Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שאין פרמטר אחד שהסמסונג טוב בו יותר ממוטורולה. היה מוזר מאוד אם זה היה כך... (S4 כבר בן 3).

בגדול לשימושים שלי הדור הנוכחי עדיין לא מציע משהו ששווה שדרוג. נחכה לחידושים של השנה.

 

תודה!

פורסם

המהירות שהמכשיר עובד זו כבר סיבה לשדרג.

אילו חידושים אתה מצפה לקבל?

לטעמי רוב הדברים כמו סורק טביעות אצבע וכו' זה גימיק ותו לא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

גם אני חושב להשתדרג בסלולארי חדש כי הישן עוד מעט בן 3 (גלקסי נוט הראשון). התוכנית להחזיק את המכשיר 3 שנים, לכן הוא צריך להיות אמין למדי ועם אחריות טובה.

 

אני לא צריך את השכלולים ומעבד עם המון ליבות, כמות גדולה במיוחד של זכרון.

האיפון 5S מושלם מבחינת הגודל, איכות בניה ומחיר וגם מבחינת אחריות 5 שנים שנותנים בפלאפון. אבל אני לא רוצה אייפון בגלל מערכת הפעלה, אלא מחפש משהו באותו גודל פיזי עם אנדרואיד. אשמח גם למצלמה טובה יחסית.

 

על הנייר סוני Z5/Z3 קומפקט ניראה מרשים, הוא קטן, עמיד למים ומצלמה עם חיישן גדול שמתיימרת להיות הטובה ביותר בסמרטפונים. בפועל המצלמה גרועה, אין חדות בחלק מתמונה ויש בעיות איכות קשות (אפילו מדברים על זה בפורום של סוני). לכן ירדתי מהסוני, למרות שעדיין ניתן להשיג Z3 קומפקט שיש לה סוללה גדולה במארז קטן.

 

תקציב 2000ש"ח+- עם חריגה ממש קטנה עבור משהו באמת שווה.

לא רוצה את אחת החברות הסיניות. מעדיף את אחת החברות הפחות אקזוטיות ממה שיש בשוק. הטלפון צריך להיות קומפקטי למדי, רצוי עמיד למדי וחשובה גם איכות בניה. אני יודע שזה צועק אייפון, אבל לא רוצה את התפוח. לא מחפש את הדגם החדש ביות ו/או משוכלל ביותר. אני לא רוצה עוד פעם טלפון ענקי.

 

יש למישהו רעיון איזה טלפון נחמד יכול להתאים לי?

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ה S4 שלי הלך נמחק לו ה IMEI .

לאחר מחקר אני בדילמה.

LG V10.

nexus p6.

מוטורולה X.

ONE+2.

וההשקות החדשות של השנה .

ה G5 ו-השיומי MI5.

כולם סביב ה 2000-3000 זוזים במחירי חול.

פורסם
גם אני חושב להשתדרג בסלולארי חדש כי הישן עוד מעט בן 3 (גלקסי נוט הראשון). התוכנית להחזיק את המכשיר 3 שנים, לכן הוא צריך להיות אמין למדי ועם אחריות טובה.

 

אני לא צריך את השכלולים ומעבד עם המון ליבות, כמות גדולה במיוחד של זכרון.

האיפון 5S מושלם מבחינת הגודל, איכות בניה ומחיר וגם מבחינת אחריות 5 שנים שנותנים בפלאפון. אבל אני לא רוצה אייפון בגלל מערכת הפעלה, אלא מחפש משהו באותו גודל פיזי עם אנדרואיד. אשמח גם למצלמה טובה יחסית.

 

על הנייר סוני Z5/Z3 קומפקט ניראה מרשים, הוא קטן, עמיד למים ומצלמה עם חיישן גדול שמתיימרת להיות הטובה ביותר בסמרטפונים. בפועל המצלמה גרועה, אין חדות בחלק מתמונה ויש בעיות איכות קשות (אפילו מדברים על זה בפורום של סוני). לכן ירדתי מהסוני, למרות שעדיין ניתן להשיג Z3 קומפקט שיש לה סוללה גדולה במארז קטן.

 

תקציב 2000ש"ח+- עם חריגה ממש קטנה עבור משהו באמת שווה.

לא רוצה את אחת החברות הסיניות. מעדיף את אחת החברות הפחות אקזוטיות ממה שיש בשוק. הטלפון צריך להיות קומפקטי למדי, רצוי עמיד למדי וחשובה גם איכות בניה. אני יודע שזה צועק אייפון, אבל לא רוצה את התפוח. לא מחפש את הדגם החדש ביות ו/או משוכלל ביותר. אני לא רוצה עוד פעם טלפון ענקי.

 

יש למישהו רעיון איזה טלפון נחמד יכול להתאים לי?

 

אין משהו מתאים יותר מהסוני.

מנסיון של יותר משנתיים עם אחד (אמנם דגם אחר) האיכות מצוינת והחוויה טובה בהרבה מכל מכשיר אנדרואיד אחר (מקבילים רק לHTC).

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
לטעמי רוב הדברים כמו סורק טביעות אצבע וכו' זה גימיק ותו לא.

 

סורק אצבע זה לא גימיק, זה חוסך להכניס סיסמא/קוד כל פעם מחדש.

למי שמחובר בסלולרי לממשקים אסטרטגיים, כמו הרשאות מנהל בקארזפורום, למשל, זה חשוב.

בנקסוס גם אפשר להגדיר מתי צריך סיסמא ומתי לא, לפי המיקום שלך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

"בנקסוס גם אפשר להגדיר מתי צריך סיסמא ומתי לא, לפי המיקום שלך."

 

את זה אפשר גם להגדיר בכל מכשיר שמריץ לוליפופ ומעלה

תחת smart lock:

trusted places

 

היה לי סורק אצבע ב 5s - אחד הדברים היותר נוחים שהיו לי וחסרים לי באנדרואיד, לא קונה מכשיר בלי זה להבא

פורסם
סורק אצבע זה לא גימיק, זה חוסך להכניס סיסמא/קוד כל פעם מחדש.

למי שמחובר בסלולרי לממשקים אסטרטגיים, כמו הרשאות מנהל בקארזפורום, למשל, זה חשוב.

בנקסוס גם אפשר להגדיר מתי צריך סיסמא ומתי לא, לפי המיקום שלך.

 

בדקת במקרה אם האצבע חייבת להיות מעל 30 מעלות חום, או עם דופק?

 

*סתם שואל.:twisted:

פורסם

 

היה לי סורק אצבע ב 5s - אחד הדברים היותר נוחים שהיו לי וחסרים לי באנדרואיד, לא קונה מכשיר בלי זה להבא

 

שמתגלים לזה לא מבינים איך בכלל הסתדרנו בלי זה. לא מזמן הייתי צריך סכום כסף גדול

פקודה קטנה... והכסף יוצא על המקום. ועוד הרבה פעולות שעושות את החיים קלים ונוחים.

פורסם
לא יודע, אני אפילו לא שם קוד.

 

בדיוק.

יש פיצ'רים שהם מצויינים, אבל לא משמעותיים לכולם.

אני, למשל, מסתדר מצויין עם 16GB

לא מעניין אותי איכות וידאו, לא מסריט אף פעם.

 

יש תכונות שהן העדפה.

למשל, אני מעדיף מסך מט.

ומכשיר שקל לתפעל ביד אחת.

 

ויש תכונות שהן חרטא נטו.

למשל, רמקולים סטריאופונים במרחק סנט' בודדים זה מזה (יכול להיות מונו באותה מידה).

 

נ.ב. מי נותן תמיכה למוטורולה בארץ?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האמת להגיד לך במוטו הם סטריאופונים, ובמידה ואתה מחזיק את המכשיר במאונך ומשחק/רואה סרטון זה משמעותי.

אם הם היו קרובים יותר סביר להניח שזה היה חרטא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)
Xiaomi Redmi Note 3 32GB בקצת יותר מ 1200 שח זה מכשיר טוב ? (נגיד יחסית לגלקסי s5 או LG-G4 ?)

 

זה אחלה מכשיר ביניים מהיר ולא נופל מגלקסי 5. החסרון של הדגם הזה שאין לו חריץ הרחבה.

מסין ניתן למצוא אותו ביותר זול

http://www.banggood.com/Xiaomi-Redmi-Note-3-5_5-inch-3GB-RAM-32GB-MTK-X10-Octa-core-4G-Smartphone-p-1016742.html

 

יש הדגם העוקב שלו Xiaomi Redmi Note 3 Pro

שמגיע עם מעבד ומצלמה טובים יותר וחריץ הרחבה.

http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-5-5-Inch-FHD-3GB-32GB-Smartphone-Qualcomm-Snapdragon-650-Hexa-Core-MIUI-V7-16-0MP-TOUCH-ID---Dark-Gray-362397.html

 

*לפני הרכישה לחפש קופונים ע"מ להוזיל את העלות.

*להוסיף 34% מיסים.

 

לעוד פרטים ושואלות יש את קבוצת הפייסבוק של קסיומי ישראל

https://www.facebook.com/groups/Xiaomi.Israel/

 

ב24 לחודש קסיומי הולכים להכריז על מכשיר הדגל החדש שלהם והמחירים של הדגמים הנוכחיים אמורים לרדת.

לכן לדעתי כדאי לחכות עם הרכישה אחרי התאריך הזה.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

אם שיאומי אז Redmi 3 (לא Note) - דגם חדש שבשלבי יציאה לשוק בימים אלה, עם SD616. יותר חזק מה-Mi4C ומחיר דומה. הבעיה - המתנה לשחרור לשיווק בין לאומי במהלך המחצית השניה של פברואר.

הבעיה בכל השיומי היא ה-MIUI 7 שקשה להתרגל אליה - בעקר למה שחסר בה, אבל גם לכל מיני הצקות בסינית - אחרי כמה שנים עם אנדרואיד טהור.

מכל מקום, הקטע האחרון מוקדש למישהו שלא רוצה מכשיר סיני. ה-MIUI וה-FlyMe נראים לי סיבות טובות להמנע ממכשירים סיניים, מבחינת יחס מחיר לחורה הם מעולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ע"פ המפרט ה

Redmi 3 חלש יותר מהMI4C וגם מה Note 3 Pro. מה שכן הוא הולך להימכר בפחות מ150$ שזה אחלה מחיר למכשיר mid end.



http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7862&idPhone2=7512&

 

לגבי הממשק של קסיומי, אני מסכים שהוא מעט לא נוח ומזכיר ממשק של אייפון. אבל אפשר להחליף לנובה לאנצ'ר ולקבל ממשק די רגיל.

 

אני אישית מחכה לMI5 לשדרג את הגלקסי 4 המיושן שיש במשפחה.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
×
×
  • תוכן חדש...