BRAVO_SX
-
הודעות
484 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX
-
שלום לכולם נתנו לי מטלה שאיני בקיא בה, אשמח לעזרה ממכם מחשב לעבודה גרפית התוכנות שירצו על המחשב פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין ואופיס וכנראה בעתיד עוד תוכנות עריכה וגרפיקה תקציב של 4K מקסימלי רק עבור המחשב לפי מה שהבנתי חשוב כרטיס מסך טוב וחשוב זיכרון האם כדאי ללכת על נייד או נייח? מה ההבדל בין מחשב רגיל שהוא i5 לבין מחשב גיימינג שהוא i5, ב KSP מופיע מחשבים i5 שונים אחד בגיימינג ואחד ברגיל אשמח לעזרה תודה
-
אם 4K יורד מהפרק אני קניתי לאחרונה טלוויזיה שארפ 60 אינצ דרך שופרסל ב 3999 יש סמראט שלא שווה כולם ויש 3D מרוצה מאוד אין לי יס או הוט אז לא יודע איך השידור, מחובר למחשב ומרוצה מאוד מהאיכות דגם הטלוויזיה : LC60LE652EMK2 בהצלחה בקנייה
-
שלום יש ברשות קרוב משפחה מחשב שקנה אותו מחול המחשב כבר לא באחריות, דגם המחשב Hp Folio 13 מערכת הפעלה WIN10. התקלה ממש מוזרה, כשאר שמים את העכבר על המחוון של האינטרנט מופיע שיש אינטרנט והוא מחובר. כשאר אני פותח דף מופיע שאין אינטרנט. עשיתי בדיקה גם בקווי וגם WIFI אותה תקלה, דרך מחשב אחר מתחבר ועובד גם WIFI וגם קווי עברתי על ההגדרות לא מצאתי משהו מיוחד, עד לפני שבועיים הכל היה בסדר ותקין ומתחבר. האם מישהו נתקל פעם בדבר כזה ויודע איך לפתור? תודה
-
אני ממליץ על קפסולות של קפה ג'ו. אני גם ניסיתי את כל התחליפיות אף אחת לא היו מומלצות. יוצא ממש זול לקפסולה 1.5 שח וטעם מאוד טעים וכמובן מתאים. הם הוציאו עכשיו גירסה חדשה שקצת צריך לפעיל לחץ אבל לפי מה שאומרים יותר אטומות ושומר על הטריות של הקפה אני ואשתי אוהבים את מספר 9 שלהם https://shop.joe.co.il/page_15049?utm_source=capsulespage&utm_medium=capsulespage&utm_campaign=JoeWebsite בהצלחה בבחירת הקפסולה
-
שלום לכולם יש לי ולאשתי מחשבות להחליף את הרכב הקיים. לא שהרכב הקיים לא טוב(קיה ריו 2013 סאדן), אבל כאשר יש 2 ילדים קטנים עם 2 כיסאות מאחורה חושבים על רכב אחר. שנינו מאוד אוהבים את סופרב, אני מאמין שהשנים 2010-2012 יכולות להיכנס בתקציב שלנו לאחר מכירת הרכב הקיים(אין תקציב כרגע אבל מאמין שבאזור ה 85). הבעיה היא, כאשר נכנסים ליד 2 ואני בוחרים באופציה תת דגם יש יותר מידי דגמים. האם יש דגמים יותר מומלצים או דגמים שלא כדאי לגעת? האם בשנים שרשמתי האם יש בעיות שצריך לדעת(גירים מנוע)? מה לגבי הרמות אבזור, האם יש עדיפה מכולם? ראיתי שיש חניה אוטומטית בחלק מהם האם זה גימיק או לא שווה? האם יש רכב אחר מומלץ ומרווח מאחורה בסגנון של סופרב? תודה על העזרה.
-
שלום למכירה טבעות/שאקל נעילה, כמות מעל 50 מחיר לבודד 3 שקל מחיר לכל הכמות 150 שקל האיסוף מפתח תקווה ברוך - 054-9002865
-
לא יותר פשוט לקנות בארץ במקום כל הכאב ראש של היבוא? למכירה רנו פאגו טורבו אספנות מודל 1985 טסט עד סוף השנה צמיגים חדשים נקנתה מיד ראשונה בצבע המקורי ! הרכב עבר צביעה מכני מעולה גיר 5 הילוכים ה"כ ,ח"ח ,נ"מ לפרטים נוספים 0543000900 מחיר 28000 ש"ח
-
שלום למסירה בלי כסף רק לבוא לקחת. קרייזלר סטרטוס לא זוכר שנה צבע סגול. האוטו שלם האוטו מניע יש מפתחות אין מצבר ואין טסט מספר שנים טובות. אם מעניין מישהו שיצור קשר בפרטי בשביל תיאום לאסוף ולקחת. האוטו נמצא בתל אביב טל.
-
תודה, חבל שהכל היום דרך הפייסבוק לא לכולם יש או רוצים שהיה להם!
-
שלום לכולם ביום שישי האחרון נרשמתי למטרה להשגת דירה. הגעתי ל"פגישה"(החתמה על טפסים) גיהצו 240 שח וזהו, למה זהו כי מי שיושבת לא יודעת יותר מידי רק העיפה מבט לעבר 4 קלסרים מפוצצים שאנשים שחתמו. אתמול קיבלתי הודעה ברכות שאני בדרך הנכונה לקנות דירה, כמובן רק את האפשרות להירשם למכרז ולא דבר אחר. נכנסתי לאתר הרישום, נרשמתי ל 2 מכרזים שפעילים כרגע בראש העין(מחיר מטרה). שמח וטוב לי מדבר עם הבן דוד שגם הגיע איתי ביום שישי האחרון ואומר לי שנרשמתי לדבר הלא נכון. לפי מה שאמר שמחיר מטרה יש הנחה של 20% מהמחיר בשוק ובמחיר למשתכן נותנים משכנתא ל 90%. אמרתי לו אתה טועה כי יש לנו זכות להירשם ל 2 המכרזים ובשניהם אתה מקבל 90% משכתא ולא רק 20% הנחה. חיפשתי את המידע שאני טוען והוא חיפש את המידע שהוא טוען, כאן כבר הלכתי לאיבוד כאשר חיפשתי מידע. אשמח לקבל מידע המומחים שכבר נרשמו. מה ההבדלים בין מחיר מטרה למחיר למשתכן? האם בשניהם יש אפשרות לקבל משכנתא ל 90%? האם זה נכון שצריך רק 100K במחיר למשתכן בשביל לקבל משכנתא? ואיך יודעים מי זכה, הצצתי בטבלה שהייתה במכרז האחרון ורשום שמה יותר מידי מספרים אבל לא באמת מובן איך יודעים מי זכה, הוספתי את הקובץ שנכנסתי אילו. https://diraprodstorage.blob.core.windows.net/dirastorage/MoCH/Regulations/101.pdf אם הבנתי נכון וכנראה שלא בטוח יש מספר נרשם ויש מיקום לבחירת הדירה, אם המספר שלך עד 196 אתה זכית, הגיוני? מה הכוונה שרשום מחיר למטר מה הכוונה שנכנסים לרשימת דירות מחיר דירה? האם יש הנחה מהמחיר הזה, האם זה מחיר של הדירה הסופי? קצת הרבה שאלות אבל אשמח לקבל קצת פרטים מהמומחים תודה.
-
אני ממליץ על גני חוגה
-
מעדכן למי שירצה בעתיד או אי פעם יעשה חיפוש. פניתי לטיק טק, בדיקה עולה 100 שח + מעמ = 117 שח ומתקזז מהסכום של סיום העבודה משלוח חינם במידה והוחלט לבצע אצלם את העבודה. אצלי נהרס הפלטה התחתונה של הדיסק ואמרו שיכולים להציל לפחות 75% מהתוכן. עלות נסיון שיחזור עולה 1,000 שח לפני מעמ זה אומר שאם לא הצליחו לעשות כלום אתה משלם 1,000 + מעמ. אחרי שמנסים יוצרים איתך קשר ונותנים לך להציץ לראות את התוכן שהצליחו/לא הצליחו לשחזר. לא מתאים או לא התוכן הרלוונטי משלם 1,000 שקל לפני מעמ על הנסיון והעבודה. הוחלטת שכן מתאים העלות 5,200!! לפני מעמ לפחות אצלי זה המחיר על השיחזור של 75% הסכומים האלה משכורת חודשית של אנשים, דעתי האישית סכומים מטורפים. אם חשוב לכם לדעת נפח הדיסק 500GB. אני יוסיף ויציין מי שבדקתי עבורו היה מוכן לשלם את הסכומים האלה. אני לא הייתי חושב בכלל וישר שולל לא משנה מה היה על ההרד דיסק מקווה שיעזור לאנשים למי שאי פעם יחפש טל.
-
שלום למכירה 14 סוללות נטענות 18650 שהגיעו מאי ביי ה 9900mAh עם מטען ה 5000mAh ללא מטען התבלבלתי במוצר חשבתי שאלה סוללות AA לפי התמונה אני מוכר אותם במחיר שקניתי 100 ש"ח לשניהם קישור למכירה עצמה(בשביל להוכיח את המחיר שקניתי) http://www.ebay.com/itm/322008055641?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT http://www.ebay.com/itm/111889367919?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT נא ליצור קשר בפרטי אני מת"א תודה
-
כרטיס מסך שנכנס לך בתקציב https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=15999
-
המלצה : סיפור פשע אמריקאי התחלתי לראות סדרה מומלצת ביותר
-
לאחר שאשתי גילתה שאין אפשרות הרחבת זיכרון בנקסוס הוא ירד מהפרק חודש ללכת על HTC M9S אפשר להרחיב זיכרון עד 200 GB בכוונה מצויין ה S באדום כי הוא יותר חדש מ M9 הרגיל אשמח לשמוע את דעתכם
-
שלום אני מצרף תמונת מסך של ההרחבות שאצלי מותקנות כרגע הרוב פעילות ועובדות, נכון שיש הרבה "התעסקות" אבל צריך להיות מעודכן במה שקורה וברגע ש KODI עובד זה שווה הכל אני יציין שאני בלי יס או הוט מעל 3 שנים ומרוצה מכל רגע- צופה במה שאני רוצה ומתי שאני רוצה בנוסף יש לי קובץ זיפ מוכן את כל ההרחבות שבתמונה, אם מישהו מעוניין שיפנה אליי עם כתובת מייל ויעביר לו את הקובץ עם הסבר טל.
-
צריך המלצה לשני טלפונים, אחד לי ואחד לאשתי. השימושים שלי הם וואטסאפ אינטרנט ושל אשתי פייסבוק וואטסאפ ומצלמה חשבתי לקנות Nexus 5X, התקציב למכשיר אחד - 1500 שח אשמח לשמוע את דעתכם תודה
-
אשתי נוסעת על ידני והיא "מלמדת" את הנהגים אחרים שהיא נוסעת על ידני. בכל דרך שיש עליה בכביש, היא תמיד מתדרדרת קצת אחורה בשביל להראות לרכב מאחורה שהיא ידנית ועלולה להתדרדר עליו ובכל מקרה בהצלחה בנסיעה
-
פארק דרום מקום נחמד מאוד עם סקי מים הרבה צל ויש חיות וכמובן חניה http://www.park.co.il/park2
-
שלום לכולם מתוך סקרנות ולא באמת ידוע אם יזכה, חשבתי לעצמי לשאול ולהתייעץ. אבא שלי הציע על רכב חילוט, האם מישהו מחברי הפורום אי פעם קנה רכב כזה? מה באמת הכדאיות של העסקה, חוץ מהאפשרות לקנות רכב בזול? אני מבין שאפשר גם ליפול עם כל העסקה וידוע שקונים אותו לפי מצבו החיצוני ואין מידע לגבי האוטו. תודה
-
אשמח לתת טיפ קטן, מדעתי האישית כמובן ובתור רוכש רכב שרואה את המודעה ו"פוסל" את המודעה. כמה דברים: 1- שטיפה לאוטו(כמה שנראה נקי בתמונה יש לכלוכים) 2- תמונות יותר ברורות ומזוויות שונות(לא לשים רק 2 תמונות יש אפשרות ל5) 3- תוסיף - ללא תאונות, מתחייב לבדיקה(אם אין לך בעיה כמובן), עבר טיפולים בזמן טיפול הבא.... 4- תציין שאתה כן מוכן להחלפה על רכב קטן אולי יהיה מתעניינים להחליף לרכב אחר בהצללה בכל מקרה טל.
-
תתחדש מצרף שאלה לאחר צפייה ביד 2(סתם מתוך סקרנות). האם יש הבדל בנסיעה עם הגג נפתח או עם סאן רוף? האם הגג שנפתח מלא פוגע בנסיעה? מה ההבדל בין הגרסאות(Lusso ,Scorpione,סאן מרינו) ? ואם היה אופציה לרכישה, מה הייתם לוקחים גג נפתח או סאן רוף?
