Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. בדוח לא מופיע צבע רכב ולא דגם וגם לא מצויין שהעבירה צולמה. מופיע מספר הרכב והפרטים שלנו כמו כתובת ושם. מה לעשות? טל.
  2. ערב טוב. קיבלנו היום לבית דוח מהמשטרה, הדוח מתאריך 4/3/19, המוזר בכל הדוח הוא מאשקלון בשעה 23:15. אנחנו גרים בתל אביב ובשעה הזו לפי התכתבות בוואטסאפ עם אשתי אנחנו בבית. בדיקה נוספת בתמונות באותו תאריך מקלחות לילדים אז בטוח שלא היינו באשקלון בשעה הזו או ביום ובזמן הזה. בכל מצב שהוא לא מוצא דרך לתיעוד פיזי של שעה 23 שאנחנו נמצאים בתל אביב. המחשבה, או ששיכפלו את המספר של הרכב או שהשוטר התבלבל במספר. סכום הדוח 500₪ סמל עבירה 5953. מה עושים במצב הזה? האם יש דרך לאתר מקום בנייד לאותו תאריך לשם הוכחה שזה לא אנחנו? טל.
  3. אז תקנה את הלוח מקשים https://www.alexsander.co.il/product/5672/umi-15 טל.
  4. שלום לכולם החלטתי לשתף קצת על הרכב - סיקור קטן של 7 שנות נסיעה משותפת. האוטו קיה ריו סדאן ידנית עם 109 כ"ס מנוע 1400 שנת 2013 נקנה עם 0 קמ והיום עומד על 66,000 ק"מ. בקצרה: בשורה 1 - רכב זול, אמין, משפחתי וידני = רכב אפור בארוך: איך בעצם נקנה הקיה ריו ידנית בכלל: זה היה לפני 7 וחצי שנים בזמנו היה לנו פ'גו 207 CC שנת 2009 ובדיוק גילינו שהאישה בהריון, מפה לשם האישה אמרה עם הפיגו אין סיוכי להכניס כיסא בטיחות מאחורה בגלל שאין מקום ורכב קבריולט פחות בטוח אז אמרתי לה נברר בסוכנויות רכב איזה רכבים מוכרים ואולי נעשה טרייד אין ונבדוק אופציה קניית רכב חדש/משומש. באותו זמן הפיגו הייתה שווה במחירון 75-80 אלף ושהלכתי לטרייד הציעו מחירים מצחיקים(50-60 אלף) ובמקביל שמתי מודעה ביד 2. האוטו נמכר פחות משבוע ב 70 אלף שח. בזמן שנמכרה חיפשתי רכבים קפצתי למגשרים וסוכניות,כל סוכנות שנכסתי אמרתי יש לי תקציב של 75 אלף שח מזומן מה יש לך להציע(לפני חוק המזומן שעוד מזומן היה שווה ערך) הציעו הצעות מצחיקות ומגוחכות על רכבי ליסינג שדרשו מחירון ללא הפחתה(וזה עד היום ככה) אחת הסוכניות שנכסתי אליה הייתה פרי אמרתי לסוכן יש לי תקציב של 75 אלף שח לרכב מה יש לך להציע? אמר שיש טויוטה קורולה יונדאי I25 ואת הקיה ריו הזו. הטיוטה והיונדאי היו משומשות עם נותנים לא מוצלחים בכלל שנת 2009-10 ואת הקיה חדשה לחלוטין שואל אותו מה הקאצ' אומר לי קנינו כ 100 רכבים אבל הם ידניים אמרתי לו זה מבחינתי יתרון. למחרת קבענו נסיעת מבחן(על קיה אחרת) אישתי נסעה על הרכב אישרה את העיסקה וככה נקנה הרכב. נסיעות + צריכת דלק: במהלך ה 6 שנים הראשונות האוטו היה אצל אישתי, הייתה נוסעת כ 8 קמ ליום רק עירוני בגלל הקרבה לעבודה עד הזמן שהיה אצלה האוטו נסע כ 40 אלף קמ עם טיולים בסופ"ש ונסיעה פעם בשנה לאילת לאחר מכן קנינו רכב נוסף והאוטו עבר אליי ואני נוסע בו כ 15 קמ ליום. צריכת הדלק הממוצעת כ 12 ק"מ לליטר, מיכל דלק הוא 30 ליטר כל תדלוק יוצא עד 200 שח - תענוג בכיס. בדרך כלל הנסיעות הם לבד וכל מיכל מחזיק אצלי לשבועיים. סיכום טיפולים: בגדול אוהב ומעדיף לטפל ברכב לבד בעזרת דוד שלי שמכונאי. במהלך ה 3 השנים הראשונות טיפלתי במוסך מורשה לטובת שימור האחריות(יש 7 שנות אחריות) אבל אחרי 3 שנים החלטתי שאני מטפל לבד ברכב כי אני סומך רק על עצמי, 3 הטיפולים הראשונים עלו סביב ה 3000 שח. שאר הטיפולים מבצע כל שנה לפי ספר רכב למרות שלא מגיע ל 15 אלף קמ מטפל כל שנה, ממוצע טיפול יוצא 400-300 עם חלקים מקוריים. במהלך התקופה החלפתי 4 צמיגים פאלקון Z914 עלו כ 1200 ש"ח. לאחר 3 שנים החלפתי מצבר עלה כ 450 ש"ח ב 30 אלף קמ החלפתי רפידות קדמיות עלה כ 200 ש"ח. רפידות אחריות עדיין לא הוחלפו, בטיפול הקרוב מתכוון לבדוק רמת הבשר ואם יש צורך אני יחליף. תקלה: במהלך כל תקופה היה תקלה 1 - סליל כרית אוויר שטופלה במסגרת האחריות. בלאי: ההרגשה לאחר 7 שנים שהאוטו עמיד אבל כבר מרגישים בלאי של הרכב כמו: לפעמים הכפתורים של הרדיו לוחץ עליהם אבל מגיב כפתור אחר, הלחצנים על ההגה מרעישים, בעיקר בלאי מפלסטיקה שנלחצת ומהתקנה מקומית נהרסו החיישני רוורס אבל החלפתי אותם. טסט וביטוח: האוטו קבוצה 1 אז הטסט זול, השנה חידשתי יצא כ 988. הביטוח עולה לנו לכל נהג מעל גיל 30 חובה+מקיף כ 2900 שח. חסרונות: המושב האחורי נמוך ברמות שהילדים לא רואים כלום מהחלון(הם בבוסטרים), כיסא נהג מציק בנסיעות ארוכות, מושב אחורי מתאים ל 2 כיסאות בטיחות אבל לא נשאר מקום לאף נוסע נוסף, מרגיש כבד, חסר כח. מחשבות על שדרוג: כל הזמן רצות מחשבות להחליף רכב אבל המחשבה להוסיף כסף מעבר על אוטו אחר שהאוטו הקיים אמין וללא תקלות קצת מציקה. האוטו מבחינתי עושה את העבודה קצת מציק ידני עם הפקקים באיילון אבל התרגלתי וחושב שאם יחליף את הרכב זו טעות. אם כבר יחליף האופציות זה אוטו ידני שוב פעם או אוטו הייברידי לטובת חיסכון בדלק. אפשר לסכם את הסיכום: מרוצה מהאוטו אבל עם דיגדוגים לשדרג. טל.
  5. הנסיעה על בסיס יומי באיילון, הלוך נסיעה חלקה והחזור בפקקים. ממוצע ק"מ יומי כ 15. טל.
  6. לא מרגיש שינוי בסחיבה או מתקשה יותר. חם=יולי/אוגוסט, בכל המקרים אני נוסע עם מזגן ללא חלונות פתוחים. טל.
  7. צהרים טובים אני נוהג בקיה ריו ידנית 2013 מנוע 1400 סדאן, האוטו נוסע אותו מסלול ללא שינוי באופן יומי. צריכת דלק הממוצעת מבדיקה ממשאבה למשאבה 12 קמ לליטר, לאחרונה אני שם לב בתידלוקים האחרונים שהתצרוכת דלק ירדה ל 10.8 קמ לליטר. לא שזה הפרש גדול אבל נראה לי שמתחיל לחרוג וצריך לבדוק. האוטו מטופל, טיפול האחרון נעשה ב 19/10/18 עם 59,092 ק"מ - שמן מנוע,פילטר שמן,מסנן אוויר, 4 פלגים(מקוריים) והחלפת שמן קלאצ וברקס. ב 60 אלף היה צריף להחליף פילטר דלק אבל לא החלפתי אותו, צריכת דלק ירדה משער ב 1000 קמ האחרונים. האוטו עומד כיום על 66,000 ק"מ. התכנון לעשות בחודש הבא טיפול וטסט. אשמח לדעת מה צריך לבדוק או להחליף שהצריכת דלק תחזור לשגרה. טל.
  8. http://adi-system.co.il/wp-content/uploads/epander//2015/01/netz5_user_guide.pdf
  9. ^ כנ"ל אצלי. יש לי מק בוק אייר 2010 שגם הגירסה הכי "מעודכנת" שלו הייתה 10.6 ולא היה אפשר יותר מזה. הורדתי דרך טורנט גירסה 10.7 ואז לאחר מכן קיבל עדכונים לבד אבל לאחר מכן המחשב היה איטי להחריד ונתקע ועבד על הפנים. בסוף חזרתי לגירסה האחרונה 10.6 ועובד מצויין. עדכנתי גם בגלל אופיס אבל בסוף לא הייתה לי ברירה ונשארתי עם אופיס 2011 אני חושב ועם בעיות עברית. טל.
  10. אצלי קרה מקרה הפוך. ברשותי ווספה אספנות, לא חידשתי לה את רשיון רכב וכרגע היא בלי טסט בתוקף וקיבלתי מכתב תזכורת ממשרד התחבורה, שלא חידשתי את הרשיון רכב ואם במהלך השנתיים לא יחדש לה את הרשיון רכב(יעשה טסט) הווספה תצטרך לעבור בדיקה של מעבדה. לא מצליח להבין מה קורה במשרד הרישוי.
  11. אם ברשיון החדש שאצלך רשום 01 או ברשיון של בעל הרכב הקודם מופיע 01? אם רשום ברשיון רכב שכבר בבעלותך אתה יד 2 אם מופיע 01 על הבעלים הקודמים אתה תהיה יד 3 טל.
  12. בתור אחד שקרה לו. גם שפירסמתי מודעות למשפחה ושרציתי לפרסם לעצמי הגדירו אותי כסוחר מאותה סיבה מותר לפרסם 2 מכוניות בשנה, רוצה יותר תשלם 1000₪. ביד 2 קיר יקשיב לך ולא הם. מה שצריך לעשות זה לפתוח הכל מחדש. אי מייל חדש וטלפון חדש. המערכת מזהה את האי מייל או הטלפון הקודם היא חוסמת אוטומטית את המודעה. לשנות את פרטי המודעה ברמה של קמ שונה. אבל יש דברים לאחר שעולה המודעה אי אפשר לשנות אז לפחות תעשה את אותו דגם ואותו סוג תרשום בפרטים פרטים אחרים לגמרי שלא קשורים לרכב ואחרי שתעלה המודעה תשנה דומה לרכב. במודעה החדשה ללא תמונה כי המערכת מזהה תמונות. יש להם מערכת שקורא נתונים וכל הקשור למודעה קיימת היא חוסמת. דרך אגב: לגבי שינוי מחשב וכדומה פתרון פשוט, תעלה מודעה מהנייד דרך דפדפן אחר שתוריד מהחנות. בהצלחה.
  13. האוטו נרכש חדש מדילר בארצות הברית, ניו ג’רזי. נסע כ 300 קמ בארצות הברית ולאחר מכן הלך לאחסנה לטובת משלוח לארץ, שהלך לאחסנה היה נקי ללא פגם כלשהו. כאשר האוטו הגיע לארץ חשבתי שימתין במקום מקורה וסגור אבל ממש לא עמד בשמש הקופחת שלנו. אשמח על מקום מומלץ לטפל ברכב באזור המרכז/ תל אביב. ראיתי ביקורות טובות על PDR פלוס שנמצאים בפתח תקוווה טל.
  14. אלו נקודות ללא חורים, אלא חלקות למגע. כלומר אין שקעים אז זה לא מאבנים. זה נראה כמו שטפטף משהו על האוטו בזמן שעמד בהמתנה לשיחרור ולא ניקו ואז נשאר סימן. טל.
  15. שלום לכולם. רכב חדש שרק הגיע לארץ ביבוא אישי. ככה הוא חיכה בחוץ(כמובן שעם גג סגור): http://www.up2me.co.il/v.php?file=93254803.jpeg לאחר שעמד בחוץ בנמל חיפה קרוב לחודש לקחתי אותו לשטיפה ידנית כמובן ביום שבת האחרון ונגלו נקודות שלא יורדות. אלו הנקודות: http://www.up2me.co.il/v.php?file=48508136.jpeg http://www.up2me.co.il/v.php?file=44151563.jpeg מה אפשר לעשות בשביל להעלים/להוריד אותם? רכב חדש שרק נחת בארץ, כנראה בזמן שעמד בחוץ במזג אוויר שלנו עבר עליו משהו. שוקלים לעשות ציפוי ננו לאוטו לשמור על הצבע או כל ציפוי אחר שישמור עליו. מה מומלץ? מה צפי עלויות? בתודה טל.
  16. שלום לכולם. קרוב משפחה יבא מחול BMW סידרה 4, האוטו ממתין בנמל חיפה וכל יום שנמצא בנמל משלמים כסף. המצב נכון לכרגע שיש רשיון זמני ל 3 חדשים(לצורך רשיון לשנה צריך לעשות תקינה) והערכה זמנית של לוי יצחק, בשביל לקבל הערכה מלאה מלוי יצחק צריך להגיע פיזית וכל אלה דורשים ביטוח בשביל לנסוע על הרכב למקומות האלה. ביטוח חובה אין בעיה לעשות אבל לנסוע על רכב שעלותו 400 אלף לא מומלץ רק עם חובה. ולכן הצלחתי להוציא מלוי יצחק הערכה זמנית לטובת נסיעה למשרדים שלהם בתל אביב בשביל לקבל הערכה מלאה. האם יש סוכנות שאתם מכירים ויודעים שהם מתמצאים בנושא היבוא אישי שיכולים לעזור בביטוח מקיף על סמך הערכה של לוי יצחק ועל סמך רשיון זמני לטובת נסיעה על הרכב ולא להביא בגרר. ביררתי עם גרר רוצה מעל 1000₪ לדעתי הנושא שרכב חדש ללא ביטוח שינוע ״בכבישי ישראל״ על גרר נשמע לי טעות גדולה. אני בודק עם סוכנת ביטוח שמנסה את מזלה בכל חברות הביטוח אבל ללא הצלחה בגלל שחברות הביטוח לא מוכנות על סמך הערכה זמנית ולא מלאה של לוי יצחק לעשות ביטוח מקיף. ומנסה עם סוכנות ביטוח רמות שאמרו לי שמתעסקים אבל נכון לכרגע רק שומע בטיפול/בדיוק מטפלת אז כנראה מהם לא תבוא הישועה. אולי ממכם תבוא הישועה. טל.
  17. אופציה נוספת לחבר אותם עם סופר 7 בצבע שיש לך באדן החלון. פשוט למלא את החור עם ספור 7 ולהדביק אותם חזרה את כל השורה בלי לפרק כלום
  18. שלום לכולם בשבת האחרונה הלכה הצילייה שהייתה לי(קטנה בסגנון של אוהל). ראיתי שיש מלא סוגים, אבל איזה קונים? חושב ללכת על גודל 3X3/2X2 איזה חברה מומלצת? התקציב 350-400 טל.
  19. אני משתמש בקפסולות של קפה גו שהם מצויינות בטעם וגם השירות שלהם. הם מפלסטיק אבל תמורה מצויינת למחיר בערך 1.25-1.20 לקפסולה. בקניה גדולה המחיר מוזל עוד. קפסולות מאלומיניום שאני מכיר זה Lor של שופרסל. טל
  20. אופציה שיכולה להתאים לך BMW סידרה 4 גרסה M, לדוגמא: https://www.yad2.co.il/s/c/nsu71a גם גג נפתח קשיח וגם המראה שימשוך את העין וגם חווית נהיגה. טל.
  21. תודה על העזרה. לאחר מחשבות רבות וכנראה שמסאונד בר/מקרן קול לא אקבל את אפקט הסאונד שאני מחפש, כנראה שאני יוריד את כל הרמקולים שיש על המזנון וישאיר אותו נקי לחלוטין, האמת שקצת חבל כי הם רמקולים של חברת KEF שמאוד איכותיים. וישאר רק עם זוג הגדולים ואולי יוסיף סאב(למרות שהשכן מתלונן עכשיו על "דפיקות" אצלו). לגבי הקניה של הסאונג בר ב 1600 שקל מצרף קישור לקניה אם זה רלוונטי עבור מישהו https://ineedit.co.il/2018/12/31/yamaha-soundbars/#jp-carousel-19991 טל.
  22. שלום לכולם לאחר החלטה מהאישה, החליטה שנמאס לה מכל הרמקולים בסלון ומעוניינת להחליף למקרן קול/סאונד בר עם סאב. זה הבאלגן שבסלון כרגע נכון לכרגע כל הבאלגן מקדימה כי החלפנו לסלון פינתי ואין מקום לשים כלום מאחורה, יש כ 10 רמקולים בסלון כולל סאב. התקציב סביב ה 1500-2500 מעדיף להישאר במסגרת התקציב. ראיתי אופציה לרכישה מקרן קול של ימאהה דגם Yamaha YSP1600 ב 1600 שקל(עלות יבוא אישי מחול עד הדלת) + הוספת סאב סביב ה 800-1000 שקל אופציה נוספת ללכת על סאונד בר של JBL 3.1 או 5.1. וכן אני יודע שמקרן קול וסאונד בר לא אותו הדבר, בשביל מקרן קול צריך 4 קירות נכון לכרגע יש 3 ואחד רחוק אבל לפי מה שראיתי בימאהה יש אופציה לשחק אם יש קיר רחוק והסאונד בר זה סה"כ הגברה של רמוקלים שלא נותן הרבה מעבר. אנחנו צופים סרטים, סדרות ומוזיקה. האם יש כיוון אחר ללכת? האם יש המלצה על מקרן קול אחר שיתן אפקט של קולנוע ביתי? פחות חושב ה 5.1 אלה העוצמה של המערכת והאיכות השמע שלא מזייף בתדוה טל.
  23. למכירה יונדאי אקסנט 2008 280,000 קמ טסט לחודש(רשיונות מוקפאים) יד רביעית נא ליצור קשר עם ברוך 054-9002865
  24. עריכה: מצרף 2 תמונות לראות את הבעיה
×
×
  • תוכן חדש...