Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.מחפש להחליף לסמארטפון חדש.תקציב עד 2000,עדיף פחות.בינתיים זה מה שראיתי שנכנס לתקציב ומכשירים מצויינים.דרישות שלי הם כמובן 4G LTE,מהירות תגובה,אינטרנט מהיר ווייז שלא יתקע.

תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

דווקא המיני גלקסי (S4) שלי לא מראה (עדיין) סימני התעייפות. אבל רוצה רוצה להחליף.

לא סוגר על מה בדיוק? אבל מחזיק כרגע מעמד.

 

מעבר לזה השוק מתחיל להיות מוצף במכשירים סיניים זולים יחסית - שעל הנייר יש להם נתונים מרשימים.

אבל אף אחד לא יכול לחזות מה יקרה מבחינת אמינות. (סיכון שאני מעדיף להימנע ממנו)

פורסם

שניהם מכשירים חזקים ויענו על הצרכים שלך.

אני הייתי הולך על ה LG G4 בגלל האפשרות להחליף את הסוללה בקלות, זה מאפשר להסתובב עם סוללה נוספת קלה לעומת המטענים החיצוניים המסורבלים והכבדים.

פורסם

מצד אחד לlg יש סוללה נשלפת, מצד שני הסוללה של ב1+2 מחזיקה יותר.

החומרה של ה1+2 חזקה ומתקדמת יותר מהlg (שני סימים, חיישן טביעת אצבע, חיבור usb3 למחשב, מצלמה עם פוקוס לייזר, יותר זיכרון ראם ומעבד מעט חזק יותר), אבל מערכת ההפעלה של הlg בשלה יותר..

זה בערך השיקולים שיש.

 

גלקסי s5 זה דור קודם, הוא לא מתחרה פה, אם כבר אז s6.

 

אם אתה מחליט על הlg קח בחשבון שיש להם בעיה מוכרת בלוח אם, היבואן הרשמי מכיר בה ומחליף לוח אם ללא בעיות. אם אתה קונה, אז רק עם אחראיות של יבואן רשמי, תוספת המחיר שווה את זה

יום טוב גם לך

פורסם

יש דיווחים ברשת שהg4 סובל מהרבה בעיות.

לי יש את הop2.

יש לו 1gb ram יותר ומעבד מעט חזק יותר.

הusb type c מאוד נוח.

בנוסף היה לי חשוב שבמכשיר יהיה קורא טביעת אצבע בגלל המייל של העבודה.

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6901&idPhone2=6902

 

מכשיר נוסף שהייתי מוסיף למשוואה שרק יצא עכשיו הוא xiaomi mi5 שאומר להיות חזק יותר משני הנ״ל ובמחיר זהה.

 

דיון ארוך ופעיל על סלולר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?398800-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F

פורסם

בהמשך להודעה שלי,

 

אחרי חיפושים אחר הפלאפון הבא שלי, נתקלתי ב Huawei honor 5x

על פניו נראה מאוד מתאים לצרכים שלי, החסרון היחיד שראיתי הוא עניין השיט שהם תוקעים על מע' ההפעלה

 

למישהו כאן יש נסיון כלשהו עם המכשיר/חברה?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מכשיר נוסף שהייתי מוסיף למשוואה שרק יצא עכשיו הוא xiaomi mi5 שאומר להיות חזק יותר משני הנ״ל ובמחיר זהה.

מחזק,

מכשיר מעולה.

אם לא הייתי קונה את ה1+2 לפני 3 חודשים, בודאות הייתי מזמין אותו עכשיו

יום טוב גם לך

פורסם

יש לי משלוח "חינם" מארה"ב אז לא נראה לי שזה יותר זול, אבל אבדוק את האופציה בכל זאת.

מה לגבי חוו"ד, יש לך מידע רלוונטי על היצרן/דגם? (מלבד היוטיוב, תודה עליו)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

huawei הוא תאגיד ענק כפי שאתה יודע.

הם נבחרו ע"י גוגל לייצר את הנקסוס החדש ה P6.

המכשיר עצמו מציג VFM די טוב.

בבקשה סקירה אחת מיני רבות.

שוב השאלה מה אתה מצפה מהמכשיר?

פורסם

תודה על התגובות

מה מחירו? לא מופיע בזאפ משום מה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

oryo אל תעשה טעות, אתה לא יכול לחזור אחורה אחרי אנדרואיד ונילה נקי, היה לך נקסוס 6, תשאר באותו הקו, מהיר, עובד חלק ומתעדכן

פורסם

רשמתי מה אני מצפה מהמכשיר בהודעה המקורית שלי

 

שיפ, הבעיה היא שאני יכול להוסיף $150 ולרכוש את אותו מכשיר שיש לי, וזו עסקה לא מאוד אטרקטיבית מבחינתי (התפשרתי על הגודל שלו מראש בגלל המבצע שהיה אז בבלאק פריידי), 6P חורג מהתקציב, כנ"ל נקסוס 5X.

ב$200 הסיני הזה נשמע מסקרן למדי, אם ה"תשלום" המרכזי מבחינת איכות השימוש הוא במע' הפעלה לא נקייה... נראה לי שאני מוכן להמר על כך. אני לא power user או משהו, משתמש בפלאפון לצרכים די בסיסיים.

 

כן מעוניין בכמה שפחות התעסקות, כן מעוניין במכשיר שישרוד זמן רב (הנקסוס 4 הקודם שלי החזיק אצלי למעלה מ3 שנים, אייפון 3 שהיה לפניו החזיק אפילו יותר).

 

השאלה אם יש הפרש מוצדק, של פי 1.75 במחיר, בין ה6 שלי לסיני הנ"ל.

ממה שאני מבין (ומקריאת ביקורות), זה לא נראה המצב...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...