BRAVO_SX
-
הודעות
484 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX
-
מתקשה בהתאמת מסך תצוגה דיגיטלית מקורי למתאם דין אחד במאזדה 3 2008
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של HEBO בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תוסיף תמונה שנראה על מה מדובר אולי אפשר להוריד את אותו חלק שמפריע בלי שיפגע בתצוגה שצריכה להיכנס -
עזרה| צריך עזרה איך מפעילים AUX במערכת שלי
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של yoni11551 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
-
עזרה| צריך עזרה איך מפעילים AUX במערכת שלי
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של yoni11551 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
צריך להפעיל את האופציה AUX לפעילה ברדיו דיסק. תכנס להגדרות ותפעיל אותו -
מנחת לחבר את המערכת למגבר https://www.amazon.com/gp/aw/d/B00BUCBK8S/ref=mp_s_a_1_1?ie=UTF8&qid=1522432143&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=rf-hlc4&dpPl=1&dpID=31kYw%2BDUxwL&ref=plSrch קומפוננט בדוק אופציה, הרץ 165.3
-
חידוש רישיון אופנוע אספנות בפול-חובת התייצבות אישית?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של מיכה שטיינמן בתוך רכבי אספנות
בדוק ביובל בר. אפשר לבטח חובה, לא יודע אם בנפרד או לא אבל הציעו לי אפשרות לביטוח גרירה בעלות של 300 שח לווספה אספנות וצד ג' בעלות של 500-600 שח. טל. -
אתמול אחרי נסיעה הבנתי לגבי הבמה מקדימה, כמעט לאחורה אין אפקט או ששומעים מהם. אז אשמח להמלצה לקומפוננט קדמי מומלץ ועל רמקולים אחוריים קואקסלי(רגיל) שנכנס במסגרת התקציב, נראה לי אם אפשר למצוא קומפוננט וגם רגילים מאותה חברה ומאותה סדרה אם קיים שלא יהיה הבדלים יהיה מצויין. יש רמקולים בדלתות מאחורה אבל המקוריים לא שווים כלום, ממש בדיחה הקרטון הזה שיושב בדלת. טל
-
חיפוש קטן בגוגל.... אם אתה מתקין רדיו דיסק ואם אתה מתקין מולטימדיה
-
נגדיר את התקציב כי לא הייתי ברור,הוא בין 800-900. אם לדוגמא משקיעים בסט מקדימה ולא שמים כלום מאחורה, מה קורה עם היושבים מאחורה? בדרך כלל היושבים מאחורה אלה הילדים שלוקח אותם לגנים בבוקר ומחזיר אותם מהגן, אני מבין שהבמה תהיה מקדימה אבל חשוב לדואג לילדים מאחורה. לא רוצה שהעוצמה תבוא מקדימה ואני יהיה "חירש" כי השקעתי רק בסט קדמי וחסכתי על סט מאחורה צריך שגם הילדים יהנו מהשירים מהופ ילדות ישראלי ראיתי המלצות בחול על הסט הזה JBL GTO609C, מה דעתכם?
-
התקציב עבור זוג קומפוננט. לא הבנתי , במסגרת התקציב אין אפשרות לזוג ב 400-450, למה צריך לעלות ל 800₪?
-
שלום לכולם בעקבות אילוצים ומכירת האופנוע והמעבר לרכב החלטתי לפחות להנות בפקקים בדרך ולא לסבול. התרגלתי להגיע תוך 7 דק הביתה לעומת 30-40 דק היום עם הרכב. המצב כרגע, הרכב קיה ריו צורה חדשה 2013 מערכת מקורית, מעדיף להשאיר את המערכת המקורית בשביל לשמור על מראה האוטו ולא להחליף פנל. אם יהיה צורך יש לי פנל איפשהו בבית של אלפיין אבל זה רק אם לא יעבוד על המערכת המקורית כמו שאני מצפה. הזמנתי מנחת Rockford-RFHLC4 שהיה אפשר לחבר מגבר למערכת המקורית. יש ברשותי מגבר,מונו וסאב שנשאר מפעם. עכשיו נשאר לרכוש קומפוננט בשביל להשלים את המערכת התקציב 400₪ צריך 2 זוגות גודל 6.5 ל 4 דלתות. ראיתי שיש הרבה המלצות על Hertz DSK 165.3 בגלל הנצילות הגבוהה שלהם אבל קראתי שהם צורמים ולא נעימים לאוזן ב 450₪. אשמח לקבל המלצה על קומפוננט בתקציב שרשמתי, תודה.
-
מחפש פתרון לבעיית נורות נשרפות, ווספה ספרינט 69
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך רכבי אספנות
עדכון: לאחר עבודה מרובה פירוק הרבה חלקים שימון ונקיון, הווספה חזרה לחיים. הבעיה בווספה הייתה במגנטור המקורי שהיה חוט גלוי שהיה עושה קצר במנורות. למרות שהזמנתי וקניתי מגנטור חליפי העדפתי להשאיר את המקורי מאשר מה שהוזמן באי ביי, אין כמו חלק מקורי. לאחר כיוונים הכל עובד כמו שעון רוצה לקחת אותה לטסט השבוע מה העלות היום לאישור בלמים ואישור רכב מיושן לרכב אספנות? טל -
שלום לכולם אני נמצא בצומת דרכים מה לעשות? המצב היום שאנחנו מחזיקים 2 מכוניות וקטנוע בגלל שאנחנו עובדים במשמרות ומתחלקים לקחת את הילדים לגנים. העלות ביטוח כוללת בערך 5000₪ , על אחד מהרכבים יש אחזקה של ביטוח מהעבודה. אנחנו גרים בתל אביב והנסיעות היומיות שלי הם 9 קמ לכיוון נטו באיילון(ברכב/קטנוע) ואיפה שגרים/עובדים אין בעיות חנייה. המצב היום אני בבוקר לוקח את הילדים לגן חוזר לקחת את הקטנוע ונוסע לעבודה. ובחזור אותו הדבר נוסע חזרה לבית משאיר את הקטנוע ולוקח את האוטו. הסידור הזה מתחלק עם האישה חצי חצי לפי המשמרות שלנו. העלות של ביטוח של קטנוע עד 250 סמק כולל ג ועם השתתפות עצמית בסביבות ה 3000₪. טיפול קטן של 5000 קמ עולה 500₪ ועלות טיפול גדול 1000₪. העלות של ביטוח לאוטו חובה ו ג בסביבות 2,200₪ טיפול כל 15,000 שעלותו 400₪ לא כולל תוספות נלוות( ברקסים, פלאגים וכד׳). עכשיו כאן הדילמה האם למכור את הקטנוע ולהישאר נטו עם הרכבים ו״להנות״ בפקקים או להחזיק אחזקה משולשלת ולעשות רונדלים בבוקר בשביל להנות ללא פקקים ולהרוויח את הזמן עם המשפחה. האם מוצדק להחזיק 3 כלי רכב בשביל להרוויח נסיעה בלי פקקים אבל 100% סיכון או לוותר על הקטנוע ולהישאר נטו עם הרכבים? אני חושב להחזיק קטנוע לא משתלם מבחינה כלכלית עקב עליות תחזוקה יקרות לעומת רכב אבל אם מחלקים את עלות הדלק ברכב זה מתאזן. מיכל דלק באוטו 200₪ ונוסעים ממוצע 300 קמ לעומת קטנוע עלות מיכל 50₪ ונוסעים 200 קמ. יש שיקול נוסף שאפשר לעשות אבל אולי זה רעיון משוגע, יש ברשותי ווספה אספנות עלות ביטוח שנתי חובה ו ג עולה כ 1500₪, הזמנים שאני נוסע זה לא בזמנים שאסור, האחזקה נטו עצמית עם חלקי חילוף שמזמין/קונה בארץ. עם מי שהתייעצתי לנסוע על בסיס יומי עם הווספה זה יהרוג את שניינו לי את הגב ולה את החיים. האם זה באמת טירוף או אפשר לשקול את זה וכמובן לטפל בהתאם אבל שוב עלויות אחזקה יקרות. את החישוב של הווספה לא לקחתי בחשבון בכלי רכב כי היא בשלבי תיקון מתקדמים לפני הטסט השנתי. מה עושים? מי יתן את הטיפ המומלץ?? טל.
-
מחפש פתרון לבעיית נורות נשרפות, ווספה ספרינט 69
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך רכבי אספנות
החלפתי את כל המגנטור, על המגנטור יושב הקבל, אתמול ניסיתי אבל נראה שנתפס הבוכנה/מנוע. התחלתי לפרק לראות מה קורה אבל מחוסר זמן לא הספקתי לראות יותר מידי אבל יש תזוזה שמורידים את הרגלית להנעה אז כנראה הבוכנה לא נתפסה. יום שישי יהיה יותר זמן פנוי ומאמין שבסופו של דבר יצליח להעיר את הזקנה לחיים. יש עוד הרבה עבודה שצריך לעשות באופן כללי, המטרה להניע לעשות טסט ולהתחיל להשמיש אותה. מצרף תמונה של הזקנה, לא יפה לדבר עליה בלי לצרף תמונה -
מחפש פתרון לבעיית נורות נשרפות, ווספה ספרינט 69
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך רכבי אספנות
עדכון נוסף הקרבורטור פורק ונעשה לו ניקיון כולל דיזות. לאחר החלפת מגנטור קומפלט שכולל פלטינות עדיין לא מניעה הווספה. היום אני יסע לווילף לקנות פלאג חדש וינסה שוב להניע ונראה אם יש חיים בזקנה אשמח לשמוע עוד כיוונים אפשריים? טל. -
בטסט אחרון שאשתי ניגשה אילו. חיפשו פח משולש וכל שטות שאפשר להכשיל. מזל שיש הכל באוטו המכון הטסטים זה שנמצא מול היכל נוקיה בתל אביב
-
קניתי טיסן על שלט - היכן אפשר להטיס אותו באיזור המרכז?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של nimrod7676 בתוך אוף-טופיק
אם אתה גר בתל אביב, בדוק את האופציה בפארק דרום. יש מקום על גבעה למעלה שראיתי שאנשים מטיסים את המטוסים שלהם השטח מאוד פתוח https://www.google.co.il/maps/@32.0415909,34.805151,3a,75y,191.61h,95.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKEGWtzIhm5VlRVHIKBULLA!2e0!7i13312!8i6656?hl=iw מדבר על הנק הזאת -
תנסה לבדוק את האופציה שרשומה כאן https://www.hometheater.co.il/vt276711.html
-
המלצה אישית על האתר הזה https://www.halloweencostumes.com/ הגיע ממש מהר(תוך שבוע) ויש אפשרות לבחור בשיטת משלוח מהירה יותר אבל מיקר את המחיר בהצלחה
-
מחפש פתרון לבעיית נורות נשרפות, ווספה ספרינט 69
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך רכבי אספנות
עדכון: לאחר נסיונות כושלים להניע את הזקנה בשביל להתחיל לסדר אותה. לא מצליח! עמדה בסביבות שנה שלפני כן בכל קיק הייתה מניעה בלי בעיה. הניסיונות: ניסתי בריצה עם הילוך שני. ניסתי הרבה עם קיק. החלפתי דלק חדש לאחר ריקון דלק ישן גם לא עזר. ניסתי עם צוק פתוח ודלק על רזרבי ניקיתי את הפלטינה עם נייר שיוף ולאחר מכן ניקיתי אותה עם חומר דליק. החלפתי פלאג חדש וגם בדקתי שיש ניצוץ. כל הנסיונות האפשריים ניסיתי, כלום לא רוצה להעיר אותה. האם יש כיוון אחר להניע? האופציה שאני חושב שנשארה עבורי, להחליף את המגנטור. תודה -
אם אופנוע/קטנוע נכנס למשוואה ווספה ספרינט שנת 69, אצלי מ 2009. לידע כללי אני היד ה 3 שלה, היד הראשונה והשניה הייתה אותו בעלים. רשם אותה על חבר שהוציא אותה מהחברה והעביר בעלות חזרה על שמו.
-
שלום לכולם. שוב עלה הנושא של להחליף את הקיה ריו שיש לנו. הפעם האטרקציה החדשה שהאישה רוצה, גיפון כמו כל הבנות. לאחר בדיקת תקציב (130,000₪) עלו 3 אופציות אבל בדגמים מסויימים. קיה ספורטג דגם GT מנוע 1600 טורבו שנת 2016 יונדאי טוסון דגם Open sky מנוע 2000 שנת 2016 פורד אדג׳ מנוע 2000 טורבו דגם אקובוסט שנת 2014/5 מבחינת שנה אני יודע שעדיף כמה שיותר חדש. אנחנו זוג + 2 כיסאות ילדים. הנסיעה הממוצעת השנתית 10,000-12,500 מבחינת אחזקה, טסט וביטוח יש מהעבודה ההוצאות שיש עבורנו דלק וטיפולים. משום מה יש חיבור לפורד אדג׳, מבחינת מראה חיצוני ופנימי. נראה ג'יפ אמיתי לעומת שני המועמדים האחרים שנראים כמו ״ג'יפ״. לגבי הקיה קריאה באינטרנט מראה שיש בעיות עם הגיר בפקקים אבל יתרון במערכות בטיחות . לגבי הטוסון, רכב שרואים בכל פינה לא יודע מה המצב של מערכות בטיחות. בגלל שלפורד יש חיבור אבל יורדים בשנה קצת חוששים, הוא נראה מסיבי ויותר חזק במקרה של תאונה, מבחינת מערכות בטיחות לא יודע. האם ללכת על האופציה של הפורד זה אטרקציה מסוכנת מבחינת אחזקה? האם זה להכניס ראש בריא למיטה חולה? מבחינת שמירת ערך נראה ששומר יפה מאוד. לגבי צריכת דלק כולם סביב ה 10 לפי קריאה באינטרנט. מה הכיוון הנכון? לאחר בדיקה ביד 2 לא מצאתי עוד אופציות מעניינות. לגבי שאר החברות בשוק, לא מתחברים אז אין טעם להציע. תודה
-
לאשתי היה אלטו במשך 3 שנים. חוץ מטיפולים ודלק לא נכנס למוסך. האוטו אמין מאוד. לגבי הספארק, קיבלתי אחת כזאת בעבר גם חושב 2011, למרות שהיה רכב מהעבודה חדש לחלוטין היה זללן דלק לא קטן.
-
התלבטות לגבי רכב למשפחה עם ארבע נפשות (ואחת בדרך)
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של YG15 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בדוק אופציה, קיה ריו סדאן ידנית -
לפני רכישת פורסטר 2014 שעלתה לכביש ב2015 אשמח לדעה על המחיר.
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של eilam בתוך ייעוץ ברכישת רכב
המחירון הקובע מבחינת הביטוח הוא לוי יצחק. אם יגנבו את הרכב או יהיה לרכב אובדן להלכה תקבל לפי לוי יצחק, פחות ההורדה על רכב תיירות אם אמר זאת כנראה המחיר נמוך בלוי יצחק והוא לא מוכן לקבל את המחירון הזה.
