Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל השימוש ה״חכם״ שלי בסמרטפון מסתכם בwhatsapp, הפורום, קצת מיילים ואינטרנט כללי פה ושם. המשחק האחרון ששיחקתי היה סנייק [emoji16]. ההתעקשות על אייפון נובעת בעיקר מהעובדה שלקח לי הרבה זמן להכיר את מערכת ההפעלה הזו, ובאופן כללי אני מוצא אותה הרבה יותר פשוטה ואינטואיטיבית מאנדרואיד. הפרט הנוסף והחשוב לא פחות הוא שאני רוצה מכשיר קטן. גם מעבר לאייפון 5 לא מלהיב אותי מהבחינה הזו, אבל הגיע הזמן.

פורסם

אני מבינה שמרוב שהיא פשוטה ואינטואיטיבית לקח לך כל כך הרבה זמן להכיר אותה...

 

אני עם אנדרואיד מאז ומתמיד, כשאני מחזיקה אייפון ביד אני חווה התקפי תסכול וטמטמת כאלה שמסתיימים בבהייה במסך מבלי יכולת להוציא מילה.

זו מערכת הפעלה לאנשים שעדיין מתגעגעים לאטב ב word.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

באמת?! כי זה בדיוק מה שמרגישים אנשים שמשתמשים ב IOS מאז ומעולם שלוקחים אנדרואיד ליד.

איזה כיף לשפוט על סמך היכרות שטחית ולא מהתנסות של תקופה ארוכה עם המערכת.

פורסם
כל השימוש ה״חכם״ שלי בסמרטפון מסתכם בwhatsapp, הפורום, קצת מיילים ואינטרנט כללי פה ושם. המשחק האחרון ששיחקתי היה סנייק [emoji16]. ההתעקשות על אייפון נובעת בעיקר מהעובדה שלקח לי הרבה זמן להכיר את מערכת ההפעלה הזו, ובאופן כללי אני מוצא אותה הרבה יותר פשוטה ואינטואיטיבית מאנדרואיד. הפרט הנוסף והחשוב לא פחות הוא שאני רוצה מכשיר קטן. גם מעבר לאייפון 5 לא מלהיב אותי מהבחינה הזו, אבל הגיע הזמן.

 

בשביל השימושים שלך, שהם מאוד מוגבלים, מה כבר ההבדל בממשק בין המערכות?

שולי וזניח, על ה-3-4 אפליקציות שאתה משתמש בהם, אתה לא צריך ששומדבר יהיה אינטואיטיבי.

מערכת אינטואיטיבית צריך מי שעושה הרבה דברים שונים, ולא מסוגל לזכור איפה כל דבר.

 

יום-יומיים והתרגלת.

במקום לקנות מכשיר חדש (באותו גודל) אתה קונה גרוטאה איטית, סתם.

באמת סתם התעקשות.

(ואני לא נכנס לזה שבאנדרואיד אתה יכול לשנות את הממשק, כי זה באמת כבר למתקדמים).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא רואה סיבה לפתוח שרשור בשביל זה אז אני ישאל כאן-

אני רוצה להשתדרג (אייפון 4 שמתפקד גרוע), אבל מוגבל מאוד בתקציב. כמו כן מעוניין רק באייפון.

חשבתי לקנות 5S משומש/מחודש באיביי- המחירים מתחילים סביב 600 ש"ח.

 

נו אז תיקנה 5S משומש שיהפוך ליהיות גרוע בעידכון הבא כמו שה4 גרוע היום :-).

אפל קונים שהוא חדש יחסית, אחרת בתור משומש בן שנתיים+ הם זוועה עקב ה"עידכונים" של אפל שהם הסיבה העיקרית לעידוד השידרוג.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
כשאתה מתעקש על המותג הכי יקר בשוק, וקצר בתקציב, אתה בהכרח מקבל מכשירים מיושנים.

זה אומר בעיות אמינות, איטיות, חוסר תאימות...

אני גם מנחש שהשימוש שלך בסלולרי הוא לא מהדורשניים שיש, מבחינת משחקים, אפליקציות כבדות וכו', אז מה הבעיה לעבור לאנדרואיד?

כמה כבר חווית המשתמש תהיה שונה (להוציא את זה שתקבל מכשיר חזק ומהיר יותר...).

 

בקיצור, טעות להתעקש על אייפון.

 

לא בהכרח. אני כבר קרוב לשנתיים עם אייפון 5s והוא רץ חלק כמו ביום הראשון, כנ״ל לגבי עוד 2 אייפונים במשפחה, ואני לא בטוח שאנדרואיד מקביל היה מחזיק ככה.

 

במחיר של 600 ש׳ח, בהנחה שמקבלים מכשיר במצב תקין וטוב, אני חושב שזאת אופציה ששווה לשקול.

עריכה אחרונה על ידי liran123
פורסם

לצרכים של השואל יספיק דוגי ב-220 ש"ח. או, משהו יותר אמין כמו מוטו E או G או מכשיר ביניים של כל יצרן מוכר אחר.

אני לא מכיר את החושים הטכניים שלך, לי לוקח בין שעה לשלוש שעות להשתלט על מכשיר, אפילו עם מערכ מעצבנת כמו ה-MIUI שיש לי כעת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא בהכרח. אני כבר קרוב לשנתיים עם אייפון 5s והוא רץ חלק כמו ביום הראשון, כנ״ל לגבי עוד 2 אייפונים במשפחה, ואני לא בטוח שאנדרואיד מקביל היה מחזיק ככה.

 

במחיר של 600 ש׳ח, בהנחה שמקבלים מכשיר במצב תקין וטוב, אני חושב שזאת אופציה ששווה לשקול.

אנדרואיד מקביל הוא קונה חדש...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אייפון ממש לא גרוטאה.

 

לאמא שלי יש אייפון 5 שעובד מהר, ללא שום בעיות. המכשר אצלה כבר שנתיים אחרי שהוא בעצמו נקנה ביד 2.

 

רוב מוחלט של מכשירי האנדרואיד שתקחו משנת 2012 , כניראה נמצאים בפח הקרוב, או בגסיסה לשם.

פורסם

כנראה שלא הסברתי את עצמי טוב, אנסח שוב-

אני לא "מעריץ" של אייפון, פשוט זה מה שאני מכיר, נוח לי עם זה, וממש לא בא לי ללמוד משהו חדש.

המכשיר הקודם שלי היה נוקיה N86, לצורך הפרספקטיבה.

מידות המכשיר חשובות לי מאוד לכן רוב המכשירים החדשים יורדים מהפרק.

אם יש המלצות קונקרטיות אשמח לשמוע.

פורסם

חמוטורולה יש מכשיר רמת כניסה - ה-E - עם מסך "4.5, מעליו ה-G עם מסך "5. מכשירים אמינים מאד, וקרוב לודאי שעם שימוש כשלך יחזיקו מעמד הרבה זמן. אני החלפתי את ה-G דור ראשון שלי אחרי שנתיים כיון שנעשה איטי, אבל אני מעמיס מאד על המכשיר. לאשתי יש G מדור שני, היא משתמשת כמעט רק לשיחות, ג'ימייל ווטסאפ ובכלל לא מתקינה אפליקציות, והמכשיר בן השנה וחצי פועל כחדש, כרגע, למשל, קרוב ל-1000 שכות מאז הכיבוי וההדלקה האחרונים.

 

אני משתמש מזה קצתלמעלה מחדוש ב-Xiaomi Mi4C שעולה בערך כמו ה-G אבל בעל צ'יפסט הרב יותר מתקדם וזכרון 3/32 ג"ב (ומצד שני, למשל, ללא Gorilla Glass. בינתיים מרוצה ממנו, אבל מערכת ההפעלה בטעם סיני (קצת דמויית אייפון) פחות נוחה לי מהאנדרואיד הנקי שהיה לי במוטו. לא משהו שיגרום לי להחליף מכשיר, אבל ישקל כאשר אבחר במכשיר הבא שלי, אני מקווה בערך בעוד שנתיים (זמן המחזור של טלפונים אצלי נע בין 2-3 שנים כבר מ-1996, עם כמה חריגות לכאון ולכאן).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
באמת?! כי זה בדיוק מה שמרגישים אנשים שמשתמשים ב IOS מאז ומעולם שלוקחים אנדרואיד ליד.

איזה כיף לשפוט על סמך היכרות שטחית ולא מהתנסות של תקופה ארוכה עם המערכת.

צר לי, אבל מערכת הפעלה שמתפארת בהיותה פשוטה ואינטואיטיבית לא יכולה לדרוש התנסות של תקופה ארוכה.

החסרונות של אנדרואיד לא נובעים ממערכת ההפעלה עצמה אלא מריבוי בלתי נתפס כמעט של מודיפיקציות יצרנים למערכת ההפעלה, על חומרת מכשירים בטווח רחב.

 

תנוח דעתך, אני עם מוטו g דור ראשון (שיחסית קרוב ל"ברזלים") ואני מתחרפנת לא פחות גם עם סמסונג וLG ביד (וגם שם התירוץ הוא שזה למען ה"פשטות"). גם לטמטום אפשר להתרגל, אבל אם כבר משקיעים את הזמן עדיף שזה יהיה כדי לקבל יותר ממה שיש כרגע, ולא פחות.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

את מסתכלת על זה בצורה חד צדדית, את אותם האמרות אני שומע ממשתמשי אייפון שמשחקים באנדרואיד חצי שעה ומחליטים שזה "זבל"

את משתמשי ה IOS לא מעניין שהם מחזיקים בLG או סמסונג שהם כידוע heavily skinned, מבחינתם זה עדיין אנדרואיד.

אני יכול להגיד אחרי שימוש של שנים בשתי המערכות, שתיהם מעולות (במיוחד מלוליפופ ומעלה...)

פורסם

חברים עדיין לא קיבלתי תשובה לשאלות שלי, אשמח אם מישהו יגיב. ספרייל- תודה, אחפש קצת על המכשירים האלה באינטרנט. מה אמורה להיות העלות שלהם?

פורסם (נערך)

הנה דוגמא .מחירים מ-50 עד 300 דולר.

העסקה שנראית לי המפתה ביותר כרגע היא ה-Xiaomi Redmi Note 3 PRO. כמובן רק ממבט שטחי ולא מהיכרות עם המכשיר. אבל, כאמור, צריך להתרגל ל-MIUI.

חסרון נוסף הוא שהמכשיר נשלח בדואר, ואם הוא נופל לידי המכס תשלם תשלום נוסף (ולכן חשוב לבקש מהחנות שתציין מחיר אמיתי על ה-CN22).

אם אתה רוצה להמנע מבעיית המכס הזמן מוטו G (או E, אם אתה רוצה לחסוך) מאחד מאתרי אמאזון האירופיים. הם גובים מקדמה על חשבון המיסים, ןאם המכס לא גובה אותם אתה מקבל החזר כעבור מספר שבועות. יתרון נוסף של אמאזון הוא שילוח הרבה יותר מהיר - המכשיר יגיע לביתך תוך 1-2 שבועות, לא חודש וחצי-חודשיים כמו מסין.

לגבי מכשירים סיניים - אני הזמנתי מ-Gearbest, אבל יש אתרים רבים נוספים כגון dx, geekbuying, aliexpressועוד רבים, חיפוש שם המכשיר יעלה לך אין ספור הצעות לרכישה.

בנוסף למכשיר ממליץ לך לרכוש נרתיק וכן מגיני מסך (אפילו שני סטים - אחד מזכוכית וכמה מפילם, למקרה שמגן הזכוכית לא יגיע). העלות זניחה, הכל יחד יגיע לסביבות 10-15 דולר בהתאם למקור, לאיכות ולשיטת השילוח.

קוריוז קטן - בדף שקישרתי נמכר ה-Meizu M2 תמורת 115 דולר. אותו דגם נמכר בבאג תמורת 700 ש"ח. היתרון - עם אחריות שניתנת למימוש. קניתי מכשיר כה לבני החייל, סה"כ מרוצה ממנו מאד אבל כפתור הבית התקלקל (מה לעשות, שירות שדה), והייתי צריך לערוך מו"מ על מנת שיתוקן במחיר סביר (150 ש"ח, כולל מסך וכן הוחלפה פלסטיקה שרוטה). גם לאמא שלי מכשיר דומה, אבל אתה יכול להבין שבתיק שלה הוא זוכה ליחס יותר עדין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...