Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

R'n'B - אתה חוזר לימי פוקט העליזים? mid-end? או mid או end, הרי האמצע לא יכול להיות בקצה. זה קרא mid-range.

שיל לב שה-Redmi 3 חזק מה-Mi4C (ה-SD616 חזק יותר מה-808), התמחור די דומה, הבעיה היא שהוא מגיע בגרסת 2/16 ג"ב (לא נתקלתי ב-3/32), לכן צריך להזוות את המחיר לזה של ה-Mi4C 2q16 שדי דומה.

המספר החזק הצפוי בשבועות הקרובים הוא ה-Mi5D820 שצפוי להיות קפיצת מדרגה רצינית - בתקוה שלא יחזור סיפור התקלות של ה-810.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זה אחלה מכשיר ביניים מהיר ולא נופל מגלקסי 5. החסרון של הדגם הזה שאין לו חריץ הרחבה.

מסין ניתן למצוא אותו ביותר זול

http://www.banggood.com/Xiaomi-Redmi-Note-3-5_5-inch-3GB-RAM-32GB-MTK-X10-Octa-core-4G-Smartphone-p-1016742.html

 

יש הדגם העוקב שלו Xiaomi Redmi Note 3 Pro

שמגיע עם מעבד ומצלמה טובים יותר וחריץ הרחבה.

http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-5-5-Inch-FHD-3GB-32GB-Smartphone-Qualcomm-Snapdragon-650-Hexa-Core-MIUI-V7-16-0MP-TOUCH-ID---Dark-Gray-362397.html

 

*לפני הרכישה לחפש קופונים ע"מ להוזיל את העלות.

*להוסיף 34% מיסים.

 

לעוד פרטים ושואלות יש את קבוצת הפייסבוק של קסיומי ישראל

https://www.facebook.com/groups/Xiaomi.Israel/

 

ב24 לחודש קסיומי הולכים להכריז על מכשיר הדגל החדש שלהם והמחירים של הדגמים הנוכחיים אמורים לרדת.

לכן לדעתי כדאי לחכות עם הרכישה אחרי התאריך הזה.

מעולה.

נראה שבכל זאת אקנה בארץ, ייצא לי אותו מחיר אחרי החזר מעמ, אקבל אותו מידית, אחריות מקומית ואפשרות לתשלומים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

איך תגיע לאותו מחיר? לא ערכתי מרחק מעמיק, אבל Mi4C 3/32GB שעולה כ-1000 ש"ח בהזמנה מסין נמכר ב-chinabuy תמורת 140 ש"ח. בעצם, אני לא בטוח שמדובר באותו דגם או בדגם ה-2/16 ג"ב שעולה בהזמנה מסין כ-700 ש"ח. בבדיקה כעת בזאפ ובצ'יינבאי בכלל לא מצאתי מכשירי שיאומי אלא רק אבזרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
R'n'B - אתה חוזר לימי פוקט העליזים? mid-end? או mid או end, הרי האמצע לא יכול להיות בקצה. זה קרא mid-range.

שיל לב שה-Redmi 3 חזק מה-Mi4C (ה-SD616 חזק יותר מה-808), התמחור די דומה, הבעיה היא שהוא מגיע בגרסת 2/16 ג"ב (לא נתקלתי ב-3/32), לכן צריך להזוות את המחיר לזה של ה-Mi4C 2q16 שדי דומה.

המספר החזק הצפוי בשבועות הקרובים הוא ה-Mi5D820 שצפוי להיות קפיצת מדרגה רצינית - בתקוה שלא יחזור סיפור התקלות של ה-810.

 

צודק mid range :)

מה באמת קרה לפוקט?

מקווה שMI5 יהייה במחיר שובר שוק.

פורסם (נערך)

הוא לא. מדובר על משהו כמו 500-600 דלר, אבל צריך להמתין עוד חודש-חודשיים כדי לדעת מה המחיר הסופי (וכנראה גם מה המפרט הסופי). אפשר להרשם לקבלת עדכונים ב-Gearbest, וסביר שגם באתרים אחרים.

 

פוקט מת לגמרי אחרי ההשבתה הגדולה, קיים כיום בעיקר כערוץ קישור לבלוג של איזה אבי וייס שכותב נגד משרד התקשורת, אבל מדי פעם יש גם עדכונים. למשל, כבר כמה ימים מפורסם הלוגו החדש של פארטנר שיחליף ממחר את מותג אורנג'.

 

אני זוכר שמצאתי פעם שרשורים מקבילים שלך בשני הפורומים, ולכן ידעתי כי אתה פעיל בשניהם. כמוני כמוך, לשנינו יוזרים שונים בשני הפורומים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היום הוזמן מכשיר זול במיוחד של חברת דוגי, או ליתר דיוק, מותג חדש של דוגי.

המחיר הוא 230 ש"ח (55$), ע"פ המפרט וביקורות ראשונות שיצאו, מדובר באחלה מכשיר עם אחלה VFM.

אחראי שאקבל אותו אחזור לדווח.

קישור

פורסם

אם זה כמו THL T6S, זה מכשיר איטי ומעצבן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
נחיה ונראה.

לפחות במבחנים המכשיר רץ חלק.

 

היה לי את המכשיר הקודם לכמה ימים, הדוגי X5.

ממש ממש הופתעתי מאיך שהמכשיר עובד. לחלוטין לא מרגיש כמו מכשיר ב-55 דולר.

עובד מהר כמו המוטו G, רק שהספיקר פחות איכותי,וכניראה גם האיכות בניה.

פורסם
היה לי את המכשיר הקודם לכמה ימים, הדוגי X5.

ממש ממש הופתעתי מאיך שהמכשיר עובד. לחלוטין לא מרגיש כמו מכשיר ב-55 דולר.

עובד מהר כמו המוטו G, רק שהספיקר פחות איכותי,וכניראה גם האיכות בניה.

חכה שתראה x5 pro. לפעמים יש מציאות. קניתי ב56 דולר.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם (נערך)

לא רואה סיבה לפתוח שרשור בשביל זה אז אני ישאל כאן-

אני רוצה להשתדרג (אייפון 4 שמתפקד גרוע), אבל מוגבל מאוד בתקציב. כמו כן מעוניין רק באייפון.

חשבתי לקנות 5S משומש/מחודש באיביי- המחירים מתחילים סביב 600 ש"ח.

הבנתי שיש עניין של סוג רשת וראיתי שיש כל מיני סיווגים-

factory unlocked, network unlocked וכ'ו. מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק אני צריך?

והאם יש חיוב של מע"מ ומס קניה גם על מכשיר משומש?

עריכה אחרונה על ידי botzek1
פורסם
אני רוצה להשתדרג (אייפון 4 שמתפקד גרוע), אבל מוגבל מאוד בתקציב. כמו כן מעוניין רק באייפון.

 

 

כשאתה מתעקש על המותג הכי יקר בשוק, וקצר בתקציב, אתה בהכרח מקבל מכשירים מיושנים.

זה אומר בעיות אמינות, איטיות, חוסר תאימות...

אני גם מנחש שהשימוש שלך בסלולרי הוא לא מהדורשניים שיש, מבחינת משחקים, אפליקציות כבדות וכו', אז מה הבעיה לעבור לאנדרואיד?

כמה כבר חווית המשתמש תהיה שונה (להוציא את זה שתקבל מכשיר חזק ומהיר יותר...).

 

בקיצור, טעות להתעקש על אייפון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...