Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. אם מוכן להתפשר על מערכת אנדרואיד יש לך יותר אופציות. כמו זאת: http://www.ebay.com/itm/122216811712?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=422512653338&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT TV BOX עם נתונים מצוינים תוסיף את המעביר הזה - HDMI TO VGA http://www.ebay.com/itm/1080P-HDMI-Male-to-VGA-Female-Video-Converter-Adapter-Cable-for-PC-DVD-HDTV-TV-/172370396727?hash=item2822138637:g:QBEAAOSwLF1X-8ka ויש לך אחלה מוצר בשביל קודי יוטיוב ודפדפן במחיר שציינת אני הזמנתי אותו לחבר התקנתי קודי בדקתי סרטונים ביו טיוב בדקתי דפדפן הכל עובד חלק ומהיר. מוצר מומלץ טל.
  2. שלום אני לאחרונה קניתי מחשב חדש שהמחשב הקודם בן ה 10 עשה את שלו(עדיין עבד אבל חשקה נפשי לשדרג). קניתי מחשב NUC קטן ממדים וענק בביצועים. קניתי NUC6i3SYH עם 8 גיגה זיכרון(DDR4),הרד דיסק 128 SSD ב 1350 שקל(דרך יד 2 מישהו שמזמין אותם בחול ומוכר בארץ, המחשב חדש לחלוטין) המחיר מאוד משתלם לעומת KSP ואייבורי שהמחיר מתחיל ב 1900 שקל בלי שדרוגים. החסרון בקניה זה שאין אחריות כמו שתזמין מחול שאין לך אחריות. לפי דעתי להוסיף ל 700 הקיים עוד תוספת ולהתחדש במחשב חדש ולא לשדרג את הישן בהצלחה בקנייה
  3. צודק, KODI שינה את חיי מנותק מעל 5 שנים ולא מאמין למה בכלל הייתי מחובר
  4. דרוש עובד תחזוקה לאוניברסיטת תל אביב, היקף משרה : 70 שעות מתאים מאוד לפנסיונרים שעות גמישות רוני 0528281331
  5. בוקר בן דוד שלי קנה קיה ריו יד 2, הבעלים הקודמים החליף קודנית לאחת אחרת(כנראה מטעמי ביטוח) מה שיש כרגע זה חור בדשבורד שנראה ממש רע ומכוער. זאת הקודנית שהייתה מותקנת לפני הקודנית שהוחלפה. האם יש דרך להזמין כזאת באי ביי ולא לקנות מהארץ? עד כמה תהיה ההתקנה עצמית קשה ולא שמתקין יתעסק עם האוטו? כרגע מותקנת קודנית אחרת ברכב תודה על העזרה
  6. בוקר יש 2 עסקים בת"א שמתעסקים שכל מה שקשור לעצים http://etzd.co.il/ והשניה http://www.zohar-wood.co.il/ לפי דעתי שיתקשר יתעניין באיזה סוגי עצים מתאימים למדרגות, יתנו לו כיוון ואז ידע איזה סוג של עץ לקנות. בהצלחה
  7. BRAVO_SX

    עדכון גרסה MacBook Air

    מה לעשות עכשיו?
  8. בוקר טוב קיבלתי לאחרונה מק בוק איר 2010 11 אינץ(MacBook Air 3.1). המחשב עם גרסה 10.6.8 ואין עוד אפשרות לעדכן גרסה כי המחשב טוען שזאת הגרסה הכי עדכנית. כרגע הרבה דברים לא תומכים כי הגרסה מאוד ישנה אז כל דבר צריך להוריד בדרך עקיפה. אשמח לדעת איך לעשות זאת? תודה
  9. תקנה טלפון אנדרואיד יד שנייה או תמצא בבית מכשיר זרוק. תחבר אותו לקיר עם מקור מטח קבוע ותוציא את הסוללה ,תוריד את האפליקציה לענות בספיקר או מצב מכונית. ויש לך מכשיר בכניסה לבית יפה ולא משהו גדול ומכוער. בהצלחה
  10. בוקר אחרי ביקור אצל היבואן יום שישי הגעתי להצעת מחיר לא רעה. הצעה של 335,000 עם התקנות מקומיות או הצעה של 345,000 עם התקנות מקוריות המחירים על הכביש אחרי אגרת רישוי ואיתוראן. אשמח לקבל חוות דעת על חברות ליבוא אישי חברות מוכרות עם חוות דעת טובות תודה
  11. צודק לא ציינתי המחיר לרכב חדש וגם מהיבוא מדובר על רכב חדש
  12. ערב טוב קרוב משפחה מתעניין עבור יבוא של רכב. אשמח לדעת איזה חברות מומלצות ליבוא של רכב? הרכב המדובר bmw סדרה 2 קבריולט הסכום בארץ לקניה מהיבואן לרכב שהוא רוצה 375,000 כולל חבילת ספורט קיבל הצעת מחיר מחברה ליבוא ב 325,000 כולל בחבילת ספורט ועם המפרט שרצה. פחות 50,000. מה החסרונות ביבוא? אשמח לשמוע את דעתכם תודה
  13. Radmin - לפי מה שקראתי אין לה אפשרות של רישום מידע, היא עובדת כמו Team Viewer. לא, המשרה פה בארץ הוא נוסע הרבה נסיעות לחול וכמעט לא נמצא בארץ ורוצה לדעת שלא מתעסקות בדברים אחרים מלבד העבודה. בכל מקרה מקבלות שכר יפה מאוד וזכותו לדעת מה קורה עם הבנות בארץ כאשר הוא בחול ואם בכלל מתקדמות עם הפרויקטים שלו והעבודה שביקש מהן לעשות עדיין אשמח לשמוע על עוד תכונות למחשב תודה
  14. שלום לכולם אשמח לעזרה קטנה. קרוב משפחה מעסיק 3 בנות בעיצוב גרפי, הוא נתן להן 3 מחשבים שהם שלו למטרת עבודת עיצוב. הוא ביקש ממני עזרה להתקנה תוכנת ריגול למחשב, שהיה לו מעקב אישי אחרי העובדות מה הם עושות בכל שלב. מה סעצם מחשב שהתוכנה תעשה צילומי מסך\צפייה בלייב, כניסה למחשב בכל שלב, דף\יומן מעקב שמראה כל הזמן מה נעשה במחשב אם יש תוכנה בנוסף שעוקבת אחרי אינטרנט היה מצויין אין לו בעיה גם תוכנה בתשלום ומעדיף בשביל השקט הבנות יודעות ומודעות שהולך להיות תוכנה כזאת במחשב תודה
  15. היום ביקרתי אצלו אין רטיבות או נזילות נראות לעין מאז שהמלצתי לו להשאיר את החדר יותר מאוורר יש שיפור של הריח בנוסף המלצתי לו לקנות מכשיר חשמלי שיפתור את הבעיה http://hcsystems.co.il/%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%AA-United-PD-10SAE-Dehumidifier.htm בסגנון הזה תודה למי שעזר
  16. שלום לכולם קרוב משפחה ביקש את עזרתי ואני את עזרתכם. יש לקרוב משפחה בית פרטי, בחדר התחתון והכי נמוך יש בעיית לחות וריח לא נעים, בחדר יש בנוסף שירותים ומקלחת הבית הוא 3 קומות. בחדר הזה באופן קבוע יש ריח לא נעים. הוא משתדל תמיד לאוורר את החדר באופן קבוע, המלצתי לו לקנות סופגי לחות שלא בדיוק עוזרים(סנו פרש). הסופגי לחות מתמלאים מים אבל לא נראה שזה פותר את הבעיה של ריח בשירותים יש ונטה שעובדת באופן קבוע לינוק את האוויר מהשירותים איזה עוד פתרונות קיימים בשוק לפתור את הבעיה? תודה
  17. פותח השרשור מהיכן בארץ? יש לי על דיסק און קי ווינדוס 7 אולטימייט ויש בנוסף מערכת אובונטו לבדיקה אם יהיה תקלה כלשהי בווינדוס אם אתה מאזור המרכז, תבוא אליי עם המחשב ויתקין לך איזה מערכת שתרצה(כמובן ללא תשלום) צור איתי קשר אם מעוניין אני מתל אביב
  18. שלום לכולם המקלדת הנוכחית התקלקה בגלל טפטוף מהמזגן, הייתה של מייקרוסופט לא All in one המחשב מחובר לטלוויזיה אז מחפש פתרון של מקלדת עם עכבר משולב חשוב מאוד שהיה למקלדת כפתורים של ווליום והשתקה זה השימוש העיקרי אצלנו בעיקר בסרטים לשירים שפתאום יש קפיצות בשמע השימוש העיקרי kodi ו כרום ראיתי את k 400 ו k400 plus היתרון ל k400 זה הלחצנים של החצים לעומת k 400 plus התקציב עד 250₪ אשמח לשמוע המלצות תודה
  19. תבדוק שירים של Offer Nissim אני זוכר שיש קליפ כמו שאתה מתאר
  20. האם עשית בדק בית?! אם לא ממליץ מאוד לעשות הם מוצאים פגמים/סטיות שאתה לא תראה או לא תשים לב עדיף לך לעשות הכל לפני כל כניסה לדירה אחרי הכניסה תחשוב שיתחילו לעבוד/לשפץ/לשבור שאתה בבית ממש לא נעים בהצלחה בדירה החדשה
  21. נכנסים 2 כיסאות תינוק מאחורה ומצליחה להיכנס עגלה בתא מטען?
  22. תודה על התגובות גג רך/בד בא בחשבון, העדפתי קשיח אבל אם מצמצם אשמח לשמוע עוד אופציות לנפתח רך הרנגלר ממש לא בתקציב אחרי בדיקה ביד 2 האם יש בארץ 308CC? איך הקרייזלר והטיוטה מבחינת אמינות? תודה
  23. שלום לכולם בעבר הרחוק היה ברשותי פיג'ו 207CC, הרכב היה "מיועד" ל 4 אנשים אבל כנראה רק בחלומות. כל נסיעה עם 4 אנשים היה צריך לתכנן ולכוונן את הכיסא שממש לא היה נח לא לנוסעים וכמובן לא לנהג. לאחר שגילינו שאשתי בהריון החלטנו למכור את הרכב וקנינו קיה ריו סאדן. שקלנו לקנות רכב משפחתי גדול - יונדאי I40 או משהו בסגנון הזה. לאחר נסיעה ומחשבה חשבנו אולי לקנות שוב רכב קבריולט שגם הילדים יהנו בנסיעה, כי באמת כל נסיעה הייתה חוויה שהגג היה יורד. אז מה הדרישות: 4 מקומות אמיתי - שיכנסו כיסאות תינוק מאחורה עדיפות לגג קשיח תקציב מאמין שאפשר למשוך ל 90-100K אמינות - חשוב מאוד מעדיף כמה שיותר שנה גבוהה שיכול להיכנס לתקציב פקטור של ביטוח לא רלוונטי - יש ביטוח וטסט מלא מהעבודה האם יש רכב בתקציב הזה תודה
  24. יש ברשותי גם שואב אבק רובוטי LG שהייתי צריך מברשות המסתובבות פשוט פניתי לשירות בארץ - ברימאג הפנו אותי לנקודה הכי קרובה לביתי, עלה לי זוג מברשות ב 70 שקל. כשאר אני בדקתי המחירים היו זהים כולל משלוח וזמן אספקה לא מיידי כמו בארץ זה הטלפון - 03-6530204 בסניף תל אביב תבדוק עלות לפני הגעה בהצלחה
  25. מצרף לך 2 שמצאתי ביד 2, אולי יעניין אותך אחת GTI ואחת CTI http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpecial.php?CatID=1&SubCatID=6&RecordID=401090&Code=c986a5160fdee224e6d67f645b7b849c http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpecial.php?CatID=1&SubCatID=6&RecordID=430063&Code=c986a5160fdee224e6d67f645b7b849c בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...