Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה - למה לרכוש מכשיר שאמנם יצא לשוק לפני חצי שנה, אבל הטכנולוגיה שלו מלפני שנתיים. באותו מחיר יכולת לרכוש מכשירים עם צ'יפסט יותר מתקדם כמו SD650 או SD808

 

 

ממה שאני קורא, כל הצ'יפסטים "המתקדמים" הם בעיקר מתקדמים כתנורים, ואז הביצועים שלהם מושקעים בעיקר בחימום.

אני לא יודע כמה התקדמות יש, אם בכלל, בביצועים "בעולם האמיתי" בין צ'יפ בן שנתיים לבין אחד חדש יותר.

כמו במחשבים, זה יותר תלוי (1) מה אתה מריץ ו-(2) כל מיני פרמטרים שלא יודעים למדוד ו/או לשים לב אליהם (הזיכרון, איך הוא מנוהל, מערכת ההפעלה והדרישות שלה וכו').

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה נכון לגבי ה-810. לא הזכרתי אותו. ה-808 יציב.

 

קוריוז - ה-Mi4C שלי (מבוסס SD808 מערכת MIUI7.0 על בסיס אנדרואיד 5.1.1), פועל כבר 65 ימים ברציפות (כמובן שנטען באופן סדיר), ולא מראה שום סימני האטה או חוסר יציבות. היה לי קטע אחד של איטיות עם וייז, אבל כנראה היה מדובר בתקלה בצד השרתים, שכן בנסיעה הבאה חלפה כלא היתה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם כבר הזכרת, אז מערכת הפעלה כזו או אחרת זו סיבה הרבה יותר משמעותית למשתמש, מהטכנולוגיה של המעבד.

למרות שגם כאן מדובר בסה"כ בהתרגלות, כי לכל אחת יש יתרונות וחסרונות (בהנחה שאין באגים) .

 

אבל הנקודה שלי היא שחדשנות המעבד היא לא הפרמטר היחיד, ואולי לא העיקרי, שקובע ביצועים. ראה נקסוס 5x...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שאפו ענק ל-אפל

 

להוציא מכשיר עם מפרט של אייפון 6S, מסך 4 אינץ', ב-399 דולר, זה מאוד תחרותי ולא אופייני לחברה הזאת.

 

לטעמי, מי שרוצה מכשיר מתקדם ואפשרי לתפעול ביד אחת, אין לו מה לחשוב בכלל. ברגע זה הוא גמר את המכירות המדשדשות במילא של הסוני אקפיריה קומפקט.

 

לדעתי הוא יהיה להיט מכירות ויגרום אפילו לקניבליזציה במכשירי ה-6 וה-6S.

פורסם

מסכים, אני עברתי מ5s ל6s ואני מתבאס שהוא גדול מדי לתפעול. אם לא הייתי מושקע כבר בכל מיני אביזרים הייתי מחליף לSE. הוא הולך להיות להיט מכירות. ה16 גיגה פחות רלוונטי, אבל ה64 עולה 500 מול 750 ל6s עם אותו זכרון, עסקה מעולה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שאפו ענק ל-אפל

 

להוציא מכשיר עם מפרט של אייפון 6S, מסך 4 אינץ', ב-399 דולר, זה מאוד תחרותי ולא אופייני לחברה הזאת.

 

לטעמי, מי שרוצה מכשיר מתקדם ואפשרי לתפעול ביד אחת, אין לו מה לחשוב בכלל. ברגע זה הוא גמר את המכירות המדשדשות במילא של הסוני אקפיריה קומפקט.

 

לדעתי הוא יהיה להיט מכירות ויגרום אפילו לקניבליזציה במכשירי ה-6 וה-6S.

 

4 אינץ' קצת מוגזם אחרי שכולם התרגלו ל5 ומעלה, 4.5 היה יכול להיות הרבה יותר עדיף.

 

יש צפי לתמחור בארץ או לקחת בחשבון שזה יהיה כרגיל מעל 3000..

פורסם
4 אינץ' קצת מוגזם אחרי שכולם התרגלו ל5 ומעלה, 4.5 היה יכול להיות הרבה יותר עדיף.

 

יש צפי לתמחור בארץ או לקחת בחשבון שזה יהיה כרגיל מעל 3000..

סמסונג + LG הקטינו את הטלפונים.

זה מובן לכולם שמסך 5.5 זה מוגזם.

אם נחזור לכתבות מלפני 8 שנים באיפון רואים כתוב יותר טוב בגלל משהו בפונטים שאפל משתמשים.

גם 4.7" של אייפון 6S נשמע לי קטן אחרי כמה שנים עם אנדרואיד אבל לאייפון זה מצוין.

 

אבל מה.

שוק הטלפונים שלנו שונה בגלל שאנחנו קונים טלפונים במחיר מלא.

במדינות אחרות אתה משלם 100 $ על טלפון שבארץ עולה 1000 ₪ ואייפון ב 300 $ עולה בארץ 4500 ₪

לא הייתי קונה משהו חוץ מאפל במדינה אחרת.

אייל

פורסם

סוף סוף השכילו לעשות.

נמאס ממכשירים בגודל של טלוויזיה בכיס.

זוהי הסיבה העיקרית שאני עם הz3c , בינתיים.

 

הלוואי ושאר המתחרים יכנסו לקטגוריה הזו לאחר המהלך של התפוח

M-TECH E46

פורסם (נערך)

שוק הטלפונים שלנו שונה בגלל שאנחנו קונים טלפונים במחיר מלא.

במדינות אחרות אתה משלם 100 $ על טלפון שבארץ עולה 1000 ₪ ואייפון ב 300 $ עולה בארץ 4500 ₪

לא הייתי קונה משהו חוץ מאפל במדינה אחרת.

לא מדוייק. אנחנו קונים טלפון במחיר התחלתי מלא, אבל משלמים הרבה פחות תמורת זמן האויר. במדינות בהן אתה "משלם $100 עח טלפון שבארץ עולה $1000" יש לך התחייבות ל-2-3 שנים שבעצם מקזזת את ה"הנחה". בעצם עסקת תשלומים + קשירה שלך לחברת הסלולר. אצלנו אתה יכול לקנות בתשלומים ולא להקשר לחברה. או, כפי שאני עושה, לרכוש בחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם אני מעדיף מכשירים קטנים יחסית. שיגיע, נראה איזה מחיר ידרשו עליו בפועל.

מבחינתי זו גם אלטרנטיבה מעולה.

פורסם

אגב חברת LG יצאה היום במבצע הרשמה מוקדמת למי שרוצה G5

ההטבה לנרשמים תהיה חבילה בסך כולל של 750 ש"ח - שתכלול: מטען שולחני שישמש כספק כוח

סוללה נוספת ומצלמה מתקדמת. (CAM Plus )

 

שוק הסלולרי בוער אש.

פורסם

זה מובן לכולם שמסך 5.5 זה מוגזם.

כשמשפט מתחיל ב"מובן לכולם..." או לחילופין "ברור לחלוטין...", צריך מייד להיזהר מההכללה שתבוא :-P

אני ועוד עשרות מליונים, לדוגמה, אוהבים את ה-5.7 של ה-Note שלנו...

הבעיה, כמו שאני רואה אותה, היא חוסר הרצון להוציא מכשיר דגל עם אפשרות למסך קומפקטי, במקום להוציא מכשיר קטן אך מסורס חומרתית.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

×
×
  • תוכן חדש...