Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שהבעיה נפתרה. אבל צריך להמתין עדו כמה ימים כדי לודא זאת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל, במידה והבעיה עדיין קיימת, זה מה שמצאתי ב PHONEARENA:

After some more tinkering, we actually found a way to get our notifications fairly regularly. Тo allow pop-ups for apps like Facebook's Messenger, one needs to go to Settings -> Installed apps -> choose the app in question -> scroll down to Permissions manager -> and allow Display pop-up window. This is disabled by default for every app you install, which means that every time you install a new chat client, you will need to do this. Afterwards we had to make sure that the app doesn't get blocked by the Security manager - go in the Security app -> Persmissions -> Autostart, and allow the chat apps to autostart their background processes.

 

After completing these two steps, however, we still had an issue with the phone not receiving chat notifications. Calls and SMS texts were OK, but we found that if the phone spends some time in Standby it just clears some background processes, which stops us from getting push notifications. And yes, we did create a custom battery profile, with the "clean memory" option set to Never.

 

Some of our avid readers have pointed us towards yet another option that needs to be enabled, in order for a simple chat app to work as expected. We had to go to Settings -> Additional settings -> Battery and performance -> Manage apps battery usage -> Choose apps to restrict. In this menu, we had to make sure that our desired apps are not restricted.

פורסם

מה חושבים החברים כאן על ה-iPhone SE שנחשף לפני כשבוע? אני מחפש מכשיר יציב, איכותי וכזה שלא דורש התעסקויות ("שגר ושכח") עם מינימום באגים ובעיות. אני רוצה להשקיע כמה שפחות ומעוניין בטלפון קטן, אז אני חושב ברצינות לראשונה לקנות אייפון.

 

ה-SE יתחיל מ-400 דולר; אני מניח שבישראלית זה כ-2000 ש"ח.

:idea:
פורסם

בישראלית כבר דיברו על 2200-2300(למה לא אם אפשר)

 

אבל בסביבות ה-2000 , הוא המכשיר הקטן הכי טוב שיש היום. כול עוד אתה מודע לחסרונות(וגם ליתרונות) של IOS.

פורסם

המערכת ברכב שלי חסומה דרך המחשב לראית סרטים . האם המכשיר הזה יפתור את הבעיה ? אני יכול לשדר את מה שבנייד למסך של האוטו? כולל וויז?

http://www.aliexpress.com/store/product/MiraScreen-OTA-TV-Stick-Dongle-Wi-Fi-Display-Receiver-DLNA-Airplay-Miracast-Airmirroring-Chromecast-Better-Than/234552_32531851145.html?spm=5261.7049941.1998509440.35.b6Ycz2&sdom=101.342.433.0_32531851145

פורסם

כדי לסכם, הNEXUS 5X וסדרת G של LG בעיקר G4 ולפי הדיווחים גם הG5 סובלים מבאגים חומרתיים רציניים?

אני שואל, כי שקלתי ברצינות לקנות את הG4 או לחילופין במקרה ולא יסדר אז את הNEXUS 5X.

פורסם
מה חושבים החברים כאן על ה-iPhone SE שנחשף לפני כשבוע? אני מחפש מכשיר יציב, איכותי וכזה שלא דורש התעסקויות ("שגר ושכח") עם מינימום באגים ובעיות. אני רוצה להשקיע כמה שפחות ומעוניין בטלפון קטן, אז אני חושב ברצינות לראשונה לקנות אייפון.

 

ה-SE יתחיל מ-400 דולר; אני מניח שבישראלית זה כ-2000 ש"ח.

 

המסך קטן מדי, בשבילי.

המחיר יקר מדי.

אפשר לקנות 3 סלולרים "שיעשו את העבודה" במחיר הזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כדי לסכם, הNEXUS 5X וסדרת G של LG בעיקר G4 ולפי הדיווחים גם הG5 סובלים מבאגים חומרתיים רציניים?

אני שואל, כי שקלתי ברצינות לקנות את הG4 או לחילופין במקרה ולא יסדר אז את הNEXUS 5X.

 

מה-G4 הייתי נמנע, אלא אם אתה יכול לממש אחריות. יש שם תקלת חומרה אמיתית, שעוד לא ודאי שתוקנה (וגם אם כן, זה רק מהחודשיים האחרונים של הייצור, במקרה הטוב).

 

ל-5X יש כל מיני תקלות מעצבנות מדווחות, אבל לא שומדבר משבית או ממש עקרוני (אלא אם תמונות שלא נשמרות זה ממש עקרוני...).

 

בין שניהם, הייתי לוקח את השני, אלא אם יש מי שיתקן/יחליף את ה-G4 אם יושבת (ולדאוג שהכל מגובה כל הזמן...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

טוב אז נפל לי הסמסונג 4 והתרסק המסך לחלוטין (סה"כ אהבתי את המכשיר ושירת אותי נאמנה)

במקום לשלם כמעט 400 שקל על תיקון מסך בהנחה שאין עוד נזקים אני מעדיף לשדרג כבר למכשיר חדש יותר.

דרישות:

אנדרואיד

מסך עד 5 אינצ

בסביבות 1000 שח אפשרות לגמישות אם יש צורך

לא בא לי להתעסק עם תוכנה ורומים

שיגיע מהר

הצעות יתקבלו בברכה כולל לינקים למבצעים או אתרים

תודה

פורסם
המסך קטן מדי, בשבילי.

המחיר יקר מדי.

אפשר לקנות 3 סלולרים "שיעשו את העבודה" במחיר הזה.

 

עם המסך הקטן מדי אני מסכים. אבל מעבר לזה, זאת באמת יציאה מאוד מעניינת מצד אפל.

מכשיר פרימיום עם חומרה סופר מודרנית במחיר יחסית נמוך למה שאנו רגילים מאפל. התחרות שלו היא מכשירים כמו ה- Compact של סוני.

פורסם

גודל מסך זה בעיני משתנה בסיסי בבחירת מכשיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
טוב אז נפל לי הסמסונג 4 והתרסק המסך לחלוטין (סה"כ אהבתי את המכשיר ושירת אותי נאמנה)

במקום לשלם כמעט 400 שקל על תיקון מסך בהנחה שאין עוד נזקים אני מעדיף לשדרג כבר למכשיר חדש יותר.

דרישות:

אנדרואיד

מסך עד 5 אינצ

בסביבות 1000 שח אפשרות לגמישות אם יש צורך

לא בא לי להתעסק עם תוכנה ורומים

שיגיע מהר

הצעות יתקבלו בברכה כולל לינקים למבצעים או אתרים

תודה

כמו שהמלצתי, zuk z1.

_________________________________

פורסם
מה חושבים החברים כאן על ה-iPhone SE שנחשף לפני כשבוע?

אין מה לחשוב, הוא יצא רק לפני שבוע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...