Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. אני גולש באתר מותאם. התחילה תקלה מוזרה, כאשר נכנס לשרשור כלשהו מצליח לקרוא רק את העמוד הראשון. שאני מנסה לעבור עמוד מופיע לי שהעמוד לא קיים. כאשר נכנס דרך הדפדפן הרגיל כמובן שעוברים דפים לכל עמוד שאבחר. תודה
  2. ואם אני מבטח את הרכב באופן רגיל ולא כרכב אספנות?
  3. תודה על המענה, המערכת אצלי היא 6v. מאיפה קונים מייצב מתח שיתאים לווספה?
  4. שלום לכולם יש ברשותי ווספה ספרינט שנת 69, יש לה בעיה בחוטים שלה ובעיות מתח גבוה. הבעיה היא כזאת כאשר נוסעים איתה על טורים גבוהים או לוחצים על הצפצפה הנורה הראשית נשרפת. שקניתי אותה היה לה מנורה 12 וולט שמתי לב שנוסעים האור לא מספיק חזק בסוף גיליתי שהתקינו נורה 12 וולט שבעצם צריך להיות מנורה 6 וולט. היה גשר בחוטים בשביל להוריד מתח אבל הצפצפה לא הייתה עובדת. כאשר החלפתי למנורה 6 וולט חזרה וניתקתי את הגשר, כל נסיעה היה צריך להחליף מנורה ראשית. מאיפה להתחיל למצוא את מקור הבעיה? המחשבה הראשונית להחליף את המגנטור.
  5. אם אתה עם ילדים קטנים, תוותר על הריו. הספסל האחורי נמוך מאוד. אצלי הילדים לא רואים מה קורה בחוץ עם הכיסאות שלהם, רק את השמיים.
  6. לאחר שנה הנושא עלה שוב. ההחלטה על יבוא אישי מארצות הברית כי האוטו זמין מיידי. הבנתי שמייבאים מארצות הברית יש צורך לשנות פנסים ולוח שעונים האם יש צורך בעוד משהו? האם הדברים האלה קונים מראש ומתקינים בארץ? האם צריך לטפל לפני שמגיע האוטו לארץ? האם יש אפשרות לעשות את היבוא באופן עצמאי או שחייב חברה שמטפלת ביבוא? אשמח לשמוע אם מישהו ביצע את התהליך של יבוא אישי מארצות הברית לרכב חדש 2017 תודה
  7. להבנה כללית אם נקח בחשבון את שני הצורות, חדשה וישנה. בצורה החדשה האוטו מיוצר עם מנוע 1.6 טורבו בנזין עם 180 כ״ס כמו רוב המנועים שמיוצרים היום ובצורה הישנה היה מנוע 1.5 עם 182 כ״ס, לפי קריאה האוטו כבד באזור 1.6 טון. אבל היום כולם שואפים לחיסכון בדלק, פה בדיוק ההפך עושה 1 ל 7-8 לליטר כמו מנוע של האמר. ממה נובע השתיינות של הדלק? תודה
  8. BRAVO_SX

    עונה חדשה ל-Wheeler Dealers

    באיזה הרחבה?
  9. BRAVO_SX

    שאלות? השקת פיג'ו 5008

    יכול להיות שמשקל הרכב זהה בין 3008 ל 5008? לפי אתר פיג'ו 3008[TABLE=class: normal, width: 594] [TR=class: tooltip] [TD=class: first]משקל עצמי (ק"ג) [/TD] [TD=align: center]1365 [/TD] [/TR] [/TABLE] 5008 [TABLE=class: normal, width: 594] [TR=class: tooltip] [TD=class: first]משקל עצמי (ק"ג) [/TD] [TD=align: center]1365 [/TD] [/TR] [/TABLE] בהתחלה חשבתי ש 5008 יותר כבדה עקב 7 מושבים אוטו יותר ארוך, וחשבתי לעצמי למנוע עם 120 כ"ס יהיה קשה לסחוב את משקל הרכב, אבל להפתעה הם שוקלים אותו הדבר.
  10. בעקבות שעלה המלצה על וולוו v40 אשמח לחידוד לגבי הדגמים. מה ההבדל בוולוו v40 בין T3 ל T4? האם יש הבדלים בין השנים 2015/2016/2017? האם יש שינוי צורה בין השנים שציינתי? מאיזה שנה/דגם המערכות האקטיביות(פעילות) ולא פסיביות(רק התראות)? תודה
  11. BRAVO_SX

    ה-5008 כבר כאן :)

    השוואה בין קודיאק ל 5008
  12. תודה בדיוק מה שחיפשתי לגבי התמונה גובה המשקוף 199.8 המעבר של הכניסה לדלת 193.5 האם הקובע גובה המשקוף או הכניסה לדלת שחייב להיות מעל 198? תודה
  13. שלום לכולם בעקבות משקוף נמוך ובעיות עם קבלן העבודה שמתעקש שהגובה שקיים זה תקני, אני מחפש מה הגובה התקני של דלת? הדלת שעבורה אני מחפש זה כניסה לחצר, אני לא יודע אם יש הבדל בין דלת פנים לדלת חוץ. אני זוכר שקראתי שגובה משקוף חייב להיות מעל 2 מטר אבל לא מוצא את זה שוב. חיפשתי בגוגל לא מצאתי אשמח לכיוון ואפילו למסמך מסודר שיוכל להעביר לו תודה רבה על העזרה
  14. BRAVO_SX

    2013 ק"מ נמוך

    אני עם הקיה ריו שלי גם שנת 2013 עשיתי 47,000. הנסיעה היומית מאוד קצרה בגלל זה הקמ נמוך. כמובן לקחת לבדיקה ולבדוק טיפולים בזמן( כל שנה ולא לפי מספר קמ).
  15. מה עם פורשה פאנאמרה? 2012-2013 צריך להיכנס בתקציב שלך
  16. אני פעם עבדתי בעבודה כזאת. שהוחלט מראש מה הנטו, וכל מה שהיה קורה בברוטו זה באמת הרואה חשבון היה מטפל בזה. והיה משולם הכל מס הכנסה ביטוח לאומי הפרשים וכל הדברים מעבר. החיסרון שאני ראיתי שהיה שכר בסיס ועליו נבנה בונוסים, זאת אומרת שאם אתה חותם בלשכה אתה מקבל רק לפי הבסיס בלי הבונוסים.
  17. היה לי מקרה דומה עם חברה אחרת, פניה לתלונות הציבור ונפתרה הבעיה.
  18. BRAVO_SX

    מבחן - ג'יפ רנגייד 4x4

    והמחיר?
  19. תודה לכולם אחרי שניסיתי להסביר ולא צלח נתתי לו לקרוא את התגובות והבין שאין לו מה לחפש באטרקציה הנ"ל. כנראה ירכוש את הקודיאק החדשה
  20. מכר מהעבודה מחפש רכב, הוא שאל אותי את דעתי לגבי האוטו ואני שואל אותכם. האודי Q7 שנת 2012 עם ק"מ מועט מאוד הרכב הנ"ל עולה 200,000 שח. הצעתי לו שעדיף לו לרכוש רכב חדש כמו את הקודיאק באותו סכום יש אחריות, רכב חדש, אתה היד הראשונה האם אני צודק בגישה שלי? בנוסף לשאלתו, איך האמינות של הגיר Quattro Tfsi אוט' 3.0 ? תודה
  21. מקפיץ לטובת שאלה ששאל: מצא רכב אחר שמצא חן בעינו אבל נראה לי טעות אני מנסה להוריד אותו מהרכב. אודי Q7 שנת 2012, האם זה גיר בעייתי Quattro Tfsi אוט' 3.0 ? הרכב הנ"ל עולה 200,000 משומש, הצעתי לו שעדיף לו לרכוש רכב חדש כמו את הקודיאק באותו מחיר יש אחריות, רכב חדש, אתה היד הראשונה האם אני צודק בגישה שלי?
  22. שלום לכולם מכר מהעבודה מחפש רכב וחושב על הקודיאק החדשה של סקודה לאחר קריאה בפורום אני רואה הרבה תקלות חוזרות לגבי בעיות בגיר. האם בקודיאק הגיר בעייתי או שהגיר הזה שונה משאר הדגמים? יש גיר DSG 6 מנוע 1.4 ויש גיר DSG 7 מנוע דיזל 2.0 האם יש גיר מומלץ מבניהם? האם יש מה לחשוש שהיבואן נותן שנתיים אחריות ולא יותר? תודה
  23. האם זה נכון שצריך רק 100 אש״ח? אני שומע מאנשים שצריך רק 10% והבנק נותן 90% משכנתא? עד כמה זה נכון המידע הזה?
  24. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589847-נקישות-מהארד-דיסק בבקשה עלות לא זולה אבל הצילו אם אני זוכר נכון 80% מהמידע
  25. תודה רבה על המידע לגבי 3008. מה לגבי סקודה קודיאק? האם שקלת או בדקת אותה?
×
×
  • תוכן חדש...