Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. בדוק עם מסגריית עופר בתל אביב. 052-8764433 עופר
  2. מתעניין עבור קרוב משפחה. בכמה הוזמנה הפיגו 3008 1.6 עם 180 כס? וכמה הנחה אפשר לקבל בסוכנות אחרי מיקוח?
  3. שלום לכולם. המוריד חלון אוטומטי שנמצא אצל הנהג לא עובד כמו שצריך. אני מעוניין להזמין מהאי ביי אבל יש מלא סוגים. איך אני יודע מה המתאים ביותר? הרכב : קיה ריו סאדן ידנית2013 דבר נוסף, לאחר נסיעה של 15 דקות ההרגשה שהלחיצה על הקלאצ הולכת ונהית קשה. ההילוכים נכנסים ועוברים חלק ללא קושי. מה יכול להיות הבעיה או מה צריך לבדוק בשביל לשלול דברים? הרכב עם 67,000 קמ וקלאצ מקורי. טל.
  4. עדכונים: ב 66,200 נעשה טסט לקראת סוף שמיני, כמובן שעבר. ב 66,399 27/9/19 נעשה טיפול קטן שכלל: שמן, פילטר מקורי, פילטר אוויר תחליפי עלה כ 300₪. ב 66,666 המצבר מת(כנראה המספר השפיע עליו) החלפתי מצבר באוטו דיפו בעלות 380₪, בנוסף המתג של הורדת חלון אוטומטי נשבר המתג הולך על ריק אבל עדיין מוריד את החלון, מתכוון להזמין מהאי ביי. דבר נוסף. אחרי נסיעה ארוכה(אצלי זה מעל 15 דקות) הלחיצה על הקלאצ נהיית קשה. אבדוק במוסך אם זה המשאבה או הקלאצ.
  5. הלכתי היום לשמוע. שמעתי ימאהה 207, פולק אודיו מיני, jbl 3.1/5.1, קליפיש 11, LG SK10, JAMO SB40. אחרי ששמעתי את כולם מיוטיוב ממספר שירים שונים, נפסלו 3 הראשונים ימאהה, פולק ו JBL בגלל שלא אהבתי בכלל את הסאונד שהפיקו, אנמים וצורמים ללא טעם. הסאונד בקליפיש היה סאונד טוב אבל בלוטוטס על הפנים כל שניה מתנתק. נשאר הגאמו ואל גי. הבעיה שלא היה במלאי נסעתי ל 5 חנויות ולאף אחד לא היה במלאי לקנות לקחת העיקר מפורסם באתרים זמין לשלם ולקחת. אז כנראה ימשיך לבדוק אם קיים אצל מישהו פיזית לקחת או שאבדוק אופציות להזמנה(אמזון וכדומה) למשהו שאחר שמומלץ שלא שמעתי. טל.
  6. עדכון: נמכרה המערכת ובאותה נשימה אבקש להחיות את השירשור לנטו מקרן קול בתקציב שלי. עכשיו האופציה היחידה זה מקרן קול ללא אופציה מחלקים מהמערכת הקודמת. אני מתל אביב איפה יש מקום שאפשר לשמוע מקרני קול/סאונד בר? אולם תצוגה וכדומה כדי להבין ולהתרשם. והאם יש קטע סאונד שמומלץ לבדוק איתו את המקרן לטובת החלטה בין המקרנים שאבדוק. טל.
  7. https://www.amazon.com/Lenovo-Anti-Glare-Dual-Core-i3-8130U-Bluetooth/dp/B06XGLC9JJ?tag=h0dab-20& 2100 שקל עד הדלת כולל ווינדוס. טל
  8. מרצדס A180 ידנית(לא יודע אם קיים בדיזל) אחלה אופציה לגם לתלמיד וגם למורה. טל
  9. המערכת שלי? אם כן זו התמונה העדכנית http://www.up2me.co.il/v.php?file=98441760.jpeg והמערכת מורכבת מ: זוג Wharfedale 400, אחוריים/קדמיים של KEF דגם Q1+ סנטר של KEF Q2, זוג של NHT super zero, זוג של לוגיטק עם סאב ומגבר של קנווד דורש על הכל סכום סמלי של 1000₪ כולל המגבר. טל.
  10. בוקר. לאמא שלי יש סוזוקי איגניס 2019 ואני רוצה להזמין מצלמה אבל לא יודע את גודל הפיוז לטובת חיבור ישיר לפיוז. גוגל לא עזר אולי תוכלו לעזור לי שאני יזמין עבורה מצלמה לחיבור ישיר. תודה.
  11. לגבי ההגברה, מגבר מגביר את כל הרמקולים בצורה כזו שכל הרמקולים פועלים ביחד. לגבי המקרן קול/סאונד בר, הייתי אצל ההורים שלי ויש להם סאונד בר של סאמסונג שקנו בדיוטי פרי ב 200$, לאחר שמיעה נראה לי שלא צריך יותר מזה ומיותר מאוד כל הרמקולים בסלון, נשאר רק למכור אותם ולקנות סאונד בר. מחשבות על קניה: SK10 של LG ובעתיד לקנות באמזון 2 אחוריים לסראונד. אופצה נוספת מקרן קול אמיתי של ימאהה יד 2 YSP4300 או YSP5100 ואולי לשקול Klipsch RSB11 פתוח להצעות נוספות חוזר על עניין הסאונד: 1. כבר התרגלית שכל הבמה מקדימה אז פחות קריטי לי אם יגיע סאונד מאוחרה או לא. 2. חשוב לי מאוד עניין הסאונד לא לשמוע צפצפוים אלא סאונד נקי כלומר לא יותר מידי באס מיותר או משהו שיפגע באיכות השמיעה. 3. אין אפשרות ל 2 רמקולים קדמיים קטנים(מדפים)/גדולים, אופציה היחידה היא סאונד בר. 4. התקציב הוא 2500 שקל אפשרות גם להזמין מאמזון או אי ביי וכדומה אז אם יש שוב המלצות חדשות לסאנד בר/מקרן קול(גם יד 2 בא בחשבון) אשמח לשמוע טל.
  12. לגבי המזנון אין כבר את כל הקשקושים שהיו נשארו רק רמקולים. http://www.up2me.co.il/v.php?file=98441760.jpeg לגבי jbl 5.1 לא התחברתי אילו, שמעתי אותו צורם מידי ויותר מידי בס ללא טעם. טל.
  13. הקפצה האישה שוב עשתה ווטו, לא מכונה לשום רמקולים חוץ מסאונד בר. רציתי לדעת, מקרן קול של ימאהה YSP-4300 עם סאב יתן את התמורה? מצאתי יד שניה בן שנה בתקציב, הבנתי שהוא 7.1 ויש לו אנטנה כיול לטובת אם יש קיר מרוחק. ואם לא, מה עם LG SK10? או שיש הצעה אחרת עד 2500 למקרן קול/סאונד בר דבר נוסף, נכון לכרגע כל הרמקולים מקדימה אז לא משנה לנו סראונד בעקרון כי התרגלנו כי כל הבמה נמצאת מקדימה ואין רמקולים מאחורה. טל.
  14. שלום לכולם ברשותי קיה ספורטאג' 2019, ראיתי בתא מטען שיש מקום בצד ימין לסאב. ראיתי שאפשר להזמין באי ביי סאב תואם מקור. https://www.ebay.com/itm/OEM-Genuine-Sub-Woofer-Speaker-Assembly-for-Kia-Sportage-16/152760028820?epid=19018718939&hash=item2391350e94:g:75YAAOSwh8tcj7tt אם אני מזמין אותו, האם יש חיוט שמעובר או שצריך להעביר חוטים? האם המערכת תומכת או שצריך מגבר עבור זה? לא מצאתי יותר מידי מידע באינטרנט לגבי הוספת הסאב לרכב. אשמח לקבל קצת יותר מידע. טל.
  15. UP...
  16. קיה ספורטאג׳ 2016 ומעלה מגיע עם מערכות בטיחות אקטיביות וללא מוביל. טל.
  17. מה עם מחשבה על: וולוו S60 4X4 T6 Polestar אוט' 2.0 (367 כ''ס) לא מנקר עיניים, מעל 200 כס, שנת 2017 - נראה שעונה על רוב הדרישות חוץ מהנעה. השאלה אם מוכן להתפשר על הנעה אחורית לטובת הנעה כפולה? לפי חיפוש ביד 2 יכול להיכנס לך בתקציב אם חריגה קטנה או מיקוח עם המוכר. טל.
  18. אני הייתי עושה דבר שמציק לשוטר וככה לא היה נמצא. מגיע עם האוטו מבקש שיזיז אחרי 10 דקות שוב צריך לצאת עושה סיבוב בשכונה שוב חוזר עם האוטו. וכל פעם מטריח אותו להזיז את הרכב. הייתי מבזבז ככה שעה אבל אני בטוח שאחרי כמה ימים כאלה לא נראה אותו באופק באותה חניה. טל.
  19. יכול להיות שפיספסת את ההצעה שלי המחיר שלו 1790 שח אני חושב שעם המפרט שיש לו במחיר שלו עונה בדיוק על הצרכים שלה. לגבי מערכת ההפעלה אני בטוח שמישהו מהפורום יוכל לעזור לך עם ההתקנה ללא עלות(כולל אני אם אתה מאזור תל אביב) טל.
  20. היי בדוק אצלו https://www.b144.co.il/b144_sip/481404134470655C4E1404134377655E4D.aspx אני זוכר שהיה ניתן לעשות זאת. לפי דעתי בגלל הבטיחות שזה גז עדיף שיגיע אליך עם הבלון ומחליף לך את הבלון במקום. טל.
  21. בדיוק עלתה אחת לכאן. אולי תגיעו לעמק השווה ונראה שבדיוק מה שחיפשת. https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?678645-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95-2017-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA-0-9-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95 טל.
  22. נראה שהמחשב הזה עונה על הדרישות. https://ksp.co.il/m/uin/63908&ref=select i3, דור 8, ssd 256
  23. אני נוהג על קיה ריו סאדן ידנית. אנחנו עם 2 ילדים קטנים ויש מספיק לכיסאות תינוק ומקום בפגש לעגלה ועוד. אם מפריע לך הגודל של הסדאן תחפש אחת בלי ״תחת״. טל.
  24. BRAVO_SX

    המאמר של דיסקו בוואלה

    אני עשיתי טסט יום רביעי האחרון ביד אליהו. שאל אותי מה הקמ אמרתי לו את המספר אבל נתן לי לחתום על הקמ שהוא נכון. לאחר מכן שהזין את המספר רכב במחשב לפני המשך הטסט היה מופיע על הצג(מסך מחשב) מספר רכב והקמ ורשום אם הקמ לא נכון לעדכן את הבודק. גם בסיום הטסט הופיע על חלון של קבלת הרשיונות לבדוק שהקמ תואם למה שרשם הבוחן. טל.
  25. עדכון. לאחר בדיקה עם מוקד 110 מתברר שמישהי כבר הגישה ערעור לגבי הדוח הזה וכנראה נשלח אלינו. אין תמונה של הדוח אצל המשטרה אני מנסה לברר מול שיטור עירוני אשקלון אולי קיים אצלהם. לפי מה שאני חושב שקרה השוטר טעה במספר הרכב שם לה אותו על הרכב ושהיא ראתה אותו פשוט עשתה ביטול לדוח וככה הגיע אילנו בעצם. טל.
×
×
  • תוכן חדש...