Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הייתי קונה היום מכשיר עם 1/8 מ"ב, אלא אם מדובר במכשיר גיבוי\משני, מה עוד שגם תכונות אחרות שלו בסיסיות לגמרי, למשל מצלמה ראשית באיכות פחותה ממצלמה משנית (קדמית) של מכשירים זולים אחרים (למשל ה-Doogee X5 שהוזכר כאן מספר פעמים).

 

המכשיר ההודי הוא למעשה מיתוג של מכשיר סיני בסיסי (לא זוכר את הדגם המדוייק).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחרי שנה תזרוק את הסמסונג לפח.

הם כל שנה מוצאים מכשיר דגל חדש וזונחים את הישן, לא מוציאים עדכונים.

אל תוציא כ"כ הרבה כסף על מכשירים פח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

מסכים עם המשפט המסכם שלאריק, בהסתיגות שהבחירה במכשיר תלויה בצרכים.

 

רוב הקהל יכול "להסתפק" במכשירי ביניים שעולים סביב 1000 ש"ח או קצת יותר. מכשירים כאלה יהיו שימושיים סביב שנתיים, ואז כבר יהיו מיושנים, אבל ההחלפה למכשיר בדרגה דומה (כמובן בטכנולוגיה מעודכנת) לא תהיה כואבת מדי, וכך גם מקרה של אבדן\גניבה. מכשיר דגל? הייתי משקיע בו רק אם אני רואה צורך בתכונות הייחודיות שלו (יש כאן כמה בעלי note שכנראה נהנים מתכונותיו, אבל אלה מיעוט).

 

חייב לציין שמזה 4 שנים לא קניתי סמסונג - יש לי במשפחה מכשירי מוטורולה, שיומי, מייזו, HTC ו-LG, ובמגירה מכשיר גיבוי גנרי שקניתי בחו"ל כאשר המוטורולה של אשתי הפסיק לפעול (וכעבור יומיים התאושש - סיפור מוזר ולא ברור). כל המכשירים נרכשו במחיר שנע בין 800-1200 ש"ח - מרביתם דרך המרשתת - ומשרתים את בעליהם היטב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בטח לא מצפה ב 15 ש"ח לקבל מכשיר מתקדם. בוודאי שהוא מיושן מבחינה טכנולוגית. (ללא ספק)

יחד עם זה, גם המתקדם ביותר היום? לאחר שנה הוא כבר לא. (ואין הרבה מה לעשות בנידון)

 

סתם חשבתי שהבן יביא משם מתי שהוא יחזור מהודו. אולי גם עבורו (עד שהוא יתחיל לעבוד/ללמוד) לאחר שגנבו לו שם את ה G3 שרכשתי לו מתנת שחרור. גם אם זה סתם צעצוע, עדיין הסכום לא משמעותי.

 

לגבי סמסונג? לי יש S4 מיני יותר משנתיים ועדיין לא זרקתי אותו לפח. גם לא רואה סיבה מדוע.

פורסם
אגב הבן שלי בטיול אחרי צבא בהודו. שווה להביא משם את הפלאפון ההודי שעולה

ממש לא נעים...15 ש"ח. מישהו התנסה/מכיר את "היצור" הנ"ל?

http://www.tgspot.co.il/freedom-251-is-the-cheapest-smartphone-in-the-world/

ב15 שקל לחתיכה הייתי מביא אפילו עשרה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מזכיר לי את ה-Motofone F3 שנמכר ב-2008 בברלין תמורת 10 אירו במסגרת איזה יומולדת לרשת Conrad. המכשיר הזה - שנועד לשוקים מתפתחים - שימש את אבא שלי כמה שנים, עם יתרון שבזכות טכנולוגית הניר האלקטרוני היה זקוק לטעינה לא יותר מפעמיים בחודש.

 

הבעיה עם המכשירים הסיניים הזולים הוא החשש לאמינות, כמו המכשיר ב-$70 ש-hwgeek דיבר עליו לפני שנה-שנתיים. עם זאת, לטיול מהסוג של הבן בהחלט הייתי מעדיף מכשיר זול, ומחליף למכשיר סביר (ולאו דווקא דגל) לאחר שישוב ארצה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לטיול הנ"ל זה כבר לא רלוונטי כי נגנב לו ה G3 שרכשתי לאחרונה. היה ממש חדש.

הבעיה היותר גדולה הייתה הדרכון שנגנב ביחד.

 

ככה זה הם אוהבים לקחת הכל לחו"ל -אפילו את הדברים החדשים/יקרים. מזל שרכש

גיטרה פשוטה כדי לא לקחת את אחת מ 4 הגיטרות היקרות (יחסית) שיש בבית. אוזניות ממש יקרות

שאח שלו הביא לו ממקסיקו,לקח במקום פשוטות. נגן MP3 רכשתי לו במיוחד לטיול.

 

אבל הוא רכש שם איזה מכשיר פלאפון פשוט לבינתיים עד שהוא יחזור לארץ. (עד שהוא ירצה לחזור מה שלא קורה בינתיים)

פורסם

לא יודע להגיד בדיוק למה אייפון, או מכשיר אחר. רוצה פלאפון חדש.

רק לך מותר להתחדש...? תיהנה מהפלאפון החדש V10. נראה טוב.

 

תרשום כמה מילים עליו - אולי זה יעזור לי להחליט מה לבחור.

פורסם

וואחד בלטה 5.7 אינצ'.

וואו איזה מסך לא VIVID מידי כמו האולד של סמסונג.

שמעתי קצת מוזיקה עם GR07 וואו איזה סאונד פגז במה מאוד יפה קצת צרה אבל יחסית לטלפון הכי טוב ששמעתי עד עכשיו יש DAC ייעודי לפענוח.

לי הייתה התלבטות על 3 מכשירם ה V10 ה 6P או את שיומי החדש.

מה אתה מחפש בפון? גודל ,מהירות, שרידות סוללה נשלפת....

×
×
  • תוכן חדש...