Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. שלום לכולם התחילה לי תופעה במכונת קפה של נספרסו, נזילה לעודפים בזמן שהיא מוציאה לכוס. המכונה בהתחלה מוציאה את הקפה לכוס ולאחר כ 2-3 שניות היא מתחילה להוציא במקביל גם לעודפים וגם לכוס אספרסו. ממה יכולה להיגרם הבעיה? המכונה כבר לא באחריות. טל.
  2. אופציה נוספת: פיאט 500 מנוע 0.9 עם 85 כ״ס. פיאט 500 מנוע 1400 ידנית יש רק אחת למכירה אצל סוחר שמפורסמת הרבה זמן וכנראה יש סיבה.
  3. שלום לך אני בדיוק עוזר לקרוב משפחה עם יבוא רכב מארצות הברית ניו גרזי. בתהליך היבוא השתמשנו ב: http://ushopsmotors.co.il תפנה אליהם בטלפון ותסביר להם מה אתה מעוניין להביא והם ויסבירו לך על עלות השירות ואיך מתנהל תהליך המלא של היבוא. לדוגמא אצלנו, בשיחת טלפון אמרו שלא משתלם לייבא כי בארץ יעלה יותר זול אבל עקב בחירה אישית של צבע וזמינות מיידית של הרכב בארצות הברית הקרוב משפחה השתמש בשירות שלהם. הרכב כבר מאוחסן אצלהם במחסנים שלהם ממתין לאישור יבואן ממשרד התחבורה בשביל שהיה אפשר לעלות אותו לאונייה ולשלוח אותו לארץ. טל.
  4. אני חוזר ואומר לגבי ראש העין אל תתפתה בגלל המחיר!! במקרה אני עזרתי לקרוב משפחה להשכיר את הדירה שקנה חדשה מהקבלן בפסגות אפק. דירה 120 מטר כולל חניה ומחסן משכיר אותה ב 4100 לחודש, העלות ארנונה לחודשיים היא כ 1600 שח וועד לחודש עלותו כ 410(חושב שזה המחיר). המחירים האלה לפני חשמל ומים אז ההוצאות הרבה יותר גבוהות יצאו לך מהמתוכנן זה בטוח. בנוסף בגלל שהבניין חדש יש הרבה תקלות של בניין חדש אבל שלא נגמרות ורק חוזרות. כמו בבניין של 18 קומות רק מעלית אחת עובדת ותבין לבד את השיגעון היומי בוואטסאפ הקבוצתי של הבניין מה הולך בו. לפי דעתי המחיר מוגזם ולא משתלם. עדיף לנסוע עוד כ 5-7 דקות מראש העין לאורנית ולהשכיר יחידת דיור או משהו בסגנון הזה בעלות שכירות יותר נמוכה כולל ארנונה. לדוגמא מיד 2: http://www.yad2.co.il/Nadlan/hotPicrent.php?CatID=2&SubCatID=2&RecordID=96151caa8b6cb1ece342ab491044ec27504&Code=111cff4230d81ae832bc2e77f0a4d829&isGalleryView=1 בדוק את הנושא טל.
  5. צריך לקחת בחשבון בראש העין עלות ארנונה לחודשיים עולה כ 1600-1500 ש"ח לדירה של 4 חדרים 100 מטר בפסגות אפק. טל. עריכה: שחכתי להוסיף את הפקקים המטורפים בבוקר בכביש 5
  6. האם אורנית יכול להיות אופציה? זה ליד ראש העין מחירים זולים לפי בדיקה ביד 2 http://www.yad2.co.il/Nadlan/rent.php?City=%E0%E5%F8%F0%E9%FA&Neighborhood=&HomeTypeID=&fromRooms=&untilRooms=&fromPrice=&untilPrice=&PriceType=1&FromFloor=&ToFloor=&EnterDate=&Info= לפי דעתי זה נכנס במשוואה של חצי שעה-40 דקות מתל אביב מחירים סבירים שנכנסים לך בתקציב. אופציה נוספת כפר שלם בתל אביב בהצלחה.
  7. bigbosf מכל הסיפור לא הצלחתי להבין, באיזה תקציב תוכל לעמוד בשכירות חודשית? צריך לקחת בחשבון שיש תינוק נוסף למשפחה ההוצאות גדלות ממה שאתה מכיר היום, בכל מובן שהוא. לדוגמא: היום חשמל X כסף בגלל שאתם פחות שעות בבית צריך לקחת בחשבון שאשתך תהיה בחופשת לידה החשמל יעלה כי היא רוב היום בבית כנ"ל לגבי מים. בנוסף טיוטלים, תחליפי חלב כל מה שקשור להוצאות של תינוק לא זולות. צריך לעשות חישוב בכמה יש לך אפשרות לעמוד בשיכרות לאחר הוצאות רק לקחת בחשבון שהמשכורת שלך היום רק 7. כמובן אם אתה מתכוון להשתמש בכסף מהצד לטובת השלמה חודשית זה מסדר את הסיפור אבל ההון העצמי יורד. טל.
  8. בבית של קרוב משפחה מותקנת המערכת. איך היא בנוייה: בצד החיצוני יש מקום למפתח רגיל בצד הפנימי יש מנגנון של נעילה אוטומטי. על המשקף בחוץ יש טביעת אצבע. חסרון שראיתי. עדיין צריך מפתח(ראה ביתרונות) ודבר נוסף צריך להטעין את המערכת תלוי בכמות השימוש של הנעילה זה אומר שצריך או שקע חשמל או חיבור מטען נייד. יתרונות. כן נועל אוטומטי את הדלת. מבחוץ אפשר להכניס מפתח במקרה של הפסקת חשמל (בכל מצב אתה צריך מפתח כי אם אין חשמל אין איך להיכנס הביתה) יש טבעית אצבע בכניסה לדלת ברגע ששמים את האצבע הוא פותח את הדלת. יש אפליקציה גם לפתוח את הדלת מרחוק. גימיק נחמד אבל לא יותר מזה. במהלך התקופה התקלקלו הסוללות שלו. הגיעו פעמיים לבדוק למה הפסיק לעבוד. באחד הפעמים המערכת ננעלה והיה צריך לחכות לשירות של רב בריח עד שיגיעו והיה צריך רק להשתמש במפתח. טל
  9. אני בעל קיה ריו סאדן ידנית סוף 2013. הרכב היום על 60,000 ומראה סימני אמינות גבוהים מאוד. במהלך התקופה שהוא בבעלותי מ 0 קמ הוחלף סליל הגה במסגרת האחריות. והוחלף מעבר לזה דברים של בלאי כמו נורות וצמיגים. אני מטפל באופן עצמאי ברכב כל שנה ולא לפי קמ כי אני לא מגיע לממוצע שצריך. רק תבדוק שהקימה המדוברת היא הצורה החדשה ולא הישנה כי לא תרגיש חידוש מבחינת המאזדה. טל.
  10. על מה אתה נוהג היום? ועל מה נפל באמינות?
  11. אם אתה כל כך להוט לעזור. תקנה את הדיסק און קי בנפח המתאים, תעתיק לה הכל ושלח לה בדואר 24 זה מהיום למחר. טל.
  12. פיאט 500S מנוע 875 עם טורבו. יש ביד 2 אחת שנת 2012 ב 30,000 בדיוק בתקציב שלו. בדיוק שאלתי לגבי אמינות המנוע כי שוקל להחליף את הרכב הקיים https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?665918-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-500-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-0-9-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA טל. עריכה: ראיתי שיש גם רנו קליאו דור 4 שנכנסת לו בתקציב שנת 2014 ב 29,000, מנוע 0.9 (90 כ"ס)
  13. אופציה נוספת להתקין קודי. להתקין הרחבה מעודכנת כמו YODA להוריד הרחבה של תרגומים - allsubs. וסיימת את הכאב ראש אין מה להגדיר מעבר בקודי חוץ ממשק בעברית אם היא רוצה. אם מסתבכת מוכן להתחבר מרחוק ולהתקין לה קודי עם ההרחבות המעודכנות. טל.
  14. שלום לכולם. יש לי אפשרות להחליף את הרכב הקיים בפיאט 500 מנוע 2 צילינדר טורבו נפח 875 סמק עם 85 כ״ס. שמעתי בעבר ממכר שעובד במוסך שהאמינות של המנועים האלה מוטלת בספק. טען שהטורבו הולך בתדירות גבוהה בנוסף בגלל הוברציות של המנוע גורם לבעיות במנוע ואף לקריסה. אשמח לשמוע ממכם עד כמה נכון השמועה שרצה לגבי אמינות המנוע הזה. ואיך באופן כללי האוטו לעומת המנוע 1250 עם 69 כ״ס. אבקש להתייחס רק לפיאט 500 ולא להציע חלופות אחרות. טל.
  15. תחזור לתחנת דלק, תבקש את הסרטון בכל מקרה שגם לא שומעים בו ולא "רואים" בו, התחנה חייבת להיות מצולמת מכל זווית במקרה של שוד או גנבה מהתחנה. באותו סרטון אתה צריך לראות איזה ידית מרים המתדלק, בדרך כלל צהוב זה סולר ירוק זה בנזין את זה בטוח אפשר לראות בסרטון. בנוסף תבקש ממנה את העסקה בקבלה זאת אומרת שמופיע את סוג הדלק שתדלקו. אם כל זה לא עוזר פנה לפניות הציבור של אותה תחנת דלק. טל.
  16. לפי איך שזה נראה זה החומר ששמים מתחת לקירור במחשב(משחה טרמית), או שאני טועה?
  17. עדיף סוכן ואסביר מדוע: בן דוד שלי עשה תאונה עם האוטו, שעשה ביטוח דרך Wobi בחר הכי זול שהיה, לאחר כחודש עשה תאונה. במקום לדבר עם נציג אחד כל פעם עונה לו נציג אחר, השירות רק דרך מייל ועד שאתה מצליח לתפוס בדרך טלפוני נציג זה סיוט בגלל שלא עונים או משאירים הודעות ולא חוזרים. בנוסף השירות מאוד איטי עד שחוזרים גם דרך מייל כל פעם תשובה מעל שבוע. דעתי עדיף סוכן, יש לך למי לפנות או לתקשר במקרה הגרוע-תאונה. טל.
  18. דרך לבדוק את הבדיקה של הבלימה. חבר לעבודה קנה מאזדה וידע שיש לו מערכות וחשב איך לבדוק, לקח קרטון והניח אותו באמצע מגרש חניה נתן להאוטו להתקדם לעבר הקרטון כאשר האוטו הגיע לקרטון הוא נבלם האוטו ואז המשיך להתקדם שלא לחץ שוב על הבלמים. טל.
  19. לא ראיתי שעלה פה. מה עם פיאט 500 אבארט? אני חושב שנכנס בתקציב שלך.
  20. חנות לחלקי חילוף בפתח תקווה אוטו סופלאי - בר כוכבא 41 פתח תקווה 03-9317205
  21. הגיע הזמן להתחדש במכונת תספורת. ההתלבטות היא Panasonic ER-GP80 או moser 1871 diamond המכונה משמשת לשיער וזקן, משתמש במכונה בלי מספר ״על הסכין״. כיום יש Moser 1871 בת 10 שפורשת בשיא שלה, לאחר החלפת סוללה אבל כבר המנוע עייף. אשמח לקבל חוות דעת איזה עדיפה טל.
  22. שלום לכולם קרוב משפחה שיש ברשותו ניסן ג'וק מעוניין לחדש/לצבוע את האוטו. צריך לעשות פחחות וצבע לכל האוטו חוץ מהגג והמכסה מנוע, האוטו בגדול עם מכות חניה אז אין צורך להחליף שום חלק. האוטו חונה בחניה מקורה אז לא צריך להיות בעיה של צבע שונה בין הצביעה החדשה למה שנשאר לא צבוע. חשוב מאוד עבורו שהעבודה תצא מושלם ולא פחות, התקציב שאמר לי עבור העבודה כ 5000 ש"ח, לא יודע אם יכנס בתקציב מה שהוא רוצה. אשמח לקבל ממכם המלצות על בעלי מקצוע לביצוע העבודה. הוא מאזור ת"א, לאן להפנות אותו? טל.
  23. אני יגיב מהצד שלי שקורה לי. קרוב משפחה מרבה לנסוע לחול ובין היתר אני עוזר לו במכירת דברים וטיפול בדברים. אני בטוח שעוד מעט הוא ירצה למכור את האוטו ואני זה שיטפל לו במכירה עם ת.ז שלו עם יפוי כח שאני יכול למכור את האוטו בשמו. ולכן לא לשלול ישר את המקרה אלה לבדוק יותר לעומק שבאמת לא מדובר בתרגיל או נוכלות. כל עוד יש לו ת.ז של המוכר זה כבר מראה שיש לו קרבה כי אחרת אין לו דרך להשיג חוץ מזיוף בנוסף היה מאוד קשה להשיג גם ת.ז וגם המפתחות של האוטו. טל
  24. למכירה האוטו של חמי שנפטר. סוזוקי אלטו שנת 2013 יד שניה(01)ברשיון, ידנית, צבע אדום, 53,500 קמ שמורה ומטופלת טסט עד 04/19. מחיר 22,000₪ טל. נא לפנות בפרטי
×
×
  • תוכן חדש...