Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. יש עוד הרחבות. בכולם אותה בעיה. אקסודוס פנטסטיק ועוד. העיקרית שפועלות מצויין כולל מציאת מקורות 4K היא יודה. טל.
  2. שלום לכולם התחילה בעיה מוזרה בקודי במחשב NUC. יש לי מנוי פעיל ב Real-Debrid ומאומת עם כמה הרחבות שונות בקודי. כאשר מבצע חיפוש למשל בהרחבת YODA הוא מוצא לי לינקים אבל הוא מדלג על כולם ולא מפעיל אותם. בדקתי באתר המנוי פעיל לעוד 70 יום ועשיתי חיבור מחדש אבל מדלג על המקורות, DNS פעיל של גוגל. לאחר בדיקה בחדר שינה על מכשיר אנדרואיד עובד בסדר גמור המקורות וכאשר אני מנסה בסלון על המחשב NUC לא מצליח ומדלג עליהם. גם במכשיר אנדרואיד פתוח DNS של גוגל. במחשב בסלון בדקתי גם לאחר נטרול האנטי וירוס אבל אין שינוי. מישהו יודע מה הסיבה שקורה? טל.
  3. לאיזה פיוז מחברים את המצלמה בקיה ספורטאג 2019? טל.
  4. למכירה מנחת RF-HLC4 ארבעה ערוצים של רוקפורד. חדש לחלוטין!! לא נעשה בו שימוש עקב פרוייקט שלא יצא לפועל. משמש לחיבור מגבר למערכות סטריאו ללא יציאת מגבר (RCA). פרטים על המוצר - http://www.rockfordfosgate.com/products/details/rf-hlc4/ מחיר - 170 שח. מחיר עלות! טל ת"א נא ליצור קשר בפרטי
  5. דיברתי עם bmdesign שהם כבר לא קיימים ובמקומם זה קוברה. עלות לסדר את הרדיו שיתמוך בתדרי ישראל הוא 750 לפני מעמ. אחרי שהאוטו ישתחרר אני או הקרוב משפחה ניגש לגייר את המערכת שתתמוך בארץ. טל.
  6. לאחר חיפוש ברשת מצאתי את זה: https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1173061 האם זה כל כך פשוט כמו שרשום? רק לשנות 3 הגדרות במערכת? טל.
  7. שלום לכולם קרוב משפחה קנה מארצות הברית bmw סידרה 4 חדשה 2019, הרכב הגיע לארץ וממתינים לשיחרור שלו. הרכב נקנה מארצות הברית ולכן התדרים של הרדיו לא מתאימים. האם יש דרך לסדר את הרדיו שיתמוך בתדרים של הארץ? תודה.
  8. מקפיץ לטובת אם מישהו מכיר את האבארט הנוספת שמופיעה https://cars.bidspirit.com/ui/lotPage/source/catalog/auction/6162/lot/112083/%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-500-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C-2013-177-295-%D7%A7-%D7%9E?lang=he
  9. בדוק איתם http://www.sinun.co.il/ אני יודע שמייצרים סננים, אולי יכולים להכין כאלה לפי מידות. טל.
  10. ברשיון רכב שלך למטה בתנאים והגבלות מופיע אם יש לך פטור לגלגל ואם לא מופיע כלום אתה צריך גלגל טל.
  11. עדכון: לאחר נקיון עם קומפרסור בפתחים של המתזים ובצינור שמוביל אליהם הם השתחררו, כנראה משהו היה סתום בדרך. טל.
  12. בוקר טוב בקיה ריו 2013 סאדן המים במתזים לא יוצאים. המשאבה כן עובדת וכמובן שיש מים ומשתמש רק במים כחולים. ניסיתי להשתמש בחומץ במיכל ועם מזרק לתוך המתזים לא עזר. איפה נמצא השסתום אל חוזר? ואם לא השסתום הוא הבעיה מה עוד אפשר לבדוק? אשמח לעזרה. טל.
  13. עדיין רלוונטי. חדש לחלוטין, ללא שימוש. טל.
  14. אופציה נוספת קיה ספורטאג׳ מ 0 קמ דגם אורבן טופ עם גג ויש מערכות בטיחות מנוע 1600 ב 125,000 עריכה : לא שמתי לב שנפסלה
  15. בדיוק חבר קיבל חשבון חשמל וממש היה בהלם. המחיר לקוטש עלה ל 0.59 לא יודע אם לפני או אחרי מעמ והגיע לו חשבון של 1700+ שח, לפני היה משלם הרבה פחות. התשלום מחולק ל - רגילה והערכה על אותם תאריכים כלומר כמו חיוב כפול העלאה מתאריך 1/1/19 אז צפו לחשבון לא קטן. טל.
  16. ממליץ על קיה ריו סאדן מנוע 1400. יש לי אחת מ 0 קמ שנת 2013 אמינה מאוד, מרווחת מלבד טיפולים שוטפים לא הראתה תקלות מלבד אחת במסגרת האחריות סליל הגה. טל.
  17. האם לאחר שנתיים מישהו מכיר את המגרש? קנה/בדק/התרשם מהמקום? נמצאים ברחוב ההסתדרות 88 בצק פוינט. מעוניין לדעת, האם נסיעה מתל אביב לחיפה מיותרת או שווה את הנסיעה. תודה.
  18. הקפצה לקראת הטסט הקרוב: בעיות חדשות בווספה: 1. כאשר האור הראשי דלוק האור האחורי עם הבקרס לא עובד וכאשר אני מכבה את האור הראשי האור ברקס נדלק עם האור דרך. 2. בעיה נוספת שאני שם הילוך 1 והקלאץ לחוץ הווספה מנסה להתקדם למרות שהקלאץ לחוץ, נראה שהוא לא מפריד עד הסוף ומגיע עד מצב שהיא מתכבה אם אני לא נותן מכות גז וכמובן לוחץ על הברקס שלא תתקדם לתוך הצומת, הקלאץ שיש בווספה לא עבר יותר מ 1000 קמ מאז שהוחלף לחדש. אשמח לאיתור הבעיות ואיך לפתור אותם טל.
  19. שלום לכולם למכירה כבל Bluetooth שהזמנתי לפונטו איבו שהייתה לי אבל נמכרה עד שהגיע הכבל(תודות לדואר ישראל) המחיר 150 שח, מחיר שעלה כבל Bluetooth. **בכבל אפשר רק לשמוע אין אפשרות דיבור** טל.
  20. שאלה: רכב שהתקינו בו מובייל האם אפשר להסיר אותו או שיש איזכור ברשיון רכב? ואם קיים ברשיון האם בודקים בטסט? התעניינות להבנה למה לא מסירים מהרכב אם כולם שונאים אותו
  21. אשאל שוב כי הנושא קצת סטה לעניין הגיר וכנראה שיש סיבה שכן חשוב לא לגעת בגיר רובוטי או דומה לו(מצמדים). אם מורידים את עניין הבטיחות ומעלים את רף האמינות(תקלות), יש אופציה אחרת שכן באה בחשבון? לגבי גודל הרכב, כן חשוב רכב מרווח בעקבות 2 כיסאות ילדים. מחשבה נוספת,לרדת לשנת 2014 ולקחת גיפון ״פרימיום״ כמו BMW X1 שנכנסת בתקציב של 100k עדיפה מאשר הרכבים שהמליצו כאן? אם נעשה דירוג של רכבים זו דעתו: 1. סטוניק( נראת קטנה כמו פיקנטי שפשוט הגביהו אותה) 2. קיה ספורטג( צריכת דלק גבוהה) 3.מיצובישי ask (מזכירה את הלנסר ונראה מאוד מיושנת) 4. C3 איירוקס (פחד גדול מאוד מאמינות) האם יש עוד המלצות על גיפון בתקציב של 100k בלי גיר רובוטי? טל.
  22. דעתי על הגיר הרובוטי ואף מבין את מוטרדות החבר. אני רואה את המעבר לגיר רובוטי אופציה לאחזקה יקרה יותר וניצול של יצרן הרכב. גיר אוטומט רגיל מפעם 4 הילוכים היה מחזיק 150,000 קמ בלי בעיה ואף יותר תלוי במי שהחזיק ברכב. גיר רובוטי בפקקים כבר ב 30-50 אלף קמ דורש החלפת מצמד כלומר אחזקה מתייקרת. אני לא רואה בזה שיפור אלה דרך שהלקוח יטפל בתדירות גבוהה יותר מאשר שהגיר יחזיק מעמד זמן רב יותר ואז ליצרן יש הפסד כי הלקוח לא צריך לתקן את הרכב. טל.
  23. צהריים טובים חבר לעבודה מעוניין לקנות גיפון. אני המלצתי לו על קיה ספורטג 2016 בגלל המערכות הבטיחות כי ראיתי שנכנס בתקציב שלו, האם יש המלצה אחרת? אם מורידים את עניין הבטיחות האם יש המלצה אחרת? חשוב מאוד עבורו בגלל הנסיעה גם בעיר לא גיר רובוטי או כפול מצמדים או בגל צורה אחרת שדורש החלפת מצמדים. אפשר לשקול גם מנוע דיזל. הכי חשוב שלא היה מובייל או סוג אחר של מערכת צד שלישי(הוא לא מחפש צפצפה נוספת ברכב) הנסיעה שלו כ 40-50 קמ ליום משולב עירוני ובין עירוני. התקציב 100k ללא אפשרות מתיחת התקציב כמובן עדיף כמה שיותר שחדש שנכנס לו התקציב. בתודה טל.
  24. שאלה: אם הרכב קבוצת רישוי 6 ושנת היצור 2013 הוא ישאר עד יומו האחרון קבוצה 6 או אחרי זמן מסויים זה יורד?
×
×
  • תוכן חדש...