BRAVO_SX
-
הודעות
484 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX
-
בוקר טוב נכון לכרגע, נשאר עם המערכת המקורית לאחר בירור נוסף עם האישה, לא מעוניינת להחליף. המגבר צריך להגיע השבוע לפי אמזון ואשמח לדעת אם הבנתי נכון איך לחבר את המערכת למגבר.... זאת חוברת ההתקנה https://www.pioneerelectronics.com/StaticFiles/Manuals/Car/GM-D8704_DX874_OwnersManual110818.pdf לפי מה שאני מבין... 1. הקומפוננט מתחבר ישירות ליציאה של הרמקולים במגבר 2. מהצמה שמתחברת למערכת באוטו אני מפצל מהחוטים של המרמקולים הקדמיים ישירות לחיבור RCA a. יש 2 כניסות ו 1 יציאה, כל צד זה כניסה? 3. הסאב מתחבר למגבר בגישור ביציאה של הרמקולים במגבר(Mono Bridge), חוט(+) אחד ביציאה A וחוט(-) השני ביציאה B? 4. הרמקולים האחוריים נשארים כמו שהם, מוגברים על ידי המערכת של האוטו - כלומר לא נוגעים בהם a. אם ארצה בעתיד להוסיף עוד זוג קומפוונט לאחורה, זאת אומרת שאצטרך להחליך מגבר ל 5 ערוצים או להוסיף מגבר מונו, נכון? האם הבנתי או שאני טועה בחיבור המגבר לאוטו? טל.
-
ציינתי בתחילת השרשור אני חושב, אבל לגבי המערכת האישה מעדיפה להישאר עם המערכת המקורית של הרכב. ולכן הזמנתי מגבר שאין בו צורך במנחת ואפשר להשתמש דרך RCA של המגבר ולחבר ישירות רמקולים. טל.
-
עדכון נוסף + עזרה בבחירת קומפוננט. קניתי היום סאב של JBL. אשמח לעזרה בהחלטה לגבי קומפוננט, מעדכן שאין אצלי מקום לטויטר מובנה ואדביק אותם על הדש בורד או על הפנל של הדלת. בזמן ההתקנה אחליט את המיקום המדוייק. נכון לכרגע מתלבט בין 2 אופציות כי יש להם אותם נותנים והבדל של 50 שח אשמח לדעת במה לבחור מבניהם JBL GTO609C או Reference 6530cx Infinity בתודה טל.
-
עדכון: הוזמן מגבר מאמזון ב 750₪ https://www.amazon.com/-/he/gp/aw/d/B07N8HPTMC?ref=ppx_pt2_mob_b_prod_image נשאר, קומפוננט וסאב. טל.
-
עשיתי חושבים מחדש וחשבתי ללכת על הציוד הבא, אבל קניה מהארץ. מגבר Infinity Reference 3004A https://www.alexsander.co.il/product/14274/infinity-reference-3004a קומפוננט Infinity REF-6530CX https://www.alexsander.co.il/product/9032/6-5-infiniyt-ref-6530cx סאב infinity 1200W https://mk-car.co.il/p/סאב-וופר-בזוקה-infinity/ או סאב עם תיבה צרה https://www.alexsander.co.il/product/14918/primus-1270-infinity תיבה https://www.alexsander.co.il/product/5784/12 בנוסף מחפש מתאם מהרמקול המקורי ולא מוצא, בסגנון הזה https://m.aliexpress.com/item/32974052488.html?spm=a2g0n.detail.1000014.11.5eb74e6adJcsoe&gps-id=platformRecommendH5&scm=1007.40000.267768.0&scm_id=1007.40000.267768.0&scm-url=1007.40000.267768.0&pvid=a53d6850-4624-4359-a7b8-b366b71e61de&_t=gps-id:platformRecommendH5,scm-url:1007.40000.267768.0,pvid:a53d6850-4624-4359-a7b8-b366b71e61de,tpp_buckets:668%232846%238115%23845&pdp_ext_f=null&pdp_pi=-1%3B7.74%3B-1%3B-1%40salePrice%3BILS%3Brecommend-recommend הרכב שיש לי קיה ריו 2013 סדאן אשמח לחוות דעת לציוד האם כדאי להחליף או לשנות ? האישה מאוד בעניין כי נמאס לה מאוד מהרמקולים הקיימים אך בדרישה לא להחליף מערכת ולכן צריך מגבר שחוסך מנחת. התקציב הוא 1500₪ לכל הסט טל.
-
קרוב משפחה גם רצה לשדרג את הרמקולים של המחשב… קניתי בשבילו את זה https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=939131 לפי דעתי נותן תמורה מלאה לכסף. טל.
-
שלום לכולם מעוניין לשדרג את המערכת באוטו של האישה ולהישאר עם המערכת המקורית, קיה ריו 2013. ראיתי אפשרות לקנות מגבר ומונו במחיר טוב 600₪ עד הדלת. המגבר: https://www.amazon.com/gp/aw/d/B07Q28CNSN/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A5ZRC4DPYV13E&psc=1 מונו: https://www.amazon.com/gp/aw/d/B0742MKGD6/ref=ox_sc_act_image_2?smid=A5ZRC4DPYV13E&psc=1 עכשיו השאלות הן: 1. האם יש בעיה בקניה של מגברים מחול? 2. האם למגבר יש את האפשרות HI Level בשביל לחסוך את עניין המנחת? 3. מעוניין לקנות בארץ קומפוננט של JBL GTO609C או Stage3 607C JBL, האם יתאים למגבר? 4. סט אחורי STAGE3 637F JBL 5. התכנון בשביל המונו לשדך את הסאב Stage 1200B JBL. מה דעתכם? מה לשפר/להחליף? בגדול התקציב עבור הכל 1500-2000₪. טל.
-
ברשותי פורד אקספלורר 2016 כשנתיים. אני חושב ששנת 2015 ו 2016 זה אותו מנוע. בתקופה הזו לא היו דברים מיוחדים טיפול קטן שלאחרונה עשיתי במוסך עלה כ 800₪ שמן, פילטר שמן, מסנן מנוע. שהייתי במוסך במסגרת הטיפול, נתקלתי במישהו שהגיע בגלל מערכת גז שעשתה תקלה ברכב ולא הניע. לא התעמקתי יותר מידי כי הייתי צריך לזוז. יש ריקול של מערכת הפליטה שקשור לגזים שנכנסים לרכב, רק לבדוק שבוצע. טל.
-
שלום לכולם... אחר שנשברתי מהפקקים וראיתי שהשד לא כל כך נורא, החלטתי לנסוע לעבודה באופניים. המרחק נסיעה הוא כ 9 ק"מ שלוקח כ 30 דקות. אם נשווה לרכב הנסיעה היא כ 7 ק"מ לוקחת 35 דקות ותלוי במצב של הפקקים לפעמים גם יותר. עכשיו מנסה להבין את חוקי העזר של עיריית תל אביב https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Transportation/Pages/BicycleParking.aspx אני נוסע על אופניים רגילות, והשאלות הן: 1. האם אני מחוייב בקסדה - למרות שתמיד נוסע מנסה להבין את החוק 2. אם אני נוסע על הכביש ויש שביל אופניים - האם זה דוח? 3. אם אני נוסע על המדרכה ואין שביל אופניים - הקנס הוא 100 ש"ח? 4. למה עוד חשוב לשים לב? 5. מי אוכף, משטרה או פיקוח עירוני? נכון לכרגע נוסע על בסיס יומי, כבר מעל חודש. מרוצה עד הגג, רוב הנסיעה היא עם שבילים ומסודרת חוץ מחלקים מסויימים שאני נוסע על הכביש בזהירות. יש מקלחות בעבודה, מגיע רענן ונקי וממש עם הרבה כח לעבודה. טל.
-
אצלי נהרס הגלגלי שיניים של המיכל עצמו ולכן המכשיר לא סחב. תפתח את החלק התחתון ותראה מה מצב גלגלי השיניים טל.
-
אפשר הסבר פשוט מה ההבדל בין הדגמים לסדרה 3 SR? יש סיני, אמריקאי' יש אחד עם יותר מרחק ויש אחד עם כ"ס יותר/ מה עוד ההבדלים? בפנים הרכב, חיצונית? ואיך ניתן לזהות, כמו פנסים שונים או ריפוד עם תפרים, אין לי מושג ולכן מעלה את הנושא. מנסה להבין איזה דגם יותר מומלץ אם יש תכנון לרכוש עתידית יד 2 תודה
-
ניסית לשאול מה הסיבה שהוא רוצה מפתח?
-
מאמר: קיה EV6 - הכניסה הרשמית של קיה לעולם המכוניות החשמליות.
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של yoav911gt2 בתוך רכב כללי
האם יש צפי השקה/הגעה לארץ? טל. -
לאחר 4 שנים שוב הגיע להתחדש במכונה. מעוניין לחזור ל MOSER 1871 מאשר הפנסוניק אשמח לדעת מה ההבדל בדגמים של 1871 ואיזה מבניהם מומלץ? טל.
-
השוק של היד 2 ממש מטורף, המחירים כבר הפכו ללא הגיון לכל רוכש או קונה. יום שישי הייתי באזור בני ברק, הצצתי באוטו דיל שאני זוכר שהמגרש שלהם תמיד היה מפוצץ מכוניות. אך, המגרש ריק ממכוניות, יש ממש בודדות. או שהם עוברים מקום או שמכרו את כל המלאי שהיה להם שם.... טל.
-
רק לקחת בחשבון שעדיין צריך לשלם אגרה למרות שהרכב פטור מטסט. הרכב פטור מהבדיקה השנתית אבל מהתשלום לא. טל.
-
לאחר חיפוש בגוגל עלה האתר הבא. http://www.elieteli.co.il/SRS.html לאחר בדיקה טלפונית איתם הם רוצים 1500₪ כולל מע״מ על מחשב משופץ ואחריות ל 3 חודשים. האם מכירים את המקום? האם יש מקום אחר שמומלץ? טל.
-
שלום לכולם קרובת משפחה שנדלקה לה נורת כרית אויר הגיע למוסך קיה לבדיקה. אני חשבתי שזה הסליל אבל מסתבר שזה לא הסליל אלה המחשב כרית אוויר. במוסך רוצים עבור התיקון והחלפת מחשב 3,800 שח האם יש מקום שמטפל במחשב כרית אויר ולחסוך את המחיר המטורף? אשמח לעזור לה בנושא ולהוזיל עלויות טל.
-
תנסה לבדוק אופציה לכבל קצר של 30 סמ. לפעמים כבל ארוך מנתק את האנדרואיד אוטו. הסיבה שקורה היא בגלל תקשורת נתונים רבה אז קשה לו להעביר את הסינגל בכבל הארוך. טל.
-
שלום לכולם עתידית אנחנו אמורים לקבל רכב מהעבודה של אשתי פעם ראשונה בנושא הזה ואשמח להבין ולדעת איך זה מתנהל. אנחנו צריכים רכב של 7 מקומות, איזה מבחר קיים? הבנתי שיש מדרגות מס שבעצם לפי זה יורד כסף מהמשכורת, מה המדרגות הקיימות והאם זה לפי מחיר הרכב? אם לוקחים רכב משומש האם משלמים פחות כסף על השווי רכב או אותו מחיר? איפה ניתן לקבל עוד מידע בנושא? טל.
-
אולי נשאל ב 312 עמודים ופיספסתי אבל... אשמח לדעת ולהבין למה שהרכב עומד בשמש הוא מאבד מהסוללה שלו מה הסיבה לכך? ראיתי סרטון ביוטיוב שמראה בגלל השמש ירד אחוזי הסוללה https://youtu.be/7UO-G0b847w טל.
-
לקחת בחשבון שבריו המושב האחורי נמוך מאוד. ילד כמעט שלא יכול לראות דרך המושב. טל.
-
שוטטתי ביד 2 וראיתי אחד שמפרסם שיש לו 2 מסכים אשמח לדעת, האם בכל הדגמים החדשים יש מסך נוסף? נראה הרבה יותר נח וקריא מאשר המסך הגדול שצריך להציץ עליו אם רוצים לדעת על כמה נוהגים טל
