Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רק אני חושב שהגימיק של LG מיותר? נראה כמו מתכון לאסון עם החלק התחתון שנשלף, נראה איך הוא מחזיק מעמד אחרי חצי שנה... שלא ישאר בכיס בכל פעם שמוציאים את המכשיר

פורסם
מטומטם מי שישלם סכומים כאלו על פאקינג טלפון.

 

מעניין כמה טירוף המחירים הזה עוד ימשך.

 

פעם הייתי אומר מילא ,אבל היום יש כבר ממש מכשירים טובים בפי 6(!) פחות!

פורסם

טוב המחיר של ה MI5 נחשף גרסת הפרו עם 128GB גוף קרמי ב 410$.

ה NI5 הרגיל עם 64GB ב 305$.

יופי של הכרזה לא מצועצעת מידי באו למכור טלפון.

במקרה שלי הרשימה הצטמצמה ל2 מכשירים.

הנקסוס 6P.

או ה MI5 PRO.

פורסם

אבל עניין אריק,שהרבה משלמים,אז זה נותן לגיטמיציה לחברות לפרסם כאלה מחירים,בגלל זה אני למשל עברתי טלפון סיני ONEPLUS ONE לפני שנה,הסינים מציגים מפרטים מעולים במחירים זולים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אחלה חומרה הציגו בMI5!

לדעתי באמת הגיעה הזמן שהצרכנים יצביעו בארנקים וישאירו את מכשירי ה1000$ לעלות אבק במחסנים!

לדעתי מחירים כאלו מוצדקים רק ליגרסאות מיוחדות לביזנס כמו הNOTE של סמסונג וכו' שרוב הייחוד שלהם יהיה פיצ'רים ייחודיים בתוכנה, אבל בתור מכשירי דגל לקהל הרחב- סליחה לא רואה סיבה מספיק טובה לשלם פי3 על אותה החומרה(או אפילו נחותה), מה גם שמכשירי הדגל של הסינים יכולים להיתעדכן על בסיס שבועי.

 

 

נ.ב- שמתם לב איך הם עוקצים את אפל וסמסוגנ לגבי המצלמה הבולטת בגב המכשיר? לא מאמין שלחברת אפל שמפוצצת בכסף וכוח אדם - לא הצליחו להכניס את עדשת המצלמה שלא תיבלוט בחוץ, וחברה קטנטנה בת 5 הצליחה לעשות זאת במכשיר דק אפילו יותר-(MI NOTE).

- אני כן חייב לציין שבMIUI מה שבאמת קצת היה מפריע לי זה הדברים בסינית שצצים בכל פינה, לדעתי ברגע שהם יפרידו בין המערכת הפעלה בסינית למערכת רישמית בינלאומית אז הם בדרך הנכונה לTOP 3.

 

אני עדיין הכי מצפה לFIND 9 של OPPO, רמה משל עצמה והאיכות מבפנים ומבחוץ מדהימה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הPRO באמת מעניין גם מסך גדול 5.7 QHD,חומרה הטובה ביותר שניתן להציע היום,ומחיר מצוין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאיזה מכשיר אתה מיתכוון?

לMI5 מסך 1080P ו5.15 אינץ'

 

לדעתי גודל ורזולוציה מעולה, לא מוכן לישמוע על מסך QHD ב5 אינץ', לא על חשבון הסוללה ועוצמת התאורה בשמש.

QHD לדעתי רק מעל 5.5 אינץ' או למכשירים המיועדים לשילוב במיקפי מציאות מדומה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
נחשפו מחירי סמסונג

הגלקסי S7 יימכר במחיר רשמי של 3,699 שקלים

ואילו הגלקסי S7 Edge יימכר במחיר של 4,199 שקלים.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4770221,00.html

 

כמה מפתיע...

 

גם על S6 דיברו ככה ולפני כ-10 חודשים בהשקה שלו, המחירים היו אפילו גבוהים יותר:

 

גרסת ה-S6 (32 ג'יגה) תמכר ב-3,800. לשם השוואה, מחירו של ה-S5 בגרסת הדור 4 בעת ההשקה לפני שנה עמדה על 3,600 שקל. גרסת ה-S6 Edge הכוללת מסך קמור תמכר ב-4,300 שקל לגרסת ה-32 ג'יגה בעוד גרסת ה-64 ג'יגה תמכר ב-4,700 שקל.

 

לינק

 

וכמה הוא עולה עכשיו?

פורסם (נערך)

http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_5-6948.php

 

מה שקישרת הוא בגדר שמועה, אבל בטוח שהם יציגו בקרוב עידכון לMI NOTE שזה מכשיר הדגל הגדול שלהם.

 

נ.ב- שיואמי גם הציגו היום גם מכשיר זול יותר-MI4S:

http://www.gsmarena.com/xiaomi_announces_mi_4s_in_china-news-16866.php

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
גם על S6 דיברו ככה ולפני כ-10 חודשים בהשקה שלו, המחירים היו אפילו גבוהים יותר:

 

וכמה הוא עולה עכשיו?

 

 

אין מה לעשות זה מותג נחשק. יש אנשים שמוכנים לעמוד בתור שעות בשלג כבד

רק כדי להיות ראשונים שנוגעים באפל. לכן המחירים שלהם משקפים את הביקוש.

האם זה מוצדק או שווה את המחיר? זה כבר סיפור אחר.

פורסם
צריך המלצה לשני טלפונים, אחד לי ואחד לאשתי.

השימושים שלי הם וואטסאפ אינטרנט ושל אשתי פייסבוק וואטסאפ ומצלמה

 

חשבתי לקנות

Nexus 5X, התקציב למכשיר אחד - 1500 שח





אשמח לשמוע את דעתכם

 

תודה

 

לאחר שאשתי גילתה שאין אפשרות הרחבת זיכרון בנקסוס הוא ירד מהפרק

חודש ללכת על HTC M9S אפשר להרחיב זיכרון עד 200 GB

בכוונה מצויין ה S באדום כי הוא יותר חדש מ M9 הרגיל

 

אשמח לשמוע את דעתכם

פורסם

יש לסינים משהו כמו הנוט 3 שלי שעובד טוב (לא כמעט) בכתיבה ועם חיי סוללה ארוכים?

(לא רוצה לקנות, רק מתעניין אם יש התקדמות בזה)

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

×
×
  • תוכן חדש...