BRAVO_SX
-
הודעות
484 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX
-
אצלי היה בעיה דומה בכיסא של הנהג לא היה נח עם המשענת ראש וליד הנהג היה נח. מה מסתבר, שישבתי מאחורי הנהג גיליתי שיש אפשרות לשנות מצב משענת ראש הכוונה דחפתי את המשענת ראש קדימה לכיוון ההגה/חלון ואז חזר למצב הרגיל. תנסה אולי גם באלמרה יש אופציה כזאת.
-
אני מוכן להשקיע כסף, השאלה אם יש חברה שאתם מכירים שאפשר לסמוך עליה? כי בחיפוש בגוגל יש יותר מידי אופציות ולא כולם נראים אמינים או שבאמת יצליחו להחזיר את המידע תודה
-
שלום לכולם יש ברשותי הארד דיסק חיצוני של WD. היום כשאר אני מחבר אותו אני שומע נקישות, המחשב מזהה אותו את הגודל שיש בו אבל אין גישה להארד דיסק. יש הודעה שגיאה אבל איני ליד המחשב, יש מידע חשוב מאוד של תמונות. לא היה פגיעה בהארד דיסק(נפל או כל דבר אחר). האם יש דרך לסדר ולהצליח להגיע לכל המידע החשוב? תודה
-
אם יש לך מחשב נייד/נייח פנוי חבר אותו בכבל לטלוויזיה. אם לא יש היום קופסאות אנדרואיד שיכולות להריץ קודי. בקישור הסבר והורדה של קודי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?569739-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94-KODI וזהו אתה צופה בחינם בהכל בהצלחה
-
מחקתי כי הבנתי את זה, פשוט לא עלה באותו הרגע לראש הזמנתי 2 מכל סוג לבדיקה גם מה martines המליץ וגם מהסוג הרגיל מה שיתאים ויחזיק מעמד אני יזמין כמות תודה שוב
-
תודה רבה יחפש כאלה, מעדיף לחפש באי ביי מאשר בעלי
-
שלום לכולם אני לפני הזמנה ואשמח לעזרה חושב להחליף את הספוטים והנורות GU10 בבית ללד http://www.ebay.com/itm/E27-GU10-MR16-4W-5W-LED-SPOTLIGHT-SMD-110V-220V-12V-warm-cool-white-Bulb-Lamp-/360940873184?var=&hash=item5409c0a5e0:m:m6BR1i6r-ShQnrk3CmRuoQg אשמח לדעת מה ההבדלים בין הסוגים, כמובן לא ההבדל בין צהוב ללבן. מה אומר הדברים הבאים: 48SMD 3528 60SMD 3528 24SMD 5050 27SMD 5050 5050 - זה אומר מוגן מים או שאני מתבלבל? איזה מבניהם יתן לי את האור החזק ביותר? האם המספר הראשון זה אומר כמה לדים? ומה אומר המספר השני? תודה רבה לעוזרים
-
שלום לכולם בתחילת שבוע הבא צריכה להגיע הטלוויזיה(LG 55LB6520 ), מעוניין כבר להכין לפרק ולסדר. אז ככה: יש טלוויזיה 37 שעוברת לחדר שינה ואת המסגרת גבס אני מפרק בשביל להבין פרופורציות הרוחב של המסגרת גבס זה הרוחב של הטלוויזיה החדשה שצריכה להגיע. מעוניין להסתיר את הכבלים וכמובן את השקע חשמל(שקע של 4 עם יציאה לטלפון וכבלים) חבל שלא חשבתי בהתחלה איך למקם את החשמל כמו שצריך וזאת טעות. הקיר הוא קיר גבס יש מקרר של האקווריום בצד שמאל, שאין אפשרות למקם אותו במקום אחר. מה הפתרון האידיאלי לעשות? אני יודע שהגובה שהיא כרגע תלויה ה 37 מאוד גבוה וחושב למקם את החדשה בגובה או 75 ולהסתיר 2 שקעי חשמל או בגובה בערך 83 בלי להסתיר ויתחיל מגובה השקעים או בכלל לרדת לגובה 60 מתחת לכל השקע של החשמל(המידות שרשומות הם הגובה +- עם סטייה קטנה). האם יש סיכון התקנה מאחורי שקעי חשמל(אני זוכר שפעם היה דבר כזה שמהחשמל היה מתעוותת התמונה) צירפתי גם תמונה תודה רבה לעוזרים ללחוץ על התמונה להגדלה
-
אודיו לא צריך, רק תמונה http://www.ebay.com/itm/Premium-5-9ft-HDMI-Male-to-DVI-D-24-1-Male-Gold-Adapter-Converter-Cable-Cord-/381493505860?hash=item58d2c8ef44:g:q3sAAOSwHPlWcRyg האם זה מספיק ויעשה את העבודה? ומבחינת רזולוציה שתוצג על המסך, יראו מובן וחלק וברור?
-
שלום לכולם יש ברשותי מחשב עם כרטיס מסך של NIVDIA(חושב דגם GT9400) זיכרון 512. יש לו יציאות VGA, DVI, אני משתמש ב VGA. אני מעוניין לחבר אותו ל HDMI שאין כרגע בכרטיס, הכרטיס תומך בתלת מימד. המחשבה היא כזאת החלפת כרטיס מסך עם יציאת HDMI הכי זול שיש(יש באייבורי GeForce 210 ב 175) או להתשמש בכבל DVI TO HDMI בכרטיס הנוכחי אני לא משחק, השימוש היחידי הוא KODI ומהמחשב סרטים וסדרות באיכות 1080. חשוב לי לקבל את האיכות המרבית מהכרטיס וכמובן שיתמוך ב 3D. גודל המסך 55'' מה הכי נכון לעשות? תודה
-
למחיר מתווסף דמי משלוח עוד 1000₪ ויש מיסים אבל עם הקוד קופון יורד המחיר של המיסים לדוגמא למסך 60 אינץ יוצא 4100 עם משלוח עד הבית
-
http://www.hometheater.co.il/vt243699.html מצרף לכם שירשור מאתר HT, על אלה שכן קנו ונשמע שמרוצים. הקוד קופון עדיין עובד והמשלוח עם DHL, לפי איך שנראה הקניה מאוד משתלמת. בהצלחה לקונים
-
יש 2 אפשרויות דרך אחרת http://s000.tinyupload.com/?file_id=52501133536510016083 בהצלחה
-
אני אצלי קדחתי בקיר בטון לצד החיצוני ועשיתי עוד חור בכניסה בארון מתחת לכיור הצינור חיצוני אז לא מפריע לי כל כך העדפתי מאשר לקדוח בשיש ולקחת סיכון והעברתי את הצינור בתור צינור של גז בשביל שלא יהיה חורים בצינור בהצלחה
-
תופעה במטבח בתקופה מסויימת , ג'וקים - איך להפטר מהם?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של David-Honda בתוך אוף-טופיק
האם יש לך תמי 4 בבית? מאוד יכול להיות המקור שלהם -
-
חברה, מישהו נתקל בדיל טוב לטלוויזיות? חוץ מוואלה שופס(כבר עברתי על כולם) מחפש עוד מבצעים
-
לי יש את המכונה הזאת https://nespresso.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%94/citizmilk-%D7%98%D7%99%D7%98%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%9D מרוצה מאוד, היתרון שלה בשבילי שצריך חשמל 1 ולא שניים מאוד נוחה לשימוש חלב בלחיצת כפתור כמו שאתה רוצה אבל תצטרך למזוג לכוס קניתי אותה ב 1000 שח ויש אותה גם וואלה שופס ב 939 שח בהצלחה בקנייה
-
לפי מה שאני יודע, הצ'ילרים מחוברים למערכת מרכזית שהם מזרימים מים קרים/חמים בהתאם לעונה אצלנו חיברו אחד מהצ'ילרים ללחצן חיצוני שעדיין מופעל ידני מה שכן, עד שלא מפעילים את המערכת המרכזית יצא רק אוורור זאת אומרת שאם הם סוגרים את המים הקרים בשעה 8 בערב ומדליקים בשעה 8 בבוקר בין השעות האלה יצא לכם רק אוורור אולי יש אפשרות לחפש משהו כזה עם טיימר שיפעל לפי הזמן שאתם רוצים כמו זה או אופציה שניה לפנות לאיש אחזקה בבנין לבקש מימנו להדליק את המיזוג בבוקר בהצלחה
-
שלום מתעניין עבור גיסי, הוא עובד מעל 3 שנים באותו מקום עבודה ומקבל פלאפון ורכב. הוא עובד בתור נהג חלוקה ונוהג על רכב מסחרי,כאשר הוא מסיים את העבודה הוא נוסע עם הרכב לביתו וזה הרכב היחידי שמשמש אותו. שהוא מסיים את החלוקה הוא אינו חוזר לעבודה, הוא חוזר ישירות לביתו ורושם מתי סיים את היום עבודה. היום בבוקר פנו אילו וביקשו מימנו להתקין אפליקציה לשעון נוכחות. קוראים לאפליקציה "clock2go" לפי מה שקראתי האפליקציה עוקבת איכן החתמת את הכרטיס ונותנת מיקום מדויק. האם מישהו מכיר את האפליקציה? האם היא עוקבת במהלך היום או רק בהחתמת כרטיס? האם בכלל מותר למעסיק לעקוב אחרי העובד? מה אומר החוק אם אינו מוכן להתקין את האפליקציה ורוצה להתנהל כמו שהיה עד עכשיו? האם אי התקנה של האפליקציה יכולה לגרום לפיטורים ועדיין לקבל את המגיע בחוק? תודה על העזרה
-
כן מבין בדיוק מה אתה אומר סוג של הרגל שנשאר מהוט/יס לגבי מוביקס סדרות סרטים וגם ישראלים גוזלן וסרט IL סרטים וסדרות אני מצאתי למשל פתרון מגניסיס לאחרונה שלא הכרתי ברחבה יש אפשרות "ערוצים" ובעצם הוא מציג לך כל פעם סרטים אחרים לפי סגנון ערוץ הרחבות של שידורי טלוויזיה BBTS,IsraeLIVE
-
יש את ההרחבות Movix.Me Sdarot.Tv Gozlan Seretil אצלי בבית אני משתמש רק בהרחבות סדרות.TV וגניסיס ולא קשור לKODI יש את זה אתר חדש "tv2go" המזרים ערוצי טלוויזיה ישראליים ישנם מעל ל-100 ערוצים. http://www.tv2go.co.il
-
האם יש סיכוי שהשם של המחשב שלך בעברית?
-
http://kodisrael.net/Thread-%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-Torrent-TV-%D7%A6%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%9D-%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99-HD-%D7%91%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%A1
-
תנסה פתרון: כנס לוידאו - הרחבות - קבל עוד תוריד IsraeLIVE אחרי שתוריד אותו תלחץ על הקובץ ירשום שעשה עדכון צא וכנס לתוכנה מחדש ותבדוק אם יתווסף עוד ערוצים
