BRAVO_SX
-
הודעות
484 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX
-
זיהוי נורית תקלה בלוח השעונים (פונטו 2002)
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של AlmogL בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצאתי של פיאט אחרת.... -
שחכתי להוסיף פרט נוסף חשוב לחישוב הקודם צריך להכפיל את מחיר הרכב ב 2.4. לשאלתך כן יש את הדגם שמעוניין בו אבל בגירסה 230 כי את הצבע שהוא מעוניין בו לא קיים באפשרות בחירה ב 240 ולכן יקנה בסופו של דבר את ה 230. הקרוב משפחה כבר עשה מפרט להזמנה ל 230 באתר של BMW ארצות הברית רק נשאר לי לבדוק עבורו דבר נוסף חשוב. את ה 230 לא מביאים לארץ, לפי בדיקה באתר של היבוא אישי צריך שהאוטו יהיה מאושר במשרד התחבורה ואת הדגם 230 בארץ לא מייבאים. אז צריך לבדוק שאין בעיה לייבא דגם שלא מגיע לארץ ביבוא סדיר ואז יוצאים לדרך בתהליך היבוא לארץ של האוטו. טל
-
GhostBuster לגבי הזמן אמרו ההתחייב עד 6 חודשים ואותו נציג טען "אפשר לבדוק לגבי 4 חודשים אבל לא בטוח שאפשר להתחייב כי זאת הזמנה מיוחדת שצריך לבדוק אם בכלל קיים אוטו כזה כמו שהוא רוצה להזמין". בדרתי היום עם ushopsmotors הזמן והעלות למי שמתעניין: לוקח חודש להוציא רשיון יבוא ועוד חודש להגיע ושבועים בערך לשחרר הרכב כולל רשיון ל 3 חודשים, אמר לקחת בגדול 3 חודשים. והעלות היא כ 6000 דולר לתהליך ועוד 5000 שקל לשלם עבור תקינה בארץ לרכב. סה"כ כ 27,000 שקל לגבי למה לא בסוכונות כי הוא קונה באופן מיידי את הרכב בניו ג'רזי וינהג על האוטו עוד חודשיים ולאחר "שימאס" לו מהרכב יעלה אותו על האוניה וישלח לארץ. מאשר בסוכנות בארץ שהוא יזמין את הרכב וימתין נגיד 4 חודשים לרכב, לפחות יהיה לו זמן של חודשיים להנות מהרכב. אני שוב אומר, אני עדיין בדעה להזמין בסוכונת בארץ ולא להתעסק ביבוא אישי גם מבחינת מחיר וגם מבחינת אחריות וגם מבחינת כל התהליך מאשר להזמין בארץ לשלם כסף ומתקשרים האוטו מוכן תגיע לאסוף אותו. אבל כל אחד יעשה עם כספו מה שחושב לנכון. טל.
-
ידוע לגבי האחריות ונלקח בחשבון שמקבלים רק שנתים וזה בסדר מבחינתו. לא רלוונטי דיזל כי הוא מעוניין בדגם מסויים מסדרה 2 ולא רלוונטי מאירופה כי הוא רוצה לקנות באופן אישי את הרכב מדילר שיגיע לניו ג'רזי. תודה, מחר אצור קשר עם החברה לשמוע עלויות המשלוח והיבוא לארץ. נלקח בחשבון שהיה יותר יקר ואני בטוח שיצא יותר וגם הסברתי לו את זה, הבעיה שהוא קצוב בזמן ורוצה את הרכב בהזמנה מיידית ולא המתנה של 6 חודשים.
-
שלום לכולם * בעבר דיברתי על זה אבל הנושא עלה שוב לאפשרות ממשית לביצוע הפעם קרוב משפחה מעוניין לעשות יבוא אישי לרכב BMW סידרה 2 דגם M240i. לאחר פגישה עם הסכנות בת"א שלא כל כך צלחה(הזמנה מיוחדת צבע, פנים וכמובן זמן אספקה שקיים בארץ ל 6 חודשים) החליט לעשות יבוא אישי. התוכנית שלו, הוא נוסע לארצות הברית לזמן הקרוב למשך חודשיים. הוא מעוניין לקנות את הרכב מדילר בנוי ג'רזי היכן שהוא היה ולאחר מכן לטפל ברכב להביא אותו לארץ. ידוע כבר על המס של 131% לשלם ועל תקינה או כל דבר אחר שצריך לעשות בשביל שיעלה על כבישי ישראל וגם שאולי המחיר יהיה יותר גבוהה, הוא לקח הכל בחשבון. השאלה כזאת: מאיפה מתחילים? איך מבררים איזה חברות עושות רק את העזרה במשלוח לארץ מאיפה שהרכב יהיה? האם יש חברה שעושה את כל התהליך עד השחרור של הרכב לארץ? אשמח לקבל קצת מידע בשביל לעזור לקרוב משפחה טל
-
היום באיילון שמתי לב לכמה רכבים שונים עם הדלקה אוטומטית של האורות, איך שהם עברו מתחת לגשר האורות נדלקו אוטומטי למרות שהיה 8:00 בבוקר. האם זה תופס או ששוטר יכול לתת דוח כי האורות לא דולקים באופן קבוע? טל.
-
יכול להיות שאחד הסיבות שאותו סוחר שלא מפרסם ביד 2 בשביל לא לשלם להם כסף. שאני ניסתי לפרסם לאחרונה רכב למכירה חסמו לי את המודעה עקב מבחינתם שאני סוחר רכב, אבל הסברתי להם שפיסמתי רכבים עבור המשפחה אפילו לא עם המספר שלי ולא שהיו בבעלותי. טענו הפסדת את אפשרות הפרסום שלך בחינם יש לך אפשרות לשלם כסף או לא לפרסם מודעה, הסברתי להם שהם עושים מונופל כי הם הלוח הכי מוכר ופעיל בשוק וכך הסתיימה השיחה. יש להם חוק שאם אתה מוכר מעל 2 רכבים בשנה אתה נחשב סוחר רכב. והם דורשים עבור הפרסום 1000 שח ל 3 חודשים. יכול להיות אותו סוחר לא מעוניין לשלם להם ובגלל זה לא מפרסם אצלהם. טל.
-
https://www.idream.co.il/ חבר עשה אצלהם נסיעת חוויה ואמר שהיה ממש מוצלח ונהנה מכל רגע. יש להם מכוניות מעניינות לפי האתר שלהם, הוא נהג על המרצדס הלבנה שמופיע באתר. (אין לי קשר לחברה) טל.
-
יש בעיה ביצירת image. המערכת שאתה רוצה ״לזרוק״ לתוכה את ה image חייבת לתמוך באותם נתונים. כלומר לוח אם תואם ומעבד תואם כי אחר כל תקבל הודעות שגירה או איטיות באותו מחשב שתתקין. לאחר שבדקת שהכל תקין ומתאים תעשה חיפוש בגוגל לתוכנה ל image ותקין דרך מערכת הפעלה וירטואלית להתקנת ה image על אותו מחשב.
-
בן דודי קנה מהם אוטו כמו שלך עם אותם נתונים ובאותו מחיר. הראו לו בדיקה כמו אצלך אבל לקח את האוטו לבדיקה וכל מה שלא יצא תקין תיקנו על חשבונם(יצא ממש הרבה ליקויים לפי מה שאני זוכר שסיפר לי) הכניסו למוסך הסדר שלהם ותיקנו הכל. ומה שלא היה תקין מבחינה חיצונית/פלסטיקה פשוט פירקו מרכב הקרוב ביותר והתקינו באוטו שלו. בנוסף כל האוטו אצלו עבר צביעה בצורה מחפירה ביותר, כל מקום עם שריטה ברכב פשוט צבעו אותו מקום וכך יצא שכל האוטו צבוע. טל.
-
שלום לכולם הקיה ריו 2013 אוטוטו מגיעה ל 60, בספר רכב רשום להחליף מצתים בטיפול של 60. רציתי לדעת האם רשום שמחליפים ב 60 פשוט מחליפים את כל ה 4 או 2, איך בעצם מתבצעת הבדיקה מה מחליפים? ואיך אפשר לדעת אם בכלל הם דורשים החלפה? את הטיפולים מבצע לבד לפי ספר רכב. טל
-
הי מצאתי לך תמונה מהרשת(אל תתיחס לאצבע) סימנתי לך בחץ היכן נמצא הרגש. [ATTACH=CONFIG]509927[/ATTACH] פשוט למשוך אותו בהצלחה
-
עדכון: לאחר שיחה עם תמי 4 למרות שאין אחריות ביקשתי לדעת מה אומרת תקלה 26 והסבירו שתקלה 26 בעיה בנורה שלא יושבת טוב או שהלוח שלה נדפק. היום החלפתי את תקלה 04 (רגש טמפרטורה) קניתי את החלק מדובין בחולון בעלות של 80₪ הוחלף ואין יותר תקלות. החלפה פשוטה פותחים את הצד הימיני ופשוט מושכים אותו ומחליפים לחדש. כנראה התקלה שהייתה שיבשה את הנורה כי הוונטה לא הפסיקה לעבוד. בנוסף החלפתי את הפיה של יציאת המים שלא הייתה נראת טוב עלות החלק 100₪ החלפה קצת יותר מסובכת, צריך לנתק את החיבורים שמתחברים לצג,את הצג מוצאים אותו עם מברג שטוח משני הצדדים יש קליפסים שקופים, לאחר מכן פותחים את הברגים למטה בתחתית, לאחר מכן יש שני קליפסים אפורים בקידמה של המכשיר ללחוץ ויוצא כל הפנל הקדמי כלפי מעלה לאחר מכן דוחפים את הפיה פנימה ומחליפים לחדש בהצלחה ומקווה שעזרתי למי שיתקל בעתיד טל.
- 5 תגובות
-
- 1
-
-
הרבה אוטו בכלום כסף חשוב לבדוק שהחליפו טיימינג בזמן, עלותו לא זולה בכלל.
-
1.הנושא קצת יצא מהקשרו וחבל... 2.שאני קונה רכב לא חושב על מכירה עתידית כי הרכב שנקנה הוא יהיה לתקופה שמעל 5 שנים אז הירידת ערך פחות רלוונטי. 3.זה שיש 2 למכירה בלוח לא מטריד אותי. 4.בנוסף אבדוק את הסוזוקי למרות שהמרכב שלה נראה מאוד כבד מבחינה ויזואלית למרות ששמעתי שהיא מאוד חסכונית בדלק. 5.כן קריטי החלונות מאחורה עבור הילדים שיושבים בספסל האחורי. 6. האם יש למישהו כן מידע לגבי השילוב של המנוע והגיר של הפיאט 500x ידנית אשמח לשמוע. תודה על העזרה
-
אני בעל קיה ריו סאדן ידנית 2013 שנקנתה מ 0 קמ. אנחנו עם 2 ילדים קטנים ובאמת שירתה אותנו בנאמנות כל התקופה(אולי תעמוד למכירה בעתיד הקרוב עם 58k). היה במהלך כל התקופה רק סליל הגה שהוחלף במסגרת האחריות. מעבר לכך נכנס לטיפולים שוטפים כל שנה למרות שלא מגיעים לק״מ שצריך לעשות טיפול. *מבחינת איחסון התא מטען ממש נח וענק ונכנס עגלה בלי שום בעיה. יש קצת מגרע ב״גשר״ שקצת מפריע להטענה ולהוצאת ציוד, אבל מסתדרים. *צריכת דלק בנסיעות רק בעיר מגיע ל 11.5 ממוצע. * עלות טסט שנתי כ 1104₪ בדיוק הגיע החידוש. טל.
-
שלום רב התמי 4 שקיבלתי לפני שנה היה עובד מצויין עד השבוע האחרון. התחילה תקלה 04 שהיה יוצא מהמים הקרים מים פושרים לאחר חיפוש באינטרנט הבנתי שזה רגש. לאחר הוצאה מהחשמל וחזרה התקלה נעלמה. היום הופיעה תקלה חדשה מספר 26 שהמים הקרים נעולים לשימוש, ד״ר גוגל לא מוצא כלום. בדקתי את הוונטה ואת הצלעות קירור מאחורה הוונטה עובדת הצלעות קירור מתחממות. המכשיר כבר לא באחריות עם נורה מלפני חצי שנה ועם פילטר חיצוני תחליפי. בכל התקלות שהיו תמיד יצאו מים חמים ודבר נוסף כאשר אני עושה שטיפת מים למיכלים יוצא מים חמים ויוצא מים קרים בלי בעיה. האם ידוע למישהו מה פשר תקלה 26? אשמח לעזרה. טל
-
לגבי הקקטוס מרגיש לפי הנתונים היבשים כמו הפיאט מנוע 1.2 עם 110 כס בנוסף יש חיסרון שהחלונות מאחורה לא נפתחים. יטי ו 2008 האישה לא מתחברת לעיצוב. Xv יכול להיות אופציה אבדוק אותה. פיאט 500x ידנית? כי לא מוצא שום מידע באתר שלהם, איפה ראית שאדע לאן לפנות ולקבל מידע. טל.
-
שלום לכולם אחרי מחשבות ארוכות מה לעשות ואם אפשר להסתדר עם רכב אחד נפלה החלטה שכבר לא צריך 2 מכוניות בגלל שינויים בחיים ואפשר להסתדר עם קטנוע וגיפון. הוחלט ללכת על פיאט 500x ידנית 2015-2016, האישה דורשת רק ידנית. אפשר לקבל חוות דעת לידנית כי כמעט אין מידע ברשת לגבי פיאט 500x ידנית, בחיפוש בגוגל מוצא לי מידע ישן שחבר פורום קנה אותה אבל את הרובוטית. לפי הנותנים על יבש הידנית היא 1.6 עם 110 כס לעומת הטורבו רובוטית 1.4 עם 140 כס. האם המנוע ירגיש עצל לעומת הספק וכס? למרות שמעדיפים את הפיאט אבל האם יש אופציה אחרת גיפון ידני בתקציב סביב ה 70,000 לאחר מכירת 2 הרכבים הנסיעות הם בעיקר בעיר(תא-גבעתיים) וסופש נסיעות לטיולים עם הילדים תודה על העזרה והמידע טל
-
מעוניין לרכוש את הפונטו גרנדה, אך כמה שאלות יש לי
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BroMi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם כבר עדיף שתבדוק את הפונטו איבו הוא היותר חדש מהגרנדה. בנוסף חשוב מאוד לבדוק שעשו טיימינג בזמן ואם זה רובוטי שעשו החלפת מצמד לאחרונה. בפיאט פונטו איבו יש מלא דגמים בדוק אופציה לדגם מילנו שמגיע עם כל התוספות; כמו גג פנורמי כפול ונפתח, גלגלי מגנזיום, פנסי עוקבי פניה ועוד... טל. -
אני עם קיה ריו סאדן שנת 2013 אבל ידנית מנוע 1.4. נסיעה בפקקים של איילון על בסיס יומי יוצא ממוצע של 11.5 קמ לליטר. ממלא בסביבות 30 ליטר ונוסע כ 350 קמ על מיכל בממוצע. טל
-
שלום לכולם בן דודי מתענין ברכב לנצ’יה דלתא שנים 2011-2012 אבל כמעט שאין מידע ברשת לגבי הרכב כמו אחזקה, אמינות, שגרת טיפולים ועלותם? מה חשוב לבדוק/לשים דגש ברכב(משאבות מים לדוגמא) שהולכים לראות חוץ מטיפולים שוטפים. לגבי הרכב הוא עונה על הדרישות שלו. הוא ישמש אותו רק לסופ״ש לנסיעה עם המשפחה, במהלך השבוע נוסע ברכבת לעבודה. תודה על המידע טל.
-
בדוק מולם http://www.atrent.co.il אני רואה את המכוניות חונות לא רחוק מאיפה שאני גר, יש לו כמה שאפשר להשכיר לפי שעה. (אין לי קשר למקום או לבעלים) טל
-
ממליץ להתיעץ פה. https://www.hometheater.co.il/forum71 טל
-
יכול להיות שיש מדבקה על החלון? זאת אומרת בבוקר החלון קר ולא מצליח להיפתח כי המדבקה מקשה על הפתיחה ובצהריים בגלל שחם הוא מצליח להיפתח.
