Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. לא קריטי עם מסך או בלי מסך כי המקום שלה מאחורי המראה. דרישה קטנה עדיפות למצלמה שתתחבר לזרוע של המראה ולא בווקום אין העדפות למצלמה מסויימת, חשוב הפרמטרים שציינתי וכמובן אם יש עוד דברים חשובים שצריך לדעת אשמח לשמוע. אשמח לקבל קישור למצלמה של הויקו SF טל.
  2. שלום לכולם אחרי 305 דפים ופוסט משנת 2012 מה באמת חדש בתחום? מעוניין לקנות מצלמה שבאמת מומלצת(צילום נקי לילה יום, איכות HD, כמובן שתהיה קבילה בבית משפט) אשמח לשמוע ולקבל חוות דעת על מצלמות שקיימות בשוק עד מחיר של 350-300 שקל(אפשרי גם הזמנה מEbay) טל.
  3. שאלה לגבי הלקה יש לי לקה מהסוג הזה [ATTACH=CONFIG]405900[/ATTACH] ורשם על הלקה במדבקה שקוף 485-100 מבריק ובנוסף רשום שהיא כבר מדוללת בטרמפטין האם זה מתאים? והאם בנוסף צריך לדלל? תודה
  4. שלום לכולם אני חושב לקנות מכשיר חדש, התקציב הוא 1700 ש"ח. שניהם עומדים בתקציב ולשניהם נתונים מאוד דומים חוץ מלגלקסי שיש לי מעבד יותר חלש(1600 MHZ) לעומת ה G2 (2260 MHZ) והיתרון של ה LG שהוא 32 GB. אשמח לקבל חוות דעת על ה LG אם יש לחבר בפורום שמשתמש בו שאוכל לקבל חוות דעת אישית מהשימוש בו. ואיזה עדיף מבניהם ובכלל אם יש דגם אחר מומלץ באותו תקציב אז אשמח לשמוע. רק לא לעבור את התקציב ולהציע משהו מעבר לסכום שרשמתי תודה טל.
  5. שלום אני מחפש ווספה אספנות הדגמים הישנים ולא px אם מישהו מוכר שיצור איתי קשר תודה טל
  6. שלום רב אשמח לקבל עזרה בנוגע יבוא רכב אספנות - ווספה לדוגמא: http://www.ebay.com/itm/VESPA-SCOOTER-67-VINTAGE-free-shipping-California-restoration-100-restored-/321405439526?forcerrptr=true&hash=item4ad541ce26&item=321405439526&pt=Scooters_Mopeds או דוגמא נוספת: http://www.ebay.com/itm/Vintage-Italian-Flag-Vespa-Green-White-Red-1963-VBB-Scooter-/261490996467?forcerrptr=true&hash=item3ce213f4f3&item=261490996467&pt=Scooters_Mopeds או http://www.ebay.com/itm/VESPA-SCOOTER-1966-VINTAGE-free-shipping-California-restoration-100-restored-/321406106505?forcerrptr=true&hash=item4ad54bfb89&item=321406106505&pt=Scooters_Mopeds מה עלות משלוח מכס מיסים רישוי? איך השמאי יודע בכמה להעריך את הכלי? כמה יעלה בסופו של דבר כל הסיפור? טל
  7. שלום לכולם אני מתלבט לסלון ל 3 מסכים שונים: Philips - 47PFL6008 LG - 50LA621Y Samsung - UA50F6400 אז ככה, הפיליפס היא 47 אינטש ושני החברות הנוספות הם 50 אינטש. טווח המחירים מתחיל ל סמסונג ב 5300 שח ומגיע לפיליפס ל 6400 שח. המחיר המקסימלי להשקעה הוא 6500 שח והמרחק הצפייה הוא 2.5-3. אשמח לשמוע ממכם איזה עדיפה מהשלושה ואולי בכלל ללכת על כיוון אחר חשוב שיהיה בטלוויזיות 3D וסמארט הטלוויזיה תשמש בעיקר לצפייה מהמחשב בחיבור HD(אין ממיר בבית וגם לא יהיה!) אם יש פענוח כזה או אחר שהיא לא תוכל לקרוא מהמחשב זה חשוב מאוד בתודה טל
  8. מעניין מאוד מי משלם על הנזק?
  9. מחפש 15'' 4 ברגים. 185-65-15 קיה ריו החדשה. דומה לג'אנט שבסרטון: טל
  10. שלום לכולם נכנסתי היום לאחת מהחברות המוכרות בארץ(לא משנה השם בשביל שלא יגידו שעושה פרסומת). ונתנו לי הצעה כזאת: קיה ריו סאדן 1.4 ב 75,000 ש"ח דגם LX הרכב עם 0 ק"מ, הקאצ שהיא ידנית(פחות מפריע לי) והרכב רשום עליהם יד 1, זאת אומרת אני יהיה יד 2. עכשיו בשבילי זה מתאים כי אני מחפש רכב עד 75000 ולקנות רכב חדש מתאים לי השאלה האם העסקה כדאית או לרדת מהעניין או שיש עוד אופציות לרכב משפחתי בתקציב הזה אשמח לקבל חוות דעת ועוד שאלה האם צריך לעשות בדיקה לרכב כזה? טל.
  11. שלום רב אנחנו מחפשים אוטו משפחתי, שיהיה מרווח נוח. איך האוטו מבחינה מכנית? כלומר בעיות מנוע גיר. האם יש מישהו שנסע על האוטו שיכול לתת חוות דעת? האם יש בעיות או משהו שצריך לדעת על האוטו לפני שלוקחים לבדיקה? טל.
  12. לא חדשים מתעניין בתקציב של עד 90 אלף מחפש רכב משפחתי שיתן את הכי הרבה טל
  13. שלום לכולם אני מתלבט בין שני הרכבים האלה היונדאי הגירסה הפרימיום מנוע 1.6 עם תוספות נחמדות ויש את הקיה ריו מנוע 1.4 איזה המלצות יש על הרכבים? איזה עדיף מבין השניים? טיפולים צריכת דלק בעיות אשמח לקבל חוות דעת טל.
  14. שלום לכולם אשמח לקבל חוות דעת על האוטו מבחינת טיפולים צריכת דלק אמינות גיר מנוע תודה
  15. מה לגבי פיג'ו 207CC לא יקרה, נכנסת בתקציב שלך(ישאר עודף לביטוח) 4 מושבים כמו שאתה מחפש אני חושב שזה מתאים לך
  16. שלום לכולם אני ואישתי מחפשים אוטו בסגנון הזה ההבדלים שלסקודה מנוע TSI1.2 לעומת 1.6 בקיה שנים 2010-2011 נראות חיצונית נראות אותו סגנון אני אישית לא מכיר את הרכבים הנ"ל אשמח לקבל חוות דעת ממי שמכיר את הרכבים מבחינת צריכת דלק,טסט,ביטוח,טיפולים,נסיעה טל.
  17. שלום לכולם מחפש המלצות על שואבי אבק רובוטים למי שיש ומשתמש אני מחפש אחד שיעשה את העבודה ולא יטייל בבית כלומר בלי לנקות אותו יש 2 כלבים בבית אז חשוב שיתאים לבעלי חיים טל.
  18. שלום לכולם אני מחפש איזה רכב עדיף מבחינת נהיגה, בטיחות, צריכת דלק, נוחות, טיפולים. אלה שלושת המכוניות שאני חושב לקנות: מאזדה 3 דגם ספיריט מנוע 2000 שנת 09 B4 מנוע 2000 שנת 09 לאנסר הדגם Limited שנת 09 אשמח לחוות דעת למי שמכיר את הרכבים יתרונות וחסרונות מהדגמים האם יש רכב שעדיף מהשלושה טל.
  19. שלום לכולם יש לי בעיה ברכב, כאשר נוסעים ברכב במשך חצי שעה הכל בסדר ברגע שמגיעים לרמזור האוטו מקרטע ולאחר מכן נכבה ולא מוכן להניע אחרי חצי שעה בערך הרכב נדלק הוחלף ברכב סליל הצתה וחישן גם סיבובי מנוע ממה הבעיה נובעת? אשמח לעזרה בנושא טל.
  20. שלום לכולם קניתי לאחרונה 207 2009 שהגיע מהחברה עם GPS מובנה ה GPS הוא של איתורן, אבל ממש לא מעודכן התקשרתי לאיתורן לשאול לגבי עדכון דרשו 200₪ האם קיימת עוד דרך לעדכן את הגרסה? רציתי לדעת אם יש אפשרות להתקין עליו GPS אחר? המסך לא מגע הוא עובד עם שלט טל
  21. למכירה פיאט בראבו יד רביעית שנת 2000 מנוע 1600 דגם SX שמורה מאוד ומטופלת במוסך המרכזי מהיום הראשון צבע כסוף ק"מ 225,000 נמכר עקב גיוס מחירון 11,000 דורש 9,000 עידן - 0527786010
  22. שלום לכולם האם אתם יודעים אם יש חברה שמשכירה את הרכב? טל
  23. השימושים שלו הם בעיקר עבודות לא קשות יש לו מקדחה ואת שאר הכלים פשוט המברגה עשתה את שלה עייפה כבר אני חושב יש לו את הדגם הזה PSR 960 כבד לא נוח, ממש חלש, סוללה נגמרת מהר
  24. שלום לכולם אני מחפש לקנות לו מברגה חדשה שלו עשתה את שלה אני מחפש משהו קטן קומפקטי עד 1000 שקל יש המלצות למישהו שיותר מבין מימני? יש 3 דגמים שאני חושב עליהם לא שאני מבין גדול בהם ראיתי שיש אפשרות למהירות אם זה חשוב? ויש דבר נקרא אימפקט? ויש גם קלאצ'? זאת של AEG מגיע עם 2 סוללות יש של Makita ויש של Bosch המחירים של המוצרים נעים עד 1000 שקל לא יודע הבדלים בטוח יש פה אנשים שקצת יותר מבינים מימני בתודה על העזרה טל.
×
×
  • תוכן חדש...