. ואת החשמלית חושב לחבר למטען הביתי באופן קבוע(אין לי מושג אם יגרום נזק) אני פשוט פחות מתחבר לנושא להשתמש ברכוש שלא שלי שלא יפגעו בו ואז אני ירגיש מצב לא נעים, אבל כנראה שאין ברירה אחרת. לגבי הבית, במהלך הזמן שאני אגיע יש לי גם תפקיד לטפל בדגים ובבית עצמו. לפשט את הנושא, כסף זו לא הבעיה האחרונה שלו. טל. -
רכב שלא יניע תקופה ארוכה - מה נכון לעשות?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כבר רשמתי מה הסיבה שאני פחות מעדיף להשתמש בו. יש סיכוי שהוא יסע לתקופה ארוכה יותר(שנתיים) בהתחלה היה דיבור של חצי שנה-שנה. במצב הזה אצטרך לקחת אחריות גם על הרכב החשמלי שיש ברשותו זיקר X ואז זה יותר מסובך לדאוג לשני רכבים. בנוסף פחות מתחבר לדואג לרכב אחר מבחינת תאונות, פגיעות, או כל דבר אחר שיקרה לרכב בכל זאת זה לא רכב שלי. אנסה לדבר איתו על מכירה, אני חושב שזו האופציה הכי אידיאלית. מה שנקרא, צרות של עשירים(בצחוק כמובן) טל. -
רכב שלא יניע תקופה ארוכה - מה נכון לעשות?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
או קי, זה המוצר שאתה ממליץ? https://ksp.co.il/web/item/235781 השאלה אם זה יתן מענה שיהיה מחובר כל הזמן לרכב? למי שמכיר BMW, המצבר יושב מאחורה ויש חיבור קדמי. האם אני חייב לחבר אותו ישירות למצבר או אפשר לחבר אותו לחיבור הקדמי שקיים ברכב -
רכב שלא יניע תקופה ארוכה - מה נכון לעשות?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש איתורן וזה גם מה שאוכל את המצבר, וגם לא יהיה ביטוח מה עם לקנות כזה דבר ושיהיה מחובר באופן קבוע? https://www.hanizoz.com/product/מטען-מצברים-חכם-לרכב-ולאופנוע-mxs-50-מבית-ctek?aff=Zap&aff_a=1 יש נקודת חשמל ממש קרובה לרכב טל. -
שלום רב, קרוב משפחה שטס לתקופה ארוכה ביקש שישמור על הרכב ויניע אותו מידי פעם. החלפנו מצבר לא מזמן כי בגלל שלא הנעתי אותו מספיק או הנעתי ולא נסעתי המצבר התרוקן. באותו מקרה שנפ לא רוצה לתת שירות כי זה רכב יקר ומפחדים לעשות נזק הייתי צריך להיות הפועל השחור בשביל להוציא את המצבר פיזית מהרכב ולקבל אחד חדש. האם ניתן לנתק את ה + מהמצבר בשביל שלא יגמר מוחסר שימוש? מה ההשלכות לניתוק המצבר לתקופה ארוכה אופציה שחשבתי פשוט לשים אותו מתחת לבית ולהניע כל מספר ימים זה יותר מורכב כי יש מצוקת חניה ואם אני יסע איתו הסיכוי לתפוס אחר כך חניה יותר קשה ולכן אופציה שפחות מועדפת. אופציה נוספת הוא גר בצד השני של העיר, אבל זה מצריך כל פעם נסיעה אליו ולהניע את הרכב אם חושב סוג רכב, BMW סידרה 4 קבריולט בתודה טל
-
חוזר לעדכן לאחר סקר שוק, הגעתי ל 3 הצעות בתקציב שלי. עבור מזגן מיני מרכזי + עלי בכל חדר עכשיו יש אפשרות לבחור בין תדיראן 5 שנים אחריות או טורנדו עם 7 שנים אחריות איזה עדיף? טל
-
אובדן להלכה - קיזוז על מפתח אחד
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של משה ס בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
גם לקרוב משפחה הרכב הוגדר כטוטאלוס ולא ביקשו את המפתח הנוסף. כרגע נשאר מפתח חדש של גניסיס GV60, מה אפשר לעשות איתו?
