Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני תמיד ממליץ על אייפון במידה ואתה מודע לחסרונות שלו.

 

יש לי במקביל אייפון 4s, וכמה שהמכשיר איטי, זוחל וחצי מתפרק, הטאץ' שלו יותר טוב מכול מכשיר אנדרואיד.

 

וזה ההבדל העיקרי בין ios לאנדרואיד,ואני לא חושב שאנדרואיד אי פעם יגיעו לטאצ כזה לצערי

פורסם

נבדוק לגבי Mi5. הבעיה שהאמינות שלו לא מוכחת לאורך זמן -ומזה אני חושש.

 

לגבי טאץ' של אייפון. אכן חווית משתמש ייחודית בהחלט.

פורסם

יש לי במקביל אייפון 4s, וכמה שהמכשיר איטי, זוחל וחצי מתפרק, הטאץ' שלו יותר טוב מכול מכשיר אנדרואיד.

 

זוגתי כנראה תסכים איתך.

 

מה שכן המכשיר לא רק איטי,אלא עגלה במלוא מובן המילה (משהו כמו 18שניות מלחיצה עד לראות FEED בשיטבוק)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
נבדוק לגבי Mi5. הבעיה שהאמינות שלו לא מוכחת לאורך זמן -ומזה אני חושש.

 

לגבי טאץ' של אייפון. אכן חווית משתמש ייחודית בהחלט.

אנדי פירסם סקירה, בעיקרון התלונה העיקרית לאיכות הבנייה של הכפתורים, אולי זה יפתר בהמשך:

http://www.gizchina.com/2016/03/14/xiaomi-mi5-review/

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ייפתר בהמשך? לא יעזור לי הרבה - כי אני רוצה פלאפון בתקופה הקרובה. הימורים אני לא אוהב לקחת

במיוחד שאני קונה פלאפון אחת ל 3 שנים לפחות. (לא נוהג להחליף הרבה)

 

ללא ספק הייתי לוקח את אחת מהצמדים כאן - מה שמרתיע... זה רק המחיר. :?

 

Samsung-Galaxy-S7-and-Edge-Hands-on.jpg

פורסם

צודק, לדעתי בכל מכשיר חדש חובה לחכות לבאצ' הבא, תמיד מכשירי ההשקה יסבלו מבעיות כאלו ואחרות שהיצרן יתקן אותם אחרי ההשקה.

וראיתי בGSMARENA תמונות בתאורה חלשה של הS7, כל הכבוד להם החיישן שלהם מיתמודד טוב בהרבה מכל השאר(אייפון ביכלל לא מיתקרב).

 

נ.ב- אני בעקרון נגד קורא טביעות בכפתור הבית, לדעתי בגב המכשיר זה נוח ויפה יותר, התאכזבתי מMI5 בנושא.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יוגי אם כבר סמסונג קנה את ה S6 ה 7 חוץ מהרחבת זיכרון עמידות למים לא שווה את הקניה אלא אם אתה קונה מחול.

פורסם

אצלי הוא היה מועמד סופי יחד עם ה MI5 אבל אין לו סוללה נשלפת IR בלסטר הרחבת זיכרון מבחנתי זה דיל ברייקר.

×
×
  • תוכן חדש...