Jump to content

motek

  • פרסום הודעות

    88
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות motek

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אם יש לך חיישנים שמראים את הלחץ המדויק בצמיגים אז לא תקבל דיווח מוטעה. אם יש לך חיישנים שלא מראים לחץ מדוייק, אלא כאלה שצריך "לכייל", ואז כשיוצא מאיזון הוא מתריע, אז אחרי שתחליף, תתקן את לחץ האוויר בצמיגים ותכייל. אין שום בעיה.
  2. לאיביזה ב- 2017 יש הסכם פשרה: https://www.championmotors.co.il/compromise-arrangements/gear-box-2017-2019/ ברגע שייצא לפועל, תקבל שנה אחריות על המצמדים והמכאטרוניקס (הרכיבים הבעייתיים בגיר), ועד אז, כל תיקון שתצטרך לעשות תוכל לקבל החזר כספי מלא על העלות.
  3. אתה יכול לחפש איזו סובארו אימפרזה אם אתה אוהב, יש לא מעט כאלו עם שיפורי אסטטיקה (ספויילרים, ציפויים, מדבקות וכו'). סיאט לאון MK2, גם כן יש מלא משופצרות. 2007-2009 יכול להיכנס לך בתקציב. אלפא מיטו אם אתה מוכן להקריב קצת עלויות אחזקה..
  4. מציע לך ללכת למשפט בכל מקרה. עם כל הבלגן שהיה עם המצלמות 3א יהיה לך סיכוי טוב לנצח במשפט.
  5. לא מזלזל חלילה בנסיון שלך, אבל שוב, זה שאתה מכיר הרבה כאלה, לא אומר שזה תקף לכולם. זה מבורך אם תציין את העובדה הזאת כחלק מהיעוץ שלך, ותציין את עלויות האחזקה הגבוהות ברכבי ספורט, אך לדעתי יש אנשים שבאים קצת יותר "מוכנים" לשאול שאלות בפורום, וכבר מודעים לכל עניין האחזקה ולדברים אחרים ובכל זאת מתלבטים. נתתי את הדוגמא של עצמי לפני כמה תגובות כאן (מוזמן לקרוא אותה). בקיצור, התלבטתי בין לאון 1.8 לקופרה ובסוף הלכתי על הלאון 1.8, אך אני בטוח שאם הייתה לי האופציה מבחינה כלכלית הייתי הולך על הקופרה, אני גם בטוח שהרכב הבא שלי יהיה רכב ספורט. אני מודע (וגם הייתי מודע) לכל ההשלכות של אחזקת רכב ספורט, ובכל זאת התלבטתי בין רכב ספורט ורכב משפחתי. אבל אני חד משמעית חושב שרכב ספורט זה בשבילי, לאחר שאני מודע לעלויות, לחוסר הנוחות בנסיעה יומיומית (שבשבילי כיפית) וכד'.
  6. תזהיר, תמליץ ותשתף מנסיונך האישי - כל זה מבורך. אבל מכאן ועד לקבוע שמי שמתלבט בין משפחתית לרכב ספורט, אז רכב ספורט זה "לא בשבילו", נראה לי עצה די גרועה למען האמת. זו דעתי לפחות. ואגב, זה שיש הרבה כאלה ביד 2 או בכללי הרבה כאלה, לא אומר שכולם כאלה.
  7. יש אתר אנגלי שמוכר חלפים מקוריים בזול יותר ממוסכים בארץ משמעותית. אזמין משם חלפים ובמקרה הצורך אלך למוסך להתקנה בלבד (יש מוסכי אלפא שמוכנים לעשות את זה בלי בעיה) חשבתי על זה, אבל אני לא מתלהב מה159 כמו מהבררה, וזה כבר מפספס את הנקודה. אם כבר, הייתי הולך על רכב מודרני לגמרי כמו ג'ולייטה תלתן.
  8. @RK ראשית, אני בסה"כ לא כ"כ אהבתי את התגובות מהסוג שאתם נתתם, שזה לא בשבילו רק כי הוא מתלבט בין רכב ספורט לבין משפחתית. אין פה שום מסע צלב, ושוב, מתנצל אם התנסחתי בצורה לא נעימה או אגרסיבית מדי, כוונתי היא לנהל דיון מכובד. לעניינינו, אני חובב נהיגה ספורטיבית (הייתי בכמה ימי מסלול עם האוטו, אני אוהד פורמולה 1 מושבע וכו' וכו'). בקיצור, אני יכול להגיד לך שאני באמת אוהב את זה ונהנה מזה. כיום, אני בעלים של לאון 1.8, בזמנו התלבטתי בינה לבין קופרה מסיבה אחת והיא עלויות האחזקה של הרכב. הבנתי שלא אוכל לעמוד בעלויות אחזקה כ"כ גבוהות יחד עם החזר ההלוואה שלקחתי על רכב חדש, ולכן הלכתי על ה1.8 עם כל הצער שבדבר. אז הנה לך, אני דוגמא קלאסית לכך שאתה טועה, שמעידה על עצמה. אתה כמובן לא חייב להאמין לשום דבר ממה שכתבתי, אך אין לי שום כוונה לשקר. וגם אם היו לי אופציות אחרות בתקציב (של רכבי ספורט), הן לא התאימו לי מכל מיניי סיבות כאלה ואחרות, חלקן גם כי לא אהבתי את העיצוב או שלא התחברתי לרכב בנסיעת המבחן מבחנת נוחות ואופי הנסיעה.
  9. מתגונן? חס וחלילה. מתנצל אם השתמע ממה שאמרתי שאני תוקף מישהו או משהו כזה. אני באמת פשוט לא מבין אתכם.
  10. מה אתם קובעים חוקים? מאיפה אתה יודע שמי שמתלבט בין מאזדה לקופרה לא יהנה יותר דווקא מהקופרה? יכול להיות שהוא מוכן להתפשר על מאזדה בשביל עלויות אחזקה או לא יודע מה, אבל בכל זאת מתלבט אם הקופרה שווה את זה. אני ממש לא מסכים אתכם. אתם חושבים שהכל 0 או 1. ומה זה משהו שהוא לא ינצל? מאיפה אתה יודע? רק על סמך זה שהוא מתלבט בין מאזדה 3? אולי מאוד כבדה לו האחזקה של הקופרה ולכן הוא מתלבט למרות שהוא מאוד רוצה רכב ספורט למסלולים וכו'? ומה אם הוא היה מתלבט בין קופרה ללאון 1.8, מה היית אומר, גם כן שקופרה לא בשבילו? באמת מעניין אותי, כי לאון 1.8 לא רחוקה בכלל ממאזדה 3. ברור. אתה פשוט חושב מישום מה, שאם אדם מתלבט בין רכב משפחתי לרכב ספורט, אז בהכרח הוא לא "ינצל" את רכב הספורט או לא יהנה ממנה. אין ספק שזה לא חכם לקנות למבורגיני ולנסוע איתה כמו סבתא בפקקים של איילון.
  11. אתה לא טועה, זו בדיוק ההתלבטות שלי כרגע.
  12. אני מאוד מסכים עם החלק הראשון, אבל מבחינת עלויות תחזוקה רכב כזה יעלה לו הון. אבא שלי מחזיק ברכב כזה שגם בקושי נוסע (שנת 96), מושקעים בו כמה אלפי שקלים כל חודשיים- שלוש בד"כ על תיקונים. יותר זול להחזיק b.m.w חדשה.
  13. שלום חברים, לאחר שחקרתי לא מעט בנושא, החלטתי לקנות גלאי רדאר מסוג יונידן R3/R7. המחיר בארץ בערך 5K ש"ח, וכמובן שניתן לרכוש מחו"ל בפחות מחצי מחיר (לערכתי בגלל חזירות של היבואן). שאלתי פשוטה, האם יש מישהו שרכש גלאי כזה מחו"ל והצליח להכניס את מסד הנתונים הישראלי? אם יש כאן בעלי R3/7 שעוד לא ניסו, כדאי מאוד לנסות דרך אתר יונידן ישראל. אודה מאוד לעונים.
  14. רכב בן 20 שנה פלוס, כנראה לא יהיה לך זול כלכך לתחזוקה, שלא נדבר על אאודי או אלפא בשנים האלה, קח זאת בחשבון. ייתכן שעדיף לך להשקיע קצת יותר ולקנות רכב חדש יותר ובכך להקטין את עלויות התחזוקה וגם להנות מרכב חדיש יותר כבונוס.
×
×
  • Create New...