Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. תנסה דבק אפוקסי לדוגמא: http://www.yonishobby.co.il/%D7%90%D7%91%D7%99%D7%96%D7%A8%D7%99-%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%98/%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D/%D7%93%D7%91%D7%A7-%D7%90%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%A1%D7%99-5-%D7%93%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%96%D7%A8%D7%A7-RC-shop
  2. שאלה שקשורה לסמלת מה הסיבה שהאולם של לנצ'יה ריק? אתמול עברתי משמה נראה שמפרקים אותו ולא יהיה יותר לנצ'יה או שזה למטרת שיפוץ?
  3. לפי מה שאתה מסביר נראה שאתה היית בתוך הנתיב שלו(איפה אתה היית בדיוק, בהתחלת הכניסה לנתיב? או בתוך הנתיב? הקטנוע עקף מהצד הימני של הנתיב קרוב לשול?) יש פרטים חסרים בשביל להבין מי בעצם אשם ואת מי להאשים. הסבר אחר אם הוא נכנס לך בגלגל הקדמי הוא היה בתוך הנתיב, אם היה נכנס לך בגלגל האחורי אז בדיוק הרוכב קטונע נכנס לעקיפה. אני חושב שתבדוק אתה בעצמך את עלות החלק, אם תראה את הסכום שמעל 500 שח תעשה איתו חצי חצי ואם תמצא ביותר זול, פשוט תקנה לו את החלק וסגור את הסיפור.
  4. שלום לכולם לאחר מחשבות רבות חושב שזה הזמן להחליף קטנוע(200 סמק) לאופנוע. רוכב על קטנועים ואופנועים מעל 9 שנים וחושב להחליף את הקטנוע הקיים באופנוע. יש ברשותי רישיון A(ללא הגבלה) אבל בגלל שאשתי גם נוסעת גם על הקטנוע מידי פעם ולה רישיון A1 אז צריך להיות מוגבל בקניית הכלי. ראית את הצמד RC ו DUKE 390 ממש נראים אחלה אופנועים(43 כ"ס נפח 390 נראה שילוב מנצח) אבל איך האמינות שלהם? לפי דעתי יכנס בתקציב(30,000 שח) שנת 2016. אשמח לשמוע את דעתכם על הכלים של KTM תודה
  5. שלום לכולם יש לי גילרה ראנר, יש לו אזעקה שלא עובדת עם השלט שלו. גיליתי את הצופר וממנו יוצאים 2 חוטים שחורים כנראה לכיוון המוח. איך אפשר לזהות איפה הרכיבו את המוח של האזעקה(לא מצליח לראות)? כאשר אני מוציא את הפיוז הראשי(20A) היא מתחילה לצפצף, מה הסיבה? תודה
  6. שלום לכולם יש אבארט בלוח יד 2 שקורצת מאוד, אבל נראה שיש 3 בעיות. המחיר זול מידי מגרש הרבה זמן מפורסמת ולא נמכרה שנת 2014, יד 1, ידנית, קמ נמוך. מה דעתכם לגבי הרכב? מתעניין מתוך סקרנות בלבד
  7. שלום לכולם אני בהתלבטות לפני רכישה של 4 צמיגים לאוטו. הציעו לי באותו מחיר Dunlop SP Sport FM800 או [h=1]Falken ZE914[/h]אם חשוב המידה 185/65/15 H88 מה עדיף מבין השניים? תודה
  8. שלום לכולם לדוד שלי(איציק) היה מקרה מוזר עם סל"ע(שיטור עירוני בתל אביב). אנחנו גרים ברחוב צר בתל אביב https://www.google.co.il/maps/@32.0443184,34.7914581,3a,75y,181.14h,80.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUlTVr37a8FVTXXzp2XSmfw!2e0!7i13312!8i6656 ברחוב אין שלט המראה שאין כניסה אבל מצד אחד של הרחוב יש עצור ומהכניסה שלו אין שלט בכלל וגם לא היה אף פעם. כאשר איציק רצה להיכנס לרחוב עצר אותו השוטר וטען שהוא נכנס באין כניסה. שאל אותו איציק, האם יש שלט שמראה שאין כניסה? השוטר אמר שאין שלט אין כניסה אבל הרחוב חד סטרי. איציק עונה לו מהצד השני אין שילוט שמראה ואין שלט שמראה שאין כניסה לרחוב. השוטר התעקש שאם לא יחזור חזרה ברחוב הוא נותן לו דוח. האם לשוטר מותר להחליט שהרחוב שלא מראה שום שלט שהוא חד סטרי? אם היה נותן לו דוח האם יכל לערער על הדוח? האם המילה של שוטר להחליט שהרחוב שהוא אין כניסה אז אין כניסה, אז כל שוטר יכול להחליט מה שהוא רוצה לגבי איזה רחוב שהוא רוצה? אשמח לדעת לגבי הסוגיה של הרחוב טל.
  9. אני משתמש בכאלה במרתף עושה את העבודה
  10. תבדוק אופציה קיה ריו.
  11. היי בדיוק אתמול התקנתי מטבח עליון מנגר פרטי. עשה עבודה מצויינת. אצל קרוב משפחה עשה מטבח קומפלט ועשה עבודה מדהימה לנגר פרטי שעובד לבד. הוא מתל אביב והנגרייה שלו בחולון. הוא מגיע אליך עושה לך שרטוט במקום ונותן לך הצעת מחיר. אם מעניין אותך תפנה בפרטי יביא לך את הטלפון(לא יודע אם מותר לפרסם פה). טל
  12. BRAVO_SX

    DS5 2015

    לאחר בדיקה, המנוע זה הדגם הישן 156 כ"ס. עד כמה בעייתי המנוע הזה?
  13. שלום לכולם חושב להחליף את האוטו הקיים(קיה ריו סאדן) בסיטרואן DS5. ממש אהבתי את האוטו חיצונית ופנימית, מיוחד מאוד. אשמח לקבל חוות דעת כללית על הסיטרואן DS5? האם הגיר בעייתי AL4 או שכבר זה גיר אחר? האם המנוע ב DS5 זה המנוע הבעייתי? תודה
  14. http://www.y4pc.co.il/bios-beeps.html תנסה פה מופיע מה כל צפצוף
  15. פתרון שאבא שלי עשה אצלי לקח שייבה והוסיף בציר התחתון של הדלת וככה התרוממה את המעט שהיה חסר תנסה
  16. שלום לכולם אשמח לדעת אם אתם מכירים מוצר לחידוש הפלסטיקה השחורה. כולם מכירים את הבעיה מהשמש הישראלית החמודה. חיפשתי באינטרנט ומצאתי נכון לכרגע 2 מוצרים, אני בטוח שאתם מכירים יותר. כמובן מעדיף חומר למריחה ולא להתחיל לפרק ולצבוע מה שמצאתי אוטו גלים - מחדש פגושים והשני Ride Effect אשמח לקבל המלצה למוצר הנכון לשיפור הפלסטיקה בקטנוע. תודה
  17. שלום לכולם אני בעל מכונת קפה מנוף של לה פבוני מזה כמה שנים ואני רוצה לעבור למכונה חצי אוטומטית (מטחנה K3). נכון לעכשיו ההתלבטות בין bezzera unica, rocket giotto ו- Lelit PL62S, ההתלבטות משיקולי תקציב בעיקרה כמו בכותרת התקציב 6K. יש לי מספר שאלות: האם ראש E61 אכן שווה את ההפרש במחיר ממכונות פשוטות יותר? מלבד זאת, למישהו יש ניסיון עם אחת מהמכונות הנ"ל והוא ממליץ או לא ממליץ עליה? דגשים מיוחדים לתחזוקה (סינון מים וכו')? אם למישהו יש המלצה על מכונות אחרות ששווה לשקול לקנות? אני עוסק מורשה ולכן יכול להזדכות על מע"מ, האם כדאי לקנות מחול או בארץ? איזה חנויות מומלצות לקניה בארץ ומחול? אם למישהו יש המלצה על מכונות אחרות ששווה לשקול ולקנות? תודה
  18. שלום לכולם ההורים עברו לבית חדש והתחדשו בטלוויזיה חדשה(שאבא ממש לא אוהב את השמע בה). חשבתי להפתיע את ההורים עם סאונד בר בשביל שיהנו יותר מסרטים. אבא בעיקר צופה בסרטי אקשן וכדומה מוזיקה פחות אבל שיתאים גם למוזיקה. התקציב הוא עד 1500 שח, אין עדיפות לשום דגם או חברה. אשמח לשמוע את דעתכם תודה
  19. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?613137-%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%97%D7%A1%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%90%D7%A1%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%AA אולי יענה לך על הדרישות
  20. אשמח לדעת מבעלי האברתים. האם זה חיסרון או יתרון אברת' עם גג נפתח?
  21. שלום לכולם הספידומטר שלי הפסיק לעבוד, גילרה ראנר 2011 נפח 200 התקשרתי לחברה דורשים עבור הכבל 515 לפני מעמ(כנראה עשוי מזהב ואיני יודע) כשאר התחלתי לחפש באינטרנט ממקום להזמין ראיתי שיש כל מיני סוגים שונים של כבלים לספידומטר. בספר רכב חיפשתי ולא מצאתי משהו שרשום על הכבל ספידומטר אשמח לעזרה במציאת הכבל מהזמנה מחול עם משלוח לארץ מצאתי את הכבל הזה http://www.scooter-works.co.uk/giler...do-drive.html# ראיתי שגם החיבור לא כמו של כבל רגיל אלה חיבור אלקטרוני איך אפשר לדעת איזה חיבור קיים אצלי בקטנוע? תודה
  22. שלום לכולם "המבורגר לטעמי זה אחד מהנאות האוכל הגדולות ביותר, ולמרות תדמיתו הזולה, כשהוא באמת טוב זה לא נופל לטעמי מהסטייק הכי טוב שיש". בתור אחד שמאוד אוהב לאכול המבורגר ואני בטוח שעוד הרבה כמוני כאן בפורום, מחפש ליצור את המתכון המושלם להמבורגר המושלם. פעם היה לי מתכון שממש הצליח לי אבל לא מצליח לזכור את המרכיבים. זוכר בערך את התערובת אבל בטוח שזה היה הכיוון. ל 1ק"ג המבורגר השתמשתי ב 60% צלעות בקר 30% אנטריקוט ו 10% שומן כבש. תבלינים : מלח ופלפל גרוס. תוספות מומלצות : כבד אווז וגבינה. אשמח שתשתפו את המתכון המושלם שלכם ועם איזה תוספות אתם ממליצים. טל.
  23. רוסו בר בראשון http://www.moadonim.co.il/showatt.php?attid=110
  24. הרחבת Exodus
  25. אני זוכר לאבי שהיה תקלה כזאת במכונה. לא היה אחריות דיבר איתם טלפוני אמרו לו 149 עלות בדיקה, אמר שאין לו מה להפסיד כי הוא שותה הרבה קפה. ניגש לשירות סידרו לו את המכונה ללא עלות בנוסף החליפו לו את המכיל מים והביאו לו 16 קפסולות מתנה. תמיד שמעתי ביקורות טובות על השירות שלהם. אם יש לך אפשרות לגשת לשירות ואתה גר קרוב, קפוץ לשמה. טל.
×
×
  • תוכן חדש...