Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. מכר ביקש בקשה. האם קיימת מצלמה משולשלת? הכוונה שמצלמת: קדמי, פנים הרכב ואחורי? אם קיים יש מומלצת? טל.
  2. היי ניסתי לבדוק עם סורק תקלות(דגם VS890 סיני שהביאו לי) לא זיהה תקלה למרות שהנורה דולקת. הלכתי למוסך מורשה בתל אביב דרש עבור האבחון 250 שקל אבל לא היה לו זמן לבדוק לי. הסברתי לו את הבעיה שמופיעה, אמר שיש 2 בעיות שהנורה נדלקת או שהחוטים מתחת לכיסא מנותקים או שהסליל הגה. הסברתי לו את התקלה שהנורה נדלקת ולפעמים שאני מסובב את הגה במקום הנורה נכבת אז אישר שהתקלה בסליל כרית הגה מהסבר על התופעה שמופיעה. שאלתי אותו עלות עבור התקלה אמר 1000 שקל כולל החלק מע"מ עבודה. לאחר בדיקה באינטרנט(אי ביי) המחירים נעסים סביב ה 100-250 לחלק. האם יש המלצה על מוכר באי ביי לקניית החלק? מק"ט החלק הוא : 934901W110 ראיתי בקישור איך להחליף לא נראה מסובך. האם לאחר ההחלפה אני ידרש לחבר למחשב רכב לאפס את התקלה או שמתאפס לבד? טל.
  3. שלום לכולם. מנסה להבין אבל לא מצליח., האם קיים לאחד מהם מערכות בטיחות מובנות? מצאתי בחלק מהמבחנים שקיים וחלק שלא קיים. אני רואה את רובם עם מובלאיי. אשמח לחידוד בנושא מערכות בטיחות. ואם קיים איזה מערכות בטיחות. טל.
  4. שלום לכולם. נדלקה לי נורת כרית אוויר ברכב. יש לי אנג׳י, האם יש דרך לבדוק איתו מה התקלה? האם יש אפליקציה אחרת שמתחברת שאפשר לבדוק דרכו את התקלה? בדרך כלל זה סליל אוויר לפי מה שקראתי. האם יכול להיות תקלות נוספות? מה העלות המשוערת להחלפת החלק? בתןדה טל
  5. שלום לכולם. לחבר הגיע האופציה להחליף רכב מה ליסינג שלו ובגלל שמשפחה שלהם התרחבה נתנו לו קבוצת רישוי 4 רכב 7 מקומות ותוספת כסף בתלוש. האופציות הם מה שרשום בכותרת האאוטלנדר התוספת בתלוש ₪1000 הניסן תוספת בתלוש 1200₪ לפני מה שהבנתי שניהם מגיעות כבר עם מערכות בטיחות ללא מובלאיי. איזה מבניהם יותר מרווחת? איזה עדיפה מבחינת מערכות בטיחות שמגיעות עם הרכב? איזה מבניהם עדיפה לקחת למשך 3 שנים. הנסיעות שלו ת״א - אשדוד. בתודה טל.
  6. שלום לכולם הרכב שנת 2018 עבר 64,000 ק"מ בעלות ליסינג. שוקל לרכוש את הרכב אבל חושש מאוד מהתאונות שעבר. האם קיים שאסי לפי ממצאי הבדיקה? האם כדאי לעבור לרכב הבא או להמשיך ולקחת אותו לבדיקה? טל.
  7. שלום לכולם מנסה לברר מה משמעותם של הריבועים מתחת לפנסים באודי. לחבר של אחותי יש האודי A3 שנת 2017 והוא טוען בגלל שקיים אצלו פנסי קסנון זוהי מערכת הקירור שלהם. אני חושב שיש מנקה פנסים בתוך אותו מכסה אבל לא מצאתי כפתור להפעלה שלהם. מי צודק? לאחר בדיקה באינטרנט אני רואה הרבה דגמים של האודי שקיים אצלהם המכסה, מה משמעותו בעצם? טל.
  8. אני מת"א. טל.
  9. שלום לכולם מחפש לקנות את כל הקונסולה לנהג של מתגי החלונות לקיה ריו 2013. כל מה שאני מוצא זה כולל הנעילה אבל אצלי אין את החלק של הנעילה, התמונה שצירפתי זה מה שקיים אצלי באוטו. המתג של חלון נהג נשבר ופעם עובד ופעם לא. אשמח לעזרה בלמצוא את החלק להזמנה מחול או לקניה בארץ. עריכה: אני חושב שמצאתי את המק"ט של החלק - 935701W130 טל.
  10. שלום לכולם. בעקבות התרחבות המשפחה אנחנו נאלצים לשדרג את הרכב הקיים ספורטאג׳ 2019. הקיה מאוד אמינה וכנראה חושבים להמשיך עם קיה אבל שהתחלתי לחפש סורנטו 7 מקומות ראיתי הרבה עם מובלאיי ולא עם מערכות בטיחות מובנות. אשמח לדעת מאיזה שנה/דגם הסורנטו עם מערכות בטיחות מובנות? האם המערכות בטיחות כמו בספורטאג׳ או שיש נוספות? האם יש רכב אחר של 7 מקומית מומלץ? הניסן אקס טריאל נראית לא מרווחת חשבנו על פורד אקספלורר 2016 וגם על שברולט טרווסט 2016 אבל הסבירו לנו שהם עושות 1-6 לא יודע עד כמה זה נכון(אנחנו נוסעים בעיקר רק בעיר) התקציב בגדול עד 180 טל.
  11. יש שני חניונים אפשריים: חניון פסי רכבת אקספו תל אביב(מדובר על חניון היכל קבוצת שלמה) - יש מתחת לגשר של הרכבת צל אבל אין מקום להתפנות/לקנות דברים. חניון נוסף בסינמה סיטי החניון התחתון מסומן בחץ אדום שהוא פתוח וריק בדרך כלל בשעות האלה טל.
  12. מה עם פיג'ו 3008 אבל הדגם GT? נראה שעונה על רוב הדרישות ויש למכירה ביד 2 אחת אין לי קשר למוכר/למודעה https://www.yad2.co.il/s/c/nr4fcw טל. ערכיה: לפי בדיקה ב icar רק בדגם החדש עם 177 כ"ס יש את כל הדברים ולא בדגם עם 181 כ"ס.
  13. צהריים טובים חבר מחפש רכב 7 מושביםוראה דודג' ג'רני 2015. ברשת לא נמצא הרבה מידע לגבי הרכב. מה מצב האמינות שלו? האם יש תקלות מוכרות לרכב? קראתי באינרטנט שהרכב 4 הילוכים, יכול להיות או שיש טעות? ואם הוא כן בעל 4 הילוכים איפה באה המשמעות לכך? התקציב שלו 60 אלף. טל.
  14. BRAVO_SX

    פתיחת תא מטען בעזרת שלט

    ברשותי קיה 2013 וחבר עם יונדאי שיש את הכפתור פתיחה מהשלט. אולי אין לך את המפתח המקורי? שכן קיים בו האופציה לפתוח את התא מטען. אולי זה קיים ברכב שלך ואתה צריך למצוא את המפתח המקורי ואין צורך בשום פרוייקט. טל.
  15. בדיוק היה אצלי בחדר שינה ידית חורקת ולא יורדת חלק במנעול מגנטי. התחלתי בלפרק את הצלינדר שבדלת ובשביל להוציא אותו צריך לפרק גם את הידית מהדלת. אצלי בשביל לפרק את הידית צריך לסובב את ההברגה שמסתירה את הברגים. אחרי שמוציאים את הצד עם המוט המרובע אפשר להוציא את הצלינדר. לקחתי את הצלינדר ומה שעשיתי פשוט פתחתי את ה 3 ברגי כוכב שימנתי הכל והחזרתי למקום. המנגנון הפסיק לחרוק והידית יורדת חלק. טל.
  16. מנצל את השרשור כי בדיוק צריך תנור חדש. חשוב לפי הסדר: תנור בילט אין, תא אפיה גדול, מסילות טלסקופיות וטריקה שקטה(אם יש צורך אפשר לוותר) תקציב 1500-2000 האם התנור הזה עונה על הדרישות? https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=990192 או יש המלצה לתנור אחר? טל.
  17. אפשר לפשט את זה מפורום אחר שאני משתמש בו ככה זה מופיע: הצטרף בתאריך: Aug 29, 2012 הבעות תודה: 424 מספר הודעות: 2726 ואז מופיע כמה תודות קיבל טל.
  18. http://www.citroen.co.il/wp-content/uploads/2019/10/5656703_C4_CACTUS-21x21_e.pdf עמוד 5 מופיע רוחב מושב אחורי טל.
  19. שאלה אם אני קונה רכב משומש לדוגמא 2013-2015 שקיים בו מובילאיי ומסיר אותו, האם זה אפשרי? באופן היפותטי הולך לעמדה 1 לעדכן את רמת הבטיחות בגלל שאין את ה"צפצפה" האם זה אפשרי? טל.
  20. שלום לכולם מכר מהעבודה יש לו צורך ברכב 6 מקומות בעקבות התרחבות המשפחה. בעקבות חיפוש ביד 2 עלה רכב מרצדס R קלאס שנת 2006/7 - חשוב לו שופוני. האם המנוע 3500 אמין? האם יש בעיות שצריך לדעת על הדגם הזה? נלקח בחשבון שהרכב 5 מטר, יש חניה פרטית בבית. כרגע ביטוח וטסט לא רלוונטי יש לו החזר מלא מהעבודה והנסועה השנתית היא 15 אלף אז מבחינת דלק לוקח בחשבון. אשמח לקבל חוות דעת על הרכב ולהעביר את המידע. או כיוון אחר של 6/7 מקומות בתקציב של 50-60 אלף שח טל.
  21. מתנצל התבלבלתי, התכוונתי למכס. טל.
  22. מוסיף קצת מידע לאחר שעזרתי לקרוב משפחה לייבא גם BMW מארצות הברית. הייבוא לקח כ 3 חודשים, הרכב שייובא BMW סדרה 4 קבריולט חדשה. העלות הסופית הייתה כמעט כמו המחיר קנייה בארץ שזה לא היה משתלם כי אין הטבות של רכב פלג אין. כשהרכב הגיע לארץ והמתין בנמל המכס החליט שלא קיבל מספיק כסף ויש שגיאה בין מחיר הקניה למחיר המוצהר והחליט שמעוניין לקבל עוד 17,000₪ שעד היום קצת מוזר איך הגיעו לסכום הזה אבל הרכב הגיע ובשביל שישחררו את הרכב בנמל מוכנים לשלם כל סכום. לאחר שהגיע הרכב מקבלים רשיון ל 3 חודשים ובשביל לבטח אותו צריך להגיע ללוי יצחק בתל אביב אבל אם אבללל גדול מאוד שהרכב הגיע לנמל חיפה אף סוכנות לא רצתה לבטח אותו במקיף או לפחות צד ג לפני שיש הערכה של לוי יצחק והערכה לוי יצחק נמצאת בתל אביב ובשביל זה היה אופציות של גרירה בעלות של 1500₪ או רק חובה לרכב של 500,000₪. בסוף נמצאה סוכנות שהייתה מוכנה לעשות ביטוח חובה ו צד ג לטובת נסיעה ללוי יצחק להערכת שמאי. לאחר הערכת שמאי לא מקבלים במקום את השמאות אלא אחרי שבוע אם אני זוכר נכון ורק לאחר מכן מבטחים מקיף כל התקופה עד שהיה מקיף הרכב חנה בצורה שהוא חסום שאי אפשר להזיז אותו. עלות הביטוח מקיף היא כ 12,000₪ בלי חובה. לאחר שעבר 3 חודשים היה צריך לעשות תקינה שעולה 1000₪ לקח חצי יום את התקינה עשיתי ביהוד. אחרי התקינה היה צריך לשלם אגרת רישוי בעלות חצי מהאגרה המקורית ועבר עוד 3 חודשים ונגמר הטסט לאוטו והיה צריך לשלם אגרה בסך 4,700₪. מה שקרה עם האגרה ששולמה הרכב בארצות הברית עלה בתאריך 12/18, הרכב עד שעלה לארץ היה 3 חודשים כלומר מרץ אפריל אחר כך רישוי זמני ל 3 חודשים ואחר כך תקינה ואז חלפה לה שנה ששולם כמעט 7,000₪ רק על אגרות רישוי למרות שנסע חצי מהתקופה בארץ. בגדול היבוא האישי צריך להיות עם הרבה סבלנות ולהיות מוכן נפשית לכל סכום שתשלם כי אי אפשר להתווכח עם המדינה. טל.
  23. בדיוק גם אצלי. שקניתי רכב מ 0 קמ ב 2013 לא הופיע כלום. שקניתי שוב ב 2019 הופיעה הרישום. טל.
  24. רק אני חושב שהוא היה עם קרוז קונטרול פעיל שיכול להיות ששיבש את המערכת ושהפניקה גרמה לכשל במוח בעצם ולא ברכב. טל.
  25. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=Black+Front+Left+N%2FS+Passenger+Outer+Door+Handle+for+Honda+Civic+MK8+2006+-+2011&_sacat=0
×
×
  • תוכן חדש...