Jump to content

roeiyo

  • פרסום הודעות

    154
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות roeiyo

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הבעיה זה איך אני שומר על המסך המקורי גם כי הוא יושב יפה על הרכב ובעיקר כי בגלל כל הפונקציות של המסך כמו: שליטה במזגן, הצגת תקלות, קילומטר ועוד הרבה דברים שקשורים לתפועל הרכב. יש מערכת חליפית תואמת לסיטרואן שאפשר לקנות?
  2. ההתקנה פרט לבידוד מצויינת עם כבלים ממש טובים. סאב יצטרף בקרוב ועדיין אני מחפש למה זה מזייף, כמובן שלא ציפיתי שיהיה נמוכים טובים. אני מניח שהעיוות מגיע מהמערכת רק ששם יש לי כיוון רק לבאס וטוויטר. כייוני באס נמוך טוויטר +5 ועדיין ברגע שעוברים 60-70 מעוצמה זה מעוות את הצליל בצורה חריפה מאוד. קראתי בפורום קקטוס אנגליה שלהרבה יש בעיות דומות וזה נעילה תוכנתית. מישהו יודע אם סיטרואן מחוייבים לפתוח לי את זה או שיש דרך לגשת לתוכנה הפנימית? הנעילה היא גם למשל בכך שכשאין רמקולים אחוריים מהחברה אין יציאה שלהם ואין שליטה על פונקציות נוספות של סאונד שקיימות במערכות אחרות. אני מוכן אפילו
  3. בכל מקרה אתה אומר שהמגבר מוציא אייכות טוסה וזה כנראה מהמערכת. השאלה אם יש פתרון שלא כולל להחליף את המערכת? מתי משמתמשים בבי אמפ ומתי בגישור? איפה אני יכול לראות הבדל בעצם?
  4. המגבר מוציא 160 לפי מה שרשום. בכל מקרה אני יכול לחבר בגישור. הבעיה שכשעוברים ווליום מסויים במערכת זה נשמע כמו רמקול של טלפון שמשמיע סאבים. הוא מכוון בדיוק כמו שרשמת. כיוונתי כמה מגברים כבר ובחיים לא הייתה לי בעיה כזו. פעם ראשונה שאני עובד עם מנחת וזה זוועה. כשחיברתי אותו ברכב אחר עם מערכת של פיוניר הוא היה עוצמתי מאוד בשני ערוצים ומדוייק יותר ממגבר של אלפיין שיושב על הרכב כרגע.
  5. אויי לא שמתי לב מה שלחתי. זה המגבר Rockville dB55 4000
  6. רשמתי כל מה שמותקן עם מערכת מקורית של סיטרואן רמקולים קדמי - מורל אליט. מגבר ומנחת שרשום למעלה. מה יכול להיות טעות בחיווט אם הכל עובד? מה התהליך של כיוון עם מנחת?
  7. התקנה בוצעה ברמה גבוהה מאוד מבחינת חיווטים רק ללא בידוד כרגע. לקחנו את הקונקטור של הרמקולים ופירקנו כל שן בעדינות (למקרה ונרצה להחזיר) וחיווטנו לתוך מנחת. מותקן על הרכב: מגבר - Rockville RWK10 עם 2 גאוג' וכבלים איכותיים מאוד. זוג קומפוננטים מורל אליט. מנחת - RF HLC4 כרגע לא מותקן סאב. המערכת נשמעת נחמד עד ווליום 20 (מתוך 30). ברגע שמרימים מעלה זה נשמע כאילו הסאב נכנס לכל התדרים והורס את הסאונד בצורה נוראית. האם זה בגלל איכות המנחת או אולי כיול לא נכון? מה יכול להיות פתרון אלגנטי להשאיר את המערכת המקורית בלי לפגוע הסאונד (שהיה לא רע במקורית). ראיתי באלי מ
  8. מישהו מכיר את החברה useb? המלצות או לא? הציעו לי תואם מקור כולל פלסטיקה וחיבור להגה ב1700ש''ח
  9. תודה על העצות אבל אני צריך יותר במה להתמקד. לי כן חשוב רדיו. איך מוודאים שיש את התדרים הנכונים? חשוב לי בעיקר הסאונד וראיתי כמה וכמה דגמים באמאזון שאני לא מצליח לראות הבדלים ביניהם. למשל לכל הדגמים של פיוניר היציאות למגבר הן 4 וולט ( שזה טוב ביחס למתחרים) וגם אקולייזר מלא. איך יודעים אם יש אופציה להתחבר להגה? ואם יש אופציה לgps או שצריך לקנות אנטנה בנפרד ומה העלות?
  10. מה לגבי דגמים מאמזון? איך בכלל בוחרים דגם?
  11. שלום חברים קניתי פיאט בראבו והעברתי מהרכב הקודם מגבר mb quart 1000.4 יחד עם מורל הייבריד 5 וסאב קטן שעשה עבודה מעולה. היום מותקנת על הרכב דאבל דין פשוט (לא חברה מוכרת) שמוציא סאונד גרוע מאוד. אני לא יודע איך לחפש יחידת ראש עם סאונד קאוליטי בתקציב של עד 1500 ש''ח עם מסך. חשוב לי מאוד לפחות שני יציאות למגבר (מותקן ברמה מאוד טובה). תודה על העזרה!
  12. שלום חברים. קניתי פיאט בראבו 2011 רובוטית עם 180 אלף ק''מ. עכשיו התחלתי ישור קו עם בולמים ותושבת מנוע. הרכב עשה קלאץ וטורבו בחברה לפני 3 חודשים עם קבלות. יש היסטוריית טיפולים עד לפני שנתיים וסך הכל נראה טוב. בנסיעה בינעירונית ארוכה אתמול הרכב עם 4 אנשים הרגיש קצת אנמי וצריכת הדלק הייתה 12.4 ק''מ לליטר, לדעתי קצת גבוהה (ציפיתי לכ15 ק''מ לליטר). הדבר הראשון שקפץ לי לראש זה להחליף מצתים ואולי לשים תוסף (שמנים הוא החליף יחד עם קלאץ וטורבו). חשבתי גם שאולי החיישן חמצן כבר עבר הרבה וכדאי להחליף אולי? את כל העבודה עושה אחי המכונאי ככה שרק עלויות חלקים זה העניין פה
  13. מדבר על בניית מפות הצתה והזרקה.
  14. תודה. החברה מוכרת? יש המלצות עליהם?
  15. מקווה שאני בפורום המתאים. אני לומד שנה רביעית הנדסת מכונות ומחפש קורס אינטרנטי ללימוד טיוניניג לרכב מאפס. עשיתי קורסים של מנוע בעירה ויש לי קצת ניסיון טכני. מאוד מעוניין ללמוד את התחום לעומק ולהתאמן על מנוע tjet שהנזק בו לא יקר לתיקון. אשמח להמלצה לקורס (אנגלית זה מצוין מבחינתי) אם מישהו מכיר ויכול להמליץ שכולל תוכנות וחומרה מתאימים כולל מחיר אם אפשר. תודה ואחלה סופ''ש.
×
×
  • Create New...