Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. BRAVO_SX

    מיזוג אוויר לדירה

    היא לא נפסלה פשוט שעשיתי בדיקה היא הרבה יותר גבוהה מהתקציב ולכן לא על הפרק. מה שכן, קיבלתי הצעה למספר 2 שחורגת מהתקציב במעט(32 אלף) ולכן היא בעדיפות ראשונה כרגע.
  2. בוקר טוב, אני פונה כאן למתקיני מזגנים ואנשי מקצוע בקהל. לאחר עיכוב של כמעט שנה, אני צפוי לקבל בחודש הקרוב את המפתח לדירתי החדשה. הדירה מיועדת להשקעה, אך הנראות והאסתטיקה שלה חשובות לי מאוד, גם במחשבה על השכרה וגם על מכירה עתידית. כעת, אני מתלבט בנושא המיזוג ועומדות בפניי מספר אפשרויות: מערכת מיני מרכזית לכל הבית: יתרון: מנוע אחד בלבד במסתור הכביסה. חיסרון: הפעלת מערכת גדולה (כ-4 כ"ס) גם עבור חדר בודד, מה שנראה לי בזבזני ולא יעיל. מיני מרכזי לסלון ולמטבח, ומזגנים עיליים בחדרים: יתרון: גמישות הפעלה ונראות טובה בחלל המרכזי. חיסרון: עומס של מספר מנועים במסתור הכביסה. מערכת VRF: יתרון: ככל הנראה המערכת המתקדמת והמומלצת ביותר. חיסרון: עלות גבוהה משמעותית, וחשש שבמקרה של תקלה כללית, הבית כולו יישאר ללא מיזוג. אפשרויות נוספות שנשקלו וירדו מהפרק: מזגן עילי בכל חדר: פחות אסתטי בעיניי, ונראה שדירות כאלה במתחם שלנו קשות יותר להשכרה. שני מזגנים מיני מרכזיים: הצעה שקיבלתי, לפיה יחידה אחת תשרת את הסלון, המטבח והממ"ד, והשנייה את יתר החדרים. אשמח לשמוע מחוכמת ההמונים כאן בפורום – האם יש המלצות לסוגי מיזוג נוספים או פתרונות יצירתיים שאולי פספסתי? פרטים נוספים: תקציב: עד 30,000 ש"ח. התקציב צריך לכלול את כל העלויות: רכישת מערכת המיזוג, הנמכות גבס, התקנת תאורה בהנמכות, הובלה והרכבה. מיקום: מתחם "הסופרים" בבני ברק. תשתית קיימת: בדירה יש הכנה למיני מרכזי ונקודות ניקוז בחדרים (ללא צנרת גז). הדמיה: צירפתי הדמיה של הדירה ותמונה הממחישה איך נראים חמישה מנועים במסתור כביסה בבניין. במידה ויש כאן מתקינים שמעוניינים לתת הצעה, אשמח לשמוע מכם. תודה רבה, טל תוכנית דירה (1).pdf
  3. עדכון: 1. תודה על התגובות 2. לגבי שנרשם פה תשלום למיון, קיבלנו הפניה מביקור רופא למיון ולכן אין תשלום. 3. הפוגע התנצל והבין את הטעות שלו 4. נפגשנו אצלנו בבית, הסברנו לו שוב את הטעות שלו וגם כמה חשוב הביטוח שזה לא רק בשביל אחרים וזה בשבילו. 5. בצדק מאחה כאשר יש הסכמה של שני הצדדים ויש הבנה אפשר לסלוח. הפוגע הכיר והבין במה שעשה אנחנו כהורים סלחנו לנו. 6. קנה לילד חליפה ונתן לו תוך התנצלות מלאה. לסיום אני מרגיש שפעלנו בדרך הנכונה לא ראיתי לנכון ללכת לתביעה הפוגע הבין את הטעות לא חושב שכל ההורים היו פועלים כמונו. בנוסף, רצה להביא לי כסף הסברתי לו שמבחינתי כסף זה חתיכת נייר ולא מעבר, מבחינתי הבריאות שווה פי אלף מאשר כסף. טל.
  4. שלום לכולם. קטנוע נסע על המדרכה ופגע בבן שלי. פגע בו במהירות של 20 קמ״ש והילד עף, אבל! חוץ משפשוף בטוסיק לילד לא קרה דבר, זה ממש מזל המקרה שלו. היינו בביקור רופא שהפנה למיון, עבר בדיקות מקיפות כולל צילומים שגם הם היו בהלם. ולכן עולה השאלה. מסתבר לרוכב אין ביטוח, ילד ומתחנן שלא נהרוס לו את החיים. מהצד שלי בתור אחד שלמד צדק מאחה. זה לסלוח ולמחול גם לדבר הכי קשה ועכשיו פה אתם נכנסים לתמונה… במזל לא קרה דבר חוץ משפשוף שוקל לא לתבוע אותו, האם אני טועה בך? התכנון להמתין מספר ימים לראות שאין נזק שלא נראה עכשיו. להסביר לו כמה חשוב ביטוח וכמה חמור המעשה שעשה(מקווה שילמד להבא) ולבקש עבור הוצאה של 100₪ עבור ביקור רופא/מיון + משחה ושיקנה משהו קטן לילד רק בשביל ההרגשה הטובה. אשמח לשמוע את חוכמת הפורום בגבול ההגיון. טל.
  5. שלום לכולם, לאחרונה זה פשוט מטורף. אני נוסע אם זה בעיר(תל אביב) או אפילו באיילון. המכסי ביוב זה ממש מכה. מורגש מאוד, ממש עמוקים מגובה הכביש ובכלל אם אני נוסע על הקטנוע זה ממש סכנה. בעיקר מורגש בכל מקום שעשו כביש חדש, במקום לפלס את הכביש עם המכסי ביוב יש מדרגה בגובה נכבד מאוד. האם יש תקן? יש מה לעשות בנושא? האם זה רק אני מרגיש ככה או שבאמת יש שינוי מבחינת גובה טל.
  6. BRAVO_SX

    עוקץ רכבים חדש

    לחבר היה מקרה דומה לחיפושית. חבר היה בבעלותו קטנוע(חביב על השודדים), הלך לבקר את אבא שלו בבית החולים פרצו לקטנוע ולקחו לו את הרשיון, בהתחלה לא התייחס. מסתבר לאחר שרצה למכור את הקטנוע ולא הבין למה לא מצליח כאשר היה בדואר. הסתבר שהקטנוע הספיק לעבור 3 ידיים בנוסף שיכפלו את המספר וכך היה 2 קטנועים אותו הדבר שרק אחד היה המקורי. לאחר המון מריבות מול כל גורמים אפשריים כולל עזרה מאנשים טובים. הצליח לאתר את היד ה 3 של הקטנוע המשוכפל הגיע איתו לתחנת משטרה בשביל להוריד אותו מהכביש הצליח מול משרד התחבורה להחזיר את היד המקורית וכאשר הצליח לסדר הכל מכר אותו תוך הסבר לקונה על כל הדבר שקרה. נשמע סיפורי מהאגדות אבל הייתי קצת מעורב ומסתבר שהכל יכול להיות במדינת ישראל. טל.
  7. לי יש של דקטלון לא פתיחה מהירה אבל מחולק ל 3 חדרים https://www.decathlon.co.il/p/311103-13540-אוהל-קמפינג-עם-מוטות-arpenaz-42-4-אנשים-2-חללי-שינה.html נוסעים בין 3-4 לטיולי אוהלים
  8. כן, ברגע שהדלת פתוחה יש חיווי שהדלת פתוחה.
  9. פורד אקספלורר יכולים לשבת גם מבוגרים בשורה ה 3.
  10. היי אשמח לעזרה לגבי החלפת נורה הרכב קיה ריו שנת 2013 הנורה של פנים הרכב בגג כאשר הדלת פתוחה אינה נדלקת, רק אם לוחצים על הכפתור איזה סוג נורה הזו? בתודה טל.
  11. בהמשך לחיפוש רכב במכרז רכב מה אומר המידע הבא ״ הונאה דרום באמצעות אגף הביטחון״
  12. יש איתורן סייב שלא מצריך קודנית. https://www.ituran.co.il/ituranfront/wp-content/uploads/2021/07/איתוראן-save.pdf
  13. היי ראיתי רכב מעניין במכרז רכב, עכשיו יש לי כמה שאלות: 1. לפי אתה משומשות מופיע ״רכב זה אינו מופיע במאגר משרד הרישוי וכפי הנראה ירד מהכביש״ אני מניח בגלל שלא שולמו האגרות בזמן. 2. אם משלמים את החוב (כרגע יש חוב של 5600₪ כולל פיגורים) צריך בדיקת מעבדה? 3. מופיע ברשיון רכב - ״רכב מעוקל״ כאשר זוכים ומשלמים את סכום הזכייה - העיקול יורד? 4. מופיע שיש שיעבוד לבנק - אותה שאלה, כאשר משלמים שיעבוד יורד? 5. האם יש ירידת ערך עתידית מקנייה ממכרז? 6. יש רשיון רכב שהודפס בתאריך 20/03/25 - ורשום בתוקף עד 3/2/26 זה אומר שאם משלמים את האגרות אין צורך בבדיקת מעבדה? 7. מתי כן צריך בדיקת מעבדה? בתודה טל.
  14. צודק. פספסתי שרשם האצבק
  15. יש לך טעות. לי יש 2013 ידנית דגם סדאן מנוע 1.4 עם 109 כ״ס.
  16. מה עם טיוטה יאריס קרוס? אין לי קשר למפרסם המודעה https://www.yad2.co.il/vehicles/item/llgzb3oe?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=18&pagination=1
  17. BRAVO_SX

    קטנוע לוולט

    אני הייתי נשאר בגזרת עד 249 סמ"ק רק בגלל מחירי הביטוח
  18. לינקולן
  19. לא צילמתי מתוך מודעה ביד 2 שברולט קאמארו קבריולט לימוזינה
  20. לי יש במשרד לטיסמה וואן שנקנתה כיד 2. בבית יש לי סיטי אנד מילק למי שמחפש את המקציף בצד שניהם עובדות מעולה כבר מספר שנים ללא תקלות
  21. יכול לתת יותר מידע?
  22. ואם למשל רמת הבטיחות ירדה ל 0 ברכב למרות שמותקנת. האם ניתן להסיר?
  23. איזה רכב מסתתר מאחורי הכיסוי?
  24. כן, יש לי 50 אינץ בחדר של הילדים. נקנתה בתקופת הקורונה ועד היום מתפקדת. לפי דעתי לא צריך יותר מזה. אף פעם לא עשיתי השוואה לשאר המותגים כי הרגיש לי שהם נותנים את התמורה המלאה לכסף שאני משלם ולמה לשלם יותר.
×
×
  • תוכן חדש...