Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?569739-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94-KODI
  2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
  3. שלום לאחר שהמזגן בחדר שינה החליט שמספיק לו ושווק חיים, אנחנו מחפשים מזגן חדש. ראיתי מזגני סאגה, השאלה איך הם? חושב לקחת דגם A14 המחירים מאוד קורצים אחריות ל 3 שנים (1+2) גרים בתל אביב גודל חדר 12 מר התקציב הוא 1500 אשמח לשמוע את דעתכם. שאלה בכללי, אם יש מזגן ישן ויש כבר הכנה והכל האם יהיה מסובך להתקין חדש לבד או שאצטרך מתקין?
  4. BRAVO_SX

    עזרה מאוהבי הכלבים

    שלום לך אשמח לתת לך טיפ קטן, גם לי נולד ילד יותר נכון לפני שנה וחצי. הוא גדל עם 2 כלבים(פאג סיני) בתוך הבית בדירה קטנה, בהתחלה היו קשיים קצת מריבות בבית. בסופו של דבר האישה קיבלה את המצב שיש ילד וכלבים בבית בשבילי היה מאוד קשה לעזוב את הכלבים וגם למסור למישהו שאני לא מכיר שאיך יטפל בהם חייב לציין משהו שאני רואה מנקודת מבט שלי - הילד שלי שגדל עם כלבים מתנהג אחרת לעומת זוג חברים שאין אצלם כלב בבית והילד מתנהג אחרת ממש מפחד מבעלי חיים מכל סוג. הילד מאוד אוהב חיות עכשיו שהוא כבר בן שנה וחצי מוציאים ביחד לטיול ממש כיף החוויה מאוד ממליץ לך להשאיר ולנסות לגדל ביחד, בסופו של דבר זה ישתלם בהצלחה בכל מקרה טל.
  5. שלום לכולם לאחר מחשבות רבות (כמובן אחרי שיש ילדים זה קורה) שוקל לרדת מהקטנוע אחרי הרבה מאוד זמן, בעקבות שאצטרך מידי פעם להוציא את הילדים מהגן וגם חששות שנובעות עם המחשבות שיש ילדים ואתה על קטנוע. אני יודע שאני הולך להתעצבן ולכעוס הרבה על הפקקים שאין בקטנוע ועל הנגישות שיש עם קטנוע. הנסיעות 15 ק"מ לעבודה הנסיעה רק בנתיבי איילון עם פקקים בדרך כלל השעות שאני יוצא מהעבודה ולעבודה. חשוב מאוד הכי חסכוני שיש כי אחרי שיורדים מקטנוע מחפשים את הכי קרוב. התקציב מוגבל יש כבר רכב חדש (קיה ריו 1.4 4 דל') חשוב מיני (גר בת"א) אפילו אופציה של 4 מושבים בא בחשבון. עדיפות לידני עם תחזוקה מינימלית, חסכוני מאוד, כמה שיותר חדש שנכנס בתקציב. אשמח לשמוע על הצעות לרכב המתאים לדרישות תודה.
  6. ציטוט מהפורום הפורום שודרג בשבוע האחרון לאחר שלא שודרג 5 שנים. במהלך השנים הוא הועבר שרתים והחומר פשוט התאדה בדרך לצערנו...
  7. BRAVO_SX

    מדור איתור "קרובות"

    אם זה אומר משהו: Metalic blue 1.268.0110
  8. BRAVO_SX

    מדור איתור "קרובות"

    שלום אשמח אם תוכל לעזור לי אם וספה שנת 69 איזה צבע יצאה מהמפעל מעוניין להחזיר את הצבע המקורי שלה 469-324 תודה
  9. BRAVO_SX

    חיבור מקרר LG למים

    אצלי מחובר המפצל שבתמונה מתחת לכיור למערכת אוסמוזה, ממליץ לחבר מתחת לכיור עם פתיחה וסגירה שבעתיד שתרצה לנתק/לחבר יהיה לך סגירה מהירה של הקו מים. בנוסף המלצה לחברה פילטר חיצוני לפני שנכנס למקרר ואותו תחליף כל תקופה של שנה ואותו תוכל להרכיב מתחת לכיור שלא יראו אותו בהצלחה
  10. שלום יוסי לגבי מדריך התקנה http://www.hometheater.co.il/vt225079.html אני השתמשתי להתקין מפה על מחשב נייד ועובד מעולה בהצלחה
  11. שלום לך אני מבוטח על קטנוע וכל פעם מחדש מנסים "לדחוף" את הביטוח הזה(יש אנשים שיגידו שנכון לעשות, דעתי היא לא) ויש עוד סעיף לגבי הקטנועים שזה נקרא ספורט אתגרי שאם לא מופיע אז אין לך באמת ביטוח תאונות אישיות כאשר אני מבקש לשלוח למייל את הביטוח המלא להבין על מה שאני חותם אתה מבין שבאמת הכל שקר לא כמו שאומרים שאתה מקבל XX כסף אם אתה נפגע(לא משנה כרגע איכן) דוגמא קטנה אם אתה שובר את היד אתה לא באמת מקבל את ה XX כסף שאמרו לך בטלפון אתה רואה שאתה מקבל רק 20%, אתה מקבל את ה 100% רק במקרה ששברת את האגן בקיצור תמיד תבקש לראות על מה אתה חותם ואם יגיד לך אי אפשר לשלוח לפני שאתה חותם אז תבין שבכלל לא כדאי וחבל על הכסף
  12. BRAVO_SX

    צריכת מים מוגזמת

    חיפוש קטן בגוגל וזה מה שנתן http://www.bayadaim.org.il/2010/04/%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%A9%D7%9E%D7%A9/#anc5 תראה יציאות וכניסות
  13. BRAVO_SX

    צריכת מים מוגזמת

    רעיון תנסה לסגור את הברז הראשי לדירה שלך בלילה לפי השינה תרשום את המונה תקום בבוקר ותבדוק אם עדיין סגור ואם המספר אותו מספר אם כן אז תקין(כנראה הבעיה ממקור אחר) ואם לא אז כנראה אחד השכנים פותח ומשתמש על חשבונך
  14. אשמח לשמוע על הביו דוג אתם מאכילים רק בזה או מוסיפים עוד משהו? נכנסתי לאתר שלהם וראיתי שיש להם את המתכון ומחירון לדוגמא אם עושה חישוב לכלבה שלי, יוצא היא שוקלת 10 ק"ג ביום צריך להאכיל כ- 200 גרם זה יוצא חודשי 6 ק"ג(לפי הנתונים מהאתר) אם אני מחשב חודשי זה יוצא 24 ק"ג בחודש שעלות חודשית יוצא בסביבות 500 שקל ואם אני לוקח מזון יבש לדוגמא קנין קוויאר יוצא עלות חודשית 300 שקל האם זה באמת שווה את ה 200 שקל הנוספים? אני משתמש כרגע במזון מתחלף - זה אומר כל פעם קונה משהו אחר אבל מהמזון האחרון יש ריח רע מהפה ופרווה מסריחה אשמח לשמוע האם האוכל באמת משפיע על שני הדברים האלה ואיך אפשר למנוע את הריחות מהפרווה ומהפה תודה טל.
  15. נשאל את השאלה אחרת האם אי פעם מישהו נכשל על רענון נהיגה? לפחות אני אף פעם לא שמעתי על מקרה כזה אפילו שעשיתי בזמנו שהתקשרתי לשאול אם עברתי הנציגה עונה לי "אל תדאג כולם עוברים"
  16. אשמח לתת פתרון אני לדוגמא קניתי יד 2 בעלות של 500 שח(תמי 4) קניתי מעקף + סנן חיצוני עלות 180-170 הסנן מספיק לשנה ועלות החלפה היא 80-70 שקלים אם צריך להחליף נורה יש מקומות שמחליפים לשלם להם על חבילת שירות זה גניבה לאור היום בהצלחה
  17. אני משתמש בחדר שינה עם לפטופ נקנה בזול עקב מסך שבור ,לא צריך מסך בגלל שאני רואה בטלוויזיה אופציה הכי טובה לדעתי
  18. תנסה פתרון: כנס לוידאו - הרחבות - קבל עוד תוריד IsraeLIVE אחרי שתוריד אותו תלחץ על הקובץ ירשום שעשה עדכון צא וכנס לתוכנה מחדש ותבדוק אם יתווסף עוד ערוצים
  19. צודק סליחה קרדיט ליוצר TheWiz זה הקישור להורדה http://kodi.tv/download ההתקנה לא עמוסה טל.
  20. שלום לכולם אני לא יודע אם דובר פה בעבר או לא, אבל אשמח מאוד להמליץ לכם על התוכנה(KODI). מה בעצם התוכנה : חלופה ליס או הוט או איך שאני מגדיר רואה מה שאני רוצה ומתי שאני רוצה. למי מתאים : לכל הגילאים מילדים ועד מבוגרים. תוכן הצפייה : מסדרות ועד סרטים מכל השנים כולל תוכן לילדים עם דיבוב. ערוצי טלוויזיה : קיימים מעל 800 ערוצים ויש גם ערוצי ישראל בצפייה ישירה(ערוץ 1,ערוץ 22, ערוץ 10, האח הגדול, ערות הקניות, ערוץ 33, ערוץ 24, ערוץ 9, ערוץ מורשת, ערוץ הכנסת, ערוץ ההידברות וערוץ הקבלה) אני כבר מנותק מעל שנה מהוט ונהנה מכל רגע של צפייה מה צריך : חיבור לאינטרנט ומכשיר שיריץ את התוכנה(אצלי לדוגמה מותקן בסלון על מחשב נייח ובחדר שינה על לפטופ בנוסף מותקן על מערכת אנדרואיד טאבלט לנסיעות וטיולים) איך בעצם עובדת התוכנה : היא עובדת על הרחבות מאתרי אינטרנט. זה הסבר מפורט מה בעצם התוכנה: השם XBMC בשימוש משנת 2008 ומייצג את הקיצור Xbox Media Center (משנת 2008-2014). כיום אין שום קשר ל-Xbox (ובעיה חוקית: זכויות שם Xbox שייכים למיקרוסופט), וכן הקשר ל-MC מדיה סנטר הוא פחות מתאים לאחר שהיום משמש להזרמת תכנים באינטרנט, תוספים, משחקים וכיוצא בזה. בעצם היום הוא משמש כמרכז בידור לכל הבית. לכן החל משנת 2015 שונה השם של XBMC לקודי (Kodi) בגירסה האחרונה מספר 14. בקודי אפשר להשתמש כדי לנגן כמעט כל אודיו או וידאו בפורמטים הפופולריים היום, אם הם על הכונן הקשיח שלכם או ישירות מדיסק DVD או תקליטור.לתוכנה מקודדים משלה, ולכן אין צורך בהתקנת מקודד חיצוני כלשהו. התוכנה נבנתה כדי לאפשר השמעה דרך הרשת, ולכן אפשר להזרים את המדיה מכל מקום בבית או ישירות מהאינטרנט באמצעות כל פרוטוקול זמין. בנוסף, ניתן לסרוק את המדיה שלכם וליצור "ספרייה" שלמה עם עטיפות, תיאורים, תקצירים ומידע נוסף. ניתן להשתמש בתוכנה גם כדי ליצור רשימות השמעה חכמות, מצגות תמונות, תחזית מזג-האוויר ועוד אין ספור אפשרויות שרק מתפתחות עם הזמן. איך להתקין: Windows 7&8 1. הורד והתקן את קודי המקורי . 2. הורד והרץ Windows.Kodi.TheWiz.Pack . (יש לוודא ש-Kodi לא רץ ברקע) 3. זה הכל! אנדרואיד 1. הורד והתקן את קודי המקורי . 2. הורד והתקן את Android.Kodi.TheWiz.Pack . (יש לוודא ש-Kodi לא רץ ברקע) 3. לאחר התקנה הרץ את Kodi.TheWiz.Pack ולחץ על הכפתור "Deploy". 4. המתן בסבלנות להורדת המידע מהשרת (כ-10 מגה) ובסיום תופיע הודעה "Deployment successful" 5. סגור את Kodi.TheWiz.Pack והרץ את קודי! מה שנתתי פה קישורים של התקנה גם לאנדרואיד(אפשרי גם על טלפונים וגם על ווינדוס) הקובץ השני מגדיר לכם : 1. עברית מלאה עם 7 פונטים לבחירה 2. המקור העברי 3. פרטי סרטים בעברית 4. עדכוני חדשות מאתר Rotter בתחתית המסך 5. סורסים למאות תוספות וידאו בעולם (Addon Installer) 6. סקין ברירת המחדל מותאם עברית (Confluence) 7. מזג אוויר מקומי (Yahoo) 8. עידן+ וערוצי רדיו מIsraeLive 9. קיר סרטים - 1,000 סרטים בצפיה ישירה 10. קיר סדרות - 500 סדרות מלאות בצפיה ישירה לכל שאלה אשמח לענות ולעזור וכמובן בהצלחה טל.
  21. נכון לכרגע ההורים חושבים להגדיל את התקציב ל 80 ולקנות מאזדה 2 עם 0 קמ שנרשם יד ראשונה על שם היבואן מה שעתכם על הרעיון?
  22. שלום רב אני בטוח שהשאלה הזאת נשאלה עשרות פעמים, אבל אשאל שוב. הרכב בשביל ההורים שלי, הרכב משמש לנסיעות בתוך העיר בעיקר(ת"א), פעם בשבוע נסיעה ת"א ירושלים הלוך חזור פעמיים(יום שישי ויום שבת), בפעם בשבוע שנוסעים לירושלים מת"א יש 3-4 נוסעים(הקיה עשתה את הנסיעה בהצלחה מרובה). היה עד לפני שבוע קיה פיקנטו(חדשה לחלוטין עברה תאונה הרכב מושבת). הנוסע העיקרי הוא אמא שלי שנוסעת על האוטו אז צריך אוטו קטן(סוג של מיני-בלי תחת) חשוב חלונות נפתחים מאחורה(לא כמו באלטו וכד') אוטומט(רק בגלל הפקקים בת"א) וחכסוכני בדלק. אמא שוללת קיה ורוצה משהו חדש "ומרענן"(אין סיבה מוצדקת למה שוללת) או יותר גדול מהקיה לנוחות הנוסעים מאחורה בנסיעה הארוכה. המלצתי לה על i20 או סוזוקי סוויפט(הצורה החדשה) אשמח לשמוע המלצות נוספות התקציב הוא 70 מה שמקבלים מהביטוח לא מעוניינים להוציא שוב רכב חדש עקב הירידה הגדולה מקניה לחדש למה שקיבלו בפועל מהביטוח אשמח לשמוע את דעתכם על רכב המושלם בשביל אמא תודה
  23. המלצה על KODI + תוסף Torrent TV צפייה ישירה בטלוויזיה ברוסית בחינם + ערוצי HD + בונוס http://kodisrael.net/Thread-%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-Torrent-TV-%D7%A6%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%9D-%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99-HD-%D7%91%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%A1 להתקין את KODI http://kodisrael.net/Thread-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-Kodi-%D7%91%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%A6%D7%AA-%D7%9B%D7%A4%D7%AA%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%97%D7%AA-%D7%92%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%95%D7%95%D7%97-%D7%A2%D7%9C-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%94
  24. מה אומרים על הדיל הזה? http://www.ebay.com/itm/A118C-B40-Capacitor-Version-Novatek-96650-1080P-Car-Dash-Camera-Car-DVR-32GB-/351336943080?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51cd504de8
  25. שלום אני חייב להבין כי אני כבר מבולבל האם יש הבדל, כל חנות שאני מתקשר ושואל כל אחד מבלבל את השכל על הסיני אירופאי לדוגמא : UA48H6400 אומרים שהיא סיני וחלק תילאנדי חלק נותנים עם משקפיים חלק אומרים מגיע בלי משקפיים חלק אומרים עם שלט 1 וחלק אומרים מגיע עם 2 שלטים חייב להבין פעם אחת מה ההבדל בין הטלוויזיה אם אותו דגם כולם מוכרים האם יש הבדל בין סיני לאירופאי לא מדבר כרגע על אחריות מדבר על הטלוויזיה עצמה לפי איך שזה נראה כל המוכרים מנסים לדחוף את המוצר היקר אולי יש בו יותר רווח מבחינת החנות מצרף קישור לזאפ http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=879841 הבדלים במחירים ענקיים טל.
×
×
  • תוכן חדש...