Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. שלום לכולם מצאתי באינרנט רנו מגאן שנת 2000 עם 65 אלף קילומטר יד שנייה האוטו נראה יפה הוא רוצה 24 אלף מה צריך לדעת על האוטו לפני שוקנים? מה הצריכות של הדלק? ממה להיזהר? טל.
  2. שלום לכולם כמו שהכותרת אומרת הציעו לי הונדה שנת 97 מנוע 1600 אוטומט האוטו יד ראשונה עם 150 אלף ק"מ עדיין לא ראיתי את האוטו לא יודע אם זה הדגם האצבק או הסאדן הרגיל אבל למה לשים לב טוב טוב לפני שוראים קונים מדברים? ואיך האוטו מבחינת אמינות תצרוכת דלק ביטוחים? טל.
  3. אז זה בדיוק מה שיש לי באוטו כרגע ורוצה להשתדרג אבל יש לי את הסאב ה CVR מה ההמלצות יש חיוט הכל כבר מוכן פשוט רוצה להתקדם האלה טל
  4. שלום לך פעם קרה לחבר שלי אותו הדבר אני חשוב ככה הוא השתולל עם האוטו ופתאום האוטו שבק חיים לא רצה לנסוע כאילו לתת גז ולא זז כלום כאילו הוא נתפס על הילוך או משהו כזה אמרתי לו תקשיב תנסה לנסוע כמו ידני ואולי ישתחרר הגיר הוא ניסה ידני זה אומר שם הילוך ראשון ואז העביר לשני ואז שם D והכל התסדר תנסה את זה אולי יצליח לך טל.
  5. שלום לכולם ברצוני לברר כמה דברים לפני שאני קונה אני רוצה לקנות סאב מונו ומגבר עכשיו זה התקציב מה האפשריות שעומדות לפניי? טל.
  6. שלום לכולם הציעו לי הצעה HGT ללא תאונות שנת 01 עם יד 4 זאת אומרת אני יהיה יד 5 והק"מ שלה הוא 73,500 האם שווה לקנות אותה הסכום ממש מושך אפשר להגיד בגלל היד אני מעדיף שהסכום ישאר כרגע עימי עד שיוחלט סופית מה אומרים כדאי בגלל היד? או שזה יגרום לבעיות בעתיד למכירת הרכב? טל.
  7. שלום לכולם הבנתי שהאות E חוסכת בדלק האם זה נכון? ומה היא עושה בכלל? בתודה טל.
  8. BRAVO_SX

    ריפוד לגג

    כן זאת היית כוונתי ריפוד חדש לגג + עבודה ב 300 350 איכן אפשר למצוא? אני גר באזור המרכז אשמח לשמוע על מקומות כי אם אני יחליף בגג בטוח אצטך גם בדלתות באותו הצבע בתודה טל
  9. BRAVO_SX

    ריפוד לגג

    תודה רבה על התשובות אני מאזור המרכז אשמח לשמוע על רפד שיעשה את העבודה כמו שצריך ואיכן אפשר למצוא ב 300 שקל ריפוד לגג? בתודה טל.
  10. שלום לכולם ברצוני לדעת כמה אמור לעלות ריפוד לגג הגג באוטו בלאי האוטו הנ"ל אלפא 145 יש לה סאנרוף אם זה משנה משהו וכמה אמור לעלות ריפודים בדלתות? אני מאזור המרכז בתודה טל
  11. תודה אשמח לשמוע עוד תגובות טל.
  12. שלום לכולם ברצוני לקבל חוות דעת על האוטו הנ"ל זה אומר אחזקה דלק חוות דעת אישית אשמח לשמוע ומזה אומר הדגם TI בתודה טל
  13. שלום לכולם אני מחפש פרויקטים איך בונים פודים לרכב ראיתי פה בניות של אנשים וזה מסקרן אותי רציתי לדעת מאיפה מתחילים מה החומרים מה העלות של כל דבר מאיפה קונים האם יש חומרים יותר טובים פחות טובים אשמח לקבל גם תמונות שמסבירות מזה כל דבר איך משתמשים איך מעצבים וכו' בתודה טל.
  14. שלום לכולם אני חושב שיש לאנשים פה דעות קדומות תגיעו למקום תראו אחר כך תתנו תגובה אני קניתי משמה לא פעם ולא פעמיים ובחיים לא התאכזבתי תמיד יצאתי עם חיוך + מתנה אחלה של מחירים מישהו חשב למה יש מחיר כזה? כי אין לו על מה לשלם כמעט לא כמו כל חנות חשמל ארנונה מיים וחרטות אחרות שלוקחות המדינה אז מה אכפת לו להוריד במחיר ולהרוויח לקוח אבל איך שאומרים: איש איש בדעתו יחייה ודרך אגב אני מתכוון לציון מימנו אני קונה חומר למחשבה טל.
  15. או קי תודה על התגובות אני מאזור המרכז איך באמת יודעים או מתקין מקצועי או לא? איך יודעים אם זה עבודה יפה? מסודרת נקייה? איך אפשרי לקבוע זאת? טל.
  16. שלום לכולם היום הייתי אצל מתקין בשביל לקבל חוות דעת על התקנה אז ככה ההתקנה כוללת רדיו דיסק קומפוננט 9*6 סאב ו 2 מגברים הוא אמר עושה לי עץ מאחורה בשביל לא לתפוס את זה על הכיסאות מאחורה בד על הרמקולים חיוט כולל הכל כל זה ב 500 שקל שווה? או שיש עוד המלצות למתקינים טובים במחיר הזה? טל.
  17. מפיאטו בראבו לסיטראון סאקסו תאמת אני יפרק הכל ופשוט ילך למתקין שיתקין הכל שמה באוטו או עדיף שהמתקין יעשה את זה כבר? טל.
  18. אופס ידעתי ששחכתי משהו אז ככה: יש לי רדיו דיסק DEHP670וPioneer יש לי קומפוננט מקדימה 6.5 אינץ DragsterוDS632ו יש לי 9*6 אחורייםPioneerוTSA6991Sו יש לי 2 מגברים אחד לרמקולים לייטינג אודיו B2.400.4 אחד מונו משהו גיניסיס משהו כזה וסאב כמובן עכשיו יש לי עוד קומפוננט בפאגז של האוטו סתם יושבים שמה ראית יבדלתות של האוטו שיש שמה מקום האם אפשרי לחבר לשמה את הקומפוננט השניים לדלתות מאחורה? הם גם 6.5 אינץ והאם אפשר למגבר לחבר עוד סט של קומפוננט כי מחוברים עליו כבר הרמקולים האחוריים והקומפוננט הקידמי? בתודה טל.
  19. שלום לכולם רציתי לדעת מה אמור להיות עלות התקנה של מערכת כוללת? זאת אומרת שהיא כרגע מותקנת על אוטו אחד ואני פשוט רוצה להעביר אותו לאוטו אחר האם שווה לפרק את כל החיוט מהאוטו הקודם או לקנות הכל חדש? האם יש משהו שאני צריך לדעת לפני הפירוק? טל.
  20. שלום לכולם יש לי אוטו מסוג סיטרואן סאקסו שנת 2001 ברגע שאני מדליק את המזגן המנורה של החום מנוע נדלקת אחרי כמה זמן ואחרי שאני מכבה את המזגן היא נכבת ישר יחד עם הכיבוי מה הבעיה אצלי מישהו יודע? טל.
  21. כבעל 2 בראבו אחת 1.6 ואחת 1.4 מרוצה עד השמיין אחזקה זולה תלוי רק אם אתה מתקן הכל בזמן ולא מזניח כמו שאמרו פה דלק אוכל אחד ל 11 12 משהו כזה עושה בין 400 ל 500 לטנק מלא ב 1.4 יצא לנו ל 500 קילומטר לטקנ מלא סך הכל אוטו מצויין ונותן תמורה מלאה למחיר שלו טל.
  22. תודה על התגובות עדין לא הבנתי על איזה טוטרים אתם ממליצים אחרים? או שלשים שוב פעם דראגסטאר? לגבי ההתקנה אני יבדוק אותה שנית אני לפי דעתי צריך לכוון את המערכת בדחיפות על פי מה שהמקין כיוון לי לא אהבתי את השמיעה אני צריך לכוון מחדש ואולי אני יכוון במפגש הבא שיהיה אשמח אם אחד מחברי הפורום שיכוון לי כי יותר מבינים ממה שאני מבין מה שבטוח כי אין לי זמן כל כך להגיע כרגע בגלל הצבא אשמח לשמוע עוד תגובות והמלצות טל.
  23. שלום לכולם נשרף לי טוטיר בקומפוננט יש לי של דראגסטאר רציתי לדעת כמה עולה זוג חדש? ורציתי לדעת אם בכלל שווה להשקיע כבר במשהו אחר? ואם כן באיזה אתם ממליצים? טל.
  24. יש לי בראבו התחלתי בפירוקיה של הלדת ראיתי שכמה שזה מסובך כל הכליפסים והדברים האלה אמרתי לא רוצה לשבור גם אני לא יודע לחבר את הקרוס וגם אני לא בדיוק יודע איפה המתקין הקודם שם לי אותם אני מעדיף שמתקין יעשה לי את זה מסודר הלחמות הגבהות אם צריך שיהיה נקי ומסודר טל
  25. שלום לכולם הגעתי למסקנה שאני רוצה להחליף את הקיימים באוטו וקניתי של דרגסטאר עכשיו יש לי כבר קומפוננט חיוט והכל מוכן כמה אמור לעלות לי התקנה? ואם יש לכם מתקין מומלץ באזור ת"א היום שאלתי מישהו מתקין בחנות ואמר לי 150 שקל זה יקר נחשב? למרות שכבר הכל קיים ודרך אגב ניסתי לבד אבל זה יותר מידי מסובך בשבילי כל הפירוק של הדלת אשמח שתעזרו טל
×
×
  • תוכן חדש...