שלום לכולם
לדוד שלי(איציק) היה מקרה מוזר עם סל"ע(שיטור עירוני בתל אביב).
אנחנו גרים ברחוב צר בתל אביב
https://www.google.co.il/maps/@32.0443184,34.7914581,3a,75y,181.14h,80.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUlTVr37a8FVTXXzp2XSmfw!2e0!7i13312!8i6656
ברחוב אין שלט המראה שאין כניסה אבל מצד אחד של הרחוב יש עצור ומהכניסה שלו אין שלט בכלל וגם לא היה אף פעם.
כאשר איציק רצה להיכנס לרחוב עצר אותו השוטר וטען שהוא נכנס באין כניסה.
שאל אותו איציק, האם יש שלט שמראה שאין כניסה?
השוטר אמר שאין שלט אין כניסה אבל הרחוב חד סטרי.
איציק עונה לו מהצד השני אין שילוט שמראה ואין שלט שמראה שאין כניסה לרחוב.
השוטר התעקש שאם לא יחזור חזרה ברחוב הוא נותן לו דוח.
האם לשוטר מותר להחליט שהרחוב שלא מראה שום שלט שהוא חד סטרי?
אם היה נותן לו דוח האם יכל לערער על הדוח?
האם המילה של שוטר להחליט שהרחוב שהוא אין כניסה אז אין כניסה, אז כל שוטר יכול להחליט מה שהוא רוצה לגבי איזה רחוב שהוא רוצה?
אשמח לדעת לגבי הסוגיה של הרחוב
טל.