הי, אני חדש בפורום
סטודנט שרוצה לרכוש את הרכב הראשון שלו (עם תקציב של 25K )
אחרי כמה שיטוטים כאן בפורום יש לי דגש על גרנדה ,הסיריון, יאריס, וסוויפט
אשמח אם תחדדו לי את הבחירה לי
מאוד חשוב לי : מרווח, חיסכון בדלק, בגאז' גדול, אמינות ואפס בעיות (כמה שאפשר)
מאוד חשוב לי שהמנוע יהיה 1.3 +
הגרנדה משום מה מאוד קורצת לי, גם בגלל המרווח והריפוד וגם בגלל שהיא כל כך יפה.
השאלה החשובה כאן, האם בגלל שהגרנדה אינו רכב שוק, יהיה לי בעיה למכור אותו?
תמיד אני שומע לא להתקרב לפיאט בגלל כל מיני סיבות שאני אתקע איתה לנצח כי אין לה ביקוש.
אשמח לשמוע הכל על הגרנדה בהתאם למה שאני מחפש והאם יש איתה בעיה כלשהיא אפשרית?
תודה